Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Główny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa
powiat: Warszawa
Telefon: +48 225819105
zamowienia@gum.gov.pl
https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/153637
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: +48 2258191
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach, zwanych w dalszej części SWZ ,,meblami". Zamówienie zostało podzielone na części i każda z części dotyczy innego asortymentu. Poszczególne części obejmują dostawę i montaż następującego wyposażenia: 1) biurka i stoły laboratoryjne - część I postępowania; 2) krzesła i taborety- część II postępowania; 3) regały laboratoryjne- część III postępowania; 4) szafy laboratoryjne- część IV postępowania; 5) szafy bezpieczeństwa- część V postępowania; 6) meble ubraniowe- część VI postępowania; 7) dygestoria- część VII postępowania; 8) pozostałe wyposażenie laboratoryjne- część VIII postępowania. Ogólne wymagania dotyczące mebli zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymiary i parametry techniczne każdego z mebli, zostały zawarte w odrębnych opisach dotyczących każdej z części przedmiotowego zamówienia w następujących w załącznikach: 1) załącznik nr 1a do OPZ - biurka i stoły laboratoryjne; 2) załącznik nr 1b do OPZ - krzesła i taborety; 3) załącznik nr 1c do OPZ - regały laboratoryjne; 4) załącznik nr 1d do OPZ - szafy laboratoryjne; 5) załącznik nr 1e do OPZ - szafy bezpieczeństwa; 6) załącznik nr 1f do OPZ - meble ubraniowe; 7) załącznik nr 1g do OPZ - dygestoria; 8) załącznik nr 1h do OPZ - pozostałe wyposażenie laboratoryjne. Załącznik nr 2 do OPZ prezentuje rzuty pomieszczeń, w których będą ustawione meble opisane w załącznikach nr 1a - 1h do OPZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że załączone dokumenty mają wyłącznie charakter poglądowy, mający przybliżyć Wykonawcy wygląd oraz rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach. Obowiązującym dla Wykonawcy jest opis parametrów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający w niniejszym opisie wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanych mebli winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach, pod rygorem odrzucenia oferty. 3. Wymagania dotyczące miejsca, terminu oraz sposobu wykonania zamówienia zostały opisane w Projektowanych Postanowieniach Umowy, zwanych dalej ,,PPU", stanowiących załącznik nr 4 do SWZ

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: biurka i stoły laboratoryjne
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach, zwanych w dalszej części SWZ ,,meblami". Zamówienie zostało podzielone na części i każda z części dotyczy innego asortymentu. Poszczególne części obejmują dostawę i montaż następującego wyposażenia: biurka i stoły laboratoryjne - część I postępowania. Ogólne wymagania dotyczące mebli zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymiary i parametry techniczne każdego z mebli, zostały zawarte w odrębnych opisach dotyczących każdej z części przedmiotowego zamówienia w następujących w załącznikach: załącznik nr 1a do OPZ - biurka i stoły laboratoryjne. Załącznik nr 2 do OPZ prezentuje rzuty pomieszczeń, w których będą ustawione meble opisane w załącznikach nr 1a - 1h do OPZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że załączone dokumenty mają wyłącznie charakter poglądowy, mający przybliżyć Wykonawcy wygląd oraz rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach. Obowiązującym dla Wykonawcy jest opis parametrów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający w niniejszym opisie wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanych mebli winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach, pod rygorem odrzucenia oferty.
Wewnętrzny identyfikator: 1) biurka i stoły laboratoryjne - część I postępowania;
Główna klasyfikacja (cpv): 39180000 Meble laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39181000 Stoły laboratoryjne, 39151000 Meble różne, 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części, 42520000 Urządzenia wentylacyjne

