Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i rozbudowa budynku dawnego sanepidu z przeznaczeniem na Hotel apartamentowy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i rozbudowa budynku dawnego sanepidu z przeznaczeniem na Hotel apartamentowy

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: OKRZEI 8 Sp. z o.o
ul. Podgórna 10
64-920 Piła
powiat: pilski
m.gierej@asta-bud.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Przebudowa i rozbudowa budynku dawnego sanepidu z przeznaczeniem na Hotel apartamentowy"
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na
przebudowie i rozbudowie dawnego sanepidu z przeznaczeniem na hotel
apartamentowy zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi
przepisami.
2. Ogólny zakres prac obejmuje:
- realizację robót budowlanych z wyrobów/materiałów w całości dostarczonych
przez wykonawcę,
- realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym szczególności ustawie
Prawo Budowlane, ustawie Kodeks Cywilny. Wykonawca zobowiązany będzie do
wykonywania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności
przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów
stosowanych w budownictwie
- w przypadku braków w dokumentacji projektowej lub ujawnionych podczas
prowadzenia robót kolizji, wykonawca na swój koszt sporządzi stosowne
rozwiązania zamienne i po akceptacji zamawiającego wykona je na własny koszt,
- w przypadku występowania niezinwentaryzowanych sieci, instalacji i urządzeń
infrastruktury podziemnej i naziemnej na terenie budowy wykonawca na swój koszt
opracuje projekty techniczne usunięcia kolizji i po akceptacji przez gestorów sieci
wykonana roboty zabezpieczające lub związane z usunięciem kolizji na swój koszt;
- uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, warunków technicznych, zezwoleń,
- uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.

Dokument nr: I/2024

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 07.05.2024 r. o godzi. 10:15 w siedzibie
Zamawiającego.

Składanie ofert:
XII. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: m.gierej@asta-bud.pl zgodnie z zasadami określonymi w
rozdziale III.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 07.05.2024 r. o godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI ROBÓT
Zamawiający wymaga, aby roboty wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia o pozwoleniu
na użytkowanie zostały ukończone w terminie nie dłuższym niż:
24 miesiące od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie
pozaustawowym - zamawiający jest podmiotem nienależącym do kategorii wymienionych
w art. 4, 5 lub 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II. TRYB POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia, dalej zwane ,,postępowaniem" prowadzone
jest w trybie pozaustawowym - zamawiający jest podmiotem nienależącym do
kategorii wymienionych w art. 4, 5 lub 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo
Zamówień Publicznych, wobec powyższego nie ma obowiązku stosowania ustawy
Pzp.
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, przy zachowaniu
następujących zasad:
- postępowanie przygotowane i prowadzone jest sposób proporcjonalny, przejrzysty
oraz zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie
wykonawców,
- zamówienie udzielone będzie w sposób zapewniający uzyskanie najlepszych
efektów zamówienia w stosunku do poniesionych nakładów,
- czynności związane z przygotowanie oraz przeprowadzeniem postępowania o
udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm,
- umowy będą zwierane w formie pisemnej.
3. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
4. Zamawiający nie przewiduje:
- zawarcia umowy ramowej,
- składania ofert częściowych lub wariantowych,
- prawa opcji,
- rozliczenia w walutach obcych,
- przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
- możliwości składania ofert w postaci katalogów elektronicznych,
- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
- dynamicznego systemu zakupów,
- udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- waloryzacji ceny ofertowej.
III. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA
OFERTOWEGO
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana, informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, z adnotacją iż projekt budowlany dotyczący niniejszego zapytania
ofertowego znajduje się w siedzibie zamawiającego i podczas trwania zapytania
ofertowego dostępny jest do wglądu w formie papierowej w siedzibie zamawiającego.
2. Zamawiający podaje adres poczty elektronicznej do komunikacji z zamawiającym
oraz do składania ofert i innych dokumentów wykonawcy: m.gierej@asta-bud.pl.
3. Dokumentacja projektowa zawiązana z prowadzonym postępowaniem dostępne na
stronie internetowej:
https://drive.google.com/drive/folders/1suYGiugaH8NRUzEcQXnZLs6QBXq08bFM?
usp=sharing
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty sporządzone w
języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. w
szczególności: .pdf, .xls, .xlxs, .doc, .docx, .zip, .rar, .jpg, .jpeg, .tiff.
6. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego, jednak nie później niż do połowy czasu wyznaczonego na składanie
ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania
źródła zapytania, na stronie internetowej:
https://drive.google.com/drive/folders/1suYGiugaH8NRUzEcQXnZLs6QBXq08bFM
?usp=sharing
7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego zapytania ofertowego a
treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma
zawierającego późniejszego oświadczenia zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga złożenia niżej wymienionych dokumentów wyłącznie za
pośrednictwem poczty elektronicznej: m.gierej@asta-bud.pl:
a) Załącznik 1 - formularz ofertowy (Zał. nr 1 do ZO-Formularz oferty).
b) Załącznik 2 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia z
postępowania (Zał. nr 2 do ZO-Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia).
c) Załącznik 3 - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu (Zał. nr 3 do ZO-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału).
9. Wymienione powyżej dokumenty wykonawca składa w oryginale.
10. Wykonawca powinien opisać każdy załącznik nazwą umożliwiającą jego
identyfikację.
11. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze stron na
żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
12. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę,
domniemywa się, ze pismo wysłane przez zamawiającego na ostatni znany, podany
przez wykonawcę adres e-mailowy zostało doręczone w sposób umożliwiający mu
zapoznanie się z tym pismem.
VI. GWARANCJA I RĘKOJMIA
1. Wykonawca udzieli pełnej gwarancji jakości oraz rękojmi na roboty budowlane,
urządzenia objęte przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od
daty odbioru końcowego.
2. Z dniem odbioru końcowego wykonawca wystawi zamawiającemu dokument
gwarancyjny.
3. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usunięcia
wszelkich wad i usterek w przedmiocie zamówienia, które ujawnią się w okresie
gwarancji i które wynikają z nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek elementu
przedmiotu umowy lub jakiegokolwiek działania lub zaniedbania wykonawcy.
4. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytuły rękojmi za wady oraz gwarancji
także po upływie terminów rękojmi i gwarancji, jeżeli zgłaszał wadę przed upływem
ich terminu.
5. Wykonawca ponosi wobec zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za
wady fizyczne w terminie określonym w umowie i na zasadach określonych w
umowie i Kodeksie cywilnym.
VII. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. O udziale w postępowania mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:
a) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art.
258 Kodeksu karnego;
- handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego;
- o którym mowa w art. 228-230a, art.250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub
art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r o sporcie;
- finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w
art.165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremnienia lub utrudniania
stwierdzenia przestępczego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich
pochodzenia, o którym mowa w art.299 Kodeksu karnego;
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art.115 § 20 Kodeksu
karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa;
- powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa
w art. 9 ust.2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzenia
wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art.296-307 Kodeksu
karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art.286 Kodeksu karnego,
przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art.270-
277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe;
- o którym mowa w art.9 ust.1 i 3, art.10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o
skutkach powierzania wykonywanej pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew
przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; lub za odpowiedni czyn
zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
b) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego,
wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w
spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej albo prokurenta prawomocnie
skazano za przestępstwo, o którym mowa w punkcie 1 lit.a;
c) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję
administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednie przed
upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami
lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
d) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia
publiczne;
e) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami, grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłaty tych należności;
f) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego
aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego
działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone
przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 8 000
000,00 PLN;
b) zdolności technicznej lub zawodowej
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
- nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie,
przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego przy zabytku wpisanym do
rejestru, a prowadzenie robót budowlanych odbywało się zgodnie z art. 36 ust. 1
pkt 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN, wraz z załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
c) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia
następującymi osobami:
- kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania
robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w tym min. 3
lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy
rewitalizacji obiektów kubaturowych wpisanych do rejestru zabytków oraz
posiada aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego;
- kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, w tym min. 2
lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz
posiada aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego;
- kierownik robót instalacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń, w tym min. 2 lata doświadczenia zawodowego
po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz posiada aktualny wpis do właściwej
izby samorządu zawodowego.
