śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu ul. Wyspiańskiego 10 32-600 Oświęcim powiat: oświęcimski tel.: (33) 844-41-45 wew. 1209 zp@pup.oswiecim.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Oświęcim |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (33) 844-41-45 |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
INFORMUJE o planowanym przeprowadzeniu konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych. Zamawiający planuje przeprowadzenie konserwacji 14 urządzeń klimatyzacyjnych typu Split w dwóch lokalizacjach: 1. Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, Ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim (12 urządzeń). 2. Filia Powiatowego Urzędu Pracy w Kętach, Ul. Żwirki i Wigury 27a, 32-650 Kęty (2 urządzenia). Konserwacja musi obejmować co najmniej następujące czynności: o Ogólna ocena stanu pracy o Przegląd obudowy urządzenia/parownika i skraplacza/ o Czyszczenie wszystkich wymienników ciepła o Czyszczenie tacy ociekowej o Czyszczenie płatów wentylatorów o Sprawdzenie układu chłodniczego w tym kontrola ciśnień i szczelności o Kontrola połączeń elektrycznych w tym sprawdzenie i poprawienie styków elektrycznych o Sprawdzenie obwodu sterowania o Sprawdzanie układu odprowadzania skroplin w tym pompki skroplin i szczelności odpływu skroplin o Czyszczenie pompki skroplin o Sprawdzenie prądów sprężarki o Sprawdzenie układu hydraulicznego, o Sprawdzenie układu automatyki, presostatów, czujników temperatury itp. o Czyszczenie parownika o Kontrola pracy układu silnik-wentylator o Dezynfekcja w tym czyszczenie filtrów i innych elementów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych (w przypadku zużycia filtrów wymiana na nowe) o Uzupełnianie czynnika chłodzącego (w razie konieczności do rozliczenia po wykonanym przeglądzie). Dostęp do urządzeń: o Budynek Filii PUP w Kętach: Filia mieści się na drugi piętrze i na wysokości drugiego piętra zamocowane są wszystkie jednostki zewnętrzne klimatyzatorów. o Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zajmuje budynek dwupiętrowy i jednostki zewnętrze klimatyzatorów umieszone są na wysokości parteru, pierwszego i drugiego piętra. Uwaga: Zamawiający wymaga dokonania dokładnego czyszczenia i sprawdzenia jednostek zewnętrznych klimatyzatorów w związku z powyższym do czyszczenia i sprawdzenia w/w jednostek konieczne będzie użycie odpowiedniego sprzętu. PRZEDMIOT UMOWY 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania przeprowadzenie konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych typu Split w dwóch lokalizacjach tj.: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, Ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim oraz Filia Powiatowego Urzędu Pracy w Kętach, Ul. Żwirki i Wigury 27a, 32-650 Kęty. Konserwacja musi obejmować co najmniej następujące czynności: 1) ogólna ocena stanu pracy 2) przegląd obudowy urządzenia/parownika i skraplacza/ 3) czyszczenie wszystkich wymienników ciepła 4) czyszczenie tacy ociekowej 5) czyszczenie płatów wentylatorów 6) sprawdzenie układu chłodniczego w tym kontrola ciśnień i szczelności 7) kontrola połączeń elektrycznych w tym sprawdzenie i poprawienie styków elektrycznych8) sprawdzenie obwodu sterowania 9) sprawdzanie układu odprowadzania skroplin w tym pompki skroplin i szczelności odpływu skroplin 10) czyszczenie pompki skroplin 11) sprawdzenie prądów sprężarki 12) sprawdzenie układu hydraulicznego, 13) sprawdzenie układu automatyki, presostatów, czujników temperatury itp. 14) czyszczenie parownika 15) kontrola pracy układu silnik-wentylator 16) dezynfekcja w tym czyszczenie filtrów i innych elementów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych (w przypadku zużycia filtrów wymiana na nowe) 17) uzupełnianie czynnika chłodzącego (w razie konieczności do rozliczenia po wykonanym przeglądzie). 2. Wykonawca dokona dokładnego czyszczenia i sprawdzenia jednostek zewnętrznych klimatyzatorów przy użyciu odpowiedniego sprzętu. Składanie ofert: Oferty można składać osobiście w siedzibie urzędu (dziennik podawczy - parter) lub przesłać pocztą na adres: e-mail: zp@pup.oswiecim.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, Ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim w terminie do 15.04.2024r. do godz. 9.00. Miejsce i termin realizacji: Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w terminie do 24.05.2024r. