Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5984z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji Kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji Kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Diecezja Koszalińsko-Kołobrzeska
Ul. Kard. Wyszyńskiego 25
75-062 Koszalin
powiat: Koszalin
tel. 94 343 87 10
ekonom@koszalin.opoka.org.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: 40 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 94 343 87 10
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
wykonanie robót budowlanych dla zadania: ,,Remont elewacji Kościoła Rektoralnego
pw. Niepokalanego Poczęcia NMP oraz Domu Parafialnego i Domu Księży Emerytów w Kołobrzegu"
dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie
elewacji Kościoła Rektoralnego pw. Niepokalanego Poczęcia NMP oraz Domu Parafialnego i Domu
Księży Emerytów w Kołobrzegu, dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2) Szczegółowy opis prac znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik
nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
Zamawiający zaznacza, iż w przypadku wskazania nazw i/lub producentów w zakresie lub/i zamówieniu
(z uwagi na specyfikę elementu i w sytuacji braku możliwości opisania przedmiotu zamówienia za
pomocą dostatecznie dokładnych określeń), wykonawca ma możliwość realizacji przedmiotu
zamówienia zawierającego produkty, elementy lub rozwiązania równoważne.
Powyższe oznacza, iż produkty, elementy i/lub rozwiązania proponowane przez Wykonawcę muszą
doprowadzić do uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego. Ewentualna zmiana wymaga
uzyskania zgody nadzoru konserwatorskiego i/lub budowlanego.
Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i
jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji
2
Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania
jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające
wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który
powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

CPV: 45000000 -7, 45400000-1

Dokument nr: 2/DKE/2024

Składanie ofert:
12) Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: pocztą tradycyjną, przez kuriera lub
osobiście (liczy się data i godz. wpływu) do siedziby Zamawiającego: Diecezja Koszalińsko -
Kołobrzeska, Ul. Kard. Wyszyńskiego 25, 75 - 062 Koszalin .
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, za pośrednictwem kuriera lub też
dostarczyć osobiście na adres Zamawiającego: Diecezja Koszalińsko - Kołobrzeska
Ul. Kard. Wyszyńskiego 25, 75-062 Koszalin, w nieprzekraczalnym terminie: do 30 Kwietnia
2024 r. do godz. 09:00. Decyduje data i godz. wpływu do siedziby Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.10.2025 r.

Wymagania:
Podstawa prawna zamówienia:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z
uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu
Odbudowy Zabytków.
Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j.Dz. U. 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w
szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610).
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
Do udziału w postępowaniu uprawnieni są wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku dołączenia do oferty:
I. wykazu wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie w okresie ostatnich pięciu
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na przebudowie lub remoncie budynku
użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda
b) co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na przebudowie lub remoncie budynku
znajdującego się w obszarze objętym ochroną zabytków i opiece nad zabytkami, o wartości nie
mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda.
Pojęcie budynku użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt
6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r., poz.1225
t.j.).
II. wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje
zawodowe, doświadczenie i wykształcenie odpowiednie do pełnionej funkcji
(specjalności). Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował:

