Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Nowosolski
Ul. Moniuszki 3
67-100 Nowa Sól
powiat: nowosolski
telefon: (0-68)458 68 00; fax: (0-68) 458 68 31
sekretariat@powiat-nowosolski.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Nowa Sól
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: (0-68)458 6
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powiat Nowosolski
zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130 000zł, do którego nie ma zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023r. poz.1605 z późn.zm.) prowadzonego w trybie zapytania ofertowego zakresie
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa dróg transportu rolnego w ramach zadania ,,Scalanie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym wsi Konin Szyba, Popęszyce "
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. TERMIN ORAZ POZOSTAŁE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami zadanie "Budowa dróg transportu rolnego" realizowana w ramach operacji pt. "Scalanie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym wsi Konin-Szyba, Popęszyce" dofinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie: "Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa".
2. Zakres przedmiotu zamówienia oraz obowiązki inspektora nadzoru zostały opisane w załączniku nr 5 - wzór umowy.
3. Wykonawca będzie nadzorował Zadanie inwestycyjne od dnia rozpoczęcia robót przez wykonawcę Zadania inwestycyjnego do dnia całkowitego rozliczenia Zadania inwestycyjnego, po jego wykonaniu i odbiorze końcowym, przy czym zakłada się, że inwestycja będzie realizowana przez okres 8 miesięcy.
Uwaga !!!
Zamawiający informuje, że dokumenty związane z zadaniem inwestycyjnym zostały opublikowane na platformie zakupowej przy postępowaniu o udzielenie zamówienia. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/sp nowasol ID 890818. Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - art. 25 i art. 26 ustawy (tekst. jedn. Dz.U.2006r. Nr 156, poz. 1118) oraz przepisów wykonawczych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które posiadają wymagane w tym zakresie uprawnienia budowlane lub podmioty dysponujące osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia oraz przynależące do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. Uwaga!!!
Koszty dojazdu na plac budowy ponosi inspektor nadzoru inwestorskiego.
W przypadku wyniknięcia kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach
3
mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych z Wykonawcą robót.

CPV: 71520000-9, 71247000-1

Dokument nr: GK.274.7.2024

Składanie ofert:
2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać :
1) w FORMIE ELEKTRONICZNEJ adres e-mail: sekretariat@powiat-nowosolski.pl lub
2) w FORMIE PISEMNEJ - Starostwo Powiatowe Ul. Moniuszki 3, 67-100 Nowa Sól, sekretariat p.122 -I piętro.
3. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 15 kwietnia 2024 r. do godz.9:00.

Miejsce i termin realizacji:
1. Przewidywany termin realizacji usługi : 8 miesięcy od daty podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych ( data umowy 27.03.2024r.).

