Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa koszy na śmieci, ławek parkowych i wiat stadionowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa koszy na śmieci, ławek parkowych i wiat stadionowych

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Słupia
Słupia 257
28-350 Słupia
powiat: jędrzejowski
tel. 41 38 16 024 wew. 33
sekretariat@slupia.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Słupia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 38 16 024 we
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA koszy na śmieci, ławek parkowych i wiat stadionowych''
2. Przedmiot zamówienia:
2.1 Ze względu na specyfikę przedmiot Zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na cztery zadania: Zadanie 1: DOSTAWA 3 koszy betonowych na śmieci
Parametry kosza:
- pojemność: 40 I
- wymiary: 45 cm x 45 cm x 61 cm
- waga: ok. 130 kg
- materiał: beton płukany Tolerancja różnicy wymiarów: +/- 5%
Zadanie 2: DOSTAWA 7 koszy ulicznych na śmieci
Parametry kosza:
-wykonany z blachy ocynkowanej, malowany proszkowo
-wyposażony w wewnętrzne wiadro z popielnicą
-montowany na słupku
-Średnica obudowy (cm): 34
-Pojemność (I): 35
-Wysokość (cm): 50
-Wysokość montażowa (cm): 100
-Całkowita długość słupka (cm): 150
Tolerancja różnicy wymiarów: +/- 5%
Zadanie 3: DOSTAWA 14 ławek parkowych
Parametry ławki:
-wykonana z rury stalowej 0 6 em
-elementy stalowe ocynkowane, malowane proszkowo
-drewniane listwy dodatkowo wzmocnione
-deski świerkowe pomalowane farbą akrylową lub lakierobejcą
-listwy przymocowane specjalnymi wkrętami ułatwiającymi wymianę w razie uszkodzenia
-podstawowa kolorystyka: listwy mahoń, podstawa czarny RAL 9005
-Wysokość [cm]: 77
-Szerokość [cm]: 180
-Głębokość [cm]: 65
Tolerancja różnicy wymiarów: +/- 5%
Zadanie 4: DOSTAWA 2 wiat stadionowych dla zawodników rezerwowych
Parametry wiaty:
-wiata 8-mio miejscowa w całości pokryta poliwęglanem komorowym gr 6mm
-konstrukcja wiaty z profili dwukomorowych zamkniętych
-metalowe konstrukcje wiaty ocynkowane ogniowo
-wysokość oparcia krzesła 36 em
-kolor siedzisk - czerwony
-wymiary wiaty:
-głębokość: 1,1 m -długość: 4,2 m
Tolerancja różnicy wymiarów: +/- 5%

Dokument nr: IOŚ.271,1.32.2024

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin złożenia ofert.
Oferty można składać w następujący sposób:
1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@slupia.pl lub
2) w sekretariacie Urzędu Gminy w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,DOSTAWA koszy na śmieci, ławek parkowych i wiat stadionowych"
3) drogą pocztową na adres:
Gmina Słupia, Słupia 257, 28-350 Słupia Oferty należy składać do: 15.04.2024 r., godz. 10:00
W każdym z trzech wymienionych sposobów, o przyjęciu oferty przez Zamawiającego decyduje data i godz. wpływu do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
Zadanie 1 - 30 dni od dnia wystawienia zlecenia Zadanie 2 i 3 - 40 dni od dnia podpisania umowy Zadanie 4-50 dni od dnia podpisania umowy

Wymagania:
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1. Celem zapytania jest wybór Wykonawcy który wykona dostawę urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego zapytania.
2. Gwarancja, jakiej udziela Wykonawca jest nie krótsza niż 24 miesiące.
3. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w trakcie postępowania, zobowiązany będzie do dostarczenia we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność przedmiotu zamówienia na miejsce wyznaczone przez Zamawiającego tj. Urząd Gminy Słupia, Słupia 153, 28-350 Słupia
4. Nieprzekraczalny termin dostawy przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do:
Zadanie 1 - 30 dni od dnia wystawienia zlecenia
Zadanie 2 i 3 - 40 dni od dnia podpisania umowy Zadanie 4-50 dni od dnia podpisania umowy
5. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
6. Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych, a każda z części będących przedmiotem postępowania będzie oceniana przez Zamawiającego niezależnie. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Po otrzymaniu i rozpatrzeniu ofert Zamawiający wyłoni Wykonawcę, z którym zostanie:
1) Zlecone zamówienie w przypadku Zadania 1
2) Zawarta umowa w przypadku Zadań 2, 3, 4
8. W przypadkach niejasności, Zamawiający ma prawo żądać wyjaśnień odnośnie złożonej oferty.
9. W przypadku, gdy oferty najkorzystniejsze okażą się równoważne cenowo Zamawiający przeprowadzi z oferentami negocjacje.
10. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zostaną poinformowani o jego wynikach.
11. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego.
12. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
13. W przypadku, gdy cena wykonania zamówienia w złożonych ofertach przekroczy wartość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego celu, wybór ofert może zostać unieważniony lub mogą zostać przeprowadzone dodatkowe negocjacje cenowe z oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo niedokonania wyboru żadnej oferty bez podawania przyczyny i odstąpienia od rozstrzygnięcia postępowania bez podawania przyczyny bądź też jego unieważnienia.
15. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta wykonawcy, który:
1) Złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego.
2) Złoży ofertę niekompletną tj. nie zawierającą dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu.
3) Przedstawi nieprawdziwe informacje.
4) Nie spełni warunków udziału w postępowaniu.
16. Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia Wykonawcy z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego, w szczególności jest niższa o 30% wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen złożonych wszystkich ofert.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji Zamówienia, z przyczyn uwzględniających potrzeby prawidłowej realizacji zadania.
18. Forma i termin płatności: przelew bankowy na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury. Na okoliczność przekazania wyposażenia zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego.
19. Ofertę składa się w formie papierowej lub elektronicznej poprzez wypełnienie ,,Formularza oferty" stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z zawartymi w niej oświadczeniami. Zamawiający zastrzega, że treść oświadczeń nie może być zmieniona. W innym przypadku oferta będzie odrzucona.
20. Do oferty należy dołączyć karty techniczne oferowanych urządzeń.
21. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia określonego przez Zamawiającego, jako termin składania ofert.
22. Treść zapytania ofertowego może zostać zmieniona przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych
zmian.
6. Sposób przygotowania oferty.
Prosimy o przesłanie oferty wg załącznika - Wzór oferty.
8. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 11 dni roboczych od upływu terminu składania ofert

Uwagi:
4. Kryteria wyboru oferty: 100 %. cena
4.1 W cenie oferty należy uwzględnić koszt dostawy jak również wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Kontakt:
9. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.
Imię i nazwisko: Damian Błaszczyk, tel. 41 38 16 024 wew. 33, e-mail: dblaszczyk@slupia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.