Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja konserwatorska wnętrza kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja konserwatorska wnętrza kościoła

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia p.w. Trójcy Święteji Wniebowzięcia NMP w Biłgoraju
ul. 3 Maja 1
23-400 Biłgoraj
powiat: biłgorajski
tel. 84 53 999 55, 84 686 74 98
parafia@wnmpbilgoraj.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Biłgoraj
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. 84 53 999 55, 8
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
o udzielenie zamówienia publicznego pn.
,,Renowacja konserwatorska wnętrza kościoła obrządku rzymsko - katolickiego pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Biłgoraju"
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: ,,Renowacja konserwatorska wnętrza kościoła obrządku rzymsko - katolickiego pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Biłgoraju"
4.2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- Roboty przygotowawcze - zabezpieczenie wyposażenia nie podlegającego remontowi przed uszkodzeniami.
- Zdjęcie luźnych tynków i malatur.
- Prace naprawcze tynków.
- Likwidacja lamperii olejnej na cokole.
- Gruntowanie wraz z finalnym malowaniem ścian i sufitów.
- Renowacja drzwi wewnętrznych.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego
stanowiący opis zakresu robót będących przedmiotem zamówienia składa się z:
1) Dokumentacji projektowej zawierającej:
a) projekt budowlany,
b) rysunki, rzuty,
c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2) Przedmiar robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 4.3 ppkt 1).
4.5. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz ,,lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi
spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

