Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont zabytkowej murowanej dzwonnicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont zabytkowej murowanej dzwonnicy

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Przemienienia Pańskiego w Polanie
Polana 26 A
38-709 Polana
powiat: bieszczadzki
Telefon: 510163530
polana@sdb.krakow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Polana
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 510163530
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Parafia Rzymskokatolicka
p.w. Przemienienia Pańskiego
w Polanie
zaprasza do złożenia oferty
na realizację zamówienia
pn.: ,,Remont zabytkowej murowanej dzwonnicy dawnego kościoła
rzymskokatolickiego w Polanie".
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia: ,,Remont zabytkowej murowanej dzwonnicy dawnego kościoła rzymskokatolickiego w Polanie".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) wykonanie rusztowania;
2) demontaż starej konstrukcji dachu;
3) skucie tynków ścian dzwonnicy w całości;
4) wykonanie nowej konstrukcji dachu;
5) przykrycie dachówką gontową;
6) wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych zewnętrznych ścian;
7) odkopanie fundamentów i ich osuszenie i zaizolowanie pionowe.
3. Lokalizacja obiektu: Polana, gm. Czarna, działka nr ewid.: 147.
4. Szczegółowy zakres zamówienia publicznego został określony w załącznikach do zapytania ofertowego:
1) program prac konserwatorskich - załącznik nr 2;
2) przedmiar robót - załącznik nr 3
2) pismo od konserwatora zabytków - załącznik nr 4;
3) karta adresowa zabytku (GEZ) - załącznik nr 5.
5. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego producenta lub wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równoważne lub lepsze od wymaganego, leży po stronie oferenta.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
1. Ofertę cenowa należy złożyć w terminie do dnia 6 maja 2024 r. do godz. 12.00 w formie:
1) papierowej na adres Parafia Rzymskokatolicka p.w. Przemienienia Pańskiego w Polanie, 38-709 Polana 26 A;
2) w formie elektronicznej na adres mailowy - polana@sdb.krakow.pl - Oferta w formie elektronicznej musi być podpisana podpisem kwalifikowanym, podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym (profil zaufany).
2. Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie przez Zamawiającego odrzucona.

Miejsce i termin realizacji:
6. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 grudnia 2024 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części ponieważ obejmuje wykonanie prac o takim zakresie rzeczowym, że nie ma możliwości wydzielenia niniejszych podzakresów w taki sposób aby mogli je wykonać różni wykonawcy. Zakres oraz wartość zamówienia powoduje, że jest ono dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ze względu na wielkość zamówienia i możliwe problemy w organizacji robót zamawiający uznał zamówienie za niepodzielne.
4. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
5. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 nr. Kodek cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.).
III. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru wykonawcy inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Czarna https://www.czarna.pl/ oraz https://czarnagorna.biuletyn.net/
7. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonanie roboty i zastosowane materiały. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji i rękojmi. Okres ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy okres gwarancji zostanie odrzucona.
V. WIZJA LOKALNA
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony odpowiedni protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (załącznik nr 6).
2. Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty.
3. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami.
Wizja lokalna:
ks. Marek Rusek - proboszcz
tel. 510163530, e-mail: polana@sdb.krakow.pl
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z OPISEM SPOSOBU OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW
1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobą spełniająca wymogi art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.)
2. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania ww. osoby w formularzu ofertowym.
3. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w ust. 1
VII. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp.
Kryterium oceny
Opis kryterium
Waga
- udział w ocenie
1.
Cena
Cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia
70 %
2.
Okres gwarancji
i rękojmi za wady
Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi za wady, określony w miesiącach liczony od dnia odbioru końcowego bez uwag
30 %
2. Liczba punktów za kryterium ,,Cena" będzie obliczona wg poniższego wzoru:
Cena brutto oferty z najniższą cena
Liczba punktów = x 100 pkt x 70%
Cena brutto badanej oferty
4. Liczba punktów za kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi za wady" będzie przyznana w następujący sposób:
1) zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wykonawcy od 36 do 47 miesięcy - 10 punktów;
2) zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wykonawcy od 48 do 59 miesięcy - 20 punktów;
3) zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wykonawcy 60 i więcej miesięcy - 30 punktów;
5. Ocena końcowa dla poszczególnych Wykonawców zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów uzyskanych za poszczególne kryteria oceny ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejsza zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert.
7. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Oferta powinna być złożona w języku polskim i formie pisemnej.
4. Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty, o których mowa w Rozdziale V ust. 3.
IX. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert opublikuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzonego postępowania oraz prześle zawiadomienie do Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Ewentualne spory w relacjach z Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, będą poddane mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu
przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorom albo osobą prowadząca inne polubowne rozwiązanie sporu.
4. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
5. Zamawiający podczas oceny ofert będzie miał uprawnienie do wzywania wykonawców w sprawie wyjaśnienia treści oferty oraz w sprawie uzupełnienia niezłożonych lub niewłaściwie złożonych dokumentów.

Uwagi:
X. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2013/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L.119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. Przemienienia Pańskiego w Polanie, 38-709 Polana 26 A,
2) Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c, e RODO i w celu związanym z przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego,
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczycących jest związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
6) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawa PZP);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 2 RODO;
c) na podstawie art.. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargo do organu nadzorczego na niezgodne z RODO, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora; organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.