mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Łódź)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody - Etap II |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kliniczny Szpital Psychiatryczny SPZOZ w Rybniku Gliwicka 33 44-201 Rybnik powiat: Rybnik kancelaria@psychiatria.com https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - Etap II - powtórka Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. i c.w.u. oraz instalacji zimnej wody dla ciągu B (połączenie od kotłowni do budynków Portierni, III, VII, IX i połączenie samej instalacji zimnej wody z odczepem A i budynku Arteterapii) oraz zabudowa odrębnej instalacji hydrantowej dla całego Szpitala (przykładowy przedmiar określony w Załączniku nr 9 do SWZ) oraz ciągu D, C, - zamówienia z prawa opcji na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku realizowana na zasadzie zaprojektuj i buduj, tj. sporządzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, przeprowadzeniem zgłoszenia robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę jeśli będzie wymagane oraz wykonanie instalacji zewnętrznej c.o., c.w.u. zimnej wody przy spełnieniu warunków określonych w SWZ. Zakres prac jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym ,,Modernizacja sieci cieplnych wraz z zimną wodą Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - projekt i wykonanie, zwanego dalej PFU (Załączniku nr 2 do SWZ), i opisany w Projekcie umowy (Załączniku nr 3 do SWZ), w szczególności w jego § 2 oraz w Przykładowym przedmiarze instalacji hydrantowej (Załączniku nr 9 do SWZ) CPV: 45000000-7, 71320000-7,71323100-9,45232140-5,45231110-9,45231100-6,45332000-3,45320000-6,45311200-2 Dokument nr: 2024/BZP 00288990, DZp.380.3.20.2024.DPr.203 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie wyłącznie za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik [w zakładce dotyczącej postępowania do wyszukania po znaku sprawy (numerze referencyjnym)] i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl , tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf, f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a)akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45instrukcje. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do "Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajduje się w rozdziale 11 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy, zwanym dalej Administratorem, jest: Kliniczny Szpital Psychiatryczny w Rybniku - Ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik; 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Macieja Frydeckiego, z którym Wykonawca ma prawo się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@psychiatria.com lub telefonicznie 32 43-28-171; 3) dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków związanych z prowadzeniem postępowania w trybie podstawowym na podstawie ustawy Pzp oraz art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; 4) obowiązek podania przez Pana/ią danych osobowych bezpośrednio Pana/i dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się w rozdziale 21 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-06 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZp.380.3.20.2024.DPr.203 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. i c.w.u. oraz instalacji zimnej wody dla ciągu B (połączenie od kotłowni do budynków Portierni, III, VII, IX i połączenie samej instalacji zimnej wody z odczepem A i budynku Arteterapii) oraz zabudowa odrębnej instalacji hydrantowej dla całego Szpitala (przykładowy przedmiar określony w Załączniku nr 9 do SWZ) oraz ciągu D, C, - zamówienia z prawa opcji na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku realizowana na zasadzie zaprojektuj i buduj, tj. sporządzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, przeprowadzeniem zgłoszenia robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę jeśli będzie wymagane oraz wykonanie instalacji zewnętrznej c.o., c.w.u. zimnej wody przy spełnieniu warunków określonych w SWZ. Zakres prac jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym ,,Modernizacja sieci cieplnych wraz z zimną wodą Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - projekt i wykonanie, zwanego dalej PFU (Załączniku nr 2 do SWZ), i opisany w Projekcie umowy (Załączniku nr 3 do SWZ), w szczególności w jego § 2 oraz w Przykładowym przedmiarze instalacji hydrantowej (Załączniku nr 9 do SWZ) 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zakres prac w ramach prawa opcji obejmuje: a) Odczep D (obejmującego podłączenie 8-iu budynków: od kotłowni do XVI, XVII, XIX, XX, Apteki, Duetu, Kaplica, XV ) b) Odczep C (główny ciąg od kotłowni z podłączeniem budynków Adm., Mag., Biblioteki i Kuchni) 11. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy 2) zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; 3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb Zamawiającego; 4) Zamawiający, w zależności od potrzeb, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, 5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem; 6) Zamawiający zastrzega, że czas na podjęcie realizacji zadania w ramach prawa opcji od momentu przesłania oświadczenia woli - zamówienia, przez Wykonawcę, nie może przekroczyć 2 dni; Wykonawca zgłasza gotowość do rozpoczęcia prac pisemnie; termin realizacji zamówienia rozpoczyna bieg od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy; 7) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ, niniejszej umowie i załącznikach do niej; 8) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto. Za robotę budowlaną o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie lub wykonaniu sieci, instalacji sanitarnych zewnętrznych, w tym instalacji c.o. lub c.w.u. w technologii preizolowanej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SWZ); 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ; 3) Oświadczenie, o których mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy); 4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy); 5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby: 6) Pełnomocnictwo 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) podmiotowego środka dowodowego (aktualnego na dzień złożenia) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, a mianowicie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (Wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - oświadczenie należy złożyć według wymogów Załącznika nr 6 do SWZ; oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym; c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/zy wykazuje/ą spełnienie warunku. 3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 455 Ustawy PZP oraz postanowień Projektu umowy (Załącznika nr 3 do SWZ) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-04 |
© eurobudowa.pl 2004-2024