dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie |
Data zamieszczenia: | 2024-04-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź powiat: Łódź Telefon: +48 47 841 20 78 zampub@ld.policja.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/908118 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: +48 47 841 |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie, 2. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 139 ust. 1uPzp). 3. W związku z zastosowaniem procedury z art. 139 ust. 1, Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp. Zamawiający będzie żądał tego oświadczenia wyłącznie od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. 4. Na podstawie art. 257 pkt. 1 uPzp Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: meble specjalistyczne pracownicze dla Wydziału CBZC Opis: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie, minimalne parametry asortymentu oraz wymagania funkcjonalne zostały szczegółowo opisane w załączniku do wniosku - Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia /odpowiednio do zadania/. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (odpowiednio do numeru części) stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.8 do SWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z zamawianego asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją m.in. na złożeniu wszystkich elementów, ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego asortymentu. 6. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za narzędzia, materiały i inne mienie Wykonawcy pozostawione w pomieszczeniach Zamawiającego. 7. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na realizację przedmiotu zamówienia. 8. Oferowany asortyment powinien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację, zapewnioną poprzez system mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów. Ponadto elementy ruchome muszą charakteryzować się bezkolizyjnym i bezpiecznym ich użytkowaniem. 9. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny w kategorii ,,I", sprawny techniczne. 11. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawianego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust. 1wzoru umowy załącznik nr 9.1-9.3 odpowiednio do numeru zadania, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 12. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy, nazwy i zdjęcia mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i 101 ust. 4 ustawy. Nazwy własne, zdjęcia, normy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: ,,oferowany produkt równoważny" rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 14. Zamawiający przewiduje prawo opcji w momencie pozyskania dodatkowych środków finansowych. Dostawy przedmiotowego asortymentu będą realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu asortymentowo - cenowym. W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu dodatkowej ilości przedmiotowego asortymentu wymienionego w formularzu asortymentowo - cenowym, maksymalnie do 20% podstawowej wartości brutto umowy. 15. Dostawy w opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy, terminem wskazanym w § 5 ust 4 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) - załącznik nr 3 do SWZ. 16. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w okresie trwania umowy, nie później niż w terminie 30 dni przed zakończeniem umowy. 17. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w umowie. Dotyczy części nr 1 - 4 18. Wykonawca oświadcza, że asortyment odpowiada Polskim Normom, posiada wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności atest higieniczny, potwierdzający, że materiały użyte do wykonania mebli nie mają szkodliwego wpływu na zdrowie człowieka i posiada klasę higieniczności E1 oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 1 Główna klasyfikacja (cpv): 39130000 Meble biurowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39132100 Szafy na akta, 39113000 Różne siedziska i krzesła Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: meble montażowe pracownicze dla Wydziału CBZC Opis: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie, minimalne parametry asortymentu oraz wymagania funkcjonalne zostały szczegółowo opisane w załączniku do wniosku - Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia /odpowiednio do zadania/. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (odpowiednio do numeru części) stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.8 do SWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z zamawianego asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją m.in. na złożeniu wszystkich elementów, ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego asortymentu. 6. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za narzędzia, materiały i inne mienie Wykonawcy pozostawione w pomieszczeniach Zamawiającego. 7. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na realizację przedmiotu zamówienia. 8. Oferowany asortyment powinien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację, zapewnioną poprzez system mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów. Ponadto elementy ruchome muszą charakteryzować się bezkolizyjnym i bezpiecznym ich użytkowaniem. 9. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny w kategorii ,,I", sprawny techniczne. 11. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawianego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust. 1wzoru umowy załącznik nr 9.1-9.3 odpowiednio do numeru zadania, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 12. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy, nazwy i zdjęcia mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i 101 ust. 4 ustawy. Nazwy własne, zdjęcia, normy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: ,,oferowany produkt równoważny" rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 14. Zamawiający przewiduje prawo opcji w momencie pozyskania dodatkowych środków finansowych. Dostawy przedmiotowego asortymentu będą realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu asortymentowo - cenowym. W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu dodatkowej ilości przedmiotowego asortymentu wymienionego w formularzu asortymentowo - cenowym, maksymalnie do 20% podstawowej wartości brutto umowy. 15. Dostawy w opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy, terminem wskazanym w § 5 ust 4 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) - załącznik nr 3 do SWZ. 16. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w okresie trwania umowy, nie później niż w terminie 30 dni przed zakończeniem umowy. 17. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w umowie. Dotyczy części nr 1 - 4 18. Wykonawca oświadcza, że asortyment odpowiada Polskim Normom, posiada wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności atest higieniczny, potwierdzający, że materiały użyte do wykonania mebli nie mają szkodliwego wpływu na zdrowie człowieka i posiada klasę higieniczności E1 oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 2 Główna klasyfikacja (cpv): 39130000 Meble biurowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39132100 Szafy na akta, 39113000 Różne siedziska i krzesła Część zamówienia: LOT-0003 Tytuł: meble biurowe dla Wydziału CBZC Opis: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie, minimalne parametry asortymentu oraz wymagania funkcjonalne zostały szczegółowo opisane w załączniku do wniosku - Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia /odpowiednio do zadania/. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (odpowiednio do numeru części) stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.8 do SWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z zamawianego asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją m.in. na złożeniu wszystkich elementów, ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego asortymentu. 6. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za narzędzia, materiały i inne mienie Wykonawcy pozostawione w pomieszczeniach Zamawiającego. 7. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na realizację przedmiotu zamówienia. 8. Oferowany asortyment powinien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację, zapewnioną poprzez system mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów. Ponadto elementy ruchome muszą charakteryzować się bezkolizyjnym i bezpiecznym ich użytkowaniem. 9. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny w kategorii ,,I", sprawny techniczne. 11. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawianego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust. 1wzoru umowy załącznik nr 9.1-9.3 odpowiednio do numeru zadania, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 12. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy, nazwy i zdjęcia mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i 101 ust. 4 ustawy. Nazwy własne, zdjęcia, normy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: ,,oferowany produkt równoważny" rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 14. Zamawiający przewiduje prawo opcji w momencie pozyskania dodatkowych środków finansowych. Dostawy przedmiotowego asortymentu będą realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu asortymentowo - cenowym. W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu dodatkowej ilości przedmiotowego asortymentu wymienionego w formularzu asortymentowo - cenowym, maksymalnie do 20% podstawowej wartości brutto umowy. 15. Dostawy w opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy, terminem wskazanym w § 5 ust 4 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) - załącznik nr 3 do SWZ. 16. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w okresie trwania umowy, nie później niż w terminie 30 dni przed zakończeniem umowy. 17. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w umowie. Dotyczy części nr 1 - 4 18. Wykonawca oświadcza, że asortyment odpowiada Polskim Normom, posiada wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności atest higieniczny, potwierdzający, że materiały użyte do wykonania mebli nie mają szkodliwego wpływu na zdrowie człowieka i posiada klasę higieniczności E1 oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 3 Główna klasyfikacja (cpv): 39130000 Meble biurowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39132100 Szafy na akta, 39113000 Różne siedziska i krzesła Część zamówienia: LOT-0004 Tytuł: meble gabinetowe dla Wydziału CBZC Opis: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie, minimalne parametry asortymentu oraz wymagania funkcjonalne zostały szczegółowo opisane w załączniku do wniosku - Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia /odpowiednio do zadania/. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (odpowiednio do numeru części) stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.8 do SWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z zamawianego asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją m.in. na złożeniu wszystkich elementów, ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego asortymentu. 6. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za narzędzia, materiały i inne mienie Wykonawcy pozostawione w pomieszczeniach Zamawiającego. 7. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na realizację przedmiotu zamówienia. 8. Oferowany asortyment powinien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację, zapewnioną poprzez system mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów. Ponadto elementy ruchome muszą charakteryzować się bezkolizyjnym i bezpiecznym ich użytkowaniem. 9. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny w kategorii ,,I", sprawny techniczne. 11. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawianego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust. 1wzoru umowy załącznik nr 9.1-9.3 odpowiednio do numeru zadania, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 12. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy, nazwy i zdjęcia mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i 101 ust. 4 ustawy. Nazwy własne, zdjęcia, normy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: ,,oferowany produkt równoważny" rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 14. Zamawiający przewiduje prawo opcji w momencie pozyskania dodatkowych środków finansowych. Dostawy przedmiotowego asortymentu będą realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu asortymentowo - cenowym. W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu dodatkowej ilości przedmiotowego asortymentu wymienionego w formularzu asortymentowo - cenowym, maksymalnie do 20% podstawowej wartości brutto umowy. 15. Dostawy w opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy, terminem wskazanym w § 5 ust 4 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) - załącznik nr 3 do SWZ. 16. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w okresie trwania umowy, nie później niż w terminie 30 dni przed zakończeniem umowy. 17. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w umowie. Dotyczy części nr 1 - 4 18. Wykonawca oświadcza, że asortyment odpowiada Polskim Normom, posiada wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności atest higieniczny, potwierdzający, że materiały użyte do wykonania mebli nie mają szkodliwego wpływu na zdrowie człowieka i posiada klasę higieniczności E1 oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 4 Główna klasyfikacja (cpv): 39130000 Meble biurowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39132100 Szafy na akta, 39113000 Różne siedziska i krzesła Część zamówienia: LOT-0005 Tytuł: meble metalowe pracownicze dla Wydziału CBZC Opis: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie, minimalne parametry asortymentu oraz wymagania funkcjonalne zostały szczegółowo opisane w załączniku do wniosku - Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia /odpowiednio do zadania/. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (odpowiednio do numeru części) stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.8 do SWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z zamawianego asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją m.in. na złożeniu wszystkich elementów, ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego asortymentu. 6. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za narzędzia, materiały i inne mienie Wykonawcy pozostawione w pomieszczeniach Zamawiającego. 7. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na realizację przedmiotu zamówienia. 8. Oferowany asortyment powinien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację, zapewnioną poprzez system mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów. Ponadto elementy ruchome muszą charakteryzować się bezkolizyjnym i bezpiecznym ich użytkowaniem. 9. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny w kategorii ,,I", sprawny techniczne. 11. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawianego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust. 1wzoru umowy załącznik nr 9.1-9.3 odpowiednio do numeru zadania, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 12. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy, nazwy i zdjęcia mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i 101 ust. 4 ustawy. Nazwy własne, zdjęcia, normy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: ,,oferowany produkt równoważny" rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 14. Zamawiający przewiduje prawo opcji w momencie pozyskania dodatkowych środków finansowych. Dostawy przedmiotowego asortymentu będą realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu asortymentowo - cenowym. W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu dodatkowej ilości przedmiotowego asortymentu wymienionego w formularzu asortymentowo - cenowym, maksymalnie do 20% podstawowej wartości brutto umowy. 15. Dostawy w opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy, terminem wskazanym w § 5 ust 4 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) - załącznik nr 3 do SWZ. 16. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w okresie trwania umowy, nie później niż w terminie 30 dni przed zakończeniem umowy. 17. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w umowie. Dotyczy części nr 1 - 4 18. Wykonawca oświadcza, że asortyment odpowiada Polskim Normom, posiada wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności atest higieniczny, potwierdzający, że materiały użyte do wykonania mebli nie mają szkodliwego wpływu na zdrowie człowieka i posiada klasę higieniczności E1 oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 5 Główna klasyfikacja (cpv): 39130000 Meble biurowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39132100 Szafy na akta, 39113000 Różne siedziska i krzesła Część zamówienia: LOT-0006 Tytuł: meble metalowe gospodarcze dla Wydziału CBZC Opis: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie, minimalne parametry asortymentu oraz wymagania funkcjonalne zostały szczegółowo opisane w załączniku do wniosku - Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia /odpowiednio do zadania/. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (odpowiednio do numeru części) stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.8 do SWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z zamawianego asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją m.in. na złożeniu wszystkich elementów, ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego asortymentu. 6. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za narzędzia, materiały i inne mienie Wykonawcy pozostawione w pomieszczeniach Zamawiającego. 7. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na realizację przedmiotu zamówienia. 8. Oferowany asortyment powinien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację, zapewnioną poprzez system mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów. Ponadto elementy ruchome muszą charakteryzować się bezkolizyjnym i bezpiecznym ich użytkowaniem. 9. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny w kategorii ,,I", sprawny techniczne. 11. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawianego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust. 1wzoru umowy załącznik nr 9.1-9.3 odpowiednio do numeru zadania, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 12. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy, nazwy i zdjęcia mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i 101 ust. 4 ustawy. Nazwy własne, zdjęcia, normy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: ,,oferowany produkt równoważny" rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 14. Zamawiający przewiduje prawo opcji w momencie pozyskania dodatkowych środków finansowych. Dostawy przedmiotowego asortymentu będą realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu asortymentowo - cenowym. W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu dodatkowej ilości przedmiotowego asortymentu wymienionego w formularzu asortymentowo - cenowym, maksymalnie do 20% podstawowej wartości brutto umowy. 15. Dostawy w opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy, terminem wskazanym w § 5 ust 4 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) - załącznik nr 3 do SWZ. 16. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w okresie trwania umowy, nie później niż w terminie 30 dni przed zakończeniem umowy. 17. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w umowie. Dotyczy części nr 1 - 4 18. Wykonawca oświadcza, że asortyment odpowiada Polskim Normom, posiada wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności atest higieniczny, potwierdzający, że materiały użyte do wykonania mebli nie mają szkodliwego wpływu na zdrowie człowieka i posiada klasę higieniczności E1 oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 6 Główna klasyfikacja (cpv): 39130000 Meble biurowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39132100 Szafy na akta, 39113000 Różne siedziska i krzesła Część zamówienia: LOT-0007 Tytuł: meble metalowe certyfikowane dla Wydziału CBZC Opis: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie, minimalne parametry asortymentu oraz wymagania funkcjonalne zostały szczegółowo opisane w załączniku do wniosku - Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia /odpowiednio do zadania/. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (odpowiednio do numeru części) stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.8 do SWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z zamawianego asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją m.in. na złożeniu wszystkich elementów, ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego asortymentu. 6. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za narzędzia, materiały i inne mienie Wykonawcy pozostawione w pomieszczeniach Zamawiającego. 7. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na realizację przedmiotu zamówienia. 8. Oferowany asortyment powinien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację, zapewnioną poprzez system mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów. Ponadto elementy ruchome muszą charakteryzować się bezkolizyjnym i bezpiecznym ich użytkowaniem. 9. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny w kategorii ,,I", sprawny techniczne. 11. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawianego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust. 1wzoru umowy załącznik nr 9.1-9.3 odpowiednio do numeru zadania, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 12. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy, nazwy i zdjęcia mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i 101 ust. 4 ustawy. Nazwy własne, zdjęcia, normy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: ,,oferowany produkt równoważny" rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 14. Zamawiający przewiduje prawo opcji w momencie pozyskania dodatkowych środków finansowych. Dostawy przedmiotowego asortymentu będą realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu asortymentowo - cenowym. W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu dodatkowej ilości przedmiotowego asortymentu wymienionego w formularzu asortymentowo - cenowym, maksymalnie do 20% podstawowej wartości brutto umowy. 