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Do niniejszego zapytania ofertowego zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 nie stosuje się przepisów ustawy -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn.zm.)
2. Wartość zamówienia nie przekracza 130.000 zł netto i podlega Regulaminowi udzielania zamówień publicznych Starostwa Powiatowego w Nowej Soli, określona procedurą w układzie zamówień powyżej 15.000,00zł do wartości poniżej 130.000,00 zł netto - w trybie zapytania ofertowego.
2. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wydłużenia terminu realizacji nadzorowanego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności w ramach nadzoru, do czasu faktycznego zakończenia realizacji zadania.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA
A.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Warunek udziału:
Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą wykazać, że :
a) dysponują co najmniej 1 ( jedną ) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanymi bez ograniczeń i/lub odpowiednimi, która pełniła nadzór inwestorski nad pracami związanymi z zagospodarowaniem poscaleniowym w zakresie budowy dróg transportu rolnego - co najmniej jedna realizacja inwestycji w zakresie scalania w ciągu 5 lat.
Uwaga:
1) Na potwierdzenie warunku wykonawca złoży Wykaz - wg wzoru załącznika nr 4 zawierający:
a) imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru nad realizacją zadania;
b) rodzaj uprawnień wraz z ich kopią i izbą;
c) doświadczenie w/w osoby ze wskazaniem :
o nazwy zadania nad którym sprawowany był nadzór inwestorski;
o okres (data : od - do) nadzoru inwestorskiego nad zadaniem;
o opis zadania wskazujący na prace związane z zagospodarowaniem poscaleniowym w zakresie budowy dróg transportu rolnego ;
o podmiotu na rzecz którego zamówienie zostało wykonane
o informacji o podstawie dysponowania tą osobą.
2) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12, 317, 352) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz.1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2016 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65).
B. Podstawy wykluczenia
1. Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Wykonawcy będzie jednoznacznie z odrzuceniem złożonej przez niego oferty. Wykluczone zostaną również podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
2. W realizacji zamówienia może uczestniczyć Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z następujących przyczyn:
1) powiązania kapitałowego lub osobowego z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające na:
4
a) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
2) Wykonawca jest wykluczony zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835). W związku z tym wyklucza się:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w pkt.2 - wzory oświadczeń stanowią załącznik nr 2 I 3 do Zapytania ofertowego).
4. W przypadku niezłożenia wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w ust. 3 Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia w ciągu 24 godzin od chwili wezwania, zaś w przypadku ich niezłożenia na wezwanie - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
5. Zapisy z ust. 4 stosuje się w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
5. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. Wykonawca w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1;
2) Wykaz osób - Załącznik Nr 4 wraz z kopią uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ;
Należy załączyć dowody, określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta składającego ofertę o ile osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze - wraz z ofertą;
5
5) oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, znajdujące się w treści formularza ofertowego. W przypadku gdy Oferent nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO wykreśla treść oświadczenia z formularza ofertowego.
6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 ;
7) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 .
W przypadku niezłożenia wraz z ofertą dokumentów ( z wyłączeniem Formularza oferty ), o których mowa powyżej wówczas Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia w ciągu 24 godzin od chwili wezwania, zaś w przypadku ich niezłożenia na wezwanie - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (spółki cywilne):
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Oferentów a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą, dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 i 3 do Zapytania Ofertowego.
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. Udostępnienie zasobów.
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na (zdolnościach zawodowych) podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych;
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
4) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy zasoby, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. Jeżeli zasoby podmiotu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w wyznaczonym terminie zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu;
4. Dostępność dokumentów:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty;
6. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu ofertowym, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego. Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6
2. Cena oferty musi obejmować pełny zakres usług określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (cena ryczałtowa).
3. Przy ustalaniu ceny oferty Wykonawca winien uwzględnić również postanowienia ujęte we wzoru umowy (załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego), które mogą mieć wpływ na kalkulację ceny.
4. Cena oferty podana w ofercie musi być podana cyfrą i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.
5. Cena ofertowa wskazana w Formularzu ofertowym jest ostateczna i nie podlega zmianie w toku realizacji przedmiotu Zamówienia.
6. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację Zamówienia, określone zostały we wzorze umowy (załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego).
7. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2022 poz. 931, 974, 1137), Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ.
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.). Tak więc oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy, zgodnie z wyborem, mogą przekazywać drogą elektroniczną.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści zapytania Zamawiający udostępni na własnej stronie internetowej.
4. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści zapytania.
5. Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważnia jest: Agnieszka Fołtyn - Kupny tel. 68 458 68 88;
6. Wszelką korespondencję należy kierować drogą elektroniczną na adres: sekretariat@powiat-nowosolski.pl,
8.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, w szczególności gdy zajdzie potrzeba powtórzenia prowadzonego postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego;
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego;
4. Załącznikami do oferty są dokumenty wymienione w Rozdziale 5 Zapytania Ofertowego;
5. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,
7. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10.SPOSÓB, MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust.l Zapytania Ofertowego należy:
1) W POSTACI ELEKTRONICZNEJ, w ogólnie dostępnych formatach danych: .pdf, .doc, .docx, (Zamawiający zaleca format .pdf.), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy, przesłać na adres poczty e-mail: sekretariat@powiat-nowosolski.pl wpisując w temacie wiadomości: ,,Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru - budowa dróg transportu rolnego"
lub,
2) W FORMIE PAPIEROWEJ, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy, dostarczyć osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego do siedziby Zamawiającego.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem : ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru -Budowa dróg transportu rolnego. Nie otwierać do dnia 15.04.2024 r. do godz.09:00".
11. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Oferty wykonawców, niepodlegające odrzuceniu, będą oceniane według następujących kryteriów i ich wag:
Nazwa kryterium Znaczenie (waga) kryterium Maksymalna ilość punkt w kryterium
KI Cena ofertowa 100% 100
Punkty przyznawane w kryterium ,,KI - cena oferty brutto" będą liczone wg następującego wzoru (maksymalna liczba punktów -100):
KI = (CNAJ: CO) x 100 pkt
gdzie:
KI - liczba punktów przyznana danej ofercie
CNAJ - najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, CO - cena brutto podana w ofercie dla której wynik jest obliczany,
2. Za ofertę najkorzystniejszą w postępowaniu uznana zostanie oferta Wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę punktów w ramach ustalonego ww. kryterium oceny ofert.
12. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na warunkach podanych we wzorze umowy stanowiącym integralną część zapytania ofertowego (załącznik nr 5) oraz w ofercie przedstawionej przez Wykonawcę.
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży podpisane za zgodność z oryginałem kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób wskazanych przez wykonawcę wraz z ich oświadczeniami o przyjęciu tych obowiązków ( oryginał oświadczenia );
3. W przypadku udzjelenia zamówienia Wykonawcom składającym wspólną ofertę, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny oferty z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje mogą być przeprowadzone np. w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa wartość
środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia a Zamawiający nie ma możliwości przeznaczyć na zamówienie większej kwoty niż założył. W wyniku negocjacji kwota środków przeznaczonych na realizacji zamówienia musi być niższa od kwoty przedstawionej w pierwotnie złożonej ofercie.
5. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca oraz Zamawiający nie dojdą do porozumienia w sprawie ustalenia ostatecznego kształtu warunków finansowych oraz formalno-prawnych warunków Umowy, Zamawiający -z uwagi na niespełnienie warunku o podpisaniu Umowy zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1360 z późn. zm.).
2. Informacje dotyczące Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie złożyli oferty oraz informacje odczytane na otwarciu ofert zamieszczone zostaną niezwłocznie po otwarciu ofert na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu prowadzonego postępowania.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje o tym na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Zamówienia do 130 000 odpowiednio do prowadzonego postępowania. Informacja ta będzie zawierała dane Wykonawców, informacje o spełnieniu warunków, punktacji dla poszczególnych kryteriów oceny oraz punktacji łącznej,.
4. Oferent, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem umowy, który stanowi Załącznik Nr 5 do Zapytania Ofertowego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
6. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do wskazania Zamawiającemu osób, które będą w jego imieniu zawierać umowę oraz do ewentualnego przekazania stosownych pełnomocnictw dla tych osób do zawarcia umowy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania;
2) zamknięcie postępowania bez wyboru;
3) odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny;
4) unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia postępowania , a także do pozostawienia zapytania bez dokonania wyboru, w szczególności:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
2) gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane;
3) plan finansowy nie zostanie zabezpieczony środkami finansowymi, co uniemożliwi zawarcie ważnej umowy;
4) złożone oferty przewyższają zakładany budżet na realizację zamówienia;
5) z wykonawcą na realizację robót budowlanych nie zostanie podpisana umowa.
9. W przypadkach , o których mowa w ust.8 wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w tym postępowaniu.
10. Przywołane w zapytaniu ofertowym Załączniki stanowią jej integralną część.
11. Informacja o wyniku postępowania zostanie udostępniona na stronie internetowej zamawiającego.
12. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023 poz.1605 z późn.zm.).

Uwagi:
14. RODO
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO zastosowana przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Administratorem Danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nowej Soli. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu wypełnienia obowiązków prawnych. Pozostałe informacje dotyczące zasad przetwarzania
9
danych osobowych i praw osób, których dane dotyczą dostępne są w Klauzuli informacyjnej dot. przetwarzania danych osobowych zamieszczonej na stronie internetowej Powiatu Nowosolskiego pod adresem: https://powiat-nowosolski.pl w zakładce RODO.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.