Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
860z dziś
6815z ostatnich 7 dni
23851z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji ogrzewania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji ogrzewania

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: ŚRUBENA UNIA sp. z o.o
Grunwaldzka 5
34-300 Żywiec
powiat: żywiecki
696 083 235
k_klaput@srubena.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187295
Województwo: śląskie
Miasto: Żywiec
Wadium: 1 900,00 zł
Nr telefonu: 696 083 235
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE WYKONANIE INSTALACJI OGRZEWANIA
Powstaje w kontekście naboru
FENG.03.01-IP.03-001/23 - Kredyt ekologiczny

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE - WYKONANIE INSTALACJI OGRZEWANIA

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Opis instalacji: Wykonanie ogrzewania hali za pomocą aparatów grzewczo-wentylacyjnych. Aparaty będą pracować na 100% powietrza obiegowego. Montaż aparatów na słupach konstrukcyjnych hali. Medium grzewczym będzie woda o parametrach70-90 [?C] przygotowywana w lokalnej wymiennikowni ciepła zlokalizowanej na hali.
Każdy aparat będzie posiadać sterownik ścienny z wbudowanym czujnikiem temperatury i zawór dwudrożny z siłownikiem. Takie rozwiązanie powinno pozwolić w przyszłości montować, niezależnie każdy (zestaw aparat + sterownik + zawór regulacyjny z siłownikiem) w innym miejscu. Każdy zestaw będzie mógł w pełni funkcjonować w nowym miejscu niezależnie od innych zestawów.
Dane techniczne instalacji: Zapotrzebowanie na ciepło dla hali, zgodnie z danymi audytu energetycznego wynosi 359,91 [kW] 360[kW].
Aparaty grzewczo - wentylacyjne: Na hali jest zaprojektowanych 20 sztuk aparatów grzewczo - wentylacyjnych VTS typu Volcano VR1 (lub równoważnych). Moc obliczeniowa każdego aparatu: 360/20 = 18 [kW] dla wody o parametrach 90/70 [?C] i temperatury powietrza napływającego 15 [?C]. Aparaty te mają zakres mocy od 5 do 30 [kW] i przynajmniej trzy biegi wentylatora. Z aparatami dostarczone zostaną zawory regulacyjne on-off z siłownikami elektrycznymi. Aparaty montowane będą do konstrukcji hali za pomocą dostarczonych z nimi fabrycznych zawiesi. Zawiesia montować bezpośrednio do słupów konstrukcyjnych hali poprzez nawiercanie słupów, lub w sposób bezinwazyjny za pomocą profili montażowych i klamr KLM-M firmy Niczuk (lub równoważnych).
Dane Aparatu:
- maksymalny opór przepływu 17,5 [kPa]
- pojemność wodna 1,25 [dm3]
- króćce przyłączeniowe 3/4 "
- zawór regulacyjny 3/4 " ; kvs=4,5 ; maksymalna różnica ciśnienia 90 [kPa]
Każde podłączenie do aparatur grzewczo-wentylacyjnego wyposażone będzie w armaturę odcinającą i filtr oraz zawór spustowy ze złączką do węża.
Wykonanie instalacji: Instalację należy wykonać z rur stalowych ze szwem ze stali węglowej wg EN 10 217-1 (lub równoważnej), łączonych przez spawanie, połączenia z armaturą kołnierzowe i gwintowane. Zastosować kolana typ hamburskie wielkości 3D. (lub równoważne)
Rurociągi zasilające należy prowadzić ze spadkiem od wymiennikowni do ostatniego aparatu. Montaż rur w wymiennikowni na wysokości ok. 5,5 m. Trasę i wysokość prowadzenia rurociągów należy ustalić podczas montażu (oględzin budynku), uwzględniając istniejące instalacje i rurociągi zasilające instalacje, które nie będą zdemontowane podczas remontu hali. Przewody należy izolować termicznie izolacją z polietylenu o współczynniku ?=0,035 [W/mK] w płaszczu ze stali ocynkowanej. Przed zaizolowaniem rur zabezpieczyć je antykorozyjnie. Minimalna grubość izolacji wg Warunków Technicznych :
- średnica wewnętrzna od 22 do 35 [mm] - 30 [mm]
- średnica wewnętrzna od 35 do 100 [mm] - równa średnicy wewnętrznej rury
Obejmy z okładziną izolacyjną, dźwiękochłonną, odporną na starzenie EPDM, wykonanie ze stali cynkowanej. Odległość pomiędzy podporami przesuwnymi
DN 32 - 3,0
DN 40 - 3,5 m
DN 50 - 4,0 m
DN 65 - 4,5 m
Podłączenie aparatów grzewczo-wentylacyjnych do instalacji za pomocą przewodów elastycznych.
Regulacja i sterowanie: Do każdego aparatu przynależeć będzie fabryczny sterownik z wbudowanym termostatem. Na sterowniku możliwe będzie zadanie temperatury w pomieszczeniu i przełączanie biegu wentylatora.
Zadaną na sterowniku temperaturę regulować będzie zamontowany na instalacji zawór regulacyjny on-off z siłownikiem elektrycznym.
Siłownik zaworu jak i wentylator aparatu zasilone będą ze sterownika. Sterownik należy zamontować na wysokości 1,5 [m] od poziomu posadzki na każdym słupie konstrukcyjnym, na którym zamontowany jest aparat grzewczo-wentylacyjny.
Sterownik należy zasilić elektrycznie. Ze sterowników należy zasilić wentylatory aparatów grzewczo-wentylacyjnych oraz siłowniki zaworów regulacyjnych. Podłączanie należy wykonać zgodnie z DTR dostarczonych urządzeń.
Regulacja hydrauliczna sieci za pomocą ręcznych zaworów równoważących. Nastawę ostateczną należy przeprowadzić podczas rozruchu instalacji.
Dane elektryczne aparatu VR1:
- pobór mocy maksymalny 0,28 [kW]
- prąd 1,3 [A]
- napięcie 230 [V] AC
Dane elektryczne siłownika zaworu regulacyjnego:
- pobór mocy 2 [W]
- napięcie 230 [ V] AC
Dane elektryczne sterownika WING:
- napięcie 230 [V] AC
- maksymalne obciążenie 6 (3) [A]
Odpowietrzenie i odwodnienie instalacji: Przewody rozprowadzające prowadzone będą ze spadkiem 5 [?] od wymiennikowni do najdalszego aparatu w każdym z odgałęzień. W najwyższym punkcie tj. w wymiennikowni, należy zamontować zbiornik odpowietrzający o pojemności 1,0 dm3 z automatycznymi zaworami odpowietrzającymi. Odwodnienie instalacji poprzez zawór spustowy ze złączką do węża przy każdym aparacie. Spust wody z całej instalacji w wymiennikowni do bezodpływowej studzienki.
Próba izolacyjna antykorozyjna: Po wykonaniu instalację należy przepłukać wodą wodociągową 1,5 [m/s], a następnie przeprowadzić próbę szczelności na 1,5 ciśnienia roboczego. Próbę na gorąco poprzedzić sprawdzeniem rurociągów wodą zimną.
Zabezpieczenie antykorozyjne należy wykoć zgodnie z normami PN-70/M-97051 ,,Przygotowanie powierzchni stali, staliwa i żeliwa do malowania" oraz PN-70/M-97052 ,,Ocena przygotowania stali, staliwa i żeliwa do malowania". Izolację antykorozyjną farbami antykorozyjnymi odpornymi na temperaturę 150 [?C]. Roboty malarskie zgodnie z normą PN-71/H-97053 i PN-79/H-97097.
Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy, jego otoczeniem i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przydatne do wyceny usługi. Koszt oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca, nie jest to warunek konieczny. Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne do realizacji zadania towary wraz z ich dostawami do miejsca realizacji inwestycji oraz niezbędne środki techniczne. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty kompletnego wykonania robót. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją zaplecza budowy.
PROJEKT INSTALCJI JEST DOSTĘNY DO WGŁADU W SIEDZIBIE FIRMY.
ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE, SPEŁNIAJĄCE MINIMALNE PARAMETRY JAKOŚCIOWE ORAZ FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE WSKAZANE W W/W ZAKRESIE.
Okres gwarancji
nie krótszy niż 24 miesiące

