Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup 96 000 kg śrutu staliwnego kulistego i 1200 kg śrutu staliwnego łamanego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup 96 000 kg śrutu staliwnego kulistego i 1200 kg śrutu staliwnego łamanego

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o
Węglowa 4
44-268 Jastrzębie - Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
jojurecka@jzr.pl
https://jzr.logintrade.net/zapytania_email,1563667,44ead0b53c82fbf1a18fbd9b20e3ba70.html
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie - Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup 96 000 kg śrutu staliwnego kulistego i 1200 kg śrutu staliwnego łamanego.
Treść zapytania:
I. Proszę o przedstawienie oferty na:
- 96 000 kg śrutu staliwnego kulistego po pełnej obróbce cieplnej typu WS-550 o minimalnej wielkości ziaren 1,40 mm. Twardość 46-51 HRC
- 1200 kg śrutu staliwnego łamanego po pełnej obróbce cieplnej typu GH-50 o nominalnej wielkości ziaren 0,35 mm. Twardość 64 HRC.
Kontrahent dostarcza towary nowe. Za towary nowe uznaje się towary nieużywane i nieregenerowane, wytworzone nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy (w przypadku wyrobów hutniczych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy). Dotyczy części materiałów dostarczonych do JZR sp. z o.o., jak również komponentów/półproduktów/ materiałów, z których zostały one wykonane (daty produkcji winne posiadać oznaczenie na dostarczanych materiałach oraz wymaganej dokumentacji dostarczanej wraz z wyrobem na magazyn JZR sp. z o.o.: atestach, świadectwach jakości, kartach gwarancyjnych...)
II. Oferta powinna zawierać:
- cenę netto [zł/kg.]
- termin płatności - preferowany przelew 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT (w przypadku płatności 14/30-dniowej, prosimy o podanie skonta)
- oczekiwany termin realizacji: dostawy sukcesywne od maja 2024 r. do października 2024 r.
W przypadku braku możności zaoferowania produktu w oczekiwanym przez Spółkę terminie, prosimy o przedstawienie możliwie najkrótszego w Państwa ocenie własnego terminu dostawy.
Równocześnie zwracamy uwagę, że Spółka dokona wyboru dostawcy w oparciu o kryterium ceny i terminu dostawy.
- termin obowiązywania gwarancji: minimum 12 miesięcy od daty dostawy.
- warunki dostawy ( preferowane na koszt i staranie Oferenta; miejsce dostawy: Wydział Suszec, 43-267 Suszec, Ul. Piaskowa 35, Wydział Borynia, 44-268 Jastrzębie Zdrój, Ul. Węglowa 4.)
- kraj pochodzenia/nazwa producenta,
- termin ważności oferty: 60 dni od daty zakończenia przyjmowania ofert,
- podpisane Oświadczenia (załącznik nr 1),
a)oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu przyjmowania ofert lub aktualny wydruk wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
b)oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu przyjmowania ofert,
c)oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Oferent nie zalega
z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu przyjmowania ofert,
d)odpisy stosowanych zezwoleń, atestów, rekomendacji, referencji, itp. wskazujących, że dany Oferent gwarantuje wymaganą jakość dostawy lub wykonania przedmiotu zamówienia,
e) ankietę ISO (załącznik nr 2)- w przypadku, gdy firma nie dostarczała materiałów do JZR Sp. z o.o. w latach 2021 r. - 2023 r. (lub gdy zaistniały zmiany w tematyce zamieszczonej w ankiecie),
f) sprawozdanie finansowe za poprzedni rok obrotowy (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych, jeśli jednostka jest zobowiązana do jego sporządzania) -jeżeli przetargiem są objęte dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość netto przekracza 500.000,00 zł
g) upoważnienie dla osoby reprezentującej firmę w zakresie przedmiotowego przetargu podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy (wraz z adresem e-mail),
Dokumenty a, b, c, d, e, należy dołączyć w przypadku, gdy firma nie dostarczała przedmiotu przetargu do JZR Sp. z o.o. w latach 2021 r. - 2023 r.
Wszystkie dokumenty mają być składane przez Oferenta w formie elektronicznej (stanowiący załącznik do oferty): skan oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Logintrade.
