Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1367z dziś
7546z ostatnich 7 dni
23060z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ikonostasu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ikonostasu

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny
Kostarowce 6
38-500 Sanok
powiat: sanocki
telefon: 608 079 827
jan_frankow@op.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Sanok
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: 608 079 827
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego na zadanie inwestycyjne:
,,Konserwacja i restauracja ikonostasu w kościele p.w. Narodzenia N. M. P. w Kostarowcach", które jest dofinansowane ze
środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
ZAPYTANIE OFERTOWE
o udzielenie zamówienia publicznego pn.
,,Konserwacja i restauracja ikonostasu w Kościele p.w. Narodzenia N. M. P. w Kostarowcach"
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ikonostasu z dawnej cerkwi p. w. Św. Szymona Słupnika obecnie kościoła rzymskokatolickiego p.w. Narodzenia N. M. P. w Kostarowcach w ramach projektu: ,,Konserwacja i restauracja ikonostasu w Kościele p.w. Narodzenia N. M. P. w Kostarowcach".
Zakres rzeczowy - opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wszystkich ikon w Ikonostasie jest 37, w tym 3 na podobraziu drewnianym, a 34 na płóciennym. W strukturze drewnianej i snycerskiej - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków drewna, dezynfekcja, impregnacja, uzupełnianie ubytków złoceń i srebrzeń, werniks końcowy. Ikony na podobraziu drewnianym oczyszczenie, podklejenie od spojeń, usuniecie zabrudzonego werniksu, uzupełnienie ubytków drewna, uzupełnienie lub rekonstrukcja złoceń i srebrzeń, uzupełnienie warstwy malarskiej, werniks końcowy. Ikony na podobraziu płóciennym, demontaż płócien z deski, oczyszczenie mechaniczne i chemiczne, prasowanie i dublaż płócien, wykonanie uzupełnień warstwy malarskiej, werniksowanie. Figurki ewangelistów odkurzenie, oczyszczenie polichromii i odwroci, dezynfekcja, impregnacja, uzupełnienie ubytków drewna, zaprawy oraz warstwy malarskiej, werniksowanie.
Szczegółowy zakres prac określa załączony do niniejszego zapytania ofertowego program prac konserwatorskich i restauratorskich - Załącznik nr 3.
Opis inwestycji ujęty we wniosku w programie Polski Ład:
Wnioskowana dotacja zostanie udzielona Parafii Rzymskokatolickiej p. w. Narodzenia
Najświętszej Marii Panny w Kostarowcach. Właścicielem nieruchomości oraz zabytków ruchomych jest ww. Parafia na podstawie prawa własności. Dotacja zostanie przekazana na prace konserwatorskie i restauratorskie ikonostasu z dawnej cerkwi pw. Św. Szymona Słupnika obecnie kościoła Rzymskokatolickiego pw. Narodzenia NMP w Kostarowcach, który wykonany został do zbudowanej w 1872 roku świątyni. W roku 1939 podczas remontu część ikon została wymieniona na nowsze ikony wykonane przez malarza M. Wendziołowicza na płóciennym podobraziu. W związku z aktualnymi potrzebami liturgicznymi oraz zmianami podczas remontów obecne rozplanowanie Ikonostasu jest nieco przekształcone. Wszystkich ikon w Ikonostasie jest 37, w tym 3 na podobraziu drewnianym, a 34 na płóciennym. Zakres prac: w strukturze drewnianej i snycerskiej - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków drewna, dezynfekcja, impregnacja, uzupełnianie ubytków złoceń i srebrzeń, werniks końcowy. Ikony na podobraziu drewnianym oczyszczenie, podklejenie od spojeń, usuniecie zabrudzonego werniksu, uzupełnienie ubytków drewna, uzupełnienie lub rekonstrukcja złoceń i srebrzeń, uzupełnienie warstwy malarskiej,
werniks końcowy. Ikony na podobraziu płóciennym, demontaż płócien z deski, oczyszczenie mechaniczne i chemiczne, prasowanie i dublaż płócien, wykonanie uzupełnień warstwy malarskiej, werniksowanie. Figurki ewangelistów odkurzenie, oczyszczenie polichromii i odwroci, dezynfekcja, impregnacja, uzupełnienie ubytków drewna, zaprawy oraz warstwy malarskiej, werniksowanie.

Otwarcie ofert: IX. TRYB OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 maja 2024 r. o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny, Kostarowce 6, 38-500 Sanok
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
1. Ofertę cenową wraz z załącznikami niniejszego zapytania należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:
Parafia Rzymskokatolicka p. w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny, Kostarowce 6, 38-500 Sanok
2. TERMIN SKŁADANIA ofert ustala się do dnia 6 maja 2024 r. do godz. 09:00.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Opakowanie powinno być oznaczone: nazwa (firmy), adres Wykonawcy, zaadresowane następująco:
<NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES >
Parafia Rzymskokatolicka p. w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny
Kostarowce 6, 38-500 Sanok
OFERTA
na ,,KONSERWACJA I RESTAURACJA IKONOSTASU W KOŚCIELE P.W. NARODZENIA N. M. P. W KOSTAROWCACH"
nie otwierać przed 6 maja 2024 r. godz. 09:30

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 01.12.2025 r..

