Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1212z dziś
7078z ostatnich 7 dni
24260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana okien i drzwi w kościele parafialnym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana okien i drzwi w kościele parafialnym

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Kargowie
Kargów 64
28-142 Tuczępy
powiat: buski
numer telefonu 609 656 284
parafia-kargow@wp.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Tuczępy
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: numer telefonu 609 6
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty
dotyczącej zamówienia na roboty budowlane w ramach:
prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych
przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
pn.: ,,Wymiana okien i drzwi w kościele parafialnym w Kargowie"
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa zadania: ,,Wymiana okien i drzwi w kościele parafialnym w Kargowie"
3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót pomiarowych w celu wykonania okien i drzwi wejściowych. Wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych po wymianie okien drzwi. Obróbki blacharskie.
4. Wykonawca przygotowuje w ramach zamówienia projekt/koncepcję witraży. Przedkłada do zaakceptowania Zamawiającemu.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje załączona dokumentacja: przedmiar, projekt techniczny.
6. Lokalizacja: działka geodezyjna nr 61, obręb Kargów, gmina Tuczępy.
7. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazanie danego producenta lub dostawy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku
towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, ze ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego leży po stronie oferenta.
8. Zamawiający wymaga realizacj i zamówienia do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
9. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy okres gwarancji/ brak gwarancji zostanie odrzucona.

CPV: 45 000 000 7

Dokument nr: 1 /2024

Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.04.2024r., po godz. 10:10 w miejscu Parafia
Rzymskokatolicka p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Kargowie, Kargów 64, 28-142 Tuczępy.

Składanie ofert:
1. Ofertę cenowa należy złożyć w terminie do dnia 29.04.2024r., do godz.: 10:00 w formie:
- papierowej na adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki
Bożej Częstochowskiej w Kargo wie, Kargów 64, 28-142 Tuczępy, lub
- w formie elektronicznej na adres mailowy wskazany w części I zapytania,
2. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie odrzucona przez Zamawiającego.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, a w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego postępowania nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. Uz. Z 2023 poz. 1605 ze zm.).
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części ponieważ obejmuje wykonanie roboty budowlanej o takim zakresie rzeczowym, który nie ma możliwości wydzielenie mniejszych podzakresów w taki sposób aby mogli je wykonywać różni wykonawcy. Zakres oraz wartość zamówienia powoduje, że jest on dostępny dla małych oraz średnich przedsiębiorstw. Brak podziału zamówienia na części wynika również ze względów ekonomicznych, organizacyjnych oraz gwarancyjnych. Wykonanie całości zamówienia przez jednego wykonawcę pozwoli na skuteczne dochodzenie w przyszłości ewentualnych roszczeń z rękojmi i gwarancji.
4. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
5. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r., Kodeks cywilny (Dz. U. Z 2023r. Póz. 1610 ze zm.).
6. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
III. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru Wykonawcy inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Tuczępy https://www.tuczepy.pl/asp/tablica-ogloszen, 190,,1 w zakładce Tablica ogłoszeń.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1 .Wykonawca wykaże, że dysponuje pośrednio lub bezpośrednio, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami budowlanymi oraz wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Uwaga: Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2017 r., póz. 1332 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., póz. 1278 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.).
VI. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) kryterium: cena - 60 pkt
Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru:
CKI=(COf n / COf b) x 100 x 60% gdzie:
CKI - uzyskana ilość punktów w kryterium I COf n - najniższa oferowana cena COf b - cena badanej oferty
b) kryterium: gwarancja i rękojmia na wykonane roboty i zastosowane materiały:
- zaoferowanie 24 miesięcy - 0 pkt
- zaoferowanie 36 miesięcy - 40 pkt
Zamawiający wybierze ofertę która uzyskała najwyższą ilość punktów poprzez zsumowanie kryterium a (cena) i kryterium b (gwarancja i rękojmia). Oferta może maksymalnie uzyskać 100 pkt.
3. Oferta winna być złożona w języku polskim i w formie pisemnej.
4. Cenę oferty należy obliczyć, uwzględniając całość wynagrodzenia wykonawcy za prawidłowe wykonanie umowy. Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, treści zapytania oraz projektowanych postanowień umowy.
5. Cena brutto (z VAT) oferty musi być podana cyfrą i słownie, wyrażona w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
VIII. DODATKOWE INFORMACJE:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie
treści zapytania ofertowego.
2. Zamawiający obliguje wykonawców do odbycia wizji lokalnej.
Wykonawca kontaktuje się z księdzem Proboszczem w celu umówienia wizji, pod numer telefonu 609 656 284 w godzinach pracy Kancelarii Parafialnej w godzinach, od 9:00 - 11:00 pod poniedziałku do piątku.
Do oferty Wykonawca składa protokół z wizji, niezłożenie tego protokołu będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych, rozliczenie tylko w PLN.
4. Zamawiający nie przewiduj e zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy) - w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich infonnacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje,że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U.2020.1913), które Wykonawca zastrzeże, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym dokumencie np. ,,Tajemnica przedsiębiorstwa" - zabezpieczenie należy po stronie Wykonawcy.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie lub oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek - w
szczególności polegające na błędnych obliczeniach matematycznych (mnożenie, dodawanie), a w konsekwencji wprowadzonych w ten sposób zmian Zamawiający poprawi końcową wartość oferty. Przy poprawianiu omyłek Zamawiający zawsze za prawidłową uzna cenę jednostkową netto, lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu ceny ofert opublikuje ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej oraz prześle zawiadomienie wykonawcom, którzy złożyli ofertę.
10. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie telefonicznie przekazana Wykonawcy, którego wybrano ofertę.
11. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia otwarcia ofert.
12. Zamawiający podczas badania i oceny ofert będzie mógł wezwać wykonawcę w sprawie wyjaśnienia treści oferty oraz w sprawie uzupełnienia niezłożonych lub niewłaściwie złożonych dokumentów.
13. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, po wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z wytycznymi w tym zakresie.
14. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2022 r., póz 835), zwanej dalej UPWAU, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655)
jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU;
d) Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności;
e) W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UPWAU, Zamawiający
odrzuca ofertę takiego Wykonawcy;
14.1 Na podstawie arf 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na
Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) tj.: Zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1,3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art.
11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE,
art. 18, art. 21 lit. b)--e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit.
f)-h)
i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w
Rosji;
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.