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: krzesła i taborety
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach, zwanych w dalszej części SWZ ,,meblami". Zamówienie zostało podzielone na części i każda z części dotyczy innego asortymentu. Poszczególne części obejmują dostawę i montaż następującego wyposażenia: krzesła i taborety- część II postępowania; Ogólne wymagania dotyczące mebli zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymiary i parametry techniczne każdego z mebli, zostały zawarte w odrębnych opisach dotyczących każdej z części przedmiotowego zamówienia w następujących w załącznikach: załącznik nr 1b do OPZ - krzesła i taborety; Załącznik nr 2 do OPZ prezentuje rzuty pomieszczeń, w których będą ustawione meble opisane w załącznikach nr 1a - 1h do OPZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że załączone dokumenty mają wyłącznie charakter poglądowy, mający przybliżyć Wykonawcy wygląd oraz rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach. Obowiązującym dla Wykonawcy jest opis parametrów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający w niniejszym opisie wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanych mebli winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach, pod rygorem odrzucenia oferty.
Wewnętrzny identyfikator: 2) krzesła i taborety- część II postępowania;
Główna klasyfikacja (cpv): 39180000 Meble laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39181000 Stoły laboratoryjne, 39151000 Meble różne, 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części, 42520000 Urządzenia wentylacyjne

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: regały laboratoryjne
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach, zwanych w dalszej części SWZ ,,meblami". Zamówienie zostało podzielone na części i każda z części dotyczy innego asortymentu. Poszczególne części obejmują dostawę i montaż następującego wyposażenia: regały laboratoryjne- część III postępowania; Ogólne wymagania dotyczące mebli zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymiary i parametry techniczne każdego z mebli, zostały zawarte w odrębnych opisach dotyczących każdej z części przedmiotowego zamówienia w następujących w załącznikach: załącznik nr 1c do OPZ - regały laboratoryjne; Załącznik nr 2 do OPZ prezentuje rzuty pomieszczeń, w których będą ustawione meble opisane w załącznikach nr 1a - 1h do OPZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że załączone dokumenty mają wyłącznie charakter poglądowy, mający przybliżyć Wykonawcy wygląd oraz rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach. Obowiązującym dla Wykonawcy jest opis parametrów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający w niniejszym opisie wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanych mebli winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach, pod rygorem odrzucenia oferty.
Wewnętrzny identyfikator: 3) regały laboratoryjne- część III postępowania;
Główna klasyfikacja (cpv): 39180000 Meble laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39181000 Stoły laboratoryjne, 39151000 Meble różne, 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części, 42520000 Urządzenia wentylacyjne

Część zamówienia: LOT-0005
Tytuł: szafy laboratoryjne
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach, zwanych w dalszej części SWZ ,,meblami". Zamówienie zostało podzielone na części i każda z części dotyczy innego asortymentu. Poszczególne części obejmują dostawę i montaż następującego wyposażenia: szafy laboratoryjne- część IV postępowania; Ogólne wymagania dotyczące mebli zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymiary i parametry techniczne każdego z mebli, zostały zawarte w odrębnych opisach dotyczących każdej z części przedmiotowego zamówienia w następujących w załącznikach: załącznik nr 1d do OPZ - szafy laboratoryjne; Załącznik nr 2 do OPZ prezentuje rzuty pomieszczeń, w których będą ustawione meble opisane w załącznikach nr 1a - 1h do OPZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że załączone dokumenty mają wyłącznie charakter poglądowy, mający przybliżyć Wykonawcy wygląd oraz rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach. Obowiązującym dla Wykonawcy jest opis parametrów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający w niniejszym opisie wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanych mebli winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach, pod rygorem odrzucenia oferty.
Wewnętrzny identyfikator: 4) szafy laboratoryjne- część IV postępowania;
Główna klasyfikacja (cpv): 39180000 Meble laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39181000 Stoły laboratoryjne, 39151000 Meble różne, 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części, 42520000 Urządzenia wentylacyjne

Część zamówienia: LOT-0006
Tytuł: szafy bezpieczeństwa
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach, zwanych w dalszej części SWZ ,,meblami". Zamówienie zostało podzielone na części i każda z części dotyczy innego asortymentu. Poszczególne części obejmują dostawę i montaż następującego wyposażenia: szafy bezpieczeństwa- część V postępowania; Ogólne wymagania dotyczące mebli zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymiary i parametry techniczne każdego z mebli, zostały zawarte w odrębnych opisach dotyczących każdej z części przedmiotowego zamówienia w następujących w załącznikach: załącznik nr 1e do OPZ - szafy bezpieczeństwa; Załącznik nr 2 do OPZ prezentuje rzuty pomieszczeń, w których będą ustawione meble opisane w załącznikach nr 1a - 1h do OPZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że załączone dokumenty mają wyłącznie charakter poglądowy, mający przybliżyć Wykonawcy wygląd oraz rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach. Obowiązującym dla Wykonawcy jest opis parametrów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający w niniejszym opisie wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanych mebli winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach, pod rygorem odrzucenia oferty.
Wewnętrzny identyfikator: 5) szafy bezpieczeństwa- część V postępowania;
Główna klasyfikacja (cpv): 39180000 Meble laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39181000 Stoły laboratoryjne, 39151000 Meble różne, 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części, 42520000 Urządzenia wentylacyjne

