Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5984z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz inne prace związane z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz inne prace związane z utrzymaniem zieleni

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki
ul. Kolejowa 2
05-850 Ożarów Mazowiecki
powiat: warszawski zachodni
Telefon: +48227313242
zampub@ozarow-mazowiecki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ożarów Mazowiecki
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: Telefon: +4822731324
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz inne prace związane z utrzymaniem zieleni na terenie gminy Ożarów Mazowiecki
4.1 Przedmiot zamówienia stanowią prace pielęgnacyjne zieleni na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki z uwzględnieniem podziału zamówienia na dwie części tj.: 1) część ,,A" będzie polegała na bieżącym utrzymaniu zieleni wysokiej i wykonywanie prac powiązanych z utrzymaniem drzew i terenów w tym między innymi: wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew; uprzątnięcie ściętych gałęzi, z ewentualnym karpowaniem, frezowaniem karp - i inne prace wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części A stanowiącym - załącznik Nr 1 do SWZ, 2) część ,,B" - będzie polegała na bieżącym utrzymanie zieleni niskiej, trawników, rabat i wykonywanie innych prac powiązanych z utrzymaniem terenów zieleni gminnej i innych prac wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części B stanowiącym - załącznik Nr 1 do SWZ. 4.2 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2024 r. w dziale 900 rozdziale 90004 §4300. 4.3 Kody CPV: - 77211400-6 - usługi wycinania drzew, - 77211500-7 - usługi pielęgnacji drzew, - 77211600-8 - sadzenie drzew, - 77300000-3 - usługi ogrodnicze. 4.4 Przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - część A i część B. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika Nr 2 do SWZ - część A i część B maksymalnie o +/- 30%. 4.5 O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego. 4.6 Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególniony w Załączniku Nr 1 do SWZ odpowiednio dla część A i/albo części B. 4.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie. 4.8 Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb - pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy realizacji będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. 4.9 Zamawiający informuje, że na realizację zleceń Wykonawca ma max. 14 dni kalendarzowych, a na przystąpienie do realizacji jednorazowych zleceń max. 24 godz.. 4.10 Wykonawca może zaoferować krótszy czas na realizację zleceń (podany w dniach kalendarzowych) oraz krótszy czas na przystąpienie do realizacji interwencyjnych zleceń (podany w godz.ch), które będą oceniane w ramach kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 4.11 W zakresie części A Zamawiający zastrzega obowiązek dysponowania przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 ekipą roboczą, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym powinna być kierowana przez wykwalifikowanego ogrodnika lub leśnika, a także przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew. 4.12 W zakresie części B Zamawiający zastrzega obowiązek dysponowania przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia min. 2 ekipami roboczymi, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i będą one nadzorowane przez kierownika prac posiadającego uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni lub inspektora drzew. 4.13 Zamawiający wymaga aby w sytuacji gdy Wykonawca będzie realizował obie części zamówienia będzie posiadał w dyspozycji i w razie takiej potrzeby skieruje do realizacji zamówienia jednocześnie min. 3 ekipy robocze. 4.13.1 Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 4.13.2 Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy dotyczą osób wykonujących bezpośrednio usługi tj. pracownicy fizyczni oraz pracownicy niższego szczebla technicznego odpowiedzialni za organizację i realizowanie usług. Wymagania te nie dotyczą osób świadczących usługi w ramach własnej działalności gospodarczej przy pomocy własnego sprzętu lub narzędzi. 4.14 Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik Nr 3 do SWZ, zwanych dalej także ,,Wzorem umowy''. 4.15 Zamawiający nie przewiduje odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Część ,,A" będzie polegała na bieżącym utrzymaniu zieleni wysokiej i wykonywaniu prac powiązanych z utrzymaniem drzew i terenów w tym między innymi: wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew; uprzątnięcie ściętych gałęzi, z ewentualnym karpowaniem, frezowaniem karp.
Opis: Część ,,A" będzie polegała na bieżącym utrzymaniu zieleni wysokiej i wykonywanie prac powiązanych z utrzymaniem drzew i terenów w tym między innymi: wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew; uprzątnięcie ściętych gałęzi, z ewentualnym karpowaniem, frezowaniem karp - i inne prace wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części A stanowiącym - załącznik Nr 1 do SWZ. 1. Przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - część A i część B. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika Nr 2 do SWZ - część A i część B maksymalnie o +/- 30%. 2. O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego. 3. Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególniony w Załączniku Nr 1 do SWZ odpowiednio dla część A i/albo części B. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie. 5. Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb - pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy realizacji będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. 6. Zamawiający informuje, że na realizację zleceń Wykonawca ma max. 14 dni kalendarzowych, a na przystąpienie do realizacji jednorazowych zleceń max. 24 godz.. 7. Wykonawca może zaoferować krótszy czas na realizację zleceń (podany w dniach kalendarzowych) oraz krótszy czas na przystąpienie do realizacji interwencyjnych zleceń (podany w godz.ch), które będą oceniane w ramach kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 8. W zakresie części A Zamawiający zastrzega obowiązek dysponowania przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 ekipą roboczą, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym powinna być kierowana przez wykwalifikowanego ogrodnika lub leśnika, a także przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew. 9. Zamawiający wymaga aby w sytuacji gdy Wykonawca będzie realizował obie części zamówienia będzie posiadał w dyspozycji i w razie takiej potrzeby skieruje do realizacji zamówienia jednocześnie min. 3 ekipy robocze. 10. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 11. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy dotyczą osób wykonujących bezpośrednio usługi tj. pracownicy fizyczni oraz pracownicy niższego szczebla technicznego odpowiedzialni za organizację i realizowanie usług. Wymagania te nie dotyczą osób świadczących usługi w ramach własnej działalności gospodarczej przy pomocy własnego sprzętu lub narzędzi. 12. Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik Nr 3 do SWZ, zwanych dalej także ,,Wzorem umowy''.
Wewnętrzny identyfikator: Część ,,A" - zieleń wysoka
Główna klasyfikacja (cpv): 77211500 Usługi pielęgnacji drzew
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 77211400 Usługi wycinania drzew, 77211600 Sadzenie drzew, 77300000 Usługi ogrodnicze