CPV: 45000000-7, 45331000-6, 45331100-7

Dokument nr: 2024-783-187295

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-29

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
żywiecki
Gmina
Żywiec
Miejscowość
Żywiec
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-05-06
Koniec realizacji
2024-06-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Okres realizacji zadania - od 06.05.2024 do 30.06.2024 r.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Warunki postępowania, zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku:
a) jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
b) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia,
c) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
d) Zamawiający może odrzucić ofertę również wówczas, jeżeli podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty. Zawiadamiając powiadomi wykonawców o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty, Zamawiający nie musi podawać uzasadnienia tej decyzji.
3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta/Dostawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę.
4. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu u mowy,
c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
d) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy.
e) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Dostawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Dostawcy;
5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
6. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 4. powyżej:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,);
b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia.
7. Na przedmiotowe postępowanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej.
W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego nie mają zastosowania przepisy ustawy z 29. 1.2004 - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).
8. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w pkt. VII. zapytania ofertowego, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Każdy z Oferentów jest zobowiązany do podpisania oświadczeń o:
- uprawnieniach do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Każdy z Oferentów jest zobowiązany do podpisania oświadczeń o:
- posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Każdy z Oferentów jest zobowiązany do podpisania oświadczeń o:
- znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
O udzielenie zamówienia, objętego niniejszym Zapytaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
- Wykonawca powinien znajdować się dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Weryfikacja kryterium na podstawie wniesienia wadium w wysokości 1 900,00 zł
(słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) do dnia zakończenia przetargu.
Wadium zostanie zwrócone w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia i nie zalega w opłaceniu podatków i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne;
(wymagane jest dołączenie zaświadczeń w formie załączników do zapytania)
Zamawiający wymaga aby zaświadczenia były nie starsze niż 2 miesiące od dnia publikacji przetargu
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Udzielenie zamówienia realizowane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców, w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-28
Data ostatniej zmiany
2024-03-28 09:26:11

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
----------------------------- x 50 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone według wzoru:
Okres gwarancji oferty badanej
----------------------------- x 20 = liczba punktów
Okres gwarancji serwisu najdłuższy
Okres należy podać w miesiącach.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" zostaną obliczone według wzoru:
Termin realizacji najkrótszy
----------------------------- x 20 = liczba punktów
Termin realizacji oferty badanej
Termin realizacji należy podać w tygodniach.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zużycie energii:
Punkty za kryterium ,,Zużycie energii " zostaną obliczone według wzoru:
Moc zainstalowanych urządzeń do włącznie 5,6 [kW] - 10 pkt
Moc zainstalowanych urządzeń pow. >5,6 [kW] - 0 pkt
Moc planowanych do instalacji urządzeń należy podać w [kW].

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Kłaput
tel.: 696 083 235
e-mail: k_klaput@srubena.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.