dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa hali magazynowej w konstrukcji stalowej w trybie zaprojektuj i wybudu |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie ul. Dąbrowskiego 30 35-036 Rzeszów powiat: Rzeszów zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/ |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. ,, budowa hali magazynowej w konstrukcji stalowej o powierzchni 150 m2 w Zaczerniu '' Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" budynku hali magazynowej w konstrukcji stalowej o powierzchni 150 m2, na terenie działki nr ewid. 3478 w Zaczerniu 187, gmina Trzebownisko. 2. Przedmiot umowy należy wykonać w trzech etapach, w sposób określony w niniejszej umowie, przepisach prawa, w tym techniczno - budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej: 1) Etap I - przygotowanie i złożenie dokumentów w celu uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i uzyskanie w/w decyzji, 2) Etap II - opracowanie Projektu budowlanego składającego się z dokumentacji architektonicznie-projektowej, projektu zagospodarowania terenu wraz z przyłączami elektrycznym, deszczowym (przyłączeniem do instalacji sieci na terenie działki nr 3478), projektu technicznego oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, uzyskanie innych wymaganych przepisów uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji administracyjnych na wykonanie robót budowlanych. 3) Etap III - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, pełnienie nadzoru autorskiego, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i oddanie do użytkowania obiektu zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w przedmiocie realizacji i odbioru określają: 1) Program funkcjonalno - użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ. CPV: 45200000-9, 71240000-2, 71242000-6, 45000000-7,45310000-3,45400000-1,45100000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00277221, ZP/13/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polski w formie elektronicznej platforma zakupowa pod adresem: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/ 2. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest: 1) Platforma, dostępna pod adresem: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/ 2) w sytuacjach awaryjnych np. gdy nie działa Platforma, Wykonawca może przesłać wiadomość na email Zamawiającego: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl . 3. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email. 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie zakupowej. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie - po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i po zaakceptowaniu rejestracji przez administratora systemu Wykonawca otrzymuje wiadomość e-mail z hasłem dostępowym ( w terminie jednego dnia roboczego, tj. w dni powszednie - od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 16:00), która informuje o tym, że można dokonać pierwszego logowania do platformy. 6. Wymagania technicznego i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformie Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym http://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując ( w przypadku posiadania konta na Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. 7. Instrukcja korzystania z Platformy: 1) w zakładce ,,Postępowania", dalej ,,Lista postępowań otwartych" Wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia ,,Zgłoś się do udziału w postępowaniu", przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, kiedy Wykonawcy nie posiada konto na Platformie, lub panelu logowania użytkowania do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie; 2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych ); 3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika, tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę; 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji; Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji sprawuje inspektor ochrony danych: Adres: Ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów e-mail: iod.kwp@rz.policja.gov.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy Pzp pn.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. ,, budowa hali magazynowej w konstrukcji stalowej o powierzchni 150 m2 w Zaczerniu, oznaczonego numerem postępowania: ZP/13/2024; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; Okres przechowywania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy Okres przechowywania może zostać również wydłużony w przypadku, gdy dane będą przetwarzane do celów archiwalnych w interesie publicznym. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1) Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 09:00 Miejsce składania ofert: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20 Wymagania: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego jako ostateczny termin składania ofert) i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O w Rzeszowie nr 10 1010 1528 0004 0413 9120 0000. W tytule przelewu należy wpisać nr postępowania: ZP/13/2024 i nazwę przetargu 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający; informację dotyczącą oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. budowa hali magazynowej w konstrukcji stalowej o powierzchni 150 m2 w Zaczerniu '', oznaczenie sprawy: ZP/13/2024; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - w treści powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 3) kwotę gwarancji/poręczenia; 4) termin ważności gwarancji/poręczenia; 5) obowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołanie, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w ustawie Pzp. 8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa art. 97 ust. 7 pkt 2)-4) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, opatrzony podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/poręczyciela (zgodnie z ustawą z 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej). Dokument wadium (poręczenie lub gwarancja) winien zostać przekazany Zamawiającemu w takiej formie, w tym podpisie - w jakiej zostało on ustanowiony przez gwaranta/poręczyciela SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/13/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" budynku hali magazynowej w konstrukcji stalowej o powierzchni 150 m2, na terenie działki nr ewid. 3478 w Zaczerniu 187, gmina Trzebownisko. 2. Przedmiot umowy należy wykonać w trzech etapach, w sposób określony w niniejszej umowie, przepisach prawa, w tym techniczno - budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej: 1) Etap I - przygotowanie i złożenie dokumentów w celu uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i uzyskanie w/w decyzji, 2) Etap II - opracowanie Projektu budowlanego składającego się z dokumentacji architektonicznie-projektowej, projektu zagospodarowania terenu wraz z przyłączami elektrycznym, deszczowym (przyłączeniem do instalacji sieci na terenie działki nr 3478), projektu technicznego oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, uzyskanie innych wymaganych przepisów uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji administracyjnych na wykonanie robót budowlanych. 3) Etap III - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, pełnienie nadzoru autorskiego, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i oddanie do użytkowania obiektu zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w przedmiocie realizacji i odbioru określają: 1) Program funkcjonalno - użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 45000000-7 - Roboty budowlane 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji (G) na roboty budowlane w tym wbudowane materiały 4.3.6.) Waga: 25 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji inwestycji (S) 4.3.6.) Waga: 15 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § 6 oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a) w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli: Wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na: - wykonaniu należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadanie w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" w zakresie robót budowlanych, które polegało na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy jednego budynku hali w konstrukcji stalowej ( budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150,00m2); Zamawiający uzna również spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże że: wykonał należycie w ciągu należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę projektową polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej budynku hali w konstrukcji stalowej ( budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150,00m2)zakończoną uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, - wykonała należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną , które polegało na wykonaniu budowy hali w konstrukcji stalowej ( budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150,00m2). b) w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowych - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: - projektantem branży architektonicznej - osoba ta musi posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, - projektantem branży konstrukcyjno - budowlanej - osoba ta musi posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownikiem budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obejmujących przepisów. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 8 do SWZ; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowaniem robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 9 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego jako ostateczny termin składania ofert) i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O w Rzeszowie nr 10 1010 1528 0004 0413 9120 0000. W tytule przelewu należy wpisać nr postępowania: ZP/13/2024 i nazwę przetargu 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający; informację dotyczącą oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. budowa hali magazynowej w konstrukcji stalowej o powierzchni 150 m2 w Zaczerniu '', oznaczenie sprawy: ZP/13/2024; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - w treści powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 3) kwotę gwarancji/poręczenia; 4) termin ważności gwarancji/poręczenia; 5) obowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołanie, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w ustawie Pzp. 8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa art. 97 ust. 7 pkt 2)-4) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, opatrzony podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/poręczyciela (zgodnie z ustawą z 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej). Dokument wadium (poręczenie lub gwarancja) winien zostać przekazany Zamawiającemu w takiej formie, w tym podpisie - w jakiej zostało on ustanowiony przez gwaranta/poręczyciela. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w § 7 ust. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu). Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy, a także warunki ich wprowadzenia zostały zamieszczone w paragrafie 23 Załącznika nr 3 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji (G) na roboty budowlane w tym wbudowane materiały 4.3.6.) Waga: 25 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji inwestycji (S) 4.3.6.) Waga: 15 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-23 |
© eurobudowa.pl 2004-2024