dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa skrzyżowań |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE ul. Legionów 52 42-202 Częstochowa powiat: Częstochowa 34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95 zp@mzd.czest.pl https://portal.smartpzp.pl/mzd/public/postepowanie?postepowanie=64940055 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 34 366 43 05, 34 366 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa skrzyżowań Alei Wojska Polskiego z Ul. Sieroszewskiego i z Ul. Rakowską w Częstochowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa skrzyżowań Alei Wojska Polskiego z Ul. Sieroszewskiego i z Ul. Rakowską w Częstochowie. Dokumentacja projektowa wykonawcza, dla której uzyskano decyzję zamienną z dnia 19.02.2024 r. znak FXIII.7820.39.2023 oraz dokonano zgłoszenia robót budowlanych, zawiera część robót, które pozostały do wykonania, pozostałe roboty objęte ww. dokumentami zostały już wykonane i są oznaczone jako roboty objęte zmianami nieistotnymi. Faktyczny zakres robót obejmuje załączona dokumentacja wykonawcza wraz ze sporządzonym przedmiarem robót. W przypadku konieczności wycinki drzewa przypadającej w okresie lęgowym ptaków należy uzyskać opinię ornitologa. Zakres zadania obejmuje między innymi: - przebudowę skrzyżowania Alei Wojska Polskiego, drogi krajowej nr 46 z Ul. Rakowską, drogą powiatową DP 6629 S klasy Z: = rozbiórka barier; = budowa łącznicy o nawierzchni KR6 i szerokości 6,00 m, wraz z krawężnikami; = budowa zjazdu i fragmentu chodnika; = umocnienie skarpy w rejonie ronda; = uzupełnienie fragmentu ogrodzenia betonowego; - budowę skrzyżowania Aleją Wojska Polskiego, drogą krajową nr 46, a Ul. Sieroszewskiego, drogą gminną DG 110 767 S klasy Z: = rozbiórki elementów i nawierzchni kolidujących z tarczą skrzyżowania; = budowa skrzyżowana z wyspą dzielącą; = wykonanie nakładki bitumicznej; = budowa dwóch zjazdów; = budowa chodników i ścieżek rowerowych; - dostawa stacjonarnego urządzenia rejestrującego przeznaczonego do pracy na maszcie wraz z urządzeniem integrującym oraz obudową i masztem, jego zainstalowanie oraz przyłączenie go do zasilania (poprzez istniejącą rurę ochronną), a także integracja oprogramowania dostarczonych urządzeń rejestrujących z systemem GITD - w załączeniu Specyfikacja urządzenia rejestrującego oraz Standard wymiany danych dla urządzenia rejestrującego; - cykliczne przeglądy, naprawy i zapewnienie ciągłości legalizacji urządzenia rejestrującego (przez okres 60 miesięcy); - założenie trawników - skład mieszanki nasion (3,5kg mieszanki na ar): wiechlina łąkowa 10%, życica trwała - 30%, kostrzewa trzcinowa - 30%, kostrzewa czerwona odmiany rozłogowe - 30%; - przesadzenie kolidującego drzewa w Ul. Sieroszewskiego w miejsce wskazane przez Zamawiającego; - dwuletnia pielęgnacja zieleni (po odbiorze końcowym): podlewanie w okresach suszy, koszenie - minimum 4 razy w okresie wegetacyjnym (Wykonawca utylizuje pokos na własny koszt), uzupełnianie powierzchni (dosiewanie), w których trawnik się nie przyjął lub zamarł; - wykonanie oznakowania docelowego; - regulacja wysokościowa włazów itp.; - utylizacja powstałych odpadów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 96 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia. CPV: 45233129-9, 77310000-6,38410000-2,51210000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00266302, MZD.ZP.26.1.28.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/mzd/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/mzd/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk ,,Załóż konto". Wykonawca rejestrując się zapoznaje się i akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Do rejestracji niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności znajdują się w ,,Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP", dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza ,,Pytania i odpowiedzi". Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna jest na stronie portalu SmartPzp w zakładce e-learning. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows 7 i Mac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera. d) Włączona obsługa JavaScript; e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe; f) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf. Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagające podpisu podpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelkie informacje dotyczące korespondencji elektronicznej są wskazane w SWZ w pkt 9. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: ,,RODO", informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Częstochowie z siedzibą przy ulicy Legionów 52, 42-202 Częstochowa, posiadający NIP: 5732331963, REGON: 150309847, e-mail: mzd@mzd.czest.pl, numer telefonu: (34) 366-43-05, zwany dalej: ,,Administratorem". 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw osoby, której dane dotyczą, można się kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając wiadomość na adres poczty e-mail: iod@mzd.czest.pl, telefonicznie wybierając numer tel.: (34) 366-43-05 - wew. 175 lub listownie na adres siedziby Administratora z oznaczeniem ,,Do wiadomości Inspektora Ochrony Danych". 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: a. art. 6 ust. 1 lit b RODO, w celu wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy; b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, a w szczególności w celu: - prowadzenia postępowania w sprawach związanych z zarządzaniem, utrzymaniem i eksploatacją dróg miejskich, w tym w zakresie decyzji administracyjnych, skarg, wniosków i zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem dróg; - organizacji i realizacji przetargów na usługi, dostawy lub roboty budowlane związane z infrastrukturą drogową, w tym przetargi na remonty, budowę oraz utrzymanie dróg, mostów i innych obiektów infrastruktury drogowej. c. art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w celu realizacji przez Administratora ustawowych zadań publicznych określonych w przepisach prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi. 4. W pozostałych przypadkach dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody. 5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami danych osobowych mogą być: a. upoważnieni pracownicy Administratora;... Dalszy ciąg informacji w pkt 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/mzd/public/postepowanie?postepowanie=64940055 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 10:30 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/mzd/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.28.