Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie i dostawa błotochronów i wygrodzeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i dostawa błotochronów i wygrodzeń

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Głogowska 131/133
60-244 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 839 60 00
zamowienia_publiczne@mpk.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 839 60 00
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r.
o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2022
poz. 893) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6)
tej ustawy.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa błotochronów i wygrodzeń,
zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do WP.
2. Dostarczone materiały muszą:
1) być fabrycznie nowe,
2) spełniać najwyższe wymagania jakościowe,
3) być wykonane zgodnie z aktualnymi Polskimi Normami,
4) być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w Warunkach technicznych
wykonania i odbioru (WTWiO) stanowiącymi Załącznik nr 4 do WP oraz Rysunkami
technicznymi stanowiącymi Załącznik nr 5 do WP.
3. Przedmiot zamówienia określony w Formularzu cenowym w grupie II pozycja 8 i 9 musi
być wykonany wg Katalogu Mebli Miejskich Poznania stanowiącego Załącznik nr 7 do WP.

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 29.04.2024 r. o godz. 10:15.

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać do dnia 29.04.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego:
tj. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 150, ulica Głogowska
131/133, 60-244 Poznań

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, trwale zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o.,
Dział Zamówień Publicznych, budynek B (parter) - pokój nr 150,
ul. Głogowska 131/133, 60-244 Poznań.

OFERTA NA DOSTAWĘ WYGRODZEŃ I BŁOTOCHRONÓW" - AL.0141.52.2024 (Nie.
otwierać do dnia 29.04.2024 r. przed godz.10:15).

Wymagania:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wybrane grupy
określone w załączniku nr 2 do WP.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert oddzielnie na poszczególne
pozycje w danej grupie.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani w żaden inny sposób
odbiegających technicznie, funkcjonalnie i jakościowo od przedmiotu zamówienia
określonego WP.
4. Zamawiający nie dopuszcza samodzielnego wprowadzania przez Wykonawców zmian
zapisów określonych w niniejszych WP oraz jego załącznikach.
5. Integralną część WP stanowi wzór umowy, który jest załącznikiem nr 3 do WP.
6. Na podstawie oferty cenowej Wykonawcy, zawartej w Formularzu Cenowym (załącznik
nr 2 do WP) zostanie określona wartość umowy.
7. Formularz cenowy (załącznik nr 2 do WP), Warunki techniczne wykonania i odbioru
(załącznik nr 4 do WP) oraz Rysunki techniczne (załącznik nr 5 do WP) staną się
załącznikami do umowy.
8. Oferta musi obejmować ilości podane w załączniku nr 2 do WP

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, jedynie w
formie konsorcjum lub spółki cywilnej.
2. Konsorcjum lub spółka cywilna muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz
złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami
zawartymi w rozdz. VII WP.
3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym
postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi
i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem
dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, będą
zobowiązani przekazać Zamawiającemu stosowną umowę regulującą ich współpracę,
zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:
1) sposób ich współdziałania,
2) zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich,
3) solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
4) zaleca się, aby umowa zawierała wskazanie, że jeden z Wykonawców jest
upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w
imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz przyjmowania
płatności od Zamawiającego.
1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym,
w jednym egzemplarzu.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy w
obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z
ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo
załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
3. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie
wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do
oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.
4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści WP.
5. Miejsca w ofercie, w których Wykonawca dokonał poprawek muszą być parafowane
przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy w obrocie prawnym, zgodnie
z zapisem ust.2.
6. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.

7. Koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres
siedziby Zamawiającego i opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wcześniejsze otwarcie ofert
nieoznaczonych wyraźnie i nie zaadresowanych zgodnie z wymaganiami, o których
mowa w ust. 6 i 7 WP. Oferty te zostaną zwrócone do Wykonawcy bez rozpatrywania.
9. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty spoczywają na Wykonawcy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy oświadczą, że:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 15
Regulaminu (...).
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.
7 ust. 1 w związku z ust. 9 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
Przystępujący do przetargu Wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji
Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1.
3. Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1).
4. Wypełniony Formularz cenowy (Załącznik nr 2).
5. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wygrodzeń,
o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 160 000,00 zł netto (Załącznik nr 6).
6. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, każdej z wymienionych
w Wykazie, o którym mowa w ust. 5.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego
zamówienia należy złożyć pełnomocnictwo zgodnie z rozdz. IV WP.
8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w
postępowaniu - Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k
Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 w związku z ust. 9 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 8 do WP).

Dokument wymieniony w ust. 2 i 7 winien być załączony do oferty w formie oryginału lub
kopii poświadczonej notarialnie.
Dokumenty wymienione w ust. 6 mogą być przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do
reprezentowania firmy ze strony Wykonawcy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem
rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. Za konieczne a jednocześnie wystarczające
Zamawiający uzna złożenie na kserokopii lub odpisie dokumentu własnoręcznego podpisu
przez osobę (osoby) podpisujące ofertę, poprzedzonego dopiskiem: ,,za zgodność z
oryginałem".
Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z
tłumaczeniem na język polski.
Termin realizacji zamówienia -12miesięcy od daty podpisania umowy.
1. Sposób obliczenia ceny:
1) Cena oferty musi być podana w złotych polskich.
2) ,,Wartość netto" dla danej pozycji w grupie należy obliczyć mnożąc odpowiednio ,,
ilość" przez ,,cenę jednostkową netto". ,,Wartość netto danej grupy" należy obliczyć
sumując wszystkie ,,wartości netto" dla danej pozycji w danej grupie.
3) ,,Łączna wartość netto zamówienia" należy obliczyć sumując wartości netto każdej
grupy. ,,Łączna wartość brutto zamówienia" należy obliczyć dodając do ,,Łączna
wartość netto zamówienia" podatek.
4) Cena winna uwzględniać wszelkie koszty wpływające na realizację zamówienia, w tym
m.in. transport.
5) Cenę netto należy podać jako wartości dodatnie. Podanie wartości ,,0,00" lub wartości
ujemnej będzie traktowane jako brak ceny i skutkować będzie odrzuceniem oferty.
6) Wszystkie wartości netto oraz ceny jednostkowe należy podać z dokładnością do
drugiego miejsca po przecinku.
2. Zamawiający poprawia w ofercie omyłki zgodnie z § 60 ust.2 Regulaminu (...):
1) Pod pojęciem oczywistych omyłek rachunkowych należy rozumieć wszelkie błędy
powstałe w wyniku działań matematycznych niezgodnych z zasadami arytmetyki.
2) Omyłkami pisarskimi będą wszelkie zmiany, których Wykonawca nie dokonał zgodnie
z zapisem rozdz. V ust. 5 WP, a które odbiegają, co do jego treści określonej przez
Zamawiającego.
3. Podana w Formularzu Cenowym przez Wykonawcę cena jednostkowa jest wiążąca i nie
podlega zmianie na podstawie zapisów § 60 ust.2 Regulaminu (...).
4. Wszelkie zmiany polegające na pominięciu którejkolwiek z istniejących w Formularzu
Cenowym pozycji w danej grupie nie będą uznane za możliwe do poprawienia na
podstawie zapisów § 60 ust.2 Regulaminu i skutkować będą odrzuceniem oferty.
5. O poprawieniu omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny Zamawiający informuje
Wykonawców zgodnie z § 63 Regulaminu (...).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w jednej z poniższych form:
? w pieniądzu - (w walucie złoty polski),
? w gwarancjach bankowych,
? w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wnieść na rachunek: MPK
Poznań Sp. z o.o. Santander Bank Polska S.A. oddział Poznań
11109027340000000101027429 z dopiskiem ,,WADIUM - DOSTAWA WYGRODZEŃ I
BŁOTOCHRONÓW - AL.0141.52.2024, NIP Oferenta: .......".
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy
przed upływem terminu do składania ofert (rozdz. XII ust.1 WP) nastąpi uznanie
rachunku Zamawiającego. Wykonawca załącza dowód wniesienia wadium do oferty.
5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, niż w pieniądzu, Wykonawca
zobowiązany jest złożyć w miejscu i przed upływem terminu określonego w rozdz. XII WP
ust. 1 oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego - wnosząc go w
oddzielnej, trwale zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,WADIUM - OFERTA NA DOSTAWĘ
WYGRODZEŃ I BLOTOCHRONÓW - AL.0141.52.2024" lub w przypadku wnoszenia
dokumentu gwarancji w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest przesłać
oryginał dokumentu podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez
Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji poręczenia na adres:
zamowienia_publiczne@mpk.poznan.pl wpisując w tytule ,,WADIUM - OFERTA NA
DOSTAWĘ WYGRODZEŃ I BŁOTOCHRONÓW - AL.0141.52.2024".
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać
następujące elementy:
1) nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),
2) nazwę Zamawiającego,
3) nazwę Gwaranta,
4) określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją,
5) sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego
zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy
Wykonawca:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w
ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie
określonym przez Zamawiającego.
Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek
dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.
W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź
posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca
nie wniósł wadium.

7. Wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany
ofertą.
8. Zasady przechowywania, zwrotu oraz przepadku wadium na rzecz Zamawiającego
określone są w Regulaminie (...).
2. Oferty, które dotrą do Zamawiającego po terminie składania ofert, będą traktowane jako
OFERTY ZŁOŻONE PO TERMINIE.
3. Oferty złożone po terminie, a oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację
Wykonawcy, będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
5. Uczestnicy postępowania otrzymają od Zamawiającego drogą e-mailową informację z
otwarcia ofert zawierającą zestawienie złożonych ofert i ceny ofertowe.
6. Wykonawcy, którzy nie złożyli ofert, mogą wystąpić do Zamawiającego o podanie
informacji z otwarcia ofert. Zamawiający przekaże informacje drogą e-mailową.
Zamawiający nie wymaga złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w przedmiotowym postępowaniu.
1. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia WP zgodnie z § 23
Regulaminu (...).
2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszych WP a treścią udzielonych
odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze
oświadczenie Zamawiającego.
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu do składania
ofert.
1. Oświadczenia, wnioski oraz zawiadomienia Wykonawcy przekazują pisemnie z
zastrzeżeniem ust. 3.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje związane z prowadzonym
postępowaniem Zamawiający może przekazywać za pomocą faksu lub drogą
elektroniczną na adres wskazany w formularzu ofertowym.
3. Oświadczenia, wnioski oraz zawiadomienia, o których mowa w ust.1 przekazywane przez
Wykonawcę za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie,

jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie
potwierdzona pisemnie.
4. Termin, o którym mowa w ust. 3 upływa w dniu roboczym o godz. 15:00.
5. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje, o których
mowa w ust.1 i 2, faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej
potwierdza fakt ich otrzymania.
1. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami:
Katarzyna Lesiuk e-mail: zamowienia_publiczne@mpk.poznan.pl
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą
z punktu widzenia kryteriów przyjętych w WP.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy złożyli oferty, wskazując nazwę firmy oraz adres, siedzibę oraz
cenę tego Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.
1. Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu, którzy złożyli oferty i którzy w toku
postępowania nie zostali ostatecznie wykluczeni z postępowania ani też ich oferty nie
zostały ostatecznie odrzucone mogą wnieść pisemny protest na następujące czynności
Zamawiającego:
- wybór oferty,
- unieważnienie postępowania,
- wykluczenie z postępowania wykonawcy składającego protest,
- odrzucenie oferty złożonej przez wykonawcę składającego protest.
2. Protest wnosi się do Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia, w którym Wykonawca
powziął lub mógł powziąć wiadomość o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę
wniesienia protestu. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do
Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
3. Wniesienie protestu dopuszczalne jest tylko przed zawarciem umowy.
4. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony przez podmiot
nieuprawniony lub z innych przyczyn niedopuszczalny.
5. Protest Wykonawcy powinien wskazywać oprotestowaną czynność Zamawiającego, a
także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i
prawnych Wykonawców uzasadniających wniesienie protestu.
6. Zamawiający rozstrzyga protest nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego wniesienia
z zastrzeżeniem ust.7.
7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo przedłużyć termin
rozstrzygnięcia protestu do 21 dni.
8. Rozstrzygnięcie protestu jest ostateczne i nie przysługują od niego środki odwoławcze.
9. W przypadku złożenia w postępowaniu jednej oferty i dokonaniu jej wyboru przez
Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
1. W przypadku oferty złożonej przez osobę fizyczną lub osobę fizyczną prowadzącą
działalność gospodarczą, Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy
Wykonawca podał nr PESEL.
2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający wymaga, aby przedłożyli oni przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia, umowę regulującą ich współpracę.
3. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówień w terminie nie krótszym niż 5 dni od
dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
4. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminu, o którym mowa w ust.3
w przypadku, jeśli złożono tylko jedną ofertę.
5. Do spraw nie uregulowanych w niniejszych Warunkach Przetargu mają zastosowanie
przepisy zawarte w Regulaminie (...).
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością (dalej jako: ,,MPK" lub ,,Zamawiający") dba o prywatność osób, których
dane uzyskuje w ramach organizowanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Państwa dane są u nas bezpieczne i związku z tym, na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz
art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej
jako: ,,RODO"), poniżej informujemy o przetwarzaniu danych osobowych w naszej spółce
oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało.
1. Administrator danych, , Inspektor ochrony danych.
Administratorem danych osobowych osób, których dane zostają przekazane
Zamawiającemu przez wykonawców w związku z ubieganiem się przez wykonawców o
udzielenie zamówienia publicznego jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w
Poznaniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (MPK), ul. Głogowska 131/133, 60-
244 Poznań. MPK powołało Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można
nawiązać kontakt pod w/w adresem lub mailowo: ido@mpk.poznan.pl.
2. Cel przetwarzania
Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego.
3. Podstawa prawna przetwarzania
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z prawnie
uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora, tj. zapewnienie
prawidłowego przebiegu postępowania..
4. Odbiorcy danych
Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy MPK odpowiedzialni za
przeprowadzenie postępowania oraz podmioty realizujące usługi na rzecz MPK (np. usługi
IT, doradztwo prawne). Odbiorcami danych mogą być również osoby lub podmioty,
którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o § 74 ust.3
Regulaminu udzielania zamówień w MPK Poznań Sp. z o.o. nieobjętych ustawą Prawo
Zamówień Publicznych.
5. Okres przechowywania
Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe.
7. Uprawnienia
Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje: prawo dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania. W razie uznania, że doszło do naruszenia ochrony
danych, osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Kategorie przetwarzanych danych osobowych
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych, których nie uzyskał
bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą (np. dane osoby skierowanej do realizacji
zamówienia, podwykonawcy, pełnomocnika, członka organu), w zależności od potrzeb:
imiona i nazwiska, imiona rodziców, miejsce i datę urodzenia, obywatelstwo, adres
zamieszkania, adres korespondencyjny, PESEL, NIP, serię i numer dokumentu
potwierdzającego tożsamość, datę jego wydania oraz datę ważności dokumentu, podmiot
wydający dokument; numer telefonu komórkowego, adres poczty elektronicznej, miejsce
pracy, stanowisko.
9. Źródło danych
Zamawiający uzyskał dane osobowe bezpośrednio od wykonawcy lub z publicznie
dostępnych rejestrów.

Uwagi:
Ustala się następujące kryterium oceny ofert - cena 100%, gdzie najkorzystniejszą ofertą
będzie oferta z najniższą łączną wartością netto wszystkich grup asortymentowych (suma
łącznych wartości netto grup: I, II).
1. Przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości:
5.000,00 zł (pięć tysięcy i 00/100 złotych)

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.