Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
129z dziś
6102z ostatnich 7 dni
23669z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa urządzeń do skateparku i pumptracku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa urządzeń do skateparku i pumptracku

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Ustka
ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
76-270 Ustka
powiat: słupski
59 8154300, Fax: 59 8152900, tel. 59 8154312, 59 8154311
bom1@um.ustka.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Ustka
Wadium: ---
Nr telefonu: 59 8154300, Fax: 59
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA urządzeń do skateparku i pumptracku w Ustce
3.
Przedmiot zamówienia:
3.1.Przedmiot zamówienia polega na dostawie urządzeń do skateparku i pumprtacku w Ustce,
3.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.2.1. dostawę i złożenie urządzenia OUOTER o parametrach określonych
w ,,Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na dostawę urządzeń do
skateparku
i pumtracktu w Ustce", stanowiącym załącznik nr 3 do
niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,
3.2.2. dostawę i złożenie urządzenia PIRAMIDA Z GRINDBOXEM o parametrach
określonych w ,,Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na dostawę
urządzeń do skateparku i pumptracku w Ustce", stanowiącym
załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,
3.2.3. dostawę 3 szt. ławek z oparciem boczny o parametrach określonych
w ,,Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na dostawę urządzeń do
skateparku i pumptracktu w Ustce", stanowiącym załącznik nr 3 do
niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.

Składanie ofert:
8.
Miejsce i termin złożenia oferty:
8.1.
Ofertę należy złożyć elektronicznie: e - mail: bom1@um.ustka.pl w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 16 kwietnia 2024 roku do godz. 1000.

Miejsce i termin realizacji:
4.Termin realizacji zamówienia: do 25 czerwca 2024r.

