lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
mazowieckie (Białobrzegi)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont elewacji Kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Diecezja Koszalińsko-Kołobrzeska Ul. Kard. Wyszyńskiego 25 75-062 Koszalin powiat: Koszalin tel. 94 343 87 10 ekonom@koszalin.opoka.org.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | 40 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 94 343 87 10 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE wykonanie robót budowlanych dla zadania: ,,Remont elewacji Kościoła Rektoralnego pw. Niepokalanego Poczęcia NMP oraz Domu Parafialnego i Domu Księży Emerytów w Kołobrzegu" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji Kościoła Rektoralnego pw. Niepokalanego Poczęcia NMP oraz Domu Parafialnego i Domu Księży Emerytów w Kołobrzegu, dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 2) Szczegółowy opis prac znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego Zamawiający zaznacza, iż w przypadku wskazania nazw i/lub producentów w zakresie lub/i zamówieniu (z uwagi na specyfikę elementu i w sytuacji braku możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń), wykonawca ma możliwość realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego produkty, elementy lub rozwiązania równoważne. Powyższe oznacza, iż produkty, elementy i/lub rozwiązania proponowane przez Wykonawcę muszą doprowadzić do uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego. Ewentualna zmiana wymaga uzyskania zgody nadzoru konserwatorskiego i/lub budowlanego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji 2 Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. CPV: 45000000 -7, 45400000-1 Dokument nr: 2/DKE/2024 Składanie ofert: 12) Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: pocztą tradycyjną, przez kuriera lub osobiście (liczy się data i godz. wpływu) do siedziby Zamawiającego: Diecezja Koszalińsko - Kołobrzeska, Ul. Kard. Wyszyńskiego 25, 75 - 062 Koszalin . Ofertę należy złożyć za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, za pośrednictwem kuriera lub też dostarczyć osobiście na adres Zamawiającego: Diecezja Koszalińsko - Kołobrzeska Ul. Kard. Wyszyńskiego 25, 75-062 Koszalin, w nieprzekraczalnym terminie: do 30 Kwietnia 2024 r. do godz. 09:00. Decyduje data i godz. wpływu do siedziby Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: 1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.10.2025 r. Wymagania: Podstawa prawna zamówienia: Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. 2023 r., poz. 1605 ze zm.) W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610). 3. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia Do udziału w postępowaniu uprawnieni są wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku dołączenia do oferty: I. wykazu wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda b) co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na przebudowie lub remoncie budynku znajdującego się w obszarze objętym ochroną zabytków i opiece nad zabytkami, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda. Pojęcie budynku użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r., poz.1225 t.j.). II. wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie odpowiednie do pełnionej funkcji (specjalności). Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował: a) Kierownik budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz - minimum 1 roboty budowlanej zrealizowanej w obszarze wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.500 000,00 zł b) posiada ubezpieczenie OC prowadzonej działalności gospodarczej w związku z realizacją umowy w ramach niniejszego postępowania na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 3.500.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Zabrania się stosowania klauzul ograniczających roszczenia np. poprzez określenia limitów (na jedno lub na wszystkie zdarzenia) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym punkcie należy przedłożyć: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) kopię polisy ubezpieczeniowej oraz oryginały dowodów wpłat na powyższą polisę za cały okres obowiązywania umowy realizowanej w ramach niniejszego postępowania 4) nie wyrządzili szkody poprzez nie wykonanie zamówienia lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz szkoda nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, w okresie 3 lat od rozpoczęcia zapytania 5) nie są w stanie likwidacji oraz nie ogłoszono wobec nich upadłości, 6) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ubezpieczenie społecznego lub zdrowotnego 7) nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8) nie posiadają wspólnika spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej oraz komandytowo-akcyjnej, członka organu zarządzającego osoby prawnej, który został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 9) nie otrzymali sądowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub/i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestnictwu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka) i/lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. 11) Wpłacili wadium w 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) Dane do wpłaty wadium: Diecezja Koszalińsko - Kołobrzeska Ul. Kard. Wyszyńskiego 25, 75 - 062 Koszalin Nr konta: 43 1240 1428 1111 0000 2263 7680 Z dopiskiem: ,,wadium DKE" Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia-nie spełnia". Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji. 4. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający w celu potwierdzenia warunków określonych w punkcie 3 wymaga przedłożenia następujących dokumentów: a) Załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) załącznik nr 4 - oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych c) Załącznik nr 5 - zestawienie wykonanych robót d) Załącznik nr 6 - zestawienie osób skierowanych do realizacja zadania 5. Opis sposobu przygotowywania oferty oraz forma złożenia oferty i jej zawartość 1) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Oferty składane są w jednym egzemplarzu. 3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, 5) Oferta i wszystkie załączniki oferty musza być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy, 6) Wszelkie poprawki lub zmiany powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem wraz z pieczątką osoby uprawnionej i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki, 7) Do oferty winny być załączone wszystkie informacje, zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty wymienione w zapytaniu ofertowym, 8) Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii 9) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wówczas, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości. 10) Wykonawca przed upływem terminu składania oferto może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań 11) Termin związania z ofertą wynosi 14 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13) Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie, w sposób gwarantujący poufność jej treści. 14) Kompletna oferta powinna zawierać: a) Załącznik nr 2 - formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym b) załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, c) załącznik nr 4 - oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych d) Załącznik nr 5 - zestawienie wykonanych robót e) Załącznik nr 6 - zestawienie osób skierowanych do realizacja zadania 6. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1) Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana wykonawcy zadającemu pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie. Wyjaśnienia zamieszczone na stronie internetowej nie będą zdradzać, wskazywać ani identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed terminem składania ofert. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. 2) Za datę wpływu uznaje się datę faktycznego dostarczenia oferty Zamawiającemu. 3) Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. 8. Kryteria oceny ofert 1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te kompletne oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego 2) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium procentowe Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga) 1 Cena bru?o (C) 60% 60 pkt. 2 Gwarancja 40% 40 pkt. 3) Do porównania i oceny ofert w kryterium cena bru?o zostanie zastosowany następujący wzór: Cn A1 = * 60 Co gdzie: A1 - ilość punktów danej oferty w kryterium cena Cn - cena bru?o najtańszej oferty (PLN) Co - cena bru?o badanej oferty (PLN) 4) Sposób wyliczenia punktów w kryterium ,,Gwarancja" Okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt Okres gwarancji 48 m-cy - 20 pkt 7 W przypadku gdy Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do obliczenia wartości punktowej Zamawiający przyjmie okres gwarancji o długości 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy a krótszy niż 60 miesięcy, do obliczenia wartości punktowej Zamawiający przyjmie okres gwarancji o długości 48 miesięcy. W przypadku zawarcia umowy wpisany zostanie okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę. 5) Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać: 100 punktów. 6) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. 7) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone oferty poosiadają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych 8) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą z pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 9. Opis sposobu obliczenia ceny 1) W formularzu ofertowym należy wskazać cenę ofertową bru?o. 2) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3) Cena ofertowa musi uwzględniać wszelkie koszty (bezpośrednie i pośrednie) wykonania przedmiotu zamówienia, wszelkie opłaty i podatki, jak również inne koszty o jakimkolwiek charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, niezależnie od miejsca ich powstania. 4) Waluta ceny ofertowej jest złoty polski i w tej walucie będzie dokonane rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 5) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie, w określonym terminie, wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 10. Odrzucenie oferty Oferta zostanie odrzucona z niniejszego postępowania: a) w przypadku złożenia oferty po terminie składania ofert, b) w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę, który nie wniósł wadium, d) w przypadku gdy oferta złożona jest w języku innym niż język polski, e) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez osobę uprawnioną, f) w przypadku, gdy oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia. 11. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: Wszelkie pytania i odpowiedzi odnośnie zapytania ofertowego Zamawiający i Wykonawcy przekazują poprzez pocztę elektroniczną: ekonom@koszalin.opoka.org.pl 12. Unieważnienie postępowania Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć; d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia. e) nie zostały Zamawiającemu przyznane środki pieniężne z Banku Gospodarstwa Krajowego, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia 13. Informacje o udzielaniu zaliczek Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zapłata wynagrodzenia Wynagrodzenie za wykonane roboty nie podlega waloryzacji i płatne będzie w trzech ratach po podpisaniu częściowego protokołu odbioru robót i wystawieniu faktury przez WYKONAWCĘ oraz po przedstawieniu dowodów zapłaty wynagrodzenia podwykonawcom biorącym udział w realizacji zamówienia. Termin zapłaty wynosi 35 dni od daty prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury VAT, nie wcześniej jednak niż w ciągu 35 dni od uzyskania przez Zamawiającego środków na sfinansowanie zamówienia z Banku Gospodarstwa Krajowego. 15. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez Podwykonawców, pod warunkiem zgłoszenia o tym Zamawiającemu. Za działania Podwykonawców bądź ich zaniechania Wykonawca odpowiada, jak za swoje własne. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców określa umowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. 16. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty 1) Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający upubliczni na swojej stronie internetowej. 2) Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty spełniające wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym. 9 17. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych Istnieje możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych w wysokości nieprzekraczających 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W takim przypadku nie jest konieczne ponowne rozpoczęcie postępowania. 18. Informacja o możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 19. Postanowienia końcowe. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. Uwagi: 20. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Diecezja Koszalińsko Kołobrzeska; 2) Z Inspektorem Ochrony Danych pełniącym obowiązki u Administratora można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: ekonom@koszalin.opoka.org.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a i e RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; Pani/Pana dane osobowe mogą zostać również powierzone do przetwarzania przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów i Bank Gospodarstwa Krajowego, a także podmiotom świadczącym usługi pocztowe. 5) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia; 6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 7) Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji; 8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu rozliczenia inwestycji oraz jej trwałości oraz zakończenia archiwizowania dokumentacji; 9) Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. (Dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji. Podanie danych jest dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, jednak odmowa ich podania lub cofnięcie zgody w tym zakresie uniemożliwia dalszy udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, zaś późniejsze wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych do czasy wycofania zgody). 10) W przypadku wniosków o udostępnienie danych, ich aktualizację czy żądanie usunięcia oraz jakichkolwiek skarg związanych z przetwarzaniem przez nas danych osobowych należy 10 kontaktować się, wysyłając e-mail na adres: ekonom@koszalin.opoka.org.pl lub list na adres: Diecezja Koszalińsko - Kołobrzeska , ul. Kard. Wyszyńskiego 25, 75 - 062 Koszalin; 11) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Kontakt: 3) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie dotyczącym niniejszego zapytania ofertowego jest: Ks. Jacek Święszkowski e-mail: ekonom@koszalin.opoka.org.pl, Tel. (94) 343 87 10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024