mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa i rozbudowa budynku dawnego sanepidu z przeznaczeniem na Hotel apartamentowy |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
OKRZEI 8 Sp. z o.o ul. Podgórna 10 64-920 Piła powiat: pilski m.gierej@asta-bud.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Piła |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Przebudowa i rozbudowa budynku dawnego sanepidu z przeznaczeniem na Hotel apartamentowy" IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie dawnego sanepidu z przeznaczeniem na hotel apartamentowy zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami. 2. Ogólny zakres prac obejmuje: - realizację robót budowlanych z wyrobów/materiałów w całości dostarczonych przez wykonawcę, - realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym szczególności ustawie Prawo Budowlane, ustawie Kodeks Cywilny. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie - w przypadku braków w dokumentacji projektowej lub ujawnionych podczas prowadzenia robót kolizji, wykonawca na swój koszt sporządzi stosowne rozwiązania zamienne i po akceptacji zamawiającego wykona je na własny koszt, - w przypadku występowania niezinwentaryzowanych sieci, instalacji i urządzeń infrastruktury podziemnej i naziemnej na terenie budowy wykonawca na swój koszt opracuje projekty techniczne usunięcia kolizji i po akceptacji przez gestorów sieci wykonana roboty zabezpieczające lub związane z usunięciem kolizji na swój koszt; - uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, warunków technicznych, zezwoleń, - uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Dokument nr: I/2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 07.05.2024 r. o godzi. 10:15 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: XII. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: m.gierej@asta-bud.pl zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale III. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 07.05.2024 r. o godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN REALIZACJI ROBÓT Zamawiający wymaga, aby roboty wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia o pozwoleniu na użytkowanie zostały ukończone w terminie nie dłuższym niż: 24 miesiące od daty zawarcia umowy. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie pozaustawowym - zamawiający jest podmiotem nienależącym do kategorii wymienionych w art. 4, 5 lub 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane II. TRYB POSTĘPOWANIA 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia, dalej zwane ,,postępowaniem" prowadzone jest w trybie pozaustawowym - zamawiający jest podmiotem nienależącym do kategorii wymienionych w art. 4, 5 lub 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo Zamówień Publicznych, wobec powyższego nie ma obowiązku stosowania ustawy Pzp. 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, przy zachowaniu następujących zasad: - postępowanie przygotowane i prowadzone jest sposób proporcjonalny, przejrzysty oraz zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców, - zamówienie udzielone będzie w sposób zapewniający uzyskanie najlepszych efektów zamówienia w stosunku do poniesionych nakładów, - czynności związane z przygotowanie oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm, - umowy będą zwierane w formie pisemnej. 3. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 4. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - składania ofert częściowych lub wariantowych, - prawa opcji, - rozliczenia w walutach obcych, - przeprowadzenia aukcji elektronicznej, - możliwości składania ofert w postaci katalogów elektronicznych, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - dynamicznego systemu zakupów, - udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, - waloryzacji ceny ofertowej. III. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana, informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, z adnotacją iż projekt budowlany dotyczący niniejszego zapytania ofertowego znajduje się w siedzibie zamawiającego i podczas trwania zapytania ofertowego dostępny jest do wglądu w formie papierowej w siedzibie zamawiającego. 2. Zamawiający podaje adres poczty elektronicznej do komunikacji z zamawiającym oraz do składania ofert i innych dokumentów wykonawcy: m.gierej@asta-bud.pl. 3. Dokumentacja projektowa zawiązana z prowadzonym postępowaniem dostępne na stronie internetowej: https://drive.google.com/drive/folders/1suYGiugaH8NRUzEcQXnZLs6QBXq08bFM? usp=sharing 4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. w szczególności: .pdf, .xls, .xlxs, .doc, .docx, .zip, .rar, .jpg, .jpeg, .tiff. 6. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, jednak nie później niż do połowy czasu wyznaczonego na składanie ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej: https://drive.google.com/drive/folders/1suYGiugaH8NRUzEcQXnZLs6QBXq08bFM ?usp=sharing 7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego zapytania ofertowego a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejszego oświadczenia zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga złożenia niżej wymienionych dokumentów wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej: m.gierej@asta-bud.pl: a) Załącznik 1 - formularz ofertowy (Zał. nr 1 do ZO-Formularz oferty). b) Załącznik 2 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia z postępowania (Zał. nr 2 do ZO-Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia). c) Załącznik 3 - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Zał. nr 3 do ZO-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału). 9. Wymienione powyżej dokumenty wykonawca składa w oryginale. 10. Wykonawca powinien opisać każdy załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. 11. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 12. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, domniemywa się, ze pismo wysłane przez zamawiającego na ostatni znany, podany przez wykonawcę adres e-mailowy zostało doręczone w sposób umożliwiający mu zapoznanie się z tym pismem. VI. GWARANCJA I RĘKOJMIA 1. Wykonawca udzieli pełnej gwarancji jakości oraz rękojmi na roboty budowlane, urządzenia objęte przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. 2. Z dniem odbioru końcowego wykonawca wystawi zamawiającemu dokument gwarancyjny. 3. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek w przedmiocie zamówienia, które ujawnią się w okresie gwarancji i które wynikają z nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek elementu przedmiotu umowy lub jakiegokolwiek działania lub zaniedbania wykonawcy. 4. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytuły rękojmi za wady oraz gwarancji także po upływie terminów rękojmi i gwarancji, jeżeli zgłaszał wadę przed upływem ich terminu. 5. Wykonawca ponosi wobec zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne w terminie określonym w umowie i na zasadach określonych w umowie i Kodeksie cywilnym. VII. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA 1. O udziale w postępowania mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę: a) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: - udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego; - handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego; - o którym mowa w art. 228-230a, art.250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r o sporcie; - finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art.165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremnienia lub utrudniania stwierdzenia przestępczego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art.299 Kodeksu karnego; - o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art.115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa; - powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust.2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; - przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art.296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art.286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art.270- 277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe; - o którym mowa w art.9 ust.1 i 3, art.10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywanej pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; b) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej albo prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w punkcie 1 lit.a; c) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednie przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; d) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; e) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami, grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; f) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 8 000 000,00 PLN; b) zdolności technicznej lub zawodowej warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: - nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego przy zabytku wpisanym do rejestru, a prowadzenie robót budowlanych odbywało się zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie; c) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia następującymi osobami: - kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w tym min. 3 lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy rewitalizacji obiektów kubaturowych wpisanych do rejestru zabytków oraz posiada aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, w tym min. 2 lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz posiada aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownik robót instalacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w tym min. 2 lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz posiada aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA ORAZ SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A) Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy (zał. 1). 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. 2). 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. 3). 4) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania, w postaci: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów), lub: b) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu wskazanego w podpunkcie a). B) Oświadczenia i dokumenty składane przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających: 1) Brak podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania: a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust.1 pkt 1, 2 oraz 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 2) Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego; b) wykaz robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane; c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z dowodami potwierdzającymi ich kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe. X. PODWYKONASTWO 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazwa ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia z wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest dokonywać terminowo płatności na rzecz podwykonawców i nie narazi zamawiającego na odpowiedzialność wynikającą z art.647 Kodeksu cywilnego. XI. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. 3. Treść ofert musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 4. Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik 1. b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik 2. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 3. 5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. XIII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY 1. Za wykonanie całego przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Wykonawca określa cenę wykonania zamówienia poprzez wskazanie w formularzu ofertowym ceny netto, kwoty podatku VAT i ceny brutto oferty za całość przedmiotu zamówienia. 3. Obliczona przez wykonawcę cena oferty powinna zawierać wszelki koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla prawidłowego wykonania przedmiotu, w tym wszelki koszty i opłaty za rzeczy i świadczenia, które będą poniesione w związku z realizacją zamówienia. 4. Cena powinna zawierać wartość nieodpłatnie przekazanych na rzecz zamawiającego autorskich praw majątkowych i zależnych do przedmiotu zamówienia. 5. Ceny podane w formularzu ofertowym muszą być wyrażone w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. XIV. KRYTERIA OCENY OFERT ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT 1. Zamawiający oceni i porówna wyłącznie oferty, które zostaną złożone przez wykonawców niewykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania. 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami ofert, przyjmując zasadę 1% = 1 punkt. Nr Nazwa kryterium Waga - % 1 Cena brutto oferty 80 2 Okres gwarancji i rękojmi 20 3. Liczba przyznanych punktów w ramach wyżej wymienionych kryteriów zostanie obliczona w następujący sposób: a) Cena oferty brutto - kryterium ,,Ceny brutto" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Liczba punktów w tym kierunku zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: ż = ? 100 ?80% b) Okres gwarancji i rękojmi - w kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi" oferta może otrzymać maksymalnie 20 punktów. Kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi" będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę w formularzu ofertowym, dotyczącego liczby miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane / urządzenia objęte przedmiotem zamówienia. 4. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi, jednak nie więcej niż 120 miesięcy od daty odbioru końcowego. Liczba punktów zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: = ?100? ł ż ę "ś ó ? ?20% Jeżeli wykonawca nie wypełni w druku formularza ofertowego oświadczenia, o którym mowa powyżej, Zamawiający uzna, że oferuje udzielenie 60-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi. 5. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. str. 10 6. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów w ostatecznej ocenie punktowej. 7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 8. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. 9. Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. XV. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY 1. Zamawiający poinformuje wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze oferty najkorzystniejszej. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego. |
© eurobudowa.pl 2004-2024