Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1367z dziś
7546z ostatnich 7 dni
23060z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: ,Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych "Wspólna Troska"
ul. Batorego 64H
96-100 Skierniewice
powiat: Skierniewice
tel 504-076-640, 606 193 112, tel. 504 076 640
stowarzyszenie@wspolnatroska.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Skierniewice
Wadium: 120 000,00 zł
Nr telefonu: tel 504-076-640, 606
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej polegającej na przebudowie oraz rozbudowie istniejącego budynku na potrzeby ,,Wspomaganej Społeczności Mieszkaniowej,, budynek jest dwukondygnacyjny. Przeznaczony do użytku dla osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności. Na parterze budynku zlokalizowano wejście główne z dostępem dla osób z niepełnosprawnościami. Będą również pomieszczenia administracji, sala rehabilitacji, pokoje dzienne oraz cztery mieszkania wspomagane przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Na pierwszej kondygnacji budynku znajdują się dwa pokoje dzienne z aneksem oraz osiem pokoi mieszkalnych stanowiących dwa zespoły mieszkalne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek będzie zasilany z miejskiej sieci centralnego ogrzewania z systemem ogrzewania podłogowego. Do całego budynku został zapewniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością. Każda łazienka oraz toaleta przystosowana będzie dla osób z niepełnosprawnością i zaopatrzona w system przyzywowy. W częściach wspólnych zostanie zamontowany system stałego monitoringu. W budynku
zapewniono dostęp do Internetu oraz instalacji RTV. Wspomagana Społeczność Mieszkaniowa ,,Wspólna Troska" ma zapewnić przede wszystkim:
- niezależność osobom z niepełnosprawnościami w zakresie stylu życia i codziennych czynności. Wspomagana Społeczność Mieszkaniowa
- umożliwić świadczenie całodobowych usług wspomagających dostosowanych do indywidualnych potrzeb mieszkańców WSM.
Pomieszczenia zostaną dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi oraz przepisami unijnymi, które mają zastosowanie przy realizacji inwestycji, w szczególności zgodności z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Zgodnie z wymogami projektowania uniwersalnego wejście główne do budynku będzie bez barier architektonicznych. Zamontowane będą automatyczne drzwi wejściowe do budynku. Budynek będzie wyposażony w windę. Pomieszczenia toalet zwymiarowane tak aby osoba na wózku miała swobodny dostęp. Uwzględnione zostaną rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo mieszkańców: czujniki wody, system przypływowy, czujki dymu. Zastosowane zostaną na zewnątrz odpowiednie szerokości ścieżek tak żeby szerokość ciągu pieszego wolnego od przeszkód wynosiła 2,0 m, co pozwoli na swobodne mijanie się dwóch osób na wózkach inwalidzkich lub dwóch osób z osobą na wózku. Dla osób z dysfunkcjami wzroku, naturalne linie kierunkowe, tj.: kontrastowe różnice fakturowe posadzki, krawężniki i pierzeje budynków bez ewentualnych przeszkód w poziomie chodnika. Nawierzchnie ciągów pieszych będą twarde, równe i z powierzchnią antypoślizgową. Teren będzie oświetlony zapewniając bezpieczeństwo i poczucie pewności.
Budynek wyposażony będzie w instalacje: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, grzewczą, wentylację grawitacyjną, elektryczną, teletechniczną, odgromową, instalacją hydrantowa, instalacją fotowoltaiki, instalacją, monitoringu, klimatyzację, instalacja przyzywowa. Na terenie działki inwestora położona będzie kostka wraz z oświetleniem terenu, zostaną wprowadzone nowe nasadzenia i trawa, zamontowana mała architektura (ławki, stoliki, kosze itp.)
Istniejący budynek znajduje się w Skierniewicach przy ulicy Stefana Batorego 64 działka 21/71 obręb 0007 na obszarze Zespołu Koszarowego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna.
Inwestycja ma być prowadzona zgodnie z zasadą zachowania dostępności dla wszystkich.
1. Budynek istniejący - dwukondygnacyjny Powierzchnia użytkowa 422,82 m2
2. Budynek budowany - dwukondygnacyjny Powierzchnia użytkowa 373,65 m2
IV. Zakres robót
Zakres robót podzielony jest na trzy etapy a tym samym wypłata wynagrodzenia zostanie wypłacona po odbiorze potwierdzonym przez inspektora nadzoru protokołem odbioru częściowego .
IV. Okres realizacji zamówienia i umowy ramowej.
Rozpoczęcie prac planowane jest na maj 2024r., zakończenie oddanie do użytkowania wrzesień 2025r . Przed wypłatą każdej transzy sporządzony zostanie protokół odbioru robót w toku na podstawie, którego zostanie wypłacona należność za transze po wystawieniu faktury.