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa skrzyżowań Alei Wojska Polskiego z ul. Sieroszewskiego i z ul. Rakowską w Częstochowie. Dokumentacja projektowa wykonawcza, dla której uzyskano decyzję zamienną z dnia 19.02.2024 r. znak FXIII.7820.39.2023 oraz dokonano zgłoszenia robót budowlanych, zawiera część robót, które pozostały do wykonania, pozostałe roboty objęte ww. dokumentami zostały już wykonane i są oznaczone jako roboty objęte zmianami nieistotnymi. Faktyczny zakres robót obejmuje załączona dokumentacja wykonawcza wraz ze sporządzonym przedmiarem robót. W przypadku konieczności wycinki drzewa przypadającej w okresie lęgowym ptaków należy uzyskać opinię ornitologa. Zakres zadania obejmuje między innymi: - przebudowę skrzyżowania Alei Wojska Polskiego, drogi krajowej nr 46 z ul. Rakowską, drogą powiatową DP 6629 S klasy Z: = rozbiórka barier; = budowa łącznicy o nawierzchni KR6 i szerokości 6,00 m, wraz z krawężnikami; = budowa zjazdu i fragmentu chodnika; = umocnienie skarpy w rejonie ronda; = uzupełnienie fragmentu ogrodzenia betonowego; - budowę skrzyżowania Aleją Wojska Polskiego, drogą krajową nr 46, a ul. Sieroszewskiego, drogą gminną DG 110 767 S klasy Z: = rozbiórki elementów i nawierzchni kolidujących z tarczą skrzyżowania; = budowa skrzyżowana z wyspą dzielącą; = wykonanie nakładki bitumicznej; = budowa dwóch zjazdów; = budowa chodników i ścieżek rowerowych; - dostawa stacjonarnego urządzenia rejestrującego przeznaczonego do pracy na maszcie wraz z urządzeniem integrującym oraz obudową i masztem, jego zainstalowanie oraz przyłączenie go do zasilania (poprzez istniejącą rurę ochronną), a także integracja oprogramowania dostarczonych urządzeń rejestrujących z systemem GITD - w załączeniu Specyfikacja urządzenia rejestrującego oraz Standard wymiany danych dla urządzenia rejestrującego; - cykliczne przeglądy, naprawy i zapewnienie ciągłości legalizacji urządzenia rejestrującego (przez okres 60 miesięcy); - założenie trawników - skład mieszanki nasion (3,5kg mieszanki na ar): wiechlina łąkowa 10%, życica trwała - 30%, kostrzewa trzcinowa - 30%, kostrzewa czerwona odmiany rozłogowe - 30%; - przesadzenie kolidującego drzewa w ul. Sieroszewskiego w miejsce wskazane przez Zamawiającego; - dwuletnia pielęgnacja zieleni (po odbiorze końcowym): podlewanie w okresach suszy, koszenie - minimum 4 razy w okresie wegetacyjnym (Wykonawca utylizuje pokos na własny koszt), uzupełnianie powierzchni (dosiewanie), w których trawnik się nie przyjął lub zamarł; - wykonanie oznakowania docelowego; - regulacja wysokościowa włazów itp.; - utylizacja powstałych odpadów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 96 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe 51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚCI w MIESIĄCACH na ROBOTY BUDOWLANE 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - 1 - osoba - inżynieryjnej: drogowej; - 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - 1 - osoba - uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczeń i podziałów nieruchomości; - 1 osobę pełniącą funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej: drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót drogowych. Uwaga: Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. 2019 poz. 831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (zakończyli) przynajmniej jedno zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi wraz z odwodnieniem o wartości minimum 400.000,00 PLN brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia postępowania należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 2. OŚWIADCZENIE - W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy-Pzp. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 3. WYKAZ OSÓB - Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę/y uprawnioną/e sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do swz. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Załącznik nr 5. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: PEŁNOMOCNICTWO z art. 58 ust. 2 ustawy-Pzp. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy - Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTÓW TRZECICH DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW - Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Należy wypełnić, podpisać przez osobę (osoby) uprawnione i w oryginale złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Załącznik nr 7. KOSZTORYS OFERTOWY - Należy przedłożyć kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz odrębny wykaz czynników cenotwórczych (R, Kp, Z, M, S) sporządzony zgodnie z tabelami zamieszczonymi wraz z przedmiarami w załącznikach nr 1.1. - 1.2. do SWZ. Dokumenty należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą. ZESTAWIENIE KOSZTORYSÓW - Zestawienie należy wypełnić, podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i w oryginale złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 9. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z pkt 8.6) SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych warunkach wskazanych w załączniku nr 8 - WZÓR UMOWY 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚCI w MIESIĄCACH na ROBOTY BUDOWLANE 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-23 |
© eurobudowa.pl 2004-2024