Wymagania:
III. UBEZPIECZENIE
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą nie mniejszą niż 50% wartości brutto złożonej oferty. Szczegóły zawarte w załączniku nr 4 (projekcie umowy) do zapytania ofertowego.
V. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie opublikowane będzie na stronie internetowej Gminy Sanok http://gmina.sanok.com.pl/bip/. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
VII. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ, BADANIE OFERT:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena będzie ceną ryczałtową i powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się:
- Wykonawcy, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, restauracyjnymi lub samodzielnie je wykonają. Osoby muszą spełniać wymagania, o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu prac konserwatorskich/restauratorskich przy zabytku w zakresie konserwacji/restauracji polichromii na drewnie o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy); wraz z podaniem nazwy zadania, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie,
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz usług (prac) i osób, stanowiący Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
5. Spełnienie powyższych warunków będzie możliwe wyłącznie na podstawie załączonych dokumentów potwierdzających te informacje, tj.: kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania osobami spełniającymi w/w warunki.
6. Brak dokumentów potwierdzających wymagane warunki spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
7. Zamawiający informuje, iż ze względu na złożoność prac objętych przedmiotowym postępowaniem przeprowadzona zostanie obowiązkowa wizja lokalna w celu zapoznania się z rzeczywistymi warunkami wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnienia ich w wycenie wykonania prac. Obowiązkowa wizja lokalna odbędzie się w dniu 19 kwietnia 2024 r. o godz. 9:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu wizji o czym poinformuje na stronie internetowej Gminy Sanok (w miejscu publikacji zapytania ofertowego) z odpowiednim wyprzedzeniem. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej. Zainteresowani udziałem proszeni są o przybycie na obiekt. Dojazd na koszt własny i we własnym zakresie. Brak udziału przedstawiciela danego Wykonawcy w obligatoryjnej wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem złożonej w postępowaniu oferty tego Wykonawcy. Zamawiający podczas wizji, o której mowa powyżej podpisze osobom uczestniczącym w ww. wizji potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (Załącznik nr 5), które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wraz z wypełnionym przez Wykonawcę oświadczeniem o odbyciu wizji lokalnej i zapoznaniu się z warunkami niniejszego postępowania.
8. Zamówienie jest dotowane w ramach programu Rządowy Program Odbudowy Zabytków Polski Ład. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową więc należy dołożyć wszelkich starań by była to cena ostateczna i zawierała wszystkie prace niezbędne do wykonania zamówienia.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. 10. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem ofertowym.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
12. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, wydadzą się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzą wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, szczególności w zakresie:
? zarządzania procesem produkcji, świadczonych usług lub metody budowy;
? wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków dostaw, usług albo związanych z realizacją robót budowlanych;
? oryginalności dostaw, usług lub robót budowlanych oferowanych przez Wykonawcę;
? zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
? zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;
? zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
? zgodności z przepisami dotyczącymi z zakresu ochrony środowiska;
? wypełniania obowiązków związanych z powierzeniem wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
13. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
X. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
- Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
2. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 1, na stronie internetowej Gminy Sanok http://gmina.sanok.com.pl/bip/
3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
4. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
XI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium
(w %)
1
Cena (C)
60
2
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane prace (G)
40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej.
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Kryterium ,,Długość okresu gwarancji jakości na wykonane prace" liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG =
----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji,
Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że
Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy (który będzie dla niego obowiązujący w związku z realizacją zamówienia), jednak w tym przypadku, Zamawiający przyjmie do obliczeń w ramach oceny ofert wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert ,,Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane". Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena",
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Długość okresu gwarancji jakości na wykonane prace".
5. Wykonawca podaje cenę ofertową na całość zamówienia.
6. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego.
8. Zaoferowana cena jest ceną ryczałtową i niezmienną. Nie dopuszcza się robót dodatkowych.
9. Zamawiający wymaga minimum 36-miesięcznego okresu gwarancji.
XII. WAŻNE INFORMACJE
1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia doświadczonych i wykwalifikowanych osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami prawa, zasadami wiedzy technicznej i konserwatorskiej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
XIII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej, na załączonym wzorze wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego - Formularz ofertowy.
2. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia oferty cenowej.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7. Zamawiający zastrzega, że może unieważnić niniejsze zapytanie ofertowe, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
8. W przypadku zaistnienia pomiędzy stronami sporu wynikającego z umowy lub pozostającego w związku z umową, dla którego możliwe jest zawarcie ugody, strony zobowiązują się do jego rozwiązania w drodze mediacji. Mediacja prowadzona będzie przez Mediatorów Stałych Sądu Polubownego przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Regulaminem tego Sądu.

Kontakt:
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1.Wszelkie zapytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- pisemnie na adres: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny
Kostarowce 6, 38-500 Sanok
lub - mailowo na adres: jan_frankow@op.pl z zastrzeżeniem składania oferty, którą należy złożyć pisemnie - zgodnie z zapisami rozdziału VIII zapytania ofertowego.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.