CPV: 45421000-4, 45442100-8, 45410000-4

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 9.11 należy złożyć w kancelarii parafii pw. Trójcy Świętej i Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Biłgoraju do dnia 06.05.2024r. do godz. 10.00. W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do dnia 06.05.2024r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
1.2. Słownik.
Użyte w niniejszym Zapytaniu ofertowym (oraz w załącznikach) terminy mają następujące znaczenie:
1) ,,zamówienie" - zamówienie, którego przedmiot został opisany w Rozdziale 4 niniejszego Zapytania ofertowego,
2) ,,postępowanie" - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsze Zapytanie ofertowe,
3) ,,Zamawiający/Beneficjent dotacji" - Parafia p.w. Św. Marii Magdaleny w Biłgoraju,
4) ,,Wykonawca" - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego,
1.3. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą treścią Zapytania ofertowego i złożyć ofertę zgodnie z jego wymaganiami.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA
2.1. Tryb udzjelenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego.
2.2. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
Rozdział 3 FINANSOWANIE
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Wstępna Promesa Edycja2RPOZ/2023/2951/PolskiLad
Rozdział 6
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki udziału w postępowaniu, a mianowiciedysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówieniamin. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, których zakres umożliwia mu kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz spełniającą wymagania wskazane w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., póz. 840 z późn. zm.).
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w przedmiocie zamówienia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną na obiekcie wpisanym
do rejestru wojewódzkiego konserwatora zabytków lub do gminnej ewidencji zabytków na kwotę min. 200 000;00zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 200 000,00zł brutto.
Sposób oceny warunku:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku winien dostarczyć referencje podpisane przez podmiot, dla którego zostało wykonanie zamówienie. Poświadczenie wykonania robót powinno zawierać: rodzaj robót, wartość, data zakończenia, miejsce wykonania i podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane należycie.
6.2. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
2) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu,
3) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
4) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.
6.3. Zamawiający ma prawo zbadać podstawy wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu jedynie wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
6.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
6.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6.6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
6.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.9. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobyiub inny środek dowodowy, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6.14 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniuoraz - jeżeli dotyczy, a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6.15 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowepodmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.16 Zamawiający informuje, iż ze względu na złożoność prac objętych przedmiotowym postępowaniem wskazana jest wizja lokalna w celu zapoznania się z rzeczywistymi warunkami wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnienia ich w wycenie wykonania prac. Wizja lokalna odbędzie się po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z Zamawiającym, lecz nie później niż 7 dni przed terminem składania ofert.
7.1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 4do Zapytania ofertowego) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1Zapytania ofertowego,
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składane są przez Wykonawcę (Wykonawców) wykazującego (wykazujących) spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te odnoszą się do podmiotu spełniającego warunki udziału w postępowaniu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca.
7.2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
referencje o których mowa w pkt. 6.1.2.
7.3. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
7.4. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1, 7.2lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający taką ofertę odrzuca.
Rozdział 8
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
Rozdział 9
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
9.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
9.2. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania ofertowego.
9.3. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie.
9.4. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Wykonawcę.
9.5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
9.6. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty.
9.7. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
9.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9.9. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
9.10. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę.
9.11. Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy (Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego)
- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
b) Oświadczenia i dokumenty wymagane w Rozdziale 7 Zapytania ofertowego, tj.:
- Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego - Wykaz osób,
- Referencje określone w pkt. 6.1.2.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, (jeżeli dotyczy).
9.12. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w pkt 9.11 należy złożyć:
a) umieścić w kopercie/opakowaniui złożyć przed upływem terminu otwarcia
ofert.Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić następujące oznaczenia:
Oferta w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn.
,,Renowacja konserwatorska wnętrza kościoła obrządku rzymsko-katolickiego pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Biłgoraju"
- nie otwierać przed dniem 06.05.2024r. przed godz. 10.00
9.13. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty lub jej przekazania niezgodnie z treścią zapytania będą obciążały Wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy Zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu).
9.14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.15. Termin związania ofertą upływa w dniu 04.06.2024r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
9.16. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w
dokumentach zamówienia.
9.17. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10.2 Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 10.1, a nie data jej wysłania.
Rozdział 11
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
11.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca powinien podać ofertę wg jednego załącznika ofertowego. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny brutto za wykonanie zamówienia. Cenę podaną w formularzu oferty Wykonawca wylicza w oparciu o Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami..
11.2. Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje ryzyko Wykonawcy i jego odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ilości prac oraz materiałów, robocizny i sprzętu koniecznych do wykonania Przedmiotu umowy.
11.3. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 11.2 Zapytania ofertowego obejmuje kompleksową realizację przedmiotu zamówienia określonego w Projekcie umowy, z materiałami/ urządzeniami, kosztami ubezpieczeń, kosztami zużycia wody i energii elektrycznej oraz wszelkimi kosztami związanymi z przekazaniem do użytkowania i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej.
11.4. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę bruttojaką poniesie Wykonawca na realizację przedmiotu zamówienia.
11.5. W Formularzu ofertowym Wykonawca podaje cenę brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2017 r., póz. 1830) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r., Nr 84, póz. 386 ze zm.), za którą
podejmuje się zrealizować przedmiot zamówienia.
11.6. Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z Projektem umowy (Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego).
12.1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
12.2. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, wydadzą się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzą wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, w szczególności w zakresie:
- zarządzania procesem produkcji, świadczonych usług lub metody budowy;
- wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków dostaw, usług albo związanych z realizacją robót budowlanych;
- oryginalności dostaw, usług lub robót budowlanych oferowanych przez Wykonawcę;
- zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. póz. 2207z późn. zm.) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
- zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;
- zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
- zgodności z przepisami dotyczącymi z zakresu ochrony środowiska;
- wypełniania obowiązków związanych z powierzeniem wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Niedopełnienie tego wymogu w przeciągu 2 dni spowoduje odrzucenie oferty.
12.3. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
Rozdział 14
OCENA OFERT, OGŁOSZENIA WYNIKÓW, UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
14.1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 6 Zapytania ofertowego.
14.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie,
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści Zapytania ofertowego,z zastrzeżeniem pkt.
12.3 Zapytania ofertowego,
c) nie będzie spełniania wymogów brzegowych umożliwiających dofinansowanie realizacji projektu określonych w dokumentach programowych,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
e) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
f) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
h) Wykonawca w terminie 4 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 12.3.lit cjZapytania ofertowego,
i) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
14.3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
14.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień i wyjaśnień dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (jednokrotnie). Może również poprawić oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
14.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
14.6. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów, decyduje niższa cena.
14.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na faks lub adres pocztowy) oraz na stronie internetowejhttps://wn mpbilgoraj.pl/.
14.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadkach uzasadnionych, w szczególności:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- postępowanie jest obarczone wadą formalno-prawną,
- wystąpią okoliczności powodujące konieczność unieważnienia postępowania ze względu na uzasadniony interes Zamawiającego,
- jeżeli środki publiczne które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia w ramach źródła finansowania nie zostały mu przyznane.
Rozdział 15
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
15.1. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego lub w inny zaakceptowany przez Zamawiającego sposób. O terminie i godzinie podpisania umowy, Wykonawca powiadomiony zostanie za pośrednictwem poczty elektronicznej przed planowanym podpisaniem umowy.
15.2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
15.3. Przez odmowę zawarcia umowy Zamawiający rozumie przesłanie przez Wykonawcę
pisma informującego o tym fakcie lub nie stawienie się w miejscu
i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy lub nie złożenie w wyznaczonym terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także nie odesłanie w wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania jej w trybie korespondencyjnym.
15.4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy mogą zostać wezwani do złożenia umowy regulującej ich współpracę.
Rozdział 16
POSTANOWIENIA UMOWY
16.1.Wykonawcaprzed podpisaniem umowy złoży Zamawiającemu:
a) kosztorys wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie ofertowym
składników cenotwórczych (stawka r-g w zł; Kp - Koszty pośrednie w % od R i S; Kz - Koszty zakupu w % od M; Z - Zysk w % od R+Kp, S+Kp). b) harmonogram rzeczowo - finansowy zawierający elementy robót do wykonania.
16.2. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym (Załącznik Nr 2 doZapytania ofertowego).
16.3. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt. 16.2.
16.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacji wycofania się z realizacji projektu, w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego.
Rozdział 17
OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ I ZMIAN TREŚCI ZAPYTANIA
17.1. Wykonawcy mają możliwość składania pytań w niniejszym postępowaniu. Treść zapytań i
odpowiedzi zostanie umieszczona na stronie: https://wnmpbilgoraj.pl/oraz
https://umbilgoraj.bip.e-zeto.eu/.
17.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania
ofertowego przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania ofertowego zostanie opublikowana w miejscach publikacji zapytania.
17.3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni przed upływem terminu składania ofert, przekazując treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wykonawcom, którym przekazał Zapytanie Ofertowe, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieści taką informację w miejscach publikacji zapytania^ pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
17.4. Przedłużenie terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 17.6nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
17.5. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania
ofertowego. Zmianę Zapytania ofertowego zamawiający zamieści w miejscach publikacji zapytania.
17.6. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na
wprowadzenia zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano Zapytanieofertowe oraz zamieści taką informację w miejscach publikacji zapytania.
17.7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania ofertowego a treścią udzielonych
wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
Rozdział 18
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, OSOBY
UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU
18.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r., póz. 1041 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail:https://wnmpbilgoraj.pl/ w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., póz. 344 z późn. zm.).
18.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane
w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
18.3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na adres e-mail, podany przez Wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
18.4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować
na adres:
Parafia p.w. Trójcy Świętej i WNMP w Biłgoraju ul. 3 Maja 1, 23-400 Biłgoraj
18.5. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania: 1/2024
18.7.Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.

Kontakt:
.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: ks. kan. Jerzy Kołtun.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.