dolnośląskie (Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Halinów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa urządzeń do skateparku i pumptracku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 76-270 Ustka powiat: słupski 59 8154300, Fax: 59 8152900, tel. 59 8154312, 59 8154311 bom1@um.ustka.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Ustka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 59 8154300, Fax: 59 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA urządzeń do skateparku i pumptracku w Ustce 3. Przedmiot zamówienia: 3.1.Przedmiot zamówienia polega na dostawie urządzeń do skateparku i pumprtacku w Ustce, 3.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1. dostawę i złożenie urządzenia OUOTER o parametrach określonych w ,,Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na dostawę urządzeń do skateparku i pumtracktu w Ustce", stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty, 3.2.2. dostawę i złożenie urządzenia PIRAMIDA Z GRINDBOXEM o parametrach określonych w ,,Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na dostawę urządzeń do skateparku i pumptracku w Ustce", stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty, 3.2.3. dostawę 3 szt. ławek z oparciem boczny o parametrach określonych w ,,Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na dostawę urządzeń do skateparku i pumptracktu w Ustce", stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty. Składanie ofert: 8. Miejsce i termin złożenia oferty: 8.1. Ofertę należy złożyć elektronicznie: e - mail: bom1@um.ustka.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 kwietnia 2024 roku do godz. 1000. Miejsce i termin realizacji: 4.Termin realizacji zamówienia: do 25 czerwca 2024r. Wymagania: Postępowanie o wartości zamówienia do kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Godziny pracy Zamawiającego: w poniedziałki w godz. od 8:00 do godz. 17:00, we wtorki, środy, czwartki i piątki w godz. od 7:30 do 15:30. 2. Postanowienia ogólne: 2.1. Zamówienie realizowane jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) -- wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, zgodnie z przepisami § 14 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Ustka, z zachowaniem zasady konkurencyjności. 2.2. Dokumenty zawarte w niniejszym zapytaniu, w załącznikach, a także wszelkie inne, przekazane przez Zamawiającego w związku z prowadzonym postępowaniem mogą być wykorzystane przez Wykonawców wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem, tj. w celu udziału w postępowaniu oraz przygotowania i złożenia oferty i nie mogą być wykorzystywane do innych celów. 2.3. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2.4. Wszelkie koszty przygotowania ofert oraz udziału w postępowaniu ponosi wyłącznie Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawcy w postępowaniu. 2.5. Niniejsze zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. Informacja o zmianie (zawierająca datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego oraz opis dokonanych zmian) zostanie zamieszczona w taki sam sposób, w jaki zostało opublikowane zapytanie ofertowe. Wykonawcy są zobowiązani śledzić na bieżąco stronę internetową, na której zostało zamieszczone zapytanie ofertowe i uwzględniać w ofertach wszystkie wprowadzone zmiany. 5.Wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty. 6.Realizacja zadania i sposób rozliczenia: 6.1. Usługi w postaci: ,,Dostawy urządzeń do skateparku i pumptracku w Ustce", zostaną odebrane przez Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu odbioru podpisanego przez strony, który stanowić będzie załącznik do wystawionej przez Wykonawcę faktury za zrealizowane roboty budowlane. 6.2. 7. Zamawiający za realizację zamówienia przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Termin płatności: 7.1. Płatnikiem za realizację zamówienia będzie Gmina Miasto Ustka. 7.2. Płatność za wykonane roboty zostanie dokonana w terminie do 30 dni po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę zadania. 8.2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. 8.3. O terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia wiadomości na wskazany adres Zamawiającego, a nie data i godzina jej wysłania. 8.4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8.5. Oferta winna być kompletna. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, niezawierającej wyszczególnionych dokumentów, bądź zawierającej dokumenty wadliwe, lub też zawierającej dokumenty niepotwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą do uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym czasie. 8.6. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć również do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. 8.7. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na BIP Zamawiającego, na stronie internetowej Zamawiającego www.ustka.pl oraz przesłana do każdego Wykonawcy, który złożył ofertę. 9. Sposób przygotowania oferty: 9.1.Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. 9.2.Oferta powinna zawierać: 9.2.1.formularz ofertowy załączony do niniejszego zapytania (załącznik nr 1), 9.2.2.formularz cenowy załączony do niniejszego zapytania (załącznik nr 1a), 9.2.3.karty techniczne elementów i materiałów, które zostaną wykorzystane do realizacji usługi. 