dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Udanin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont studzienek przyokiennych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Najwyższa Izba Kontroli ul. Filtrowa 57 02-056 Warszawa powiat: Warszawa numer telefonu: 22 444 57 14 bgo@nik.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | numer telefonu: 22 4 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont studzienek przyokiennych w budynku Delegatury NIK w Olsztynie przy ulicy Artyleryjskiej 3e. Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota 130 000 zł. Opis przedmiotu zamówienia. Remont studzienek przyokiennych w budynku Delegatury NIK w Olsztynie przy ulicy Artyleryjskiej 3e. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Zapytania. Dokument nr: BGO-BGN.25.130.2024 Składanie ofert: Termin i miejsce składania ofert. 1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24 kwietnia 2024 r. 2. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. 3. Oferty, które Zamawiający otrzyma po terminie określonym w pkt. 1 nie zostaną ocenione. 4. Ofertę należy złożyć na adres wskazany w pkt V.2 Zapytania. adres e-mail: bgo@nik.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Termin lub okres wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: UWAGA!!! Niniejsze Zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odmówić zawarcia umowy, bez wskazania przyczyny. Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w Zapytaniu, w języku polskim na druku stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania. 2. Do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.1 3. Oferta oraz wszystkie załączone do niej dokumenty, powinny być podpisane lub poświadczone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z właściwym aktem rejestracyjnym lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna obejmować całość zamówienia. 5. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (za pośrednictwem e-mail): z dopiskiem w tytule wiadomości: ,, Remont studzienek przyokiennych w budynku Delegatury NIK w Olsztynie przy ulicy Artyleryjskiej 3e. " 6. Wykonawca może złożyć ofertę według własnego uznania: 1) jako fotokopię (scan), w formacie pdf, uprzednio podpisanej oferty przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; lub 2) w formacie danych, w szczególności .pdf, podpisaną podpisem elektronicznym umożliwiającym identyfikację osoby składającej podpis. 1 Można skreślić. W takim przypadku przeprowadzający postępowanie pracownik JONIK Wnioskującego ma obowiązek pobrać ze strony internetowej CEIDG lub KRS dokument właściwy dla wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą i załączyć go do dokumentacji.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawcy uprawnieni są do wspólnego ubiegania się o zamówienie. W takim przypadku dokumenty wskazane w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. Wykonawcy ponadto ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu. Pełnomocnictwa należy załączyć do oferty. 10. Wykonawca może wycofać swoją ofertę do upływu terminu składania ofert. 11. Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem składania ofert. VII. Sposób obliczenia ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie oferowaną łączną cenę netto i brutto za wykonanie zamówienia. Oferowane ceny brutto powinny uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatek od towarów i usług. IX. Badanie ofert. 1. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i poinformuje Wykonawcę; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 2. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku niezgodności treści oferty z Zapytaniem lub zawierającą rażąco niską cenę. 3. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę, który podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, ze zm.). 4. Zamawiający jest uprawniony do wyjaśnienia złożonej oferty albo wezwania do jej uzupełnienia przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. X. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów. 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie jedynego kryterium, tj. cena ofertowa (waga kryterium - 100 %). Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną ofertową spełniająca wszystkie wymagania. 2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej, gdyż zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 3. W celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji zamówienia Zamawiający może przeprowadzić na podstawie złożonych ofert negocjacje z Wykonawcami. W negocjacjach będą mogły wziąć udział osoby umocowane do działania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający po zakończeniu negocjacji zaprosi Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Zdanie ostatnie ustępu 2 powyżej stosuje się. 4. Do ofert dodatkowych wskazanych w ust. 2 i 3 powyżej stosuje się odpowiednio postanowienia Zapytania dotyczące ofert. XI. Umowa w sprawie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach określonych w Zapytaniu, szczegółowo podanych we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania. 2XII. Informacje dodatkowe. 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w niniejszym Zapytaniu do upływu terminu składania ofert. 2. Zamawiający zamieści ewentualne odpowiedzi na pytania Wykonawców lub zmiany w treści Zapytania na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 3. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podawania przyczyny. Uwagi: Klauzule dotyczące RODO. Informacja o przetwarzaniu danych osoby, której dane pozyskano bezpośrednio od niej. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej ,,RODO", informuje się, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Najwyższa Izba Kontroli, 02-056 Warszawa ul. Filtrowa 57, (22) 444 50 00. Z administratorem możne się Pani/ Pan skontaktować listownie na adres: ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą na stronie https://www.nik.gov.pl/kontakt/elektroniczna- skrzynka-podawcza/ 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych tel. 22 444 58 19, e-mail: iod@nik.gov.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) lub art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO w związku z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1270, ze zm.) w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, zawarcia, realizacji i archiwizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy. 4. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych może być również podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii, na rzecz Administratora danych. 5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, przez okres trwania umowy o zamówienie oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych Administratora Danych. 6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wyboru Pana/Pani oferty - do zawarcia i wykonania umowy o zamówienie. Odmowa podania tych danych uniemożliwiłaby udział Pani/Pana w postępowaniu i zawarcie takiej umowy. 7. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych NIK, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe lub ich uzupełnienia jeśli są niekompletne z uwzględnieniem celów ich przetwarzania; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, a mianowicie prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; - prawo sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 9. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO. 10. Nie przysługuje Pani/ Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, z wyjątkiem sytuacji, gdy Pani/ Pana dana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. 31. Zakres informacji przekazywanych przez Wykonawcę osobom, których dane są wykazywane w związku ze składaną ofertą lub działającym i realizującym zamówienie w jego imieniu, o przetwarzaniu ich danych osobowych, w związku z art. 14 RODO: 1. Z chwilą udostępnienia danych osobowych Najwyższej Izbie Kontroli, administratorem tych danych osobowych jest Najwyższa Izba Kontroli, z siedzibą w Warszawie przy ul. Filtrowej 57. Z administratorem może się Pani/Pan kontaktować listownie na adres ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą https://www.nik.gov.pl/kontakt/elektroniczna-skrzynka-podawcza/ 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych tel. 22 444 58 19, e-mail: iod@nik.gov.pl 3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO w związku z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1270, ze zm.), w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego, zawarcia, realizacji i archiwizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy. 4. Kategorie danych osobowych zebrane przez Wykonawcę i udostępnione przez niego Administratorowi danych jest następująca: dane osobowe osób, których dotyczą, ujawnione NIK w celu udziału Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy - w przypadku wyboru oferty Wykonawcy - np. imię i nazwisko. 5. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych może być również podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii, na rzecz Administratora danych. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - przez okres trwania umowy o zamówienie oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe przechowywane będą przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych Administratora Danych. 7. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych NIK, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Osoby, których dane zostaną przekazane NIK, mają prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących oraz do sprostowania lub uzupełnienia tych danych, w przypadkach określonych w art. 16 RODO. 9. Osoby, których dane zostaną przekazane NIK, mają prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z wyjątkami określonymi w art. 18 ust. 2 RODO oraz mają prawo sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących ich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO. 10. Osoby, których dane zostaną przekazane NIK, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 11. Osoby, których dane zostaną przekazane NIK, nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. Kontakt: Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 1. Dokumenty lub informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą drogą elektroniczną. 2. Korespondencję w postępowaniu oraz oferty należy kierować na adres e-mail: bgo@nik.gov.pl 3. Do udzielania szczegółowych informacji upoważnieni są: 3.1 Dariusz Żak, e-mail: dariusz.zak@nik.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024