15. Dostawy w opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy, terminem wskazanym w § 5 ust 4 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) - załącznik nr 3 do SWZ. 16. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w okresie trwania umowy, nie później niż w terminie 30 dni przed zakończeniem umowy. 17. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w umowie. Dotyczy części nr 1 - 4 18. Wykonawca oświadcza, że asortyment odpowiada Polskim Normom, posiada wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności atest higieniczny, potwierdzający, że materiały użyte do wykonania mebli nie mają szkodliwego wpływu na zdrowie człowieka i posiada klasę higieniczności E1 oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 7 Główna klasyfikacja (cpv): 39130000 Meble biurowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39132100 Szafy na akta, 39113000 Różne siedziska i krzesła Część zamówienia: LOT-0008 Tytuł: krzesła i różnego rodzaju siedziska dla Wydziału CBZC Opis: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych drewnianych, mebli metalowych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk - I wyposażenie, minimalne parametry asortymentu oraz wymagania funkcjonalne zostały szczegółowo opisane w załączniku do wniosku - Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia /odpowiednio do zadania/. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (odpowiednio do numeru części) stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.8 do SWZ. 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z zamawianego asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją m.in. na złożeniu wszystkich elementów, ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego asortymentu. 6. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za narzędzia, materiały i inne mienie Wykonawcy pozostawione w pomieszczeniach Zamawiającego. 7. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na realizację przedmiotu zamówienia. 8. Oferowany asortyment powinien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację, zapewnioną poprzez system mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów. Ponadto elementy ruchome muszą charakteryzować się bezkolizyjnym i bezpiecznym ich użytkowaniem. 9. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny w kategorii ,,I", sprawny techniczne. 11. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawianego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust. 1wzoru umowy załącznik nr 9.1-9.3 odpowiednio do numeru zadania, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 12. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy, nazwy i zdjęcia mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i 101 ust. 4 ustawy. Nazwy własne, zdjęcia, normy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: ,,oferowany produkt równoważny" rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 14. Zamawiający przewiduje prawo opcji w momencie pozyskania dodatkowych środków finansowych. Dostawy przedmiotowego asortymentu będą realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu asortymentowo - cenowym. W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu dodatkowej ilości przedmiotowego asortymentu wymienionego w formularzu asortymentowo - cenowym, maksymalnie do 20% podstawowej wartości brutto umowy. 15. Dostawy w opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy, terminem wskazanym w § 5 ust 4 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) - załącznik nr 3 do SWZ. 16. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w okresie trwania umowy, nie później niż w terminie 30 dni przed zakończeniem umowy. 17. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w umowie. Dotyczy części nr 1 - 4 18. Wykonawca oświadcza, że asortyment odpowiada Polskim Normom, posiada wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności atest higieniczny, potwierdzający, że materiały użyte do wykonania mebli nie mają szkodliwego wpływu na zdrowie człowieka i posiada klasę higieniczności E1 oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 8 Główna klasyfikacja (cpv): 39130000 Meble biurowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39132100 Szafy na akta, 39113000 Różne siedziska i krzesła CPV: 39130000, 39132100, 39113000 Dokument nr: 194541-2024, FZ-2380/10/24/MB Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 07/05/2024 10:30:00 (UTC+2) Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w Sekcji ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych, Ul. Lutomierska 108/112, 91 048 Łódź, poprzez wykorzystanie odpowiedniej, dedykowanej strony dla niniejszego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908118 Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908118 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 07/05/2024 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Łódzki (PL712) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 12 Miesiąc Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Numer rejestracyjny: 7260004458 Adres pocztowy: ul. Lutomierska 108/112 Miejscowość: Łódź Kod pocztowy: 91-048 Podpodział krajowy (NUTS): Łódzki (PL712) Kraj: Polska E-mail: zampub@ld.policja.gov.pl Telefon: +48 47 841 20 78 Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2024