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW
DO WYKLUCZENIA ORAZ SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
A) Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Formularz ofertowy (zał. 1).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. 2).
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. 3).
4) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania, w postaci:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
(wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli
zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów), lub:
b) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do
reprezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba,
której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu
wskazanego w podpunkcie a).
B) Oświadczenia i dokumenty składane przez wykonawcę na wezwanie
zamawiającego:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających:
1) Brak podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania:
a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust.1 pkt 1, 2
oraz 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych sporządzona nie wcześniej niż
6 miesięcy przed jej złożeniem;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda
złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków
lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub
właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert
wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności.
2) Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez
zamawiającego;
b) wykaz robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane;
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z
dowodami potwierdzającymi ich kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe.
X. PODWYKONASTWO
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W
takim przypadku wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia,
których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazwa
ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę
kluczowych części zamówienia.
3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia z
wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest dokonywać terminowo płatności na rzecz
podwykonawców i nie narazi zamawiającego na odpowiedzialność wynikającą z
art.647 Kodeksu cywilnego.
XI. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, opatrzonej
podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowalnym podpisem
elektronicznym.
3. Treść ofert musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
4. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik 1.
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik 2.
c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 3.
5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się
na ofertę powinien być czytelny.
XIII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Za wykonanie całego przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.
2. Wykonawca określa cenę wykonania zamówienia poprzez wskazanie w formularzu
ofertowym ceny netto, kwoty podatku VAT i ceny brutto oferty za całość przedmiotu
zamówienia.
3. Obliczona przez wykonawcę cena oferty powinna zawierać wszelki koszty
bezpośrednie i pośrednie, jakie wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla
prawidłowego wykonania przedmiotu, w tym wszelki koszty i opłaty za rzeczy i
świadczenia, które będą poniesione w związku z realizacją zamówienia.
4. Cena powinna zawierać wartość nieodpłatnie przekazanych na rzecz zamawiającego
autorskich praw majątkowych i zależnych do przedmiotu zamówienia.
5. Ceny podane w formularzu ofertowym muszą być wyrażone w PLN, z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym
skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania
zamówienia.
XIV. KRYTERIA OCENY OFERT ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
1. Zamawiający oceni i porówna wyłącznie oferty, które zostaną złożone przez wykonawców
niewykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi
kryteriami ofert, przyjmując zasadę 1% = 1 punkt.
Nr Nazwa kryterium Waga - %
1 Cena brutto oferty 80
2 Okres gwarancji i rękojmi 20
3. Liczba przyznanych punktów w ramach wyżej wymienionych kryteriów zostanie obliczona w
następujący sposób:
a) Cena oferty brutto - kryterium ,,Ceny brutto" będzie rozpatrywane na podstawie ceny
brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu
ofertowym.
Liczba punktów w tym kierunku zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
ż
= ? 100 ?80%
b) Okres gwarancji i rękojmi - w kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi" oferta może
otrzymać maksymalnie 20 punktów. Kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi" będzie
rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę w formularzu
ofertowym, dotyczącego liczby miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi na roboty
budowlane / urządzenia objęte przedmiotem zamówienia.
4. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi, jednak nie więcej
niż 120 miesięcy od daty odbioru końcowego.
Liczba punktów zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
=
?100?
ł ż ę "ś ó ?
?20%
Jeżeli wykonawca nie wypełni w druku formularza ofertowego oświadczenia, o którym mowa
powyżej, Zamawiający uzna, że oferuje udzielenie 60-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi.
5. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma
punktów uzyskanych stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
str. 10
6. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość
punktów w ostatecznej ocenie punktowej.
7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z
zasadami matematycznymi.
8. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
9. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
XV. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający poinformuje wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze
oferty najkorzystniejszej.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie
wskazanym przez zamawiającego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.