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych i do którego zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) nie stosuje się w/w ustawy Wszystkich zainteresowanych posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia w/w działalności w szczególności posiadających Certyfikat F-GAZ dla przedsiębiorców wydany przez UDT zapraszamy do złożenia oferty. Oferty prosimy składać na załączonym formularzuDo oferty należy dołączyć kserokopię lub skan posiadanego przez przedsiębiorcę (wykonawcę) certyfikatu F-GAZ dla przedsiębiorców Certyfikatu wydanego zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych uprawniającego do przeprowadzania konserwacji i serwisowania stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych (Certyfikat - F-GAZ). Wykonawcy są związani ofertą na okres 30 dni. Bieg 30-sto dniowego terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku przesłania oferty termin jej wniesienia zostanie zachowany, jeżeli dotrze ona do Zamawiającego przed upływem terminu składana ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania ogłoszenia oraz warunków postępowania oraz zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty. Ponadto zamawiający zastrzega sobie prawo: 1. Żądania uzupełniania przez Wykonawcę złożonych ofert i załączonych do nich dokumentów, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, jeśli, Wykonawca nie dostarczył wszystkich żądanych dokumentów czy informacji, dostarczył dokumenty lub informacje zawierające błędy, nieścisłości lub w dokumentach brak wszystkich informacji wymaganych przez Zamawiającego. 2. Żądania wyjaśnienia przez Wykonawcę złożonych ofert i załączonych dokumentów telefonicznie, pocztą elektroniczną lub za pomocą faksu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3. Żądania poprawienia złożonych ofert i załączonych do nich dokumentów o ile zawierają one błędy lub inne nieścisłości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Oferty wykonawców, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego: a) nie uzupełnili złożonych ofert i załączonych do nich dokumentów, b) nie wyjaśnili złożonych ofert lub załączonych do nich dokumentów, c) nie poprawili złożonych ofert i załączonych do nich dokumentów, d) nie dołączyli do oferty kserokopii / skanu certyfikatu F-GAZ dla przedsiębiorców nie będą rozpatrywane. Nie będą rozpatrywane również oferty wykonawców w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1497) lub inne przesłanki wskazane w w/w ustawie uniemożliwiające zawarcie lub realizację umowy. Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 24.05.2024r. Płatność za usługę nastąpi przelewem po wykonaniu prac i otrzymaniu rachunku (faktury). Termin zapłaty określony w rachunku (fakturze) nie może być krótszy niż 14 dni. Z wykonawcą, który będzie spełniał wymogi postępowania oraz złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa (umowa zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze oferty). Wzór umowy: 2. Zachowaniem terminu wykonania przedmiotu umowy jest podpisanie przez strony protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń w nieprzekraczalnym terminie do dnia wskazanego w ust. 1. 3. Wykonawca oświadcza, że wypełnił i będzie wypełniał obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał lub pozyska w celu zawarcia / wykonania niniejszej umowy. 4. Wykonawca oświadcza, że zgodnie z art. 13 (art. 14) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) otrzymał klauzulę informacyjną stanowiącą załącznik do niniejszej umowy. 5. Wykonawca oświadcza, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1497) lub inne przesłanki wskazane w w/w ustawie uniemożliwiające zawarcie lub realizację umowy. §3 1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie w kwocie: 1) ................ złotych brutto za konserwację jednego klimatyzatora. 2) ................ złotych brutto za 1 gram czynnika chłodzącego (do rozliczenia po wykonanej konserwacji). 2. Zapłata za wykonanie umowy zostanie obliczona poprzez pomnożenie stawki wynikającej z ust. 1 pkt 1 przez ilość urządzeń klimatyzacyjnych w których konserwacja zostanie przeprowadzona. Do kwoty tej zostanie dodana wartość faktycznie zużytego czynnika chłodzącego obliczona zgodnie z ceną wskazaną w ust. 1 pkt 2. 3. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić pisemne rozliczenie faktycznie zużytego czynnika chłodzącego przypadającego na wszystkie klimatyzatory, wyliczenie wartości zużytego czynnika zgodnie z ceną wskazaną w ust. 1 pkt 2. 4. Wykonawca oświadcza, że cena obliczona zgodnie z ust. 2 zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym również nie ujęte w § 1.5. Zamawiający zapłaci za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 po jego wykonaniu przelewem. Termin zapłaty określony w fakturze nie może być krótszy niż 14 dni. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w toku czynności odbiorczych, iż przedmiot umowy jest niekompletny lub posiada wady/usterki, Zamawiający może: a) żądać uzupełnienia przedmiotu umowy bądź usunięcia wad/usterek - w przypadku stwierdzenia, że przedmiot umowy jest niekompletny bądź zawiera nieistotne wady/usterki uniemożliwiające jego wykorzystanie z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, wyznaczając dodatkowy termin na ich usunięcie. Uzupełnienie bądź skuteczne usunięcie wad lub usterek będzie podstawą do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i wystawienia faktury, b) odstąpić od umowy - w przypadku stwierdzenia, że przedmiot umowy jest niekompletny, bądź zawiera istotne wady/usterki uniemożliwiające jego wykorzystanie z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a Wykonawca uchyla się bądź nie zdoła uzupełnić braków lub usunąć wad/usterek w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. §4 1. Na prace wskazane w § 1 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 30 dni. 2. Przyjmuje się domniemanie, iż jeżeli w terminie 3 dni od dnia konserwacji klimatyzatora przestanie on działać prawidłowo lub będzie wykazywał inne objawy nieoprawnej pracy to przyczyną usterki klimatyzatora była niepoprawnie wykonana konserwacja i Wykonawca jest zobowiązany usunąć usterkę klimatyzacji w ramach udzielonej gwarancji wskazanej w ust. 1. 