dolnośląskie (Lubań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie doziemienia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o Mieszka I 7 72-600 Świnoujście powiat: Świnoujście Tel : +48 91 32 67 345, Fax : +48 91 321 41 74 sekretariat@szpital-swinoujscie.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Świnoujście |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel : +48 91 32 67 3 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE Do złożenia oferty na wykonanie zamówienia Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujsciu sp. zo.o. z siedzibą w Świnoujściu Zaprasza do złożenia oferty na : ,, Wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie doziemienia ( II piętro rozdzielnica obok Sali cięć cesarskich RS 114)''. I. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie doziemienia: W ramach zadania należy wymienić 1 układ IT typu Medics producent Bender, zamontowany w rozdzielnicy obok Sali cięć cesarskich RS 114. Nowy układ powinien posiadać minimum 12 odpływów zabezpieczonych wyłącznikami instalacyjnymi dwubiegunowymi i być wyposażony w system lokalizacji doziemień oraz By-pass serwisowy (np., UPL710-2-63-IS0-BP-12-B16 lub równoważny). 1OPIS URZĄDZEŃ KONTROLI SIECI TN-SIIT: W ramach zadania należy wymienić 1 układ IT typu Medics producent Bender, zamontowany na Oddziale ginekologiczno-położniczym( rozdzielnica Sali cięć cesarskich RS114).Układ nr 1 powinien posiadać 12 odpływów zabezpieczonych wyłącznikami instalacyjnymi dwubiegunowymi i być wyposażony w system: lokalizacji doziemień oraz By-pass serwisowy (np. UPL710-2-63~ISO-BP~012-B16 lub równoważny). W ramach zadania należy również wymienić kasetę sygnalizacyjno-kontrolną. Układ należy połączyć z istniejącą siecią komunikacyjną rozdzielnicy izolowanych IT. Specyfikacja urządzenia: 1. Moduł przełączająco-kontrolny dla pomieszczeń grupy 2 zgodny z PN-HD 60364-7- 710:2012, PN-EN 61508:2010, PN-EN61557-8:20071 PN-EN 61557-9:2009,PN-EN 61508: ? Diagnostyka układu poprzez sprawdzanie wszystkich jego elementów zgodnie z PN-EN 61508 na poziomie min. SIL2, ? Kontrola napięcia na linii zasilania normalnego (linia podstawowa) wraz z wyświetleniem wartości napięcia i częstotliwości, ? kontrola napięcia na linii zasilania ze źródła bezpiecznego zasilania (linia rezerwowa) wraz z wyświetleniem wartości napięcia i częstotliwości, ? Kontrola napięcia na szynach rozdzielnicy (za SZRem), ? pomiar prądu za układem przełączającym dla uniemożliwienia przełączenia zwarcia (wraz z sygnalizacją stanu zwarcia), ? Układ przełączający bez możliwości zgrzania styków z czasem przełączenia <0,5s, ? Możliwość ręcznego przełączenia zasilania i blokowania mechanicznego (np. poprzez kłódkę lub plombę), ? bypass serwisowy do bezprzerwowego przeprowadzania testów lub wymiany urządzenia z wymaganym załączeniem bypassu w czasie <3s. ? sygnalizacja o pracy w trybie ręcznego przełączania i po załączeniu bypassu (także na kasecie sygnalizacyjnej), ? możliwość współpracy z agregatem (poprzez jego załączenie) ? nastawy napięć w zakresie: 160...207V dla spadków napięcia i 240.,, 275V dla wzrostu napięcia ? nastawialny czas zwłoki przełączenia linii podstawowej na rezerwową w zakresie 50ms do 1OOs ? nastawialny czas powrotu na linię podstawową w zakresie 200ms do 1OOs ? współpraca z kasetą sygnalizacyjną - przesłanie cyfrowo informacji o zaistniałych stanach alarmowych (RS485), ? kontrola SZRu poprzez automatyczny test z wyświetleniem czasu przełączenia z linii 1 na linię 2. ? galwaniczne oddzielenie linii zasilających w celu uniknięcia przeniesienia zwarcia z jednej linii na drugą, ? wymagana metoda pomiarowa przekaźnika kontroli stanu izolacji (izometru) jako aktywna, 2impulsowa - umożliwiająca pomiar rezystancji izolacji i wykrycie doziemienia także w sieci z dołączonymi obwodami prądu stałego (DC) - (zgodnie z PN-EN61557-8:2007), ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? rezystancja wewnętrzna izometru Rwewn. >100k?, napięcie pomiarowe izometru U < 15 V DC, pomiar rezystancji izolacji prądem <150uA; nawet przy