10. Podwykonawcy: Wykonawca nie może powierzyć wykonania w części lub w całości przedmiotu niniejszej umowy osobie trzeciej. 11. Sposób złożenia oferty: Oferta powinna zostać złożona drogą elektroniczną na adres e - mail: bom1@um.ustka.pl, jako temat wiadomości zawierającej ofertę prosimy wpisać: ,,Zapytanie ofertowe INW - oferta ,,Dostawa urządzeń do skateparku i pumptracku w Ustce". 12. Opis sposobu obliczenia ceny: 12.1. W Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do zaproszenia Wykonawca zobowiązany jest podać cenę ryczałtową netto za wykonanie przedmiotu zamówienia z podziałem na elementy określone w tym formularzu i zgodnie z zakresem określonym w pkt. 3 zaproszenia oraz wyliczyć łączną cenę ryczałtową oferty netto i brutto. 12.2. Wyliczoną w Formularzu cenowym cenę ryczałtową oferty netto i brutto należy przenieść i wpisać do Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia. 12.3. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 931 z późn. zm.). 12.4. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 13. Opis kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej: 13.1. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej stanowi cena - 100%. 13.2. Ocenie zostanie poddana cena brutto (wartość łączna) za realizację całego przedmiotu zamówienia wyliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny podanym w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Ilość przyznanych punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru: W = Cn/Cb x 100 pkt gdzie: W - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cen, Cn - najniższa cena brutto za realizacje zadania spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena brutto badanej oferty. 13.3. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu oraz oferuje wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem za najniższą cenę - uzyskała najwyższą możliwą liczbę punktów (100) wyliczoną według powyższego wzoru. 13.4. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą na podstawie pkt 13.2. zostanie podpisana umowa o treści zgodnej ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia z zastrzeżeniem zapisów pkt.16. 14. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dokonane po wyborze oferty 14.1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi wszystkich wykonawców. 14.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest : 14.2.1. wskazać osobę/osoby, która będzie podpisywać umowę; 14.2.2. przedłożyć dokument uprawniający osobę/osoby wskazaną do podpisania umowy, o ile nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów. 16. Unieważnienie postępowania Zamawiający przewiduje unieważnienia postępowania w przypadkach: 16.1. nie złożono żadnej oferty; 16.2. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu; 16.3. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; 16.4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 16.5. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 16.6. zamówienie nie; uzyska dofinansowania. 17. Inne informacje 17.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia. 17.2. Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty cenowej. 17.3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Uwagi: 18. Informacja dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informuję, iż: 18.1. Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Ustki z siedzibą Urząd Miasta Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 (dalej zwany jako Administrator). Z administratorem można się skontaktować: 18.1.1. listownie na adres: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka; 18.1.2. telefonicznie 59 8154 300 18.1.3. fax - 59 8152 900 18.1.4. przez email: bom1@um.ustka.pl 18.2. Inspektor ochrony danych Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez email: iod@um.ustka.pl 18.3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z w postępowaniu o wartości zamówienia do kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP na wykonanie robót budowlanych pn.: ,,Dostawa urządzeń do skateparku i pumptracku w Ustce" w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą) oraz art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach - na podstawie tych przepisów mamy obowiązek zarchiwizowania sprawy. 18.4. Okres przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa 18.5. Odbiorcy danych 18.6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy) 18.7. Przekazywanie danych do państwa trzeciego Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich. 18.8. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: 1)prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych; 2)prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych. 18.9. Prawo wniesienia skargi do organu Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 18.10. Wymóg podania danych 18.11. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. Kontakt: 15. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcą: 15.1. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: 15.1.1. Bernard Kowalczyk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Ustka, e-mail: bkowalczyk@um.ustka.pl, telefon kontaktowy: 59 8154312; 15.1.2. Katarzyna Janik - Stoltz - inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Ustka, e-mail: kjanikstoltz@um.ustka.pl, telefon kontaktowy: 59 8154311. |
© eurobudowa.pl 2004-2024