W przypadku dokumentów składanych w języku obcym, dokumenty te powinny być przetłumaczone na język polski, przy czym dokument stanowiący tłumaczenie na język polski dokumentu sporządzonego w języku obcym musi zostać podpisany przez osobę podpisującą ofertę (osoby podpisujące).
III. UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU OZNACZA AKCEPTACJĘ PONIŻSZYCH WARUNKÓW:
1) Złożenie oferty w oparciu o niniejsze zapytanie oznacza akceptację Ogólnych Warunków Zamówień dostępnych na stronie internetowej JZR sp. z o.o. pod adresem:
https://www.jzr.pl/fileadmin/user-files-przetargi/Ogolne_warunki_zamowien.pdf
IV. POZOSTAŁE WARUNKI:
1) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
2) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3) Oferta powinna być złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy Oferenta.
4) Zakup zostanie przeprowadzony w oparciu o:
- ofertę elektroniczną,
- aukcję elektroniczną,
5) Postępowanie jest poufne.
6) JZR Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za stan łącza, którym dysponuje Oferent celem wzięcia udziału w licytacji elektronicznej - aukcji.
7) Po otrzymaniu ofert i zakwalifikowaniu się firm do aukcji, zostanie drogą elektroniczną wysłane potwierdzenie o ich udziale w licytacji elektronicznej.
8) Aukcja próbna dla firm dopuszczonych do licytacji będzie dostępna z chwilą otrzymania potwierdzenia o udziale w aukcji i będzie dostępna do chwili rozpoczęcia licytacji elektronicznej.
9) Z tytułu odrzucenia ofert, Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
10) Przetarg będzie prowadzony w oparciu o Regulamin postępowania przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskich Zakładach Remontowych Sp. z o.o. w Jastrzębiu - Zdroju" z dnia 29.12.2011 r. (tekst jednolity), dostępny na stronie internetowej JZR sp. z o.o. pod adresem: https://www.jzr.pl/fileadmin/user-files-przetargi/dokumenty/Regulamin_postepowania_przetargowego.pdf
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazywania informacji przedstawionych w ofercie i pozyskanych na etapie jej weryfikacji uprawnionym doradcom w szczególności prawnymi podatkowym, a także podmiotom działającym w Grupie Kapitałowej Jastrzębskiej Spółki Węglowej.
12) Jastrzębskie Zakłady Remontowe Sp. z o.o. informują, że w Grupie Kapitałowej JSW obowiązuje Kodeks Etyki Grupy Kapitałowej oraz Polityka Antykorupcyjna Grupy Kapitałowej JSW, których treść została udostępniona na stronie internetowej www.jzr.pl i nie będą podejmowały współpracy z Oferentem nie respektującym założeń w nich zawartych.
13) Dodatkowych informacji udziela:
- w sprawach formalnych - Dział EZ Joanna Jurecka tel. 32 438 8064, e-mail: jojurecka@jzr.pl
14) JZR Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- podziału zamówienia dla kilku Oferentów,
- powtórzenia aukcji,
- odwołania aukcji lub zmiany jej warunków,
- uznania, że przetarg nie dał rezultatu i unieważnienia go w całości lub części bez podania przyczyn.
JZR Sp. z o.o. zastrzegają sobie możliwość wystąpienia z propozycją zwiększenia ilości zakupywanych materiałów do 100% wartości niniejszego zapytania w terminie do 30 dni od daty złożenia zamówienia po przeprowadzeniu dodatkowych uzgodnień, co do terminu realizacji.
Propozycja ta nie musi zostać przyjęta przez Oferenta.
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi
1. Śrut staliwny kulisty WS-550 96000 kg -
2. Śrut staliwny łamany GH-50 1200 kg -
Dodatkowe warunki formalne:
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "Zakup 96 000 kg śrutu staliwnego kulistego i 1200 kg śrutu staliwnego łamanego. "
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:
Odpowiedź:
Dodatkowe pytania do oferty

Dokument nr: Z149/441844

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://jzr.logintrade.net/zapytania_email,1563667,44ead0b53c82fbf1a18fbd9b20e3ba70.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
08- 04- 2024 07: 30
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
16- 04- 2024 10: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
12- 04- 2024 10: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://jzr.logintrade.net/zapytania_email,1563667,44ead0b53c82fbf1a18fbd9b20e3ba70.html

Uwagi:
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Joanna Jurecka
tel:
e-mail: jojurecka@jzr.pl
Kontakt merytoryczny:
Joanna Jurecka
tel:
e-mail: jojurecka@jzr.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.