pełnym doziemieniu sygnalizacja gdy R < 50k? (nie może być możliwości nastawienia mniejszej wartości niż 50k? dopuszczalna pojemność sieci kontrolowanej do 5uF czas reakcji powinien być <5s jeśli rezystancja izolacji obniży się nagle do 25k? (50% z 50k?). Wyłączenie alarmu powinno nastąpić w ciągu 5s jeśli rezystancja izolacji nagle wzrośnie od 25k? do 1OM? (zgodnie z PN-EN61557-8:2007). Kontrola połączenia izometru z siecią i przewodem PE (zalecane przez PN-HD 60364-7-710:2012 i PN-EN 61557-8:2007) pomiar prądu obciążenia: sygnalizacja, gdy prąd > In (zgodnie z PN-EN 61557-8:2007) ciągły pomiar temperatury uzwojeń transformatora (wymaganie PN-HD 60364-7-710:2012 oraz PN- EN 61557-8:2007: sygnalizacja gdy temperatura przekroczy dopuszczalną) przycisk ,,TEST" umożliwiający przetestowanie przekaźnika kontroli stanu izolacji programowalne wejście cyfrowe i wyjście przekaźnikowe współpraca z systemem lokalizacji doziemień (wbudowane urządzenie testowe) współpraca z przekaźnikiem kontroli izolacji dla lamp operacyjnych historia zdarzeń alarmów. 2. Kaseta sygnalizacyjna: ? zielona lampka sygnalizująca normalny stan pracy (wymaganie PN-HD 60364-7-710:2012), ? żółta lampka sygnalizująca, gdy osiągnięty zostanie poziom minimalnej rezystancji izolacji przekaźnika ( wymaganie PN-HD 6034-7-710:2012)- nie może być możliwości jej wyłączenia, ? alarm akustyczny, gdy osiągnięty zostanie poziom minimalnej rezystancji izolacji przekaźnika-ten alarm może być wyłączony (wymaganie PN-HD 60364-7-710:2012), ? żółta lampka musi zgasnąć, gdy zostanie usunięta przyczyna alarmu(wymaganie PN-HD 60364-7-710:2012), ? ciekłokrystaliczny ekran dotykowy min.4, ? wskazanie wartości prądu obciążenia transformatora przy nominalnej pracy sieci, ? wskazanie czasu rzeczywistego, ? stoper i minutnik, ? min. 12 wejść cyfrowych, ? 2 wyjścia programowalne, ? Możliwość programowania i wyświetlania informacji alarmowych z innych elementów sieci elektrycznej (np. układu lokalizacji doziemień, gazów medycznych, UPSów), ? Możliwość wpisania własnych tekstów alarmowych poprzez gniazdo RJ45, ? Programowanie nastaw bezdotykowo poprzez NFC (ze smartphone), 3? Przycisk ,,clean'' do bezpiecznego czyszczenia kasety-wstrzymuje on pracę przycisków na kasecie, ? Praca pionowa lub pozioma- wybór programowo. 3.Układ lokalizacji doziemień: ? współpraca z przekaźnikiem kontroli stanu izolacji (zgodnie z PN-EN 61557-9:2009) ? lokalizowanie uszkodzonego (doziemionego) odpływu zarówno dla doziemień symetrycznych jak i niesymetrycznych (zgodnie z PN-EN 61557-9:2009), ? prąd pomiarowy < 1 mA, ? wskazanie doziemionego odpływu na urządzeniu i kasecie sygnalizacyjnej współpraca z kasetą sygnalizacyjną - przesłanie cyfrowo informacji o doziemionym odpływie i wartości prądu doziemienia. Dla zagwarantowania wysokiego stopnia bezpieczeństwa zasilania w Szpitalu muszą być zastosowane urządzenia kontrolne do kontroli sieci TN-S i IT spełniające wymagania norm: ? PN-HD 60364-7-710. Maj 2012, Instalacje elektryczne niskiego napięcia - Część 7- 710:Wymagania dotyczące specjalnych instalacji lub lokalizacji - Pomieszczenia medyczne; ? PN-EN 61557-8. Październik 2007. Bezpieczeństwo elektryczne w niskonapięciowych sieciach elektro energetycznych o napięciach przemiennych do 1000V i stałych do 1500V -- Urządzenia przeznaczone do sprawdzania, pomiarów lub monitorowania środków ochronnych - Część 8: Urządzenia do monitorowania stanu izolacji w sieciach IT, Anex A: Medyczne urządzenia kontroli izolacji; ? PN-EN 61557-9. Maj 2009, Bezpieczeństwo elektryczne w niskonapięciowych sieciach elektroenergetycznych o napięciach przemiennych do 1000V i stałych do 1500V - Urządzenia przeznaczone do sprawdzania, pomiarów łub monitorowania środków ochronnych - Część 9: Urządzenia do lokalizacji uszkodzenia izolacji w sieciach IT. Anex A: Urządzenia do lokalizacji doziemień w pomieszczeniach medycznych; PN-EN 61558-2-15. Kwiecień 2012, Bezpieczeństwo użytkowania transformatorów, dławików, zasilaczy i zespołów takich urządzeń. - Część 2-15: Wymagania szczegółowe i badania dotyczące transformatorów separacyjnych do zasilania pomieszczeń medycznych. CPV: 3510000-5 Dokument nr: ZO/12/DTG/GB/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: dnia 23.04.2024r. o godz. 15.00 w siedzibie Zamawiającego pok.2.021. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć z dopiskiem: ,,Wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie doziemienia (II piętro rozdzielnica główna obok Sali cięć cesarskich RS 114) w Szpitalu Miejskim w Świnoujściu sp.zo.o.". w siedzibie Zamawiającego Ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, w sekretariacie Spółki pokój nr 2.010. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 23.04.2024r. do godz. 14.30. Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia: Wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie doziemienia do 31.05.2024r. Wymagania: III. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) dysponują osobami posiadającymi odpowiadające specyfice prac uprawnienia o specjalności do wykonywania tego typu prac oraz posiadającymi co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w tego typu pracach; 42) wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 usługi związane z wykonywaniem serwisowania i naprawy sieci doziemienia. 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł. IV. Do oferty należy dołączyć: 1) aktualny wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej; 2) oświadczenie o posiadaniu uprawnień w specjalności do wykonywania prac objętych zaproszeniem; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 usług związanych z wykonywaniem serwisowania i naprawy sieci doziemienia. Każda wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie); 4) wzór/projekt protokołu z przeprowadzonej kontroli okresowej - rocznej. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego zaproszenia. Wszystkie pozycje w formularzu cenowym powinny być wypełnione. 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w sposób czytelny i trwały. 3. Każda strona oferty powinna być ponumerowana. Każda naniesiona przez Wykonawcę zmiana powinna być przez niego parafowana. 4. Oferta musi być kompletna. Na ofertę składa się formularz ofertowy i (załącznik nr 1 do zaproszenia) oraz pozostałe dokumenty wskazane w poz. IV zaproszenia. 5. Dopuszcza się przedkładanie dokumentów w kopiach, przy czym w razie wątpliwości Zamawiającego może on wezwać do przedstawienia oryginału dokumentu lub kopii poświadczonej za zgodność. 6. Wszelkie poprawki naniesione w treści oferty powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. VI. Opis sposobu obliczania ceny: 1. W cenie Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 2. Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Wszystkie obliczenia powinny zostać dokonane ze szczególną starannością, a następnie podlegać wpisaniu do formularza ofertowego (załącznik nr 1). W celu uniknięcia ewentualnych omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych należy dokonać sprawdzenia ich poprawności. 5Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: VII. 1. 2. 3. 4. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszej ceny. Kryterium stanowi najniższa cena. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna liczbę punktów, tj. 100 %. Każda oferta zostanie przeliczona proporcjonalnie, według poniższego wzoru: C min Clm = ------------- x 100 % Co Clm - ilość otrzymanych punktów za kryterium ,,cena" Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych Co - cena oferty badanej Waga kryterium: 100. X. Zasady prowadzenia postępowania: 1. Oferta podlega odrzuceniu, gdy jej treść nie odpowiada treści zaproszenia. 2. Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty oraz inne omyłki polegające na niezgodności z zaproszeniem, które nie powodują istotnej zmiany oferty, zawiadamiając o tym Wykonawcę niezwłocznie, drogą elektroniczną. Wykonawca może, drogą elektroniczną, w terminie trzech dni złożyć oświadczenie, że nie wyraża zgody na poprawienie omyłkę. W takim wypadku jego oferta podlega odrzuceniu. 