łódzkie (Łask)
zachodniopomorskie (Moryń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ujazd Sławięcicka 47-143 Ujazd powiat: strzelecki 774048757 zamowieniapubliczne@ujazd.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Ujazd |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 774048757 |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Olszowej. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia Budowa drogi gminnej, służącej jako dojazdowa do gruntów rolnych w Olszowej, zlokalizowanej na działkach nr 280, 282, 284, 259/6, 258, 315 - obręb Olszowa. Droga składa się z dwóch odcinków: a. Odcinek A-B-C-D: Rozpoczyna się od końca nawierzchni bitumicznej (punkt A) - km 0+000 i kończy na skrzyżowaniu z Ul. Europejską (punkt D) - km 1+773. b. Odcinek B-E: Rozpoczyna się od skrzyżowania z odcinkiem A-B-C-D (punkt B) - km 0+000 i kończy na początku nawierzchni bitumicznej (punkt E) - km 0+480,50. Na całej długości drogi dojazdowej projektuje się jezdnię z masy asfaltobetonowej na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego, z obustronnymi poboczami ziemnymi o szerokości od 30cm do 50cm. Przekrój poprzeczny jezdni dwustronny lub jednostronny o spadku 2%, zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Konstrukcja projektowanej jezdni składa się z następujących warstw: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grub. 4,0cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, grub. 5,0cm, -górna warstwa z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5mm, grubości 8cm, -dolna warstwa z mieszanki kamiennej frakcji 0-63mm, grubości 15cm, -warstwa odsączająca, grubości 15cm. W zakresie zadania obejmuje się również wycinkę drzew zgodnie z decyzją ROŚ.613.72.2023.DG z dnia 24.01.2024r wydaną przez Starostę Strzeleckiego. Wycinka ma być zrealizowana w taki sposób, aby ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum i nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody poniesione przez likwidację szkód uczestnikom ruchu drogowego zostaną pokryte przez Wykonawcę. Zgodnie z Zarządzeniem nr 0050.34.2019 Burmistrza Ujazdu z dnia 11 marca 2019r. w sprawie: ustalenia zasad obrotu drewnem pozyskanym z terenów będących własnością Gminy Ujazd ustala się, że drewno pozyskane w ramach wycinki drzew ma zostać zabrane przez Wykonawcę i rozliczone w zamian za wycięcie drzew, pocięcie i transport oraz uprzątnięcie terenu działki na której rosły. Koszty realizacji inwestycji należy pomniejszyć o wartość uzyskanego drzewa przez Wykonawce. Na terenie działek ewidencyjnych nr 284 i 282 obręb Olszowa występuje pachnica dębowa, którą należy przenieść na wskazane miejsce zgodnie z pismem Zn. Spr.: ZG2.720.12.2023 Nadleśnictwa Kędzierzyn do adresu leśnego 02-10-1-03-315-k-00 Leśnictwa Niezdrowice, nr działki ewidencyjnej 315, kod obrębu ewidencyjnego 0013 (Rudziniec). Sposób wykonania czynności oraz warunki ich realizacji zostały określone w Decyzji, zn. Spr. WPN.6401.132.2023.WCz z dnia 03 listopada 2024 i muszą być bezwzględnie stosowane oraz wliczone w koszty zadania. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest również wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej na podstawie podanych specyfikacji oraz przekazanych treści do umieszczenia na tablicy informacyjnej. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ, PPU i dokumentacji projektowej. CPV: 45233120-6, 45233226-9 Dokument nr: 2024/BZP 00285331, GT.271.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 08:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy która dostępna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd. W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane poniżej, z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego formatów: .zip; .7Z; Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć wewnętrznym podpisem XAdES. Jeśli Wykonawca opatrzy plik zewnętrznym podpisem powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 13 SWZ -INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r. Szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w 24 rozdziale SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-06 08:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GT.271.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia Budowa drogi gminnej, służącej jako dojazdowa do gruntów rolnych w Olszowej, zlokalizowanej na działkach nr 280, 282, 284, 259/6, 258, 315 - obręb Olszowa. Droga składa się z dwóch odcinków: a. Odcinek A-B-C-D: Rozpoczyna się od końca nawierzchni bitumicznej (punkt A) - km 0+000 i kończy na skrzyżowaniu z ul. Europejską (punkt D) - km 1+773. b. Odcinek B-E: Rozpoczyna się od skrzyżowania z odcinkiem A-B-C-D (punkt B) - km 0+000 i kończy na początku nawierzchni bitumicznej (punkt E) - km 0+480,50. Na całej długości drogi dojazdowej projektuje się jezdnię z masy asfaltobetonowej na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego, z obustronnymi poboczami ziemnymi o szerokości od 30cm do 50cm. Przekrój poprzeczny jezdni dwustronny lub jednostronny o spadku 2%, zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Konstrukcja projektowanej jezdni składa się z następujących warstw: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grub. 4,0cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, grub. 5,0cm, -górna warstwa z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5mm, grubości 8cm, -dolna warstwa z mieszanki kamiennej frakcji 0-63mm, grubości 15cm, -warstwa odsączająca, grubości 15cm. W zakresie zadania obejmuje się również wycinkę drzew zgodnie z decyzją ROŚ.613.72.2023.DG z dnia 24.01.2024r wydaną przez Starostę Strzeleckiego. Wycinka ma być zrealizowana w taki sposób, aby ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum i nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody poniesione przez likwidację szkód uczestnikom ruchu drogowego zostaną pokryte przez Wykonawcę. Zgodnie z Zarządzeniem nr 0050.34.2019 Burmistrza Ujazdu z dnia 11 marca 2019r. w sprawie: ustalenia zasad obrotu drewnem pozyskanym z terenów będących własnością Gminy Ujazd ustala się, że drewno pozyskane w ramach wycinki drzew ma zostać zabrane przez Wykonawcę i rozliczone w zamian za wycięcie drzew, pocięcie i transport oraz uprzątnięcie terenu działki na której rosły. Koszty realizacji inwestycji należy pomniejszyć o wartość uzyskanego drzewa przez Wykonawce. Na terenie działek ewidencyjnych nr 284 i 282 obręb Olszowa występuje pachnica dębowa, którą należy przenieść na wskazane miejsce zgodnie z pismem Zn. Spr.: ZG2.720.12.2023 Nadleśnictwa Kędzierzyn do adresu leśnego 02-10-1-03-315-k-00 Leśnictwa Niezdrowice, nr działki ewidencyjnej 315, kod obrębu ewidencyjnego 0013 (Rudziniec). Sposób wykonania czynności oraz warunki ich realizacji zostały określone w Decyzji, zn. Spr. WPN.6401.132.2023.WCz z dnia 03 listopada 2024 i muszą być bezwzględnie stosowane oraz wliczone w koszty zadania. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest również wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej na podstawie podanych specyfikacji oraz przekazanych treści do umieszczenia na tablicy informacyjnej. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ, PPU i dokumentacji projektowej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: 1) Cena- znaczenie 60%; 2) Okres gwarancji- znaczenie 40%. Cena całkowita brutto [zł] Liczba punktów = (Cmin× 100 × waga)/Cof gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena badanej oferty Okres gwarancji [miesiące] - min. 36 miesięcy, max oceniany 60 miesięcy Liczba punktów = (Gof × 100 × waga)/Gmax gdzie: - Gof - gwarancja badanej oferty - G max - najdłuższy spośród wszystkich okres gwarancji Uwagi: Termin gwarancji należy podać w miesiącach. W przypadku, gdy Wykonawca określi okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to Zamawiający do obliczeń będzie przyjmował okres wynoszący 60 miesięcy, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji zadeklarowanego w ofercie. Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały gwarancję krótszą niż 36 miesięcy. W przypadku nie podania w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres 36 miesięcy. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wynikającą z liniowej zależności. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. I. Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: -co najmniej jedną robotę budowlaną, która swoim zakresem obejmowała co najmniej budowę, przebudowę lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 2 000 000,00zł brutto Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek o którym mowa wyżej, w pełnym zakresie musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/. II. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wchodzącymi w skład Jednostki Projektowania, tj. co najmniej: a) jedna osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej Wskazane wyżej uprawnienia budowlane powinny być wydane na podstawie: -Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lub -odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 1117 ze zm.). III Zamawiający uzna warunek udziału w postępowania za spełniony jeśli Wykonawca wykaże że: a) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 500 000zł ( milion pięćset tysięcy złotych 00/100) b) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum na kwotę 1 500 000,00zł (milion pięćset tysięcy złotych 00/100) Uwaga: W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, zamawiający do przeliczenia tych wartości przyjmie średni kurs wymiany stosowany przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; (załącznik nr 4 do SWZ) 2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust 11.1 pkt 2) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 10 do SWZ) 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SWZ); 2) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SWZ); 3) informacje z banku lub kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert 4) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 w zakresie wskazanym w pkt 8.2, 9.2 i 9.3 SWZ oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dz. U. 2022 poz. 835) Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt 12 SWZ. Oświadczenie składają odrębnie: a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Wymagana forma - pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt.11.3 SWZ 5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 SWZ na podstawie art.117 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp,; 6) zobowiązanie o którym mowa w pkt 7.3 oraz 7.4 SWZ. (jeżeli dotyczy) 7) dokumenty przedmiotowe wskazane w pkt 10.1 SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 1.2 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 1.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.4 W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2 i 6.3, na podstawie art.117 ust.1 pkt.4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 8 do SWZ). 1.5 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawne określającą rolę i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy. 1.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust.1 ustawy Pzp. Szczegółowe zasady wprowadzania zmian określane zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: 1) Cena- znaczenie 60%; 2) Okres gwarancji- znaczenie 40%. Cena całkowita brutto [zł] Liczba punktów = (Cmin× 100 × waga)/Cof gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena badanej oferty Okres gwarancji [miesiące] - min. 36 miesięcy, max oceniany 60 miesięcy Liczba punktów = (Gof × 100 × waga)/Gmax gdzie: - Gof - gwarancja badanej oferty - G max - najdłuższy spośród wszystkich okres gwarancji Uwagi: Termin gwarancji należy podać w miesiącach. W przypadku, gdy Wykonawca określi okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to Zamawiający do obliczeń będzie przyjmował okres wynoszący 60 miesięcy, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji zadeklarowanego w ofercie. Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały gwarancję krótszą niż 36 miesięcy. W przypadku nie podania w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres 36 miesięcy. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wynikającą z liniowej zależności. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024