Wymagania:
Postępowanie o wartości zamówienia do kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP
Godziny pracy Zamawiającego: w poniedziałki w godz. od 8:00 do godz. 17:00, we wtorki, środy,
czwartki i piątki w godz. od 7:30 do 15:30.
2.
Postanowienia ogólne:
2.1.
Zamówienie realizowane jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) -- wartość
zamówienia nie przekracza 130 000 zł, zgodnie z przepisami § 14 regulaminu udzielania
zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Ustka, z zachowaniem zasady konkurencyjności.
2.2.
Dokumenty zawarte w niniejszym zapytaniu, w załącznikach, a także wszelkie inne,
przekazane przez Zamawiającego w związku z prowadzonym postępowaniem mogą być
wykorzystane przez Wykonawców wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem, tj. w celu
udziału w postępowaniu oraz przygotowania i złożenia oferty i nie mogą być
wykorzystywane do innych celów.
2.3.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
2.4.
Wszelkie koszty przygotowania ofert oraz udziału w postępowaniu ponosi wyłącznie
Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawcy
w postępowaniu.
2.5.
Niniejsze zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania
ofert. Informacja o zmianie (zawierająca datę upublicznienia zmienianego zapytania
ofertowego oraz opis dokonanych zmian) zostanie zamieszczona w taki sam sposób,
w jaki zostało opublikowane zapytanie ofertowe. Wykonawcy są zobowiązani śledzić na
bieżąco stronę internetową, na której zostało zamieszczone zapytanie ofertowe
i uwzględniać w ofertach wszystkie wprowadzone zmiany.
5.Wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.
6.Realizacja zadania i sposób rozliczenia:
6.1.
Usługi w postaci: ,,Dostawy urządzeń do skateparku i pumptracku w Ustce", zostaną
odebrane przez Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu odbioru podpisanego
przez strony, który stanowić będzie załącznik do wystawionej przez Wykonawcę faktury za
zrealizowane roboty budowlane.
6.2.
7.
Zamawiający za realizację zamówienia przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
Termin płatności:
7.1.
Płatnikiem za realizację zamówienia będzie Gmina Miasto Ustka.
7.2.
Płatność za wykonane roboty zostanie dokonana w terminie do 30 dni po przedłożeniu
prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę zadania.
8.2.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod
uwagę przy ocenie ofert.
8.3.
O terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia wiadomości na wskazany adres
Zamawiającego, a nie data i godzina jej wysłania.
8.4.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą
Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
8.5.
Oferta winna być kompletna. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, niezawierającej
wyszczególnionych dokumentów, bądź zawierającej dokumenty wadliwe, lub też
zawierającej
dokumenty
niepotwierdzające
spełnienia
warunków
udziału
w postępowaniu, Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy, który złożył
ofertę najkorzystniejszą do uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym czasie.
8.6.
W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć również
do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną za zgodność
z oryginałem.
8.7.
Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na BIP Zamawiającego, na
stronie internetowej Zamawiającego www.ustka.pl oraz przesłana do każdego
Wykonawcy, który złożył ofertę.
9.
Sposób przygotowania oferty:
9.1.Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
9.2.Oferta powinna zawierać:
9.2.1.formularz ofertowy załączony do niniejszego zapytania (załącznik nr 1),
9.2.2.formularz cenowy załączony do niniejszego zapytania (załącznik nr 1a),
9.2.3.karty techniczne elementów i materiałów, które zostaną wykorzystane do realizacji
usługi.
10. Podwykonawcy:
Wykonawca nie może powierzyć wykonania w części lub w całości przedmiotu niniejszej umowy
osobie trzeciej.
11. Sposób złożenia oferty:
Oferta powinna zostać złożona drogą elektroniczną na adres e - mail: bom1@um.ustka.pl, jako
temat wiadomości zawierającej ofertę prosimy wpisać: ,,Zapytanie ofertowe INW - oferta
,,Dostawa urządzeń do skateparku i pumptracku w Ustce".
12. Opis sposobu obliczenia ceny:
12.1. W Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do zaproszenia Wykonawca
zobowiązany jest podać cenę ryczałtową netto za wykonanie przedmiotu zamówienia
z podziałem na elementy określone w tym formularzu i zgodnie z zakresem określonym
w pkt. 3 zaproszenia oraz wyliczyć łączną cenę ryczałtową oferty netto i brutto.
12.2. Wyliczoną w Formularzu cenowym cenę ryczałtową oferty netto i brutto należy przenieść
i wpisać do Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia.
12.3. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz.U. z
2022 r. poz. 931 z późn. zm.).
12.4. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
13. Opis kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej:
13.1. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej stanowi cena - 100%.
13.2. Ocenie zostanie poddana cena brutto (wartość łączna) za realizację całego przedmiotu
zamówienia wyliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem
obliczenia ceny podanym w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów w kryterium
równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów zaokrąglana będzie
do drugiego miejsca po przecinku. Ilość przyznanych punktów zostanie obliczona wg
następującego wzoru: W = Cn/Cb x 100 pkt gdzie:
W - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cen,
Cn - najniższa cena brutto za realizacje zadania spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cb -
cena brutto badanej oferty.
13.3. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w niniejszym zaproszeniu oraz oferuje wykonanie robót budowlanych
objętych zamówieniem za najniższą cenę - uzyskała najwyższą możliwą liczbę punktów
(100) wyliczoną według powyższego wzoru.
13.4. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę
najkorzystniejszą na podstawie pkt 13.2. zostanie podpisana umowa o treści zgodnej ze
wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia z zastrzeżeniem zapisów
pkt.16.
14. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dokonane po wyborze oferty
14.1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi
wszystkich wykonawców.
14.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest :
14.2.1. wskazać osobę/osoby, która będzie podpisywać umowę;
14.2.2. przedłożyć dokument uprawniający osobę/osoby wskazaną do podpisania umowy, o ile
nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów.
16. Unieważnienie postępowania
Zamawiający przewiduje unieważnienia postępowania w przypadkach:
16.1. nie złożono żadnej oferty;
16.2. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
16.3. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
16.4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
16.5. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
16.6. zamówienie nie; uzyska dofinansowania.
17. Inne informacje
17.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu
zamówienia.
17.2. Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz
koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty cenowej.
17.3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
18. Informacja dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej
RODO) informuję, iż:
18.1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Ustki z siedzibą
Urząd Miasta Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 (dalej zwany
jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
18.1.1. listownie na adres: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka;
18.1.2. telefonicznie 59 8154 300
18.1.3. fax - 59 8152 900
18.1.4. przez email: bom1@um.ustka.pl
18.2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się
kontaktować przez email: iod@um.ustka.pl
18.3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z w postępowaniu o wartości zamówienia do kwoty określonej w art. 2 ust. 1
pkt. 1 ustawy PZP
na wykonanie robót budowlanych pn.: ,,Dostawa urządzeń do
skateparku i pumptracku w Ustce" w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą) oraz art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach - na podstawie tych przepisów mamy
obowiązek zarchiwizowania sprawy.
18.4. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez
okres 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy. Okres wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu
przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie
niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie
jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa
18.5. Odbiorcy danych
18.6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania
(między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy)
18.7. Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich.
18.8. Prawa
związane
z
przetwarzaniem
danych
osobowych
i
podejmowaniem
zautomatyzowanych decyzji.
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1)prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
2)prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO,
jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3)
prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy
przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4)
prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z
naszym inspektorem ochrony danych.
18.9. Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego
się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
18.10. Wymóg podania danych
18.11. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy.

Kontakt:
15. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcą:
15.1. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących
zapytania ofertowego:
15.1.1. Bernard Kowalczyk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Ustka, e-mail:
bkowalczyk@um.ustka.pl, telefon kontaktowy: 59 8154312;
15.1.2. Katarzyna Janik - Stoltz - inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Ustka, e-mail:
kjanikstoltz@um.ustka.pl, telefon kontaktowy: 59 8154311.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.