3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od dnia, w którym upłynął termin składania ofert. Termin ten może zostać wydłużony na wniosek Zamawiającego lub samodzielnie o okres nie dłuższy niż 30 dni. Korespondencja w przedmiotowej sprawie może odbywać się drogą elektroniczną. 4. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową. 65. Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli oferta przewyższa zaplanowaną przez Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia, 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty. 7. O wyniku postępowania, zamknięciu postępowania bez wyboru oferty albo jego unieważnieniu Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Postanowienia końcowe: 1. Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, iż zapoznał się z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia i w przypadku uznania przez Zamawiającego jego oferty za najkorzystniejszą zawrze umowę zgodnie z tym projektem. 2. Postępowanie ma charakter otwarty. 3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje wybranego Wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy. 4. W przypadku uchylania się od podpisania umowy Zamawiający może wybrać ofertę następnego w kolejności Wykonawcy. 5. Za uchylanie się od podpisania umowy Zamawiający uznaje w szczególności: a) Odmowę podpisania umowy, b) Niestawienie się bez usprawiedliwienia uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy w terminie i miejscu wyznaczonym na podpisanie umowy. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Zamawiający kieruje do oferentów/wykonawców będących osobami fizycznymi następującą informację: ,,1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mieszka I 7, 72- 600 Świnoujście. 2) Kontakt do inspektora swinoujscie.pl . ochrony danych osobowych e-mail: iodo@szpital- 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów związanych z przeprowadzeniem konkursu ofert, zgodnie z niniejszym zaproszeniem, a w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, z realizacją podpisanej z Panią/Panem umowy, związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań, udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi, udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach, w celu realizacji obowiązków związanych z udostępnianiem informacji publicznej. 4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest: 7? Niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ? konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ? Niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5) Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane: a) Podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną. 6) Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu, w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: czas obowiązywania umowy, przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określony czas, okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów. 7) Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan prawo do: ? dostępu do swoich danych osobowych, ? żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, ? żądania usunięcia swoich danych osobowych, w szczególności w przypadku cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania, ? żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, ? wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy też na potrzeby marketingu bezpośredniego, ? przenoszenia swoich danych osobowych, ? wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8) W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody - ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę może Pani/Pan wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny bądź adres e-mailowy. 9) Informujemy, że nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 10) Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.". Kontakt: IX. Uprawniony do kontaktu z oferentami: Pan Dariusz Bielski -pok. 2.021,w godz.07.00-15.00,e-mail:dbielski@szpital-swinoujscie.pl; Pan Grzegorz Bogdański- pok. 2.021, w godz.07.00 - 15.00, e-mail:gbogdanski@szpital- swinoujscie.pl; |
© eurobudowa.pl 2004-2024