CPV: 45000000-7, 45211340-4, 5320000-6, 45450000-6, 45310000-3, 45111100-9

Dokument nr: 5/2024

Składanie ofert:
XIV. Ofertę należy złożyć (wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania wraz z wymaganymi dokumentami) w terminie do dnia 6 maja 2024 r. do godz. 10:00.
Oferta powinna zostać dostarczona osobiście lub za pośrednictwem jednego z operatorów pocztowych na adres siedziby biura Zamawiającego: Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych ,,Wspólna Troska" 96-100 Skierniewice, Ul. Batorego 64H, pokój 28 z dopiskiem na kopercie: ,,Oferta na prace budowlane" Decyduje data i godz. wpływu do Zamawiającego.

Wymagania:
I. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zasad konkurencyjności zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach programu ,,Wspomagana Społeczność Mieszkaniowa" umowa Nr.WMS/000002/05/D Zamówienie jest planowane do realizacji w ramach projektu Mieszkania Wspomagane ,,Wspólna Troska"
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:www.wspolnatroska.pl
VI. Wymagania:
1) Z niniejszego postępowania zostaną wykluczeni Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
e) celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
VII. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:
1. Podanie ceny netto oraz brutto.
2. Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędne wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości (wykonałem należycie minimum 3 robót budowlanych / budowa, remonty, przebudowy/o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł netto).
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub też sytuacji finansowej czy ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych .
4. Zamawiający powiadomi i podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę i spełnia wszystkie kryteria.
5. Sytuacji ekonomiczna lub finansowa, Wykonawca musi wykazać, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie minimum 3.000.000,00 zł
(słownie: trzy miliony złotych).
6. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobę/osoby zdolną/ zdolne do wykonania zamówienia tj.:
o co najmniej 1 osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, oraz posiadającą 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym co najmniej dla 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku (z wyłączeniem budynków mieszkalnych jednorodzinnych), wartości robót nie niższej niż 1.000.000,00 zł brutto dla każdej z robót budowlanych,
o co najmniej 1 osobę posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, oraz posiadającą 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót, w tym co najmniej dla 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku (z wyłączeniem budynków mieszkalnych jednorodzinnych), o łącznej wartości robót nie niższej niż 500.000,00 zł brutto dla każdej z robót budowlanych,
o co najmniej 1 osobę posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, oraz posiadającą 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót, w tym co najmniej dla 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub parkingów o łącznej wartości robót nie niższej niż 200.000,00 zł brutto dla każdej z robót budowlanych
VIII. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium Znaczenie % kryterium Max. Liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena netto oferty 50,00% 50
Doświadczenie w liczbach wykonanych podobnych robót 25,00% 25
Okres gwarancji na roboty budowlane 25,00% 25
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium :
Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następujących wzorów:
Cena oferty netto
Cena = wartość oferty najtańszej (w Pin.) / wartość oferty badanej (w Pin.) x 100 x znaczenie
50% (max.50pkt.)
Doświadczenie w wykonanych robotach budowlanych w tym budowy remontów o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 :
Doświadczenie= liczba wykonanych budów badanej oferty/ofertę z największą liczbą wykonanych budów x 100 x znaczenie 25% (max 25pkt)
Okres gwarancji na roboty budowlane ( w miesiącach )
Okres gwarancji =okres gwarancji oferty badanej /najdłuższy okres gwarancji z ofert złożonych x 100 x znacznie 25% ( max. 25pkt.)
IX. Zamawiający wymaga wadium: Tak
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w kwocie 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) Wykonawca winien wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na numer rachunku bankowego 95 1020 4580 0000 1702 0010 9397 Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji, o których mowa w ppkt 2-3 powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji, w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w tej formie należy złożyć wraz z ofertą w wydzielonym, odrębnym pliku.
Treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego - uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium.
2. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą.
3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji,występuje odpowiednio do gwaranta z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy którego oferta została wybrana
