Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rewaloryzacja dachu zabytkowego budynku Parafii |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rzymskokatolicka Parafia pw. Św. Wawrzyńca w Gryźlinach ul. Kościelna 21 11-034 Gryźliny powiat: olsztyński numer telefonu: 513-286-519 gbiomar@gmail.com |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Gryźliny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | numer telefonu: 513- |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do składania ofert obejmujących: "Rewaloryzacja dachu zabytkowego budynku Parafii p.w. św. Wawrzyńca w Gryźlinach, gmina Stawiguda", zgodnie z załączoną dokumentacją. Zamówienie realizowane w ramach dofinansowania Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Rządowy Program Odbudowy Zabytków Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem inwestycji jest kompleksowa rewaloryzacja dachu zabytkowego budynku Parafii p.w. Wawrzyńca w Gryźlinach kościoła pw. Św. Wawrzyńca w Gryźlinach, prace remontowe zgodnie z projektem i Decyzją WUOZ w Olsztynie nr. IZNR.5142.690.2021.at z dnia 27.12.2021r. Niniejszy remont wykonany będzie zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454) i stanowi podstawę wykonania robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Przedmiotowe zadanie obejmować będzie w szczególności:- wykonanie wielobranżowych robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachowego wraz opierzeniami i systemem orynnowania - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej. Podstawowym założeniem planowanej inwestycji jest wymiana pokrycia dachowego z wymianą instalacji odgromowej wraz z robotami towarzyszącymi. W ramach zadania przewidziano wymianę pokrycia dachowego z istniejącego na dachówkę holenderkę w kolorze ceglasty z uwagi na historyczny charakter obiektu. W tym celu należy wykonać rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego, rozbiórkę łatowania, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich itp. Na przygotowanej konstrukcji wykonać nowe deskowanie a następnie izolację z membrany wysokoparoprzepuszczlanej z montażem impregnowanych kontrłat i łat drewnianych. Pokrycie dachu wykonać z dachówki holenderki. Obróbki blacharskie oraz rynny i rury spustowe wykonać z blachy tytanowo cynkowej w kolorze naturalnym. Instalacje odgromową na dachu wymienić na nową ocynkowaną lub aluminiową i podłączyć do istniejącej instalacji oraz wykonać pomiary. W ramach zabezpieczenia miejsca wykonywania prac należy zamontować rusztowanie z siatką zabezpieczającą. NIE PRZEWIDUJE SIĘ ZMIANY FUNKCJI, POWIERZCHNI, SPOSOBU UŻYTKOWANIA Adres obiektu budowlanego: Kościół pw. Św. Wawrzyńca w Gryźlinach, ul. Kościelna 21, 11-034 Gryźliny CPV: 45261000-4, 45261900-3, 45400000-1, 45262500-6, 45420000-7, 45450000-6, 45310000-3, 45450000-6 Składanie ofert: 6. Ofertę składa się pod rygorem nieważności: Pisemnie na poniższy adres: Rzymskokatolicka Parafia pw. Św. Wawrzyńca w Gryźlinach, ul. Kościelna 21, 11-034 Gryźliny Rozdział VIII Sposób oraz termin składania ofert.1. Ofertę oraz : - Oświadczenie o braku wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023, poz. 1859 ze zm.), składa się zgodnie ze sposobem opisanym w rozdziale VII Zapytania ofertowego w terminie do dnia: 07.05.2024 r.do godz. 10:00. (Inwestor zaleca wykorzystanie załącznika nr: 1 do zapytania ofertowego - formularz ofert, który stanowi jednocześnie oświadczenie o braku wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego). Miejsce i termin realizacji: Rozdział IV. Termin wykonania zamówienia Termin rozpoczęcia prac: od podpisania umowy Termin zakończenia prac: do końca 30 listopada 2024 r. Wymagania: Rozdział II. Warunki udzielenia zamówienia Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie Zapytania ofertowego. Inwestor przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji. Inwestor nie przewiduje ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji. 1. . Inwestor nie jest zamawiającym w rozumieniu art. 4 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlega stosowaniu tejże ustawy. 2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami przewidzianymi w Regulaminie Naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022r. 3. Postępowanie ogłoszone zostało na stornie internetowej parafii (podać adres strony) oraz na stronie Gminy Stawiguda (https://bip.stawiguda.pl/) 4. Inwestor podkreśla, że wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotowego zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym oraz, że do zasady jego wypłaty zgodne będą z zapisami przewidzianymi w Regulaminie Programu Polski Ład. 5. Inwestor zastrzega sobie prawo do wystąpienia z dodatkowymi informacjami, dokumentami bądź wyjaśnieniami dotyczącymi złożonej oferty. 6. W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie, przed upływem złożenia ofert, Inwestor zastrzega sobie prawo do modyfikacji lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego. 7. Inwestor zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia. Rozdział VI. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Wykonawca przygotowując ofertę uwzględnia wymagania inwestora określone w dokumentach zamówienia, a w szczególności w rozdziale III Zapytania ofertowego.2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia prace na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków , Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej. Warunki przebiegu wizji lokalnej zapewnią równe traktowanie wszystkich wykonawców. 