dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Krzeszowice ul. Grunwaldzka 4 32-065 Krzeszowice powiat: krakowski Tel.12 252 08 00, tel. 12 252 08 13 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Krzeszowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.12 252 08 00, te |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ zapraszamy do złożenia oferty cenowej na opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: ,,Budowa dwóch zbiorników małej retencji w Krzeszowicach na działkach nr ew. 951/11, 867/1, oraz odtworzenie dwóch zbiorników małej retencji na działkach nr ew.: 21/1, 19/3, 19/2 w miejscowości Frywałd oraz 1302/2 w miejscowości Nawojowa Góra, w gminie Krzeszowice" I. Określenie przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (zwanego dalej PFU) budowy dwóch zbiorników małej retencji w Krzeszowicach na działkach nr ew. 951/11, 867/1, oraz odtworzenia dwóch zbiorników małej retencji: na działkach nr ew.: 21/1, 19/3, 19/2 w miejscowości Frywałd oraz 1302/2 w miejscowości Nawojowa Góra. Wykonanie PFU obejmuje opis i obliczenie kosztów prac projektowych i robót budowlanych określonych w PFU (szacunkowe zestawienie kosztów) dla budowy dwóch zbiorników małej retencji w miejscowości Krzeszowice oraz odtworzenia dwóch zbiorników małej retencji w miejscowościach Frywałd i Nawojowa Góra wraz z infrastrukturą towarzyszącą niezbędną do funkcjonowania zbiorników małej retencji. Ponadto wykonanie PFU obejmie opracowanie mapy do celów projektowych dla każdego zbiornika małej retencji. Należy go przygotować zgodnie z obowiązującymi wymogami i wytycznymi dla programu: ,,Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 -2027" oraz Strategii Terytorialnej IIT Stowarzyszenie Otulina Podkrakowska na lata 2021 -2027. 2. Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu PFU, w tym na: 1) opracowaniu koncepcji w wersji opisowej i rysunkowej zawierającej przyjęte rozwiązania projektowe, 2) oszacowaniu planowanych kosztów prac projektowych, 3) oszacowaniu planowanych kosztów robót budowlanych, 4) uzyskaniu wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych na etapie wykonania PFU, w tym wynikających z dokumentów określających ramy programowe dla wniosków o dofinansowanie przedmiotowej budowy i odtworzenia wskazanych zbiorników. 3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w wersji papierowej - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej (2 płyty CD lub 2 urządzenia USB -pendrive); 4. PFU musi określać planowane koszty prac projektowych i planowane koszty robót budowlanych stanowiące podstawę określenia szacunkowej wartości zamówienia, którego 1przedmiotem będzie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Będzie podstawą przygotowania oferty - szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych. Opracowany PFU będzie opisywał wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji, która realizowana będzie w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj". 5. Wykonawca przeniesie na Zmawiającego całość majątkowych praw autorskich do dokumentacji (PFU), o której mowa powyżej, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2509), w tym także prawo do zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich z chwilą zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego udzielania pisemnych odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania złożone do zamówienia publicznego ogłoszonego na podstawie dokumentacji (PFU) stanowiącej przedmiot zamówienia w celu wyłonienia wykonawcy dokumentacji projektowej i robót budowlanych. 7. Wizja lokalna - zaleca się, aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8. Wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji obiektu, w szczególności zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego (Dz. U. z 2021 poz. 2454), - Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2021 poz. 2458), - wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do pozyskania środków z programu: ,,Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 -2027" w oparciu o wytyczne Strategii Terytorialnej IIT Stowarzyszenie Otulina Podkrakowska na lata 2021 -2027. Dokument nr: ROS.271.1.2024 Składanie ofert: VIII. Miejsce i termin składania ofert. Oferty należy składać: o osobiście na dzienniku podawczym Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, ul. Grunwaldzka 4, 32-065 Krzeszowice o pocztą na adres siedziby Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, Ul. Grunwaldzka 4, 32-065 Krzeszowice w terminie do 24.04.2024 r. Miejsce i termin realizacji: 2III. Termin wykonania zamówienia. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2024 r. Wymagania: IV. Opis wymagań stawianych wykonawcy. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia - wykonawca powinien wykazać, że wykonał co najmniej 2 podobne zadania (dokumentację projektową lub programy funkcjonalno-użytkowe o zakresie obejmującym budowę lub przebudowę zbiorników retencyjnych lub innych obiektów związanych z gospodarką wodną) w okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji na BIP Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach zapytania ofertowego; b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie; d. zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 2. Potwierdzeniem spełnienia warunków postawionych wykonawcy są następujące dokumenty: a. stosowne oświadczenia w powyższym zakresie; b. podanie nazwy minimum 2 zadań zrealizowanych w zakresie sporządzenia dokumentacji projektowej lub programu funkcjonalno-użytkowego o zakresie obejmującym budowę lub przebudowę zbiorników retencyjnych lub innych obiektów związanych z gospodarką wodną, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji zapytania ofertowego; c. Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, wezwany zostanie do przedstawienia przed podpisaniem umowy potwierdzenia należytego wykonania usług wykazanych w ofercie, o których mowa wyżej (np. poświadczenia, referencje). V. Forma oferty. - Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. - Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. VI. Zawartość oferty. - ofertę należy złożyć zgodnie z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z przygotowanego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym; - pełnomocnictwo do złożenia oferty jeżeli wymagane. VII. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej. 1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny ofert, które: a) zostały złożone w terminie, b) są zgodne z przedmiotem zamówienia, c) spełniają warunki udziału w postępowaniu, 3d) przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w minimalnym zakresie oferty. 4. Oferta z najniższą ceną zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna. Wykonawca zostanie wezwany do złożenia dokumentów poświadczających należyte wykonanie usług, w przypadku ich nieprzedłożenia oferta zostanie odrzucona. 5. W przypadku, kiedy Wykonawcy podali identyczną cenę, która jest najniższą, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert. 6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny. IX. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano. Uwagi: X. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Krzeszowicach jest Gmina Krzeszowice z siedzibą w Krzeszowicach przy ul. Grunwaldzkiej 4, 32-065 Krzeszowice, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Krzeszowice; 2. jeśli ma Pan/Pani pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu, a także przysługujących Panu/Pani uprawnień, może się Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Krzeszowicach za pomocą adresu email: iod@um.krzeszowice.pl oraz poprzez kontakt telefoniczny pod nr tel. 12 252 08 97; 3. administrator Danych Osobowych -Burmistrz Gminy Krzeszowice -przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody; 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Krzeszowice; 45. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4), a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa; 7. posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych; 8. w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Gminę Krzeszowice Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2 00-193 Warszawa; 9. podanie Pani/Pana danych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa. Kontakt: II. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego w Referacie Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, pl. F. Kulczyckiego 1, Segment A (pokój nr A1) lub telefonicznie w godzinach pracy Urzędu: pn. 7.20- 16.50, wt.-czw. 7.20-15.20, pt.: 7.20-13.50. Sprawę prowadzi: mgr inż. Elżbieta Kurkowska - tel. 12 252 08 13. |
© eurobudowa.pl 2004-2024