Część zamówienia: LOT-0007
Tytuł: meble ubraniowe
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach, zwanych w dalszej części SWZ ,,meblami". Zamówienie zostało podzielone na części i każda z części dotyczy innego asortymentu. Poszczególne części obejmują dostawę i montaż następującego wyposażenia: meble ubraniowe- część VI postępowania; Ogólne wymagania dotyczące mebli zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymiary i parametry techniczne każdego z mebli, zostały zawarte w odrębnych opisach dotyczących każdej z części przedmiotowego zamówienia w następujących w załącznikach: załącznik nr 1f do OPZ - meble ubraniowe; Załącznik nr 2 do OPZ prezentuje rzuty pomieszczeń, w których będą ustawione meble opisane w załącznikach nr 1a - 1h do OPZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że załączone dokumenty mają wyłącznie charakter poglądowy, mający przybliżyć Wykonawcy wygląd oraz rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach. Obowiązującym dla Wykonawcy jest opis parametrów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający w niniejszym opisie wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanych mebli winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach, pod rygorem odrzucenia oferty.
Wewnętrzny identyfikator: 6) meble ubraniowe- część VI postępowania;
Główna klasyfikacja (cpv): 39180000 Meble laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39181000 Stoły laboratoryjne, 39151000 Meble różne, 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części, 42520000 Urządzenia wentylacyjne

Część zamówienia: LOT-0008
Tytuł: dygestoria
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach, zwanych w dalszej części SWZ ,,meblami". Zamówienie zostało podzielone na części i każda z części dotyczy innego asortymentu. Poszczególne części obejmują dostawę i montaż następującego wyposażenia: dygestoria- część VII postępowania; Ogólne wymagania dotyczące mebli zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymiary i parametry techniczne każdego z mebli, zostały zawarte w odrębnych opisach dotyczących każdej z części przedmiotowego zamówienia w następujących w załącznikach: załącznik nr 1g do OPZ - dygestoria; Załącznik nr 2 do OPZ prezentuje rzuty pomieszczeń, w których będą ustawione meble opisane w załącznikach nr 1a - 1h do OPZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że załączone dokumenty mają wyłącznie charakter poglądowy, mający przybliżyć Wykonawcy wygląd oraz rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach. Obowiązującym dla Wykonawcy jest opis parametrów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający w niniejszym opisie wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanych mebli winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach, pod rygorem odrzucenia oferty.
Wewnętrzny identyfikator: 7) dygestoria- część VII postępowania;
Główna klasyfikacja (cpv): 39180000 Meble laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39181000 Stoły laboratoryjne, 39151000 Meble różne, 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części, 42520000 Urządzenia wentylacyjne

Część zamówienia: LOT-0009
Tytuł: pozostałe wyposażenie laboratoryjne
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach, zwanych w dalszej części SWZ ,,meblami". Zamówienie zostało podzielone na części i każda z części dotyczy innego asortymentu. Poszczególne części obejmują dostawę i montaż następującego wyposażenia: pozostałe wyposażenie laboratoryjne- część VIII postępowania. Ogólne wymagania dotyczące mebli zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymiary i parametry techniczne każdego z mebli, zostały zawarte w odrębnych opisach dotyczących każdej z części przedmiotowego zamówienia w następujących w załącznikach: załącznik nr 1h do OPZ - pozostałe wyposażenie laboratoryjne. Załącznik nr 2 do OPZ prezentuje rzuty pomieszczeń, w których będą ustawione meble opisane w załącznikach nr 1a - 1h do OPZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że załączone dokumenty mają wyłącznie charakter poglądowy, mający przybliżyć Wykonawcy wygląd oraz rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach. Obowiązującym dla Wykonawcy jest opis parametrów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający w niniejszym opisie wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanych mebli winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach, pod rygorem odrzucenia oferty.
Wewnętrzny identyfikator: 8) pozostałe wyposażenie laboratoryjne- część VIII postępowania;
Główna klasyfikacja (cpv): 39180000 Meble laboratoryjne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39181000 Stoły laboratoryjne, 39151000 Meble różne, 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części, 42520000 Urządzenia wentylacyjne