3. Odbycie wizji lokalnej należy zgłosić Zamawiającemu w terminie nie krótszym niż 3 dni od daty wizji, kom: 513-286-519. Przed odbyciem wizji lokalnej najpóźniej niż w dniu poprzedzającym termin wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do przesłania informacji na temat osoby uczestniczącej w wizji lokalnej z podaniem danych kontaktowych Wykonawcy oraz osoby reprezentującej Wykonawcę (imię i nazwisko, adres e-mail i telefon kontaktowy). 4. Z przeprowadzonej wizji lokalnej będzie sporządzony protokół. 5. Oferta złożona bez odbycia takiej wizji , podlega odrzuceniu. 7. Ofertę przygotowuje się na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego - formularza oferty. 8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Decydujące znaczenie dla zachowania prawidłowego terminu złożenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do siedziby zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową. 10. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będą odrzuceniu. 11. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. 12. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Inwestor żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) Wykaz robót budowlanych o których mowa w rozdziale X a, b, c, d - załącznik 3 Rozdział IX Podstawy wykluczenia Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Rozdział X Informacja o warunkach udziału w postępowaniu. 1. Inwestor, wymaga aby wykonawcy dysponowali: a) Firma składająca ofertę musi posiadać nie mniej niż 15lat udokumentowanego doświadczenia wykonywania prac remontowych obejmujących dachy wraz z pracami ciesielskimi zabytkowych kościołów. b) Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu prac remontowych dachów wraz z pracami ciesielskimi zabytków wpisanych na listę Pomników Historii, nie mniej niż 4lat. c) Udokumentowane doświadczenie w remontach dachów wraz z pracami ciesielskimi zabytkowych kościołów nie mniej niż na trzydziestu obiektach na terenie Polski. d) Udokumentowane wykonanie prac remontowych dachów wraz z pracami ciesielskimi zabytkowych kościołów o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 30.000m 2 . Wykonawca w celu wykonania prac remontowych, jest zobowiązany do zatrudnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane oraz wymagane Ustawą o ochronie zabytków, doświadczenie zawodowe, zgodnie z decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie w celu kierowania prowadzonymi pracami. Zamawiający umożliwia przed złożeniem oferty przez Wykonawcę przeprowadzenia inspekcji terenu inwestycji w celu określenia wszystkich możliwych czynników mogących mieć wpływ na sposób oraz kosztostateczny wykonania zadania. Zamawiający składa ofertę na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz obowiązkowej wizji lokalnej na zasadzie własnego ryzyka. Zakres prac objęty ofertą jest ryczałtowy i jego koszt nie ulegnie zmianie bez względu na faktyczny stan techniczny obiektu, który zostanie ostatecznie rozpoznany po rozpoczęciu prac remontowych. Nie ma możliwości etapowania realizacji, całość umownej kwoty zostanie wypłacona Wykonawcy po wykonaniu prac. Rozdział XI. Opis kryteriów oceny ofert, wraz podaniem wag tych kryteriów i sposobu ooceny ofert. 1. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PRZYPISANĄ IM WAGĄ PUNKTOWĄ LUB PROCENTOWĄ Cena - 50%, gwarancja - 40 %, SPOSÓB OBLICZENIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIANIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW Cena (C): Won-c= (Cmin/Cn * 100 pkt * waga 50%) gdzie: Won-c - suma punktów dla kryterium cena; Cmin - cena minimalna wśród złożonych ofert (w PLN z VAT); Cn - cena zaproponowana przez badanego wykonawcę (w PLN z VAT); Gwarancja (G): waga 40% Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. W przypadku podania przez wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodną z warunkami zamówienia. W przypadku nie podania przez wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje okres i gwarancji na 3 lat i wówczas wykonawca otrzyma 0 punktów. Punkty w kryterium ,,Gwarancja" zostaną przyznane tylko za gwarancję, której okres będzie biegł od daty odbioru w sposób określony w tabeli: Przedłużenie i gwarancji ............3......... lat ...............5.............lat ...............8...........lat Punkty (RG) 0 20 40 Kryterium ,,Przedłużenie i gwarancji" rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej Formularzu Ofertowym, gdzie Wykonawca powinien wskazać okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy Wykonawca nie zaznaczy, żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w kryterium oceny ,,Gwarnacja" Zamawiający przyjmie okres i gwarancji na 3 lat i wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt.Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: P (punkty) = C+G P - łączna liczba punktów (suma) przyznanych wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów, C- łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium ,,Cena", R - łączna liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,Gwarancja" Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Rozdział XII. Informacja o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego), w przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ci dostarczą inwestorowi umowę regulującą współpracę tych wykonawców (kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawców) Kontakt: Rozdział V. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami Ksiądz Proboszcz Marek Gbiorczyk, numer telefonu: 513-286-519, gbiomar@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024