dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa Wyposażenia Pracowni Digitalizacji |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości Woźna 12 61-777 Poznań powiat: Poznań przetarg@wmn.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA Wyposażenia Pracowni Digitalizacji Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Pracowni Digitalizacji Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości: 1) Aparat fotograficzny średnioformatowy Optyka fotograficzna / obiektywy do aparatu - Pierwszy obiektyw Optyka fotograficzna / obiektywy do aparatu - Drugi obiektyw Statyw kolumnowy (kolumna reprodukcyjna) Zestaw oświetleniowy (min. 2 lampy + statywy) Skaner formatu A3 Komputer dostosowany do precyzyjnego odwzorowania grafiki Kamera mieszkowa - ,,adapter" do montażu obiektywu CPV: 38650000-6, 38651000-3,38653000-7,30216110-0,30213100-6 Dokument nr: 2024/BZP 00283533, FA.261-2/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c9d3b65-f8ac-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogaktronicznapośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XXXI SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału XXXI SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: FA.261-2/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Pracowni Digitalizacji Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości: 1) Aparat fotograficzny średnioformatowy Optyka fotograficzna / obiektywy do aparatu - Pierwszy obiektyw Optyka fotograficzna / obiektywy do aparatu - Drugi obiektyw Statyw kolumnowy (kolumna reprodukcyjna) Zestaw oświetleniowy (min. 2 lampy + statywy) Skaner formatu A3 Komputer dostosowany do precyzyjnego odwzorowania grafiki Kamera mieszkowa - ,,adapter" do montażu obiektywu 4.2.6.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne 38653000-7 - Aparatura do laboratoriów fotograficznych 30216110-0 - Skanery komputerowe 30213100-6 - Komputery przenośne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: 1) szczegółowej specyfikacji technicznej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia potwierdzającego, iż spełnia on wszystkie parametry określone w załączniku nr 1 do SWZ. W treści opisu należy podać wszystkie parametry i informacje oferowanego przedmiotu zamówienia a także podać rok produkcji, markę i typ. 2) prospekt lub folder lub zdjęcia oferowanych sprzętów. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 1) szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia potwierdzająca, iż spełnia on wszystkie parametry określone w załączniku nr 1 do SWZ. W treści opisu należy podać wszystkie parametry i informacje oferowanego przedmiotu zamówienia a także podać rok produkcji, markę i typ. 2) prospekt lub folder lub zdjęcia oferowanych sprzętów. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Ofertę stanowią: 1) formularz ofertowy - według wzoru Interaktywnego Formularza Ofertowego; 2) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ; 3) oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 3 do SWZ; 4) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; 5) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; 6) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy; 7) pkt 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; 8) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-23 |
© eurobudowa.pl 2004-2024