Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Jeleniogórska 4
59-700 Bolesławiec
powiat: bolesławiecki
Telefon: 48571223502
asulkowska@szpitalboleslawiec.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bolesławiec
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Telefon: 48571223502
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego III dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego III dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu wraz z transportem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy- Załącznik nr 2.1-2.7 do SWZ. 3.4 Parametry opisane w Załączniku nr 2.1- 2.7 do SWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 3.5 Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów i sprzętu wyłącznie profesjonalnego. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do podania numeru katalogowego w celu identyfikacji oferowanego towaru. Numer katalogowy jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze SWZ tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. 3.7 Nazwa oferowanego produktu stanowi merytoryczną treść oferty, ponieważ służy identyfikacji i konkretyzacji oferowanego przedmiotu zamówienia i późniejszego przedmiotu umowy, a więc niepodanie przez Wykonawcę nazwy produktu (nazwy nadanej przez producenta) w przypadku, gdy Zamawiający tej nazwy postanowieniami specyfikacji wymagał, powoduje, iż treść oferty jest niezgodna z treścią specyfikacji. Oferta nie może dawać możliwości do dodatkowych poszukiwań jej treści, musi być jednoznaczna w celu możliwości poddania jej weryfikacji pod względem jej zgodności z treścią SWZ. 3.8 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. 3.9 Jeśli wygaśnięcie ważności dokumentów dopuszczających do obrotu nastąpi w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie trwania umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia wezwania przekaże kopie dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 3.10 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania zgodnie z Formularzem cenowym - Załącznik nr 2.1-2.7. Za ofertę częściową Zamawiający uzna ofertę złożoną na wszystkie pozycje w danym Zadaniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pojedyncze pozycje. 3.11 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wszystkie zadania. 3.12 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia lub dane zadanie/zadania w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na całość zamówienia lub na dane zadanie/zadania, wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 3.13 Zamówienie składa się z 7 zadań, oferty można składać na następujące części zamówienia: Nr zadania Nazwa Zadanie 1 Drobny sprzęt kuchenny Zadanie 2 Urządzenia sprzątające Zadanie 3 Kije aluminiowe, uchwyty do mopów płaskich, ściereczki Zadanie 4 Zatyczki do uszu Zadanie 5 Maszynki jednorazowe Zadanie 6 Kosze, pojemniki Zadanie 7 Wycieraczki 3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w Załączniku nr 2.1 do SWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 3.15 Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z przedmiotem zmówienia (z każdą partią, każdego produktu) ulotkę w języku polskim zawierającą wszystkie niezbędne informacje dla bezpośredniego użytkownika, w tym o sposobie jego magazynowania, przechowywania. 3.16 W przypadku wykazania równoważności oferowanego produktu z opisanym przez Zamawiającego, to Wykonawca musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2.1- 2.7 do SWZ

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Zadanie 1 - Drobny sprzęt kuchenny
Opis: Drobny sprzęt kuchenny
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 1
Główna klasyfikacja (cpv): 39220000 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Zadanie 2 - Urządzenia sprzątające
Opis: Urządzenia sprzątające
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 2
Główna klasyfikacja (cpv): 42995000 Różne maszyny czyszczące

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Zadanie 3 - Kije aluminiowe, uchwyty do mopów płaskich, ściereczki
Opis: Kije aluminiowe, uchwyty do mopów płaskich, ściereczki
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 3
Główna klasyfikacja (cpv): 39224300 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39525800 Ściereczki do czyszczenia

Część zamówienia: LOT-0005
Tytuł: Zadanie 4 - Zatyczki do uszu
Opis: Zatyczki do uszu
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 4
Główna klasyfikacja (cpv): 18523000 Stopery

Część zamówienia: LOT-0006
Tytuł: Zadanie 5 - Maszynki jednorazowe
Opis: Maszynki jednorazowe
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 5
Główna klasyfikacja (cpv): 33721000 Golarki

Część zamówienia: LOT-0007
Tytuł: Zadanie 6 - Kosze, pojemniki
Opis: Kosze, pojemniki
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 6
Główna klasyfikacja (cpv): 34928480 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

Część zamówienia: LOT-0008
Tytuł: Zadanie 7 - Wycieraczki
Opis: Wycieraczki
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie 7
Główna klasyfikacja (cpv): 39530000 Dywany, maty i dywaniki

CPV: 39220000, 42995000, 39224300, 39525800, 18523000, 33721000, 34928480, 39530000

Dokument nr: 189211-2024, 15/PN/2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Miejsce: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego (https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_ boleslawiec) na stronie danego postępowania. Otwarcie ofert na dedykowanej Platformie zakupowej Zamawiającego, dokonywane jest poprzez kliknięcie przycisku ,,Odszyfruj oferty".

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec
Kanał komunikacji ad hoc:
Adres URL: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 06/05/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Jeleniogórska 4 Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Miejscowość: Bolesławiec
Kod pocztowy: 59-700
Podpodział krajowy (NUTS): Jeleniogórski (PL515)
Kraj: Polska

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu Ul. Jeleniogórska 4
Miejscowość: Bolesławiec
Kod pocztowy: 59-700
Podpodział krajowy (NUTS): Jeleniogórski (PL515)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 10/05/2024
Data zakończenia trwania: 31/12/2024

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Numer rejestracyjny: 6121542507
Departament: Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Adres pocztowy: Jeleniogórska 4
Miejscowość: Bolesławiec
Kod pocztowy: 59-700
Podpodział krajowy (NUTS): Jeleniogórski (PL515)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
E-mail: asulkowska@szpitalboleslawiec.pl
Telefon: 48571223502
Adres strony internetowej: www.szpitalboleslawiec.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.