3. Podważenie domniemania wskazanego w ust. 2 przez Wykonawcę może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu opinii wydanej przez niezależną od Wykonawcy firmę lub specjalistę, iż zaistniała usterka nie była spowodowana niewłaściwie wykonaną konserwacją (Opinia jest wykonywana na koszt i ryzyko Wykonawcy). 1. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przyjmowanie i potwierdzanie zgłoszeń Zamawiającego, dotyczących wad lub usterek w zakresie przedmiotu umowy telefonicznie na nr telefonu ............................ lub pocztą e-mail: ..................................... lub pisemnie na adres: ........ 2. Usuwanie wad lub usterek, a także dostawa i montaż nowych w miejsce uszkodzonych elementów przedmiotu zmówienia do i z miejsca naprawy, jak również wszelkie inne koszty związane z naprawą obciążają Wykonawcę. 3. W okresie gwarancyjnym wszelkie naprawy będą zrealizowane maksymalnie w ciągu 7 dni kalendarzowych od chwili zawiadomienia przez Zamawiającego. 4. Na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie Zamawiający może wydłużyć termin naprawy o czas konieczny do usunięcia wady/usterki jeżeli z przyczyn technicznych lub niezależnych od Wykonawcy usunięcie ich w terminie wskazanym w ust. 3 jest niemożliwe. §6 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia Zamawiającemu kar umownych z tytułu: a) opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy - w wysokości 20 złotych brutto za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia wykraczający poza terminy, o którym mowa w § 2 i § 5 ust. 3 i 4; b) w razie odstąpienia przez Zamawiającego od niniejszej Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub odstąpienia przez Wykonawcę, jednakże z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego - w wysokości 200,00 złotych brutto. c) za naruszenie innych warunków umowy w wysokości 20 złotych brutto za każde naruszenie. 2. W przypadku, gdy wysokość zastrzeżonych kar nie pokryje rzeczywiście poniesionej szkody, Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na ogólnych zasadach kodeksu cywilnego. 3. Kary umowne, o których mowa w ust. 1 mogą zostać potrącone przez Zamawiającego z faktury. Wykonawca wyraża na to zgodę. 4. W przypadku niewykonania przez wykonawcę obowiązków wynikających z gwarancji lubwykonywania ich w sposób nienależyty Zamawiający zastrzega sobie możliwość powierzenia podmiotowi trzeciemu usunięcia wad i usterek na koszt i ryzyko wykonawcy (wykonanie zastępcze). Powierzenie takie poprzedzone będzie jednokrotnym wezwaniem wykonawcy do zrealizowania obowiązku oraz powiadomieniem o zamiarze zlecenia usunięcia wad i usterek podmiotowi trzeciemu. Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania tak powstałych należności w terminie 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty od Zamawiającego. §7 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w formie aneksu do umowy. §8 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego. 2. Spory mogące wyniknąć z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. §9 Umowę sporządzono w 2-ch jednobrzmiących egzemplarzach, tj. 1 egzemplarz dla Zamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA (dla uczestników postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 130 000 złotych) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2, art. 14 ust. 1i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu (PUP) - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim (tel. 33 842 49 07, 33 842 57 71, 33 844 41 45; e-mail: poczta@pup.oswiecim.pl). 2. Inspektorem ochrony danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu jest Pan Ireneusz Drabik (e-mail: iod@pup.oswiecim.pl). 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych i do którego zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) nie stosuje się w/w ustawy oraz art. 66 do 72 Kodeksu cywilnego lub/oraz w celu zawarcia i realizacji umowy zawartej z Panią/Panem tj.: zapewnienia obsługi techniczno - organizacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, realizacji zamówienia publicznego (np. szkolenia, art. biurowe, wyposażenie, zasoby, media) na podstawie art. 6 ust 1 pkt ,,b" i ,,c" Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (art. 6 ust. 1 pkt b - ,,przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy"; art. 6 ust.1 pkt c - ,,przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze"). 4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą inni uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz mogą być inne podmioty upoważnione do ich przetwarzania na podstawie ustawy w szczególności, komornicy sądowi, sądy, policja, prokuratura. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, jednak nie krócej niż przez czas określony przepisami prawa, w tym dla celów archiwalnych przez okres podyktowany ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący w PUP. 7. Z zastrzeżeniem pkt 8 i 9 posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 8. Z prawa do bycia zapomnianym nie można skorzystać: a) w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator danych (t.j.: prawa polskiego), lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznych lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych. b) W zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego (t.j.: prawa polskiego), jak również, jeżeli będzie to niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 9. Z prawa do przenoszenia danych nie można skorzystać do przetwarzania danych, które jest niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. 10. Skorzystanie przez Pana / Panią, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 11. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane adresowe: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa fax. 22 531 03 01 12. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wykonania/zawarcia umowy oraz podjęcia działań na żądanie Pana/Pani, przed zawarciem umowy lub (i) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości podjęcia na Pana/Pani żądanie działań, przed zawarciem umowy lub brak możliwości zawarcia/wykonania umowy lub(i) brak możliwości uczestniczenia w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.KLAUZULA INFORMACYJNA (dla osób reprezentujących, działających w imieniu lub na rzecz* przedsiębiorców, osób fizycznych i innych podmiotów w szczególności osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, jednostek sektora finansów publicznych w zakresie realizacji przez PUP w Oświęcimiu zamówień publicznych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2, art. 14 ust. 1i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu (PUP) - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim (tel. 33 842 49 07, 33 842 57 71, 33 844 41 45; e-mail: poczta@pup.oswiecim.pl) 2. Inspektorem ochrony danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu jest Pan Ireneusz Drabik (e-mail: iod@pup.oswiecim.pl). 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub/oraz w celu zawarcia i realizacji umowy zawartej z podmiotem, który Pani / Pan reprezentuje lub działa w jego imieniu i na jego rzecz na podstawie art. 6 ust 1 pkt ,,c" i ,,e" Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (art. 6 ust. 1 pkt. c - ,,przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze", art. 6 ust. 1 pkt e - ,,przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi") oraz w szczególności na podstawie Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, przepisów regulujących zasady działania administracji publicznej. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane: innym uczestnikom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz mogą być również przekazywane innym podmiotom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie ustawy w szczególności, komornikom sądowym, sądom, policji, prokuraturze. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, w przypadku projektów unijnych zgodnie z warunkami umowy i przez czas przedawnienia ewentualnych roszczeń, jednak nie krócej niż przez czas określony przepisami prawa, w tym dla celów archiwalnych przez okres podyktowany ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący w PUP w Oświęcimiu. 7. Z zastrzeżeniem pkt 8 i 9 posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 8. Z prawa do bycia zapomnianym nie można skorzystać: a) w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator danych (t.j.: prawa polskiego), lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznych lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych. b) w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celówstatystycznych na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego (t.j.: prawa polskiego), jak również, jeżeli będzie to niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 9. Z prawa do przenoszenia danych nie można skorzystać do przetwarzania danych, które jest niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. 10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane adresowe: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa fax. 22 531 03 01 11. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jednocześnie jest niezbędne do wykonania/zawarcia umowy z podmiotem który Pan/Pani reprezentuje, (działa w imieniu lub na rzecz). Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania w szczególności brak podania danych osobowych może spowodować brak możliwości rozpatrzenia wniosku, zawarcia lub realizacji umowy. *W szczególności członków organów zarządzających, pełnomocników w tym prokurentów, osób reprezentujących jednostki sektora finansów publicznych na podstawie pełnomocnictw - upoważnień lub przepisów prawa. |
© eurobudowa.pl 2004-2024