lubuskie (Szprotawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż odciągu trocin i pyłów z maszyn produkcyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
BIOGAS WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 73 14-330 Jarnołtowo powiat: ostródzki 530 493 158 lukaszblazewicz@op.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188034 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Jarnołtowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 530 493 158 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę i montaż odciągu trocin i pyłów z maszyn produkcyjnych (technologicznych) w związku z realizacją projektu pod nazwą ,,Wdrożenie innowacyjnego procesu suszenia drewna kominkowego w przedsiębiorstwie BIOGAS WOOD Sp. z o.o. z Jarnołtowie", na realizację którego Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu operacyjnego Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, działanie: 2.32 - Kredyt Technologiczny. Powstaje w kontekście projektu FENG.02.32-IP.03-0135/23 - Wdrożenie innowacyjnego procesu suszenia drewna kominkowego w przedsiębiorstwie BIOGAS WOOD Sp. z o.o. z Jarnołtowie Część 1 Instalacja odciągów trocin i pyłów Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa i montaż wyposażenia technologicznego związanego z realizacją przez BIOGAS WOOD Sp. z o.o. nowej inwestycji na którą składa się instalacja odciągu trocin i pyłów z maszyn technologicznych. Parametry techniczne układu do odciągu trocin i pyłów: 1. Układ do odciągu trocin składający się z: 1.1 cyklonu podciśnieniowego 1.2 orurowania wewnątrz i zewnątrz hali, 1.3 systemu sterowania, 2. podłączenie/praca: minimum 5 maszyn technologicznych jednocześnie, 3. typ odpylanego materiału: pył i trocina powstające podczas obróbki litego drewna 4. parametry odpylanego materiału: praca z odpylanym materiałem o wilgotności co najmniej 40% 5. typ urządzenia: cyklon w wersji podniśnieniowej (wentylator umiejscowiony po czystej stronie- za cyklonem) 6. wydajności cyklonu: 22500-28500m3/h 7. wydajność systemu (przy 20 stC): co najmniej 24.000 m3/h 8. podciśnienie dyspozycyjne: minimum 3750 Pa(Ps) 9. cyklon (materiał konstrukcyjny): wykonany z blachy czarnej o grubości minimum 2 mm, 10. elementy rurowe (materiał konstrukcyjny): rury wykonanie z blachy ocynkowanej o grubości 0,75-1mm 11. elementy rurowe - kolana (materiał konstrukcyjny): wykonanie z blachy ocynkowanej grubości min. 2mm, 12. sterowanie filtra: minimum jeden z wentylatorów odciągowych sterowany za pomocą przemiennika częstotliwości, 13. sterowanie filtra: szafa sterownicza z zewnętrznym dotykowym wyświetlaczem HMI, 14. sterowanie filtra: sterowanie śluzą celkową 15. deklarowane zużycie energii elektrycznej przez kompletny układ odciągów: ........kWh Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. Wykonawca zapewni obsługę serwisową przedmiotu zamówienia przez okres min. 24 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego. Maksymalny czas reakcji serwisowej wynosi 72 godz., przy zgłoszeniu usterki/awarii w dni robocze w godz. 8-16. Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia winien dostarczyć komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej w języku polskim. Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Okres gwarancji minimum 24 miesiące CPV: 39714000-0, 42000000-6, 42520000-7, 42990000-2, 45331210-1 Dokument nr: 2024-61736-188034 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat ostródzki Gmina Małdyty Miejscowość Jarnołtowo Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego (zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego) w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Warunki zmiany umowy Warunki zmiany istotnych postanowień umowy z Wykonawcą Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i sytuacjach: 1. zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego w zakresie mającym wpływ na realizację umowy (w szczególności zmiany stawek podatku VAT lub akcyzy); 2. zmiana parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, wynikających m.in. z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, bez wpływu na cenę ofertową - o ile zmiana będzie na korzyść Zamawiającego; 3. przedłużenie terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 4. przedłużenie terminu realizacji umowy na skutek działania siły wyższej wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu; 5. zmiany parametrów przedmiotu umowy, nie prowadzące do zmiany charakteru umowy - zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w zapytaniu ofertowym albo ofercie, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy; 6. zmiana sposobu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z decyzji instytucji finansującej realizację projektu, w ramach którego udzielane jest zamówienie, zobowiązującej Zamawiającego do wprowadzenia zmian w projekcie skutkujących koniecznością zmian w umowie z Wykonawcą; 7. zmiana polegająca na udzieleniu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w pkt XIII.16 niniejszego zapytania ofertowego; 8. zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy; 9. zmiany opisane w sekcji 3.2.4 pkt 4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany umowy wprowadzane będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez Zamawiającego. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamawiający uzna, że Oferent posiada doświadczenie w realizacji podobnych dostaw, jeżeli przedstawi zestawienie (zgodne z załącznikiem nr 1 do Formularza ofertowego) przynajmniej 4 (czterech) wykonanych dostaw i instalacji odciągów trocin i pyłów o wartości co najmniej 250 000 złotych każda w okresie 5 lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli podmiot istnieje krócej niż 5 lat, to w okresie od jego powstania. Spełnienie ww. warunków Zamawiający oceni według formuły: ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie oświadczenia Oferenta i informacji zawartych w dokumentacji ofertowej. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Oferent złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do prawidłowej realizacji zamówienia. Spełnienie ww. warunków Zamawiający oceni według formuły: ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie oświadczenia Oferenta i informacji zawartych w dokumentacji ofertowej. Typ Potencjał techniczny Opis Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Oferent złoży oświadczenie, że dysponuje zapleczem technicznym, w szczególności urządzeniami i sprzętem, niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Spełnienie ww. warunków Zamawiający oceni według formuły: ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie oświadczenia Oferenta i informacji zawartych w dokumentacji ofertowej. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Oferent złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na prawidłową realizację zamówienia, w szczególności nie zostało wobec niego wszczęte postępowanie upadłościowe, likwidacyjne lub restrukturyzacyjne. Spełnienie ww. warunków Zamawiający oceni według formuły: ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie oświadczenia Oferenta i informacji zawartych w dokumentacji ofertowej. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-15 Data ostatniej zmiany 2024-04-15 10:12:06 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis C = Cmin/Ci * 60 gdzie: C - liczba punktów otrzymana w ramach kryterium Cmin - najniższa łączna cena netto (bez VAT) zaoferowana wśród wszystkich ofert podlegających ocenie punktowej Ci - cena łączna netto (bez VAT) zaoferowana w badanej ofercie W ramach kryterium oferta może uzyskać max. 60 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis GWARANCJA: Oferta otrzyma 1 pkt za każdy pełny miesiąc wydłużenia okresu gwarancji ponad 12 miesięcy. W ramach kryterium oferta może uzyskać max. 15 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis SERWIS: Oferta otrzyma następującą liczbę punktów: - czas reakcji serwisowej poniżej 24 godz. - 15 pkt - czas reakcji 24-48 godz. - 10 pkt - czas reakcji serwisowej powyżej 48 godz. do 72 godz. - 5 pkt - czas reakcji powyżej 72 godz. - 0 pkt W ramach kryterium oferta może uzyskać max. 15 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis ZAPOTRZEBOWANIE NA ENERGIĘ Zużycie energii definiuje się jako zadeklarowane w ofercie zapotrzebowanie na energię E energia = (E min/E bof)x10 E min - zużycie energii w ofercie z najniższym zużyciem energii, E bof - zużycie energii w badanej ofercie. Maksymalna liczba punktów dla tego kryterium:10. Kontakt: Osoby do kontaktu Łukasz Błażewicz tel.: 530 493 158 e-mail: lukaszblazewicz@op.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024