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Część ,,B" będzie polegała na bieżącym utrzymaniu zieleni niskiej, trawników, rabat i wykonywaniu innych prac powiązanych z utrzymaniem terenów zieleni gminnej.
Opis: 1. Część ,,B" - będzie polegała na bieżącym utrzymanie zieleni niskiej, trawników, rabat i wykonywanie innych prac powiązanych z utrzymaniem terenów zieleni gminnej i innych prac wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części B stanowiącym - załącznik Nr 1 do SWZ. 2. Przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - część A i część B. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika Nr 2 do SWZ - część A i część B maksymalnie o +/- 30%. 3. O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego. 4. Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególniony w Załączniku Nr 1 do SWZ odpowiednio dla część A i/albo części B. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie. 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb - pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy realizacji będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że na realizację zleceń Wykonawca ma max. 14 dni kalendarzowych, a na przystąpienie do realizacji jednorazowych zleceń max. 24 godz.. 8. Wykonawca może zaoferować krótszy czas na realizację zleceń (podany w dniach kalendarzowych) oraz krótszy czas na przystąpienie do realizacji interwencyjnych zleceń (podany w godz.ch), które będą oceniane w ramach kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. W zakresie części B Zamawiający zastrzega obowiązek dysponowania przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia min. 2 ekipami roboczymi, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i będą one nadzorowane przez kierownika prac posiadającego uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni lub inspektora drzew. 9. Zamawiający wymaga aby w sytuacji gdy Wykonawca będzie realizował obie części zamówienia będzie posiadał w dyspozycji i w razie takiej potrzeby skieruje do realizacji zamówienia jednocześnie min. 3 ekipy robocze. 10. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 11. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy dotyczą osób wykonujących bezpośrednio usługi tj. pracownicy fizyczni oraz pracownicy niższego szczebla technicznego odpowiedzialni za organizację i realizowanie usług. Wymagania te nie dotyczą osób świadczących usługi w ramach własnej działalności gospodarczej przy pomocy własnego sprzętu lub narzędzi. 12. Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik Nr 3 do SWZ, zwanych dalej także ,,Wzorem umowy''.
Wewnętrzny identyfikator: Część ,,B" - zieleń niska
Główna klasyfikacja (cpv): 77300000 Usługi ogrodnicze
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 77211400 Usługi wycinania drzew, 77211600 Sadzenie drzew, 77211500 Usługi pielęgnacji drzew

CPV: 77300000, 77211500, 77211600, 77211400

Dokument nr: 186905-2024, RZP.271.3.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 30/04/2024 12:00:00 (UTC+2)
Miejsce: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba087595-e853-11ee-9c02-ce2b643d361d. Otwarcie ofert nastąpi na komputerze Zamawiającego, po odszyfrowaniu i pobraniu z Platformy przetargowej złożonych ofert. Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego.

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba087595-e853-11ee-9c02-ce2b643d361d
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: Platforma e-Zamówienia
Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba087595-e853-11ee-9c02-ce2b643d361d

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 30/04/2024 11:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
Kod pocztowy: 05-850
Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski zachodni (PL913)
Kraj: Polska

Miejsce realizacji
Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
Kod pocztowy: 05-850
Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski zachodni (PL913)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Gmina Ożarów Mazowiecki

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 11 Miesiąc

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Gmina Ożarów Mazowiecki
Numer rejestracyjny: 1181766202
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 2
Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
Kod pocztowy: 05-850
Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski zachodni (PL913)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Referat Zamówień Publicznych
E-mail: zampub@ozarow-mazowiecki.pl
Telefon: +48227313242
Adres strony internetowej: https://ozarow-mazowiecki.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba087595-e853-11ee-9c02-ce2b643d361d
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.