Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, jednorodzinnego na budynek obsługi turystycznej

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sklep TIK-TAK Mariusz Marzec
por. Tadeusza Króla 1
27-600 Sandomierz
powiat: sandomierski
604405992
bystre@vp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188207
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sandomierz
Wadium: ---
Nr telefonu: 604405992
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, jednorodzinnego na budynek obsługi turystycznej.
Zamówienie ma zostać dofinansowane w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027; Działanie: Wsparcie MŚP; Priorytet: Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka; na podstawie wniosku numer FEPK.01.03-IZ.00-0110/23 w ramach projektu ,,Rozwój firmy Sklep TIK-TAK poprzez rozbudowę, przebudowę wraz ze zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek obsługi turystycznej oraz wprowadzenie nowych usług do oferty firmy".
Powstaje w kontekście projektu
FEPK.01.03-IZ.00-0110/23 - Rozbudowa, przebudowa wraz ze zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, jednorodzinnego na budynek obsługi turystycznej.

Część 1
Rozbudowa, przebudo. wraz ze zmianą sposobu użytko. budynku.

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa wraz ze zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, jednorodzinnego na budynek obsługi turystycznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Załączniku nr 4 do ZO - Przedmiarze.
Minimalna gwarancja na wszystkie roboty budowlane objęte zamówieniem: 24 miesiące.
UWAGA! Wykonawca, w ramach wykonywanych robót budowlanych, zobligowany będzie również do wykonania mebli na wymiar, ich instalacji i montażu, zgodnie z poniższym:
Szafki kuchenne wykonane z płyty meblowej w kolorze czarny mat
- 1 szt. szafka wymiary 60x80x60 (szerokość x wysokość x długość w cm) drzwi otwierana z prawej strony;
- 1 szt. szafka wymiary 60x80x60 cm, składająca się z szuflady 20 cm i drzwi otwieranych na prawa stronę;
- 1 szt. blat kuchenny z płyty meblowej o wymiarach 170x63 cm - o grubości 4 cm, w kