Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz inne prace związane z utrzymaniem zieleni |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ożarów Mazowiecki ul. Kolejowa 2 05-850 Ożarów Mazowiecki powiat: warszawski zachodni Telefon: +48227313242 zampub@ozarow-mazowiecki.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Ożarów Mazowiecki |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | Telefon: +4822731324 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz inne prace związane z utrzymaniem zieleni na terenie gminy Ożarów Mazowiecki 4.1 Przedmiot zamówienia stanowią prace pielęgnacyjne zieleni na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki z uwzględnieniem podziału zamówienia na dwie części tj.: 1) część ,,A" będzie polegała na bieżącym utrzymaniu zieleni wysokiej i wykonywanie prac powiązanych z utrzymaniem drzew i terenów w tym między innymi: wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew; uprzątnięcie ściętych gałęzi, z ewentualnym karpowaniem, frezowaniem karp - i inne prace wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części A stanowiącym - załącznik Nr 1 do SWZ, 2) część ,,B" - będzie polegała na bieżącym utrzymanie zieleni niskiej, trawników, rabat i wykonywanie innych prac powiązanych z utrzymaniem terenów zieleni gminnej i innych prac wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części B stanowiącym - załącznik Nr 1 do SWZ. 4.2 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2024 r. w dziale 900 rozdziale 90004 §4300. 4.3 Kody CPV: - 77211400-6 - usługi wycinania drzew, - 77211500-7 - usługi pielęgnacji drzew, - 77211600-8 - sadzenie drzew, - 77300000-3 - usługi ogrodnicze. 4.4 Przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - część A i część B. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika Nr 2 do SWZ - część A i część B maksymalnie o +/- 30%. 4.5 O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego. 4.6 Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególniony w Załączniku Nr 1 do SWZ odpowiednio dla część A i/albo części B. 4.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie. 4.8 Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb - pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy realizacji będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. 4.9 Zamawiający informuje, że na realizację zleceń Wykonawca ma max. 14 dni kalendarzowych, a na przystąpienie do realizacji jednorazowych zleceń max. 24 godz.. 4.10 Wykonawca może zaoferować krótszy czas na realizację zleceń (podany w dniach kalendarzowych) oraz krótszy czas na przystąpienie do realizacji interwencyjnych zleceń (podany w godz.ch), które będą oceniane w ramach kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 4.11 W zakresie części A Zamawiający zastrzega obowiązek dysponowania przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 ekipą roboczą, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym powinna być kierowana przez wykwalifikowanego ogrodnika lub leśnika, a także przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew. 4.12 W zakresie części B Zamawiający zastrzega obowiązek dysponowania przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia min. 2 ekipami roboczymi, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i będą one nadzorowane przez kierownika prac posiadającego uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni lub inspektora drzew. 4.13 Zamawiający wymaga aby w sytuacji gdy Wykonawca będzie realizował obie części zamówienia będzie posiadał w dyspozycji i w razie takiej potrzeby skieruje do realizacji zamówienia jednocześnie min. 3 ekipy robocze. 4.13.1 Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 4.13.2 Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy dotyczą osób wykonujących bezpośrednio usługi tj. pracownicy fizyczni oraz pracownicy niższego szczebla technicznego odpowiedzialni za organizację i realizowanie usług. Wymagania te nie dotyczą osób świadczących usługi w ramach własnej działalności gospodarczej przy pomocy własnego sprzętu lub narzędzi. 4.14 Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik Nr 3 do SWZ, zwanych dalej także ,,Wzorem umowy''. 4.15 Zamawiający nie przewiduje odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Część ,,A" będzie polegała na bieżącym utrzymaniu zieleni wysokiej i wykonywaniu prac powiązanych z utrzymaniem drzew i terenów w tym między innymi: wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew; uprzątnięcie ściętych gałęzi, z ewentualnym karpowaniem, frezowaniem karp. Opis: Część ,,A" będzie polegała na bieżącym utrzymaniu zieleni wysokiej i wykonywanie prac powiązanych z utrzymaniem drzew i terenów w tym między innymi: wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew; uprzątnięcie ściętych gałęzi, z ewentualnym karpowaniem, frezowaniem karp - i inne prace wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części A stanowiącym - załącznik Nr 1 do SWZ. 1. Przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - część A i część B. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika Nr 2 do SWZ - część A i część B maksymalnie o +/- 30%. 2. O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego. 3. Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególniony w Załączniku Nr 1 do SWZ odpowiednio dla część A i/albo części B. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie. 5. Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb - pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy realizacji będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. 6. Zamawiający informuje, że na realizację zleceń Wykonawca ma max. 14 dni kalendarzowych, a na przystąpienie do realizacji jednorazowych zleceń max. 24 godz.. 7. Wykonawca może zaoferować krótszy czas na realizację zleceń (podany w dniach kalendarzowych) oraz krótszy czas na przystąpienie do realizacji interwencyjnych zleceń (podany w godz.ch), które będą oceniane w ramach kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 8. W zakresie części A Zamawiający zastrzega obowiązek dysponowania przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 ekipą roboczą, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym powinna być kierowana przez wykwalifikowanego ogrodnika lub leśnika, a także przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew. 9. Zamawiający wymaga aby w sytuacji gdy Wykonawca będzie realizował obie części zamówienia będzie posiadał w dyspozycji i w razie takiej potrzeby skieruje do realizacji zamówienia jednocześnie min. 3 ekipy robocze. 10. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 11. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy dotyczą osób wykonujących bezpośrednio usługi tj. pracownicy fizyczni oraz pracownicy niższego szczebla technicznego odpowiedzialni za organizację i realizowanie usług. Wymagania te nie dotyczą osób świadczących usługi w ramach własnej działalności gospodarczej przy pomocy własnego sprzętu lub narzędzi. 12. Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik Nr 3 do SWZ, zwanych dalej także ,,Wzorem umowy''. Wewnętrzny identyfikator: Część ,,A" - zieleń wysoka Główna klasyfikacja (cpv): 77211500 Usługi pielęgnacji drzew Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 77211400 Usługi wycinania drzew, 77211600 Sadzenie drzew, 77300000 Usługi ogrodnicze Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: Część ,,B" będzie polegała na bieżącym utrzymaniu zieleni niskiej, trawników, rabat i wykonywaniu innych prac powiązanych z utrzymaniem terenów zieleni gminnej. Opis: 1. Część ,,B" - będzie polegała na bieżącym utrzymanie zieleni niskiej, trawników, rabat i wykonywanie innych prac powiązanych z utrzymaniem terenów zieleni gminnej i innych prac wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części B stanowiącym - załącznik Nr 1 do SWZ. 2. Przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ - część A i część B. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika Nr 2 do SWZ - część A i część B maksymalnie o +/- 30%. 3. O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego. 4. Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególniony w Załączniku Nr 1 do SWZ odpowiednio dla część A i/albo części B. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie. 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb - pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy realizacji będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że na realizację zleceń Wykonawca ma max. 14 dni kalendarzowych, a na przystąpienie do realizacji jednorazowych zleceń max. 24 godz.. 8. Wykonawca może zaoferować krótszy czas na realizację zleceń (podany w dniach kalendarzowych) oraz krótszy czas na przystąpienie do realizacji interwencyjnych zleceń (podany w godz.ch), które będą oceniane w ramach kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. W zakresie części B Zamawiający zastrzega obowiązek dysponowania przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia min. 2 ekipami roboczymi, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i będą one nadzorowane przez kierownika prac posiadającego uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni lub inspektora drzew. 9. Zamawiający wymaga aby w sytuacji gdy Wykonawca będzie realizował obie części zamówienia będzie posiadał w dyspozycji i w razie takiej potrzeby skieruje do realizacji zamówienia jednocześnie min. 3 ekipy robocze. 10. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 11. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy dotyczą osób wykonujących bezpośrednio usługi tj. pracownicy fizyczni oraz pracownicy niższego szczebla technicznego odpowiedzialni za organizację i realizowanie usług. Wymagania te nie dotyczą osób świadczących usługi w ramach własnej działalności gospodarczej przy pomocy własnego sprzętu lub narzędzi. 12. Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik Nr 3 do SWZ, zwanych dalej także ,,Wzorem umowy''. Wewnętrzny identyfikator: Część ,,B" - zieleń niska Główna klasyfikacja (cpv): 77300000 Usługi ogrodnicze Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 77211400 Usługi wycinania drzew, 77211600 Sadzenie drzew, 77211500 Usługi pielęgnacji drzew CPV: 77300000, 77211500, 77211600, 77211400 Dokument nr: 186905-2024, RZP.271.3.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 30/04/2024 12:00:00 (UTC+2) Miejsce: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba087595-e853-11ee-9c02-ce2b643d361d. Otwarcie ofert nastąpi na komputerze Zamawiającego, po odszyfrowaniu i pobraniu z Platformy przetargowej złożonych ofert. Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba087595-e853-11ee-9c02-ce2b643d361d Kanał komunikacji ad hoc: Nazwa: Platforma e-Zamówienia Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba087595-e853-11ee-9c02-ce2b643d361d Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 30/04/2024 11:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Miejscowość: Ożarów Mazowiecki Kod pocztowy: 05-850 Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski zachodni (PL913) Kraj: Polska Miejsce realizacji Miejscowość: Ożarów Mazowiecki Kod pocztowy: 05-850 Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski zachodni (PL913) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Gmina Ożarów Mazowiecki Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 11 Miesiąc Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Gmina Ożarów Mazowiecki Numer rejestracyjny: 1181766202 Adres pocztowy: ul. Kolejowa 2 Miejscowość: Ożarów Mazowiecki Kod pocztowy: 05-850 Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski zachodni (PL913) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Referat Zamówień Publicznych E-mail: zampub@ozarow-mazowiecki.pl Telefon: +48227313242 Adres strony internetowej: https://ozarow-mazowiecki.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba087595-e853-11ee-9c02-ce2b643d361d Role tej organizacji: Nabywca Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2024