X. Zamawiający wymaga wizji lokalnej
XI. Odrzuceniu podlegają oferty:
1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym lub
3. złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub
4. wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę lub
5. wykonawca nie uczestniczył w wizji lokalnej
XII. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 zgodnie ze wzorem ww. Formularza oferty.
2) Wraz z ofertą należy złożyć:
a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych
b) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegających się o udzielenie zamówienia(jeżeli dotyczy).
c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (w przypadku, gdy Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów (jeżeli dotyczy)
e) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt VII zapytania ofertowego.
f) Dowód wniesienia wadium
g) Zaparafowaną umowę,
XVI. Dodatkowe informacje
1. Termin związania ofertą 30 dni.
2.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wykonywane bezpośrednio na budowie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót , czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób:Kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca , podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np.:osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
3. Zamawiający wymaga, aby oferent wraz z przedmiotem zamówienia dostarczył kompletną dokumentację poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, tj.: aktualne wszelkie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności producenta lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium Polski i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, certyfikaty CE,itp.
4. Zamawiający poprawi w tekście Ofert oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności Oferty z opisem przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści Ofert niezwłocznie zamawiając o tym Wykonawcę, którego Oferta została poprawiona.
5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka: treść oferty nie odpowiada warunkom zapytania ofertowego; jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia ( złożone przez firmę wyjaśnienia nie są wystarczające);
6. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny;
7. Przedmiot, o którym mowa w zapytaniu, powinien posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, I gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad;
8. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zapytaniem ofertowym i/lub z ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych - do dostarczenia różnicy wynikającej z zapytania ofertowego i oferty Wykonawcy i faktycznie zrealizowanej dostawy w terminie ustalonym przez Zamawiającego;
XVII. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
XVIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę 5% ceny brutto w ofercie w:
1) pieniądzu, przelewem na numer rachunku bankowego 95 1020 4580 0000 1702 0010 9397.Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;

Uwagi:
XV. Obowiązek RODO (obowiązek informacyjny):
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie ,,Wspólna Troska,, z siedzibą w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 H, 96- 100 Skierniewice , REGON:
b) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e-mail: rodo@wspolnatroska.pl lub w postaci papierowej na adres siedziby administratora,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy Pzp celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy oraz archiwizacji,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwałości projektu od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Wykonawca zobowiązuje się poinformować w imieniu Zamawiającego wszystkie osoby fizyczne w szczególności: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawców/podmioty udostępniające zasoby będące osobami fizycznymi, pełnomocników podwykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby będących osobą fizyczną, członków organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby będącego osobą fizyczną, osoby, których dane służą wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia, a których dane osobowe zawarte są w składanej ofercie lub jakimkolwiek dokumencie składanym w postępowaniu o udzielenie zamówienia o: - fakcie przekazania danych osobowych podmiotowi kreślonemu w lit. a (Stowarzyszenie ,,Wspólna Troska" Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO. W związku z powyższym Zamawiający przypomina, że obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach. RODO (ograniczenia stosowania):
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy),
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Kontakt:
XIII. Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
1) Grażyna Socha - 606 193 112
2) Ewa Kaźmierczak - email: stowarzyszenie@wspolnatroska.pl, nr tel. 504 076 640,

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.