Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7159z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie PFU

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie PFU

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU
ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9
41-800 Zabrze
powiat: Zabrze
32/479-36-68
przetargi@sccs.pl
https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 32/479-36-68
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie PFU dla zadania pn. :
,,Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadania pn.: ,,Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc"

CPV: 71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00286332, 43/EZP/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Adres strony internetowej (platformy Zamawiającego), na której udostępnione będzie: ogłoszenie o zamówieniu, SWZ, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz do składania ofert, wniosków o wyjaśnienia treści SWZ, dokumentów, informacji i innych czynności związanych z postępowaniem: https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Śląskie Centrum Chorób Serca z siedzibą w Zabrzu (41-800) przy Ul. Marii Curie Skłodowskiej 9, tel. (32) 47-93-800, fax. (32) 47-93-766, email: sekretariat.ekonomiczny@sccs.pl .
2. Inspektor ochrony danych osobowych w Śląskim Centrum Chorób Serca , tel. (32) 47-93-859, email: iod@sccs.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 ust. 1 i 72 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa PZP",
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO."
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-30 09:00
Miejsce składania ofert: https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 43/EZP/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadania pn.: ,,Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc"
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający stawia warunek w tym zakresie:
posiadają ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1.000.000,00 zł,
2) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający stawia następujący warunek w tym zakresie by wykonawcy:
a. zdolność zawodowa rozumiana jako wykonanie w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych) w zakresie budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy budynku szpitala, na podstawie których uzyskana została prawomocna decyzja o pozwoleniu na budowę/rozbudowę/przebudowę budynku o wartości wyliczonej wg kosztorysów inwestorskich na kwotę minimum 50.000.000,- zł każdy i powierzchni użytkowej min. 6.000 m2 dla każdego budynku wynikającej z projektu budowlanego lub PFU,
b. zapewniają osoby do realizacji zamówienia o poniższych kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego:
a) Projektant w specjalności architektonicznej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności dla 3 budynków szpitalnych.
b) Technolog szpitalny
Wymogi - doświadczenie zawodowe w postaci udziału w charakterze technologa w okresie ostatnich 5 lat w co najmniej trzech procesach projektowania i/lub w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych: budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy 3 budynków szpitalnych . Posiadanie wyższego wykształcenia technicznego lub budowlanego lub architektonicznego.
c) Projektant w specjalności konstrukcyjnej do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie konstrukcji
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności obiektów o kubaturze min. 30.000 m3.
d) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji elektrycznej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
e) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji elektrycznej niskoprądowej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
f) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji audiowizualnej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej systemów AV i transmisji sygnału dla 3 budynków szpitalnych.
Poprzez system AV i transmisji sygnału Zamawiający rozumie co najmniej system obejmujący urządzenia do prezentacji wielkoformatowej obrazu, urządzeń do transmisji obrazu i dźwięku po sieci IP, wideokonferencji, systemów nagłośnienia oraz centralnego systemu sterowania urządzeniami AV.
g) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie wodno-kanalizacyjnym
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
h) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie wentylacyjno-klimatyzacyjnym
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności dla 3 budynków szpitalnych.
i) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji centralnego ogrzewania
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
j) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji gazów medycznych
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie art.125 ust.1
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .
2) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
brak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dla uznania formalnej poprawności oferta musi ponadto zawierać następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
5) Oświadczenie Wykonawcy z art.7 .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z zapisami SWZ , umowa z wyznaczonym pełnomocnikiem
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Strony dopuszczają zmiany umowy w następującym zakresie:
1) wydłużenia terminu realizacji Umowy wynikającego z niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp. lub zmiany przepisów prawa mającej wpływ na treść PFU o okres tych opóźnień,
2) możliwa jest zmiana terminów wykonania umowy jeżeli zmiana terminu nie wynika z winy Wykonawcy, a jego zmiana nie będzie większa niż o 6 miesięcy,
3) do dnia odbioru przez Zamawiającego koncepcji końcowej możliwa jest zmiana rozwiązań przedstawionych w wymaganiach stanowiących załączniki do SWZ będących podstawą opracowania PFU pod warunkiem zachowania opisanych funkcji, przy czym jeśli zmiana ta może zostać powiązana z wydłużeniem terminu umowy, to nie może być on dłuższy niż 3 miesiące.
4) Możliwa jest zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że będą spełnione wymagania w zakresie uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia,
2. Niezależnie od powyższego zmiana Umowy może nastąpić w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-29

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.