Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

ROBOTY BUDOWLANE

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ROBOTY BUDOWLANE

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W TYCHOWIE
ul. Parkowa 20
78-220 Tychowo
powiat: białogardzki
tel. 535 772 121
sekretariat@lotychowo.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Tychowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 535 772 121
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ROBOTY BUDOWLANE REMONT POWIERZCHNI DACHU
Liceum Ogólnokształcące Ul. Parkowa 20, 78-220 Tychowo zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu budynku Liceum Ogólnokształcącego przy Ul. Parkowej 20, 78-220 Tychowo, w jego części sali gimnastycznej, przebieralni i łącznika.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu (około 550 m2) budynku Liceum Ogólnokształcącego przy Ul. Parkowej 20, 78-220 Tychowo, w jego części sali gimnastycznej, przebieralni i łącznika.
2) Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia na części sali gimnastycznej i przebieralni około 470 m2;
b) wykonanie pokrycia dachu ze styropapy na łączniku około 80m2
c) poprawa obróbek dachowych;
d) demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej na dachu;
e) naprawa rynien;
f) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Informacyjny zakres prac zawiera specyfikacja wykonania robót stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

Dokument nr: LO.260012024

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy dostarczyć do dnia 29.04.2024 r. do godz. 10:00. a/ w formie papierowej na adres szkoły, do sekretariatu, Liceum Ogólnokształcące w Tychowie ul.
Parkowa 20, 78-220 Tychowo b/w formie elektronicznej (skan z podpisami Wykonawcy) e-mailem na adres: sekretariat@lotychowo.pl podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 20.06.2024 r. - 15.08.2024 r..

Wymagania:
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Przedmiar robót należy traktować jako informację. Całkowity zakres prac Wykonawca powinien określić po wizji lokalnej i uzgodnieniu z Zamawiającym.
4) Wykonawca przed przedstawieniem oferty powinien przeprowadzić wizję lokalną.
5) Wszystkie użyte materiały zapewnia Zamawiający, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
6) Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami.
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów.
8) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania Liceum Ogólnokształcącego w Tychowie.
9) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska.
Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia.
2) Wymagana jest minimum 36 miesięczna gwarancja na wykonanie robót budowlanych. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.
3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku - spełnia lub nie spełnia - treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
4. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium; Cena - 100%
2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego podając cenę netto i brutto za całość zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres gwarancji na przedmiot zamówienia.
3) Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Powinna być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz podpisana czytelnie przez wykonawcę.
7. Inne informacje:
1) Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej
z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 535 772 121.
2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
4) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.
5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
6) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 7 ppkt. 6) lit. c);
e) została złożona po terminie składania ofert;
f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego -dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,RODO") Liceum Ogólnokształcące w Tychowie informuje, że administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest Liceum Ogólnokształcące w Tychowie,
1) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: e-mail: sekretariat@lotychowo.pl tel. 535 772 121;
2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia;
3) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy);
4) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:
a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata,
b) przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE,
c) do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,
5) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
6) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
8) osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Kontakt z Zamawiającym:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Joanna Starzyńska pod numerem telefonu 535 772 121 w godzinach 7:30 do 15:30 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail sekretariat@lotychowo.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.