a) Kierownik budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz
- minimum 1 roboty budowlanej zrealizowanej w obszarze wpisanym do rejestru
zabytków lub ewidencji zabytków.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.500 000,00 zł
b) posiada ubezpieczenie OC prowadzonej działalności gospodarczej w związku z realizacją
umowy w ramach niniejszego postępowania na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej
3.500.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Zabrania się stosowania klauzul
ograniczających roszczenia np. poprzez określenia limitów (na jedno lub na wszystkie
zdarzenia)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym
punkcie należy przedłożyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) kopię polisy ubezpieczeniowej oraz oryginały dowodów wpłat na powyższą polisę za cały okres
obowiązywania umowy realizowanej w ramach niniejszego postępowania
4) nie wyrządzili szkody poprzez nie wykonanie zamówienia lub nienależyte wykonanie zamówienia
oraz szkoda nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, w okresie 3 lat od
rozpoczęcia zapytania
5) nie są w stanie likwidacji oraz nie ogłoszono wobec nich upadłości,
6) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ubezpieczenie społecznego lub
zdrowotnego
7) nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi
gospodarczemu lub inne przestępstwo w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
8) nie posiadają wspólnika spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej,
komplementariusza spółki komandytowej oraz komandytowo-akcyjnej, członka organu
zarządzającego osoby prawnej, który został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w
związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo
przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych,
9) nie otrzymali sądowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o
odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) Wykonawca
nie może być powiązany osobowo lub/i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestnictwu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego,
prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka) i/lub
pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
11) Wpłacili wadium w 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) Dane
do wpłaty wadium:
Diecezja Koszalińsko - Kołobrzeska
Ul. Kard. Wyszyńskiego 25, 75 - 062 Koszalin
Nr konta: 43 1240 1428 1111 0000 2263 7680
Z dopiskiem: ,,wadium DKE"
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia-nie
spełnia".
Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
4. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający w celu potwierdzenia warunków określonych w punkcie 3 wymaga przedłożenia
następujących dokumentów:
a) Załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) załącznik nr 4 - oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
c) Załącznik nr 5 - zestawienie wykonanych robót
d) Załącznik nr 6 - zestawienie osób skierowanych do realizacja zadania
5. Opis sposobu przygotowywania oferty oraz forma złożenia oferty i jej zawartość
1) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferty składane są w jednym egzemplarzu.
3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
5) Oferta i wszystkie załączniki oferty musza być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do
występowania w imieniu Wykonawcy,
6) Wszelkie poprawki lub zmiany powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem wraz
z pieczątką osoby uprawnionej i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki,
7) Do oferty winny być załączone wszystkie informacje, zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty
wymienione w zapytaniu ofertowym,
8) Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub
poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii
9) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wówczas, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub
budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
10) Wykonawca przed upływem terminu składania oferto może dokonywać jej zmian, uzupełnień,
wycofań
11) Termin związania z ofertą wynosi 14 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
13) Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie, w sposób
gwarantujący poufność jej treści.
14) Kompletna oferta powinna zawierać:
a) Załącznik nr 2 - formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym
b) załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
c) załącznik nr 4 - oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
d) Załącznik nr 5 - zestawienie wykonanych robót
e) Załącznik nr 6 - zestawienie osób skierowanych do realizacja zadania
6. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1) Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego
zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana wykonawcy zadającemu pytanie oraz zamieszczona na
stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie. Wyjaśnienia zamieszczone
na stronie internetowej nie będą zdradzać, wskazywać ani identyfikować podmiotu zadającego
pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego
złożenia w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed terminem składania ofert.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert,
Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia niniejszego postępowania na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu
ofertowym, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Oferty
złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
2) Za datę wpływu uznaje się datę faktycznego dostarczenia oferty Zamawiającemu.
3) Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania nie będą brane pod uwagę przy ocenie
ofert.
8. Kryteria oceny ofert
1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te kompletne oferty, które nie zostaną odrzucone przez
Zamawiającego
2) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie
kryterium
procentowe Maksymalna liczba punktów,
jakie może otrzymać oferta za
dane kryterium (waga)
1 Cena bru?o (C) 60% 60 pkt.
2 Gwarancja 40% 40 pkt.
3) Do porównania i oceny ofert w kryterium cena bru?o zostanie zastosowany następujący wzór:
Cn
A1 = * 60
Co
gdzie:
A1 - ilość punktów danej oferty w kryterium cena
Cn - cena bru?o najtańszej oferty (PLN)
Co - cena bru?o badanej oferty (PLN)
4) Sposób wyliczenia punktów w kryterium ,,Gwarancja"
Okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt
Okres gwarancji 48 m-cy - 20 pkt
7
W przypadku gdy Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy, jego oferta
zostanie odrzucona.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do obliczenia wartości
punktowej Zamawiający przyjmie okres gwarancji o długości 60 miesięcy.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy a krótszy niż 60
miesięcy, do obliczenia wartości punktowej Zamawiający przyjmie okres gwarancji o długości 48
miesięcy.
W przypadku zawarcia umowy wpisany zostanie okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę.
5) Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać: 100 punktów.
6) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
7) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
złożone oferty poosiadają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
8) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę
najkorzystniejszą z pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
9. Opis sposobu obliczenia ceny
1) W formularzu ofertowym należy wskazać cenę ofertową bru?o.
2) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Cena ofertowa musi uwzględniać wszelkie koszty (bezpośrednie i pośrednie) wykonania
przedmiotu zamówienia, wszelkie opłaty i podatki, jak również inne koszty o jakimkolwiek
charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, niezależnie od
miejsca ich powstania.
4) Waluta ceny ofertowej jest złoty polski i w tej walucie będzie dokonane rozliczenie pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcą.
5) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie, w określonym terminie, wyjaśnień
dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
10. Odrzucenie oferty
Oferta zostanie odrzucona z niniejszego postępowania:
a) w przypadku złożenia oferty po terminie składania ofert,
b) w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę, który nie wniósł wadium,
d) w przypadku gdy oferta złożona jest w języku innym niż język polski,
e) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez osobę uprawnioną,
f) w przypadku, gdy oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia.
11. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Wszelkie pytania i odpowiedzi odnośnie zapytania ofertowego Zamawiający i Wykonawcy przekazują
poprzez pocztę elektroniczną: ekonom@koszalin.opoka.org.pl
12. Unieważnienie postępowania
Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę
kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
e) nie zostały Zamawiającemu przyznane środki pieniężne z Banku Gospodarstwa Krajowego,
które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia
13. Informacje o udzielaniu zaliczek
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
14. Zapłata wynagrodzenia
Wynagrodzenie za wykonane roboty nie podlega waloryzacji i płatne będzie w trzech ratach po
podpisaniu częściowego protokołu odbioru robót i wystawieniu faktury przez WYKONAWCĘ oraz po
przedstawieniu dowodów zapłaty wynagrodzenia podwykonawcom biorącym udział w realizacji
zamówienia. Termin zapłaty wynosi 35 dni od daty prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury VAT,
nie wcześniej jednak niż w ciągu 35 dni od uzyskania przez Zamawiającego środków na sfinansowanie
zamówienia z Banku Gospodarstwa Krajowego.
15. Podwykonawcy
Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez Podwykonawców, pod warunkiem zgłoszenia o
tym Zamawiającemu. Za działania Podwykonawców bądź ich zaniechania Wykonawca odpowiada, jak
za swoje własne. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców określa
umowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
16. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
1) Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający upubliczni na swojej stronie
internetowej.
2) Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty spełniające wymagania zawarte w zapytaniu
ofertowym.
9
17. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych
Istnieje możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu, zamówień
polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych w wysokości
nieprzekraczających 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te
zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W takim przypadku nie jest
konieczne ponowne rozpoczęcie postępowania.
18. Informacja o możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
19. Postanowienia końcowe.
Do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu
Cywilnego.

