dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem siedzisk |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ul. Lompy 19 woj. śląskie 40-038 Katowice powiat: Katowice Telefon: 47 8512050 zamowienia@ka.policja.gov.pl https://slaska-policja.eb2b.com.pl. |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 47 8512050 |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem siedzisk dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP, CBZC - umowa ramowa Przedmiotem zamówienia zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem siedzisk dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP, CBZC w ramach umowy ramowej. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane zgodnie z art. 257 ustawy. Zamawiający zawrze umowę ramową z sześcioma (6) Wykonawcami, których oferty spełniają wszystkie wymagania SWZ oraz ustawy Pzp oraz otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w sekcji XX SWZ. W przypadku, gdy zostanie złożonych mniej ofert, ale nie mniej niż dwie (2) oferty nie podlegające odrzuceniu, Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają wszystkie wymagania SWZ oraz ustawy Pzp. Jeżeli wpłynie mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu Zamawiający unieważni postępowanie na podstawie art. 258 ust. 4 ustawy Pzp. Po podpisaniu umowy ramowej Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo do składania ofert cząstkowych w postępowaniu wykonawczym wszystkich wykonawców, z którymi została zawarta umowa ramowa. Zamawiający udzieli zamówienia i zawrze umowę wykonawczą z tym Wykonawcą, który uzyska największą ilość punktów na podstawie kryterium oceny ofert - cena 100%. Na etapie realizacji zamówień wykonawczych w oparciu o umowę ramową zaoferowane ceny jednostkowe asortymentu nie mogą być wyższe niż w ofercie złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej, z zastrzeżeniem § 7 projektowanych postanowień umowy. Parametry techniczne asortymentu opisane w zał. nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w zał. nr 3 do SWZ. Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach podanych w zał. nr 3 do SWZ na poziomie +/- 5%. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w zał. nr 1A do SWZ (formularz cenowy). W przypadku wyrobu własnego, należy wpisać w formularzu cenowym ,,wyrób własny". Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Asortyment powinien posiadać wymagane w treści zał. nr 3 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawe. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia każdej dostawy sukcesywnej. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia w ramach zamówień wykonawczych dostarczany był w terminie do 30 dni kalendarzowych w ramach zamówień wykonawczych. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym, za wyjątkiem gdy zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynek polski) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym w okresie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy ramowej. Po upływie tego okresu ma zastosowanie waloryzacja zgodnie z § 7 projektowanych postanowień umowy. W takim przypadku Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: zał. nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy, zał. nr 1A do SWZ - formularz cenowy, zał. nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy, zał. nr 3 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia. 18. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (zał. nr 1 do SWZ). Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację podaną przed otwarciem ofert, a rozliczenie za zrealizowane dostawy będzie następować wg cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym zał. nr 1A do SWZ, z zastrzeżeniem § 7 projektowanych postanowień umowy. Cena oferty brutto obliczona zgodnie dyspozycją sekcji XX SWZ, wpisana do zał. nr 1 do SWZ formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru maksymalnie sześciu najwyżej ocenionych ofert, nie mniej niż dwóch 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem siedzisk dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP, CBZC - umowa ramowa Opis: Przedmiotem zamówienia zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem siedzisk dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP, CBZC w ramach umowy ramowej. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane zgodnie z art. 257 ustawy. Zamawiający zawrze umowę ramową z sześcioma (6) Wykonawcami, których oferty spełniają wszystkie wymagania SWZ oraz ustawy Pzp oraz otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w sekcji XX SWZ. W przypadku, gdy zostanie złożonych mniej ofert, ale nie mniej niż dwie (2) oferty nie podlegające odrzuceniu, Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają wszystkie wymagania SWZ oraz ustawy Pzp. Jeżeli wpłynie mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu Zamawiający unieważni postępowanie na podstawie art. 258 ust. 4 ustawy Pzp. Po podpisaniu umowy ramowej Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo do składania ofert cząstkowych w postępowaniu wykonawczym wszystkich wykonawców, z którymi została zawarta umowa ramowa. Zamawiający udzieli zamówienia i zawrze umowę wykonawczą z tym Wykonawcą, który uzyska największą ilość punktów na podstawie kryterium oceny ofert - cena 100%. Na etapie realizacji zamówień wykonawczych w oparciu o umowę ramową zaoferowane ceny jednostkowe asortymentu nie mogą być wyższe niż w ofercie złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej, z zastrzeżeniem § 7 projektowanych postanowień umowy. Parametry techniczne asortymentu opisane w zał. nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w zał. nr 3 do SWZ. Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach podanych w zał. nr 3 do SWZ na poziomie +/- 5%. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w zał. nr 1A do SWZ (formularz cenowy). W przypadku wyrobu własnego, należy wpisać w formularzu cenowym ,,wyrób własny". Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Asortyment powinien posiadać wymagane w treści zał. nr 3 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawe. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia każdej dostawy sukcesywnej. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia w ramach zamówień wykonawczych dostarczany był w terminie do 30 dni kalendarzowych w ramach zamówień wykonawczych. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym, za wyjątkiem gdy zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynek polski) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym w okresie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy ramowej. Po upływie tego okresu ma zastosowanie waloryzacja zgodnie z § 7 projektowanych postanowień umowy. W takim przypadku Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: zał. nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy, zał. nr 1A do SWZ - formularz cenowy, zał. nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy, zał. nr 3 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia. 18. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (zał. nr 1 do SWZ). Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację podaną przed otwarciem ofert, a rozliczenie za zrealizowane dostawy będzie następować wg cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym zał. nr 1A do SWZ, z zastrzeżeniem § 7 projektowanych postanowień umowy. Cena oferty brutto obliczona zgodnie dyspozycją sekcji XX SWZ, wpisana do zał. nr 1 do SWZ formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru maksymalnie sześciu najwyżej ocenionych ofert, nie mniej niż dwóch. Wewnętrzny identyfikator: ZP-2380-111/2024 Główna klasyfikacja (cpv): 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części CPV: 39110000 Dokument nr: 207400-2024, ZP-2380-111/2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 09/05/2024 09:00:00 (UTC+2) Miejsce: https://slaska-policja.eb2b.com.pl postępowanie ZP-2380-111/2024 Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://slaska-policja.eb2b.com.pl Kanał komunikacji ad hoc: Nazwa: Instrukcja korzystania z Platformy zawarto w sekcji XIV SWZ Adres URL: https://slaska-policja.eb2b.com.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 09/05/2024 08:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień Informacje, które można uzupełnić po upływie terminu zgłoszeń: Według uznania nabywcy niektóre brakujące dokumenty dotyczące oferenta mogą zostać przedłożone później. Informacje dodatkowe: Zamawiający na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 139 ust. 2 ustawy, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia JEDZ. Zamawiający przed wyborem ofert wykonawców, z którymi zostanie podpisana umowa ramowa wzywa w trybie art. 126 ust. 1 ustawy Wykonawców, których oferty zostały najwyżej ocenione zgodnie z zapisami sekcji IV pkt 2 SWZ, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych oraz następujących oświadczeń, którymi są: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 125 ust. 1 oraz art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie i art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835). Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonym zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5.01.2016r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16), zwanego ,,jednolitym dokumentem". Wzór jednolitego dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie i art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835) składa się według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SWZ Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. Zaświadczenie lub inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 5 do SWZ. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy. Zamawiający na podstawie art. 127 ust. 1 ustawy Pzp nie wzywa do złożenia dokumentów jeżeli je uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670, 952, 1005, 1641 ze zm. ), Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci Kart produktów oferowanych w załączniku nr 1A do SWZ formularz cenowy w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje produkt/model konkretnego producenta. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje wyrób własny wykonawca składa oświadczenie według wzoru załącznika nr 6 do SWZ oraz w postaci atestów we wskazanych pozycjach w kolumnie nr 12 ,,Uwagi" formularza cenowego. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający w trybie art.107 ust. 2 wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Adres pocztowy: woj śląskie Miejscowość: Katowice Kod pocztowy: 40-038 Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Wykaz lokalizacji do umowy ramowej Miejsce realizacji Adres pocztowy: woj śląskie Miejscowość: Katowice Kod pocztowy: 40-038 Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: wykaz jednostek garnizonu śląskiego do umowy ramowej Szacowany okres obowiązywania Data początkowa: 03/06/2024 Data zakończenia trwania: 02/06/2026 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Numer rejestracyjny: 6340137913 Departament: Wydział Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Lompy 19 woj. śląskie Miejscowość: Katowice Kod pocztowy: 40-038 Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Wydział Zamówień Publicznych E-mail: zamowienia@ka.policja.gov.pl Telefon: 47 8512050 Adres strony internetowej: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://slaska-policja.eb2b.com.pl/ Profil nabywcy: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/ Role tej organizacji: Nabywca Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2024