Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Istebna
Istebna 1000
43-470 Istebna
powiat: cieszyński
Tel. 33 855 65 00
p.wozniak@istebna.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Istebna
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 33 855 65 00
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zadanie pn. ,,Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1
im. Ks. Jana Twardowskiego w Jaworzynce" realizowane w ramach zadania budżetowego
Gminy Istebna pn. ,,Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej
nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Jaworzynce - etap II"
Zadanie w części realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego dla wsi Jaworzynka oraz w ramach
dotacji przyznanej z Marszałkowskiego Konkursu ,,Inicjatywa Sołecka" w 2024 roku.
I.
III.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw przy Szkole
Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Jaworzynce. Niniejsze zapytanie ofertowe
dotyczy modernizacji placu zabaw, wraz z wykonaniem fundamentów oraz nawierzchni
bezpiecznej tj.:
a) DOSTAWA i montaż nowych urządzeń zabawowych wskazanych w dokumentacji
projektowej:
o DOSTAWA i montaż nowego małego urządzenia zabawowego składającego się z
zjeżdżalni, pomostu i drabinek wraz z wykonaniem fundamentów - 1 kpl (str. 17-19)
o Urządzenie zabawowe - 1 szt. (str. 14-16)
o Huśtawka bujana na sprężynie- 2szt. (str.16-19)
b) DOSTAWA i montaż obiektów małej architektury wskazanych w dokumentacji
projektowej:
o DOSTAWA i montaż piaskownicy z wypełnieniem - 1 szt.
o Naprawa i odnowienie ławek bez oparcia - 1 szt. (str. 20)
o Naprawa i odnowienie ławek z oparciami - 7 szt. (str. 20)
Strona 1 z 4o
o
Naprawa i odnowienie koszy na śnieci - 4 szt. (str. 20)
DOSTAWA i montaż nowych ławek przy stołach z szachami - 8 szt. (str. 20-21)
Realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 5 do
niniejszego zaproszenia.

Dokument nr: RI.271.2.17.2024

Składanie ofert:
VIII.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy przesłać mailem, pocztą lub złożyć osobiście do dnia:
29.04.2024 r. do godz. 1000
Adres mailowy: p.wozniak@istebna.eu
Adres korespondencyjny: Urząd Gminy Istebna, 43-470 Istebna 1000
Oferty składane osobiście należy złożyć w nieprzeźroczystej, w zabezpieczeniu przed
otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco:
Oferta- Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1
im. Ks. Jana Twarowskiego w Jaworzynce.
Strona 2 z 4Zamawiający zastrzega, iż oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

Miejsce i termin realizacji:
IV.Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od dnia
podpisania umowy do 30.06.2024 r.

Wymagania:
II.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z treścią art.
2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - dla przedmiotowego wydatku
ustawy nie stosuje się.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest jako rozeznanie rynku zgodnie z zasadą
konkurencyjności bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
V.Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany z złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI.Dokumenty wymagane w ofercie konkursowej
Formularz ofertowy- załącznik nr 1
Oświadczenie RODO- załącznik nr 2
Konflikt interesów- załącznik nr 3
Karty techniczne lub inne dokumenty opisujące parametry techniczne i wymogi urządzeń,
atesty/certyfikaty potwierdzające spełnienie wymaganych norm dla urządzeń.
5) Skan upoważnienia do reprezentowania firmy, zaciągania w jej imieniu zobowiązań -
tylko w przypadku, gdy oferta składana jest przez osobę upoważnioną, nie wymienioną
w CEIDG/KRS.
6) Kosztorys ofertowy.
1)
2)
3)
4)
VII.
Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
o Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
o Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
o Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
o Akceptują warunki zawarte w niniejszym zaproszeniu i projekcie umowy, który
stanowi załącznik nr 4 do zaproszenia.
IX.
Opis sposobu przygotowania oferty
1) Oferta musi być sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.
2) Do oferty muszą być dołączone wszystkie dokumenty wymagane w punkcie VI.
zaproszenia.
3) Dokumenty wymagane w punkcie VI. zaproszenia muszą zostać podpisane przez
upoważnionego przedstawiciela oferenta, a w przypadku, gdy ofertę składa osoba nie
wymieniona w CEIDG/KRS, do oferty należy załączyć skan upoważnienia do
reprezentowania firmy, zaciągania w jej imieniu zobowiązań.
4) Wszystkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany winny być parafowane przez
oferenta.
X.
Kryterium oceny oferty
Przy wyborze oferty konkursowej Zamawiający będzie się kierował kryteriami i ich
znaczeniem:
Cena - 100% - wg wzoru:
Cena oferty najkorzystniejszej brutto
Cena oferty badanej brutto
XI.
? 100 pkt ? 100%
Konflikt interesów
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom
powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe
rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury
wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Na potwierdzenie braku występowania konfliktu interesu Wykonawca powinien złożyć
oświadczenie, zgodne z Załącznikiem nr 3.
XII.
Inne
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość (bez podania przyczyny) nie wybrania żadnej
oferty.
2) Zamawiający na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi
Strona 3 z 4oraz partnerstwie publiczno-prawnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur
elektronicznych do niniejszego zamówienia.
3) Zamawiający zaznacza iż, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznej
gwarancji na wady fizyczne, dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia, z wyjątkiem
materiałów i urządzeń, które zostaną objęte dłuższym okresem gwarancji, wskazanym
przez producenta.
4) Zamawiający informuje, iż urządzenia placu zabaw powinny spełniać lub być zbliżone do
parametrów technicznych zawartych w dokumentacji projektowej, a także muszą
odpowiadać aktualnie obowiązującym normom przewidzianym dla urządzeń placu
zabaw.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.