Uwagi:
20. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Diecezja Koszalińsko Kołobrzeska;
2) Z Inspektorem Ochrony Danych pełniącym obowiązki u Administratora można skontaktować się
za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: ekonom@koszalin.opoka.org.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a i e RODO, w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania; Pani/Pana dane osobowe mogą zostać również
powierzone do przetwarzania przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów i Bank Gospodarstwa
Krajowego, a także podmiotom świadczącym usługi pocztowe.
5) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia
udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia;
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej;
7) Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji;
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu rozliczenia inwestycji oraz jej trwałości
oraz zakończenia archiwizowania dokumentacji;
9) Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia
lub ograniczenia przetwarzania. (Dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana
danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie
oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji. Podanie danych jest
dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, jednak odmowa ich podania lub
cofnięcie zgody w tym zakresie uniemożliwia dalszy udział w postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia, zaś późniejsze wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania danych do czasy wycofania zgody).
10) W przypadku wniosków o udostępnienie danych, ich aktualizację czy żądanie usunięcia
oraz jakichkolwiek skarg związanych z przetwarzaniem przez nas danych osobowych należy
10
kontaktować się, wysyłając e-mail na adres: ekonom@koszalin.opoka.org.pl lub list na adres:
Diecezja Koszalińsko - Kołobrzeska , ul. Kard. Wyszyńskiego 25, 75 - 062 Koszalin;
11) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Kontakt:
3) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie dotyczącym niniejszego
zapytania ofertowego jest: Ks. Jacek Święszkowski e-mail: ekonom@koszalin.opoka.org.pl,
Tel. (94) 343 87 10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.