CPV: 39180000, 39181000, 39151000, 39110000, , 42520000

Dokument nr: 193412-2024, BDG-WZP.262.5.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 06/05/2024 12:15:00 (UTC+2)
Miejsce: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Adres dokumentów zamówienia: https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/153637

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 06/05/2024 12:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Wrzosowa 46
Miejscowość: Kielce
Kod pocztowy: 25-211
Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
Kraj: Polska

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Wrzosowa 46
Miejscowość: Kielce
Kod pocztowy: 25-211
Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE z 4.5.2016 r. L 119, str. 1, zm. Dz. Urz. UE. L 2018 Nr 127, poz. 2 Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), zwanym dalej ,,RODO", informujemy, że: 1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Głównym Urzędzie Miar jest Główny Urząd Miar w Warszawie, reprezentowany przez Dyrektora Generalnego. Kontakt z Administratorem danych: a) tel.: (22) 581 93 99, b) e-mail: gum@gum.gov.pl, c) adres do korespondencji: Główny Urząd Miar, Ul. Elektoralna 2, 01-139 Warszawa. 2) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych, w następujący sposób: a) e-mail: iod@gum.gov.pl, b) adres do korespondencji: Główny Urząd Miar, Inspektor ochrony danych, Ul. Elektoralna 2, 01-139 Warszawa. 3) Dane osobowe osób uczestniczących w postępowaniu ze strony Wykonawcy, będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Podstawą prawną przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych, na podstawie przepisów p.z.p. 5) Dane osobowe, pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 p.z.p. 6) Zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7) Osobom, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu, przysługują następujące prawa: a) prawo dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 RODO; Zamawiający może żądać od osoby występującej z powyższym żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu doprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, na podstawie art. 16 RODO, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c) prawo żądania od Administratora danych ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, i z wyłączeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 19 ust. 3 p.z.p., w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia tego postępowania. W świetle art. 18 ust. 2 RODO, w przypadku ograniczenia przetwarzania danych osobowych, dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego, d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku uznania przez osoby, których dane dotyczą, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO. 8) Podanie danych osobowych dotyczący osób uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach p.z.p., i jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 9) Nie planujemy przekazywać danych osobowych osób uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani do organizacji międzynarodowych. 10) Dane osobowe osób uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu. 2. Wykonawca, dla celów realizacji zamówienia: 1) zapewnia przestrzeganie zasad bezpiecznego przetwarzania i ochrony danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE z 4.5.2016 r. L 119, str. 1, zm. Dz. Urz. UE. L 2018 Nr 127, poz. 2, Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), na zasadach i w celu określonym w zamówieniu oraz w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych (jeżeli dotyczy) i ponosi odpowiedzialność za skutki działań niezgodnych z przepisami; 2) oświadcza, że systemy informatyczne, w których będą przetwarzane dane osobowe spełniają wymogi w zakresie zastosowanych zabezpieczeń i zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych i informacji dotyczących ich zabezpieczeń, uzyskanych w związku z realizacją zamówienia, zarówno w okresie realizacji zamówienia, jak i po jego zakończeniu. 4. Wykonawca oświadcza, że wypełni obowiązki informacyjne - zgodnie z treścią klauzuli informacyjnej powyżej - wobec osób, od których dane osobowe zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 140 Dzień

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Główny Urząd Miar
Numer rejestracyjny: 525-10-08-361
Adres pocztowy: ul. Elektoralna 2
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-139
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Wydział Zamówień Publicznych GUM
E-mail: zamowienia@gum.gov.pl
Telefon: +48 225819105
Faks: +48 225819390
Adres strony internetowej: www.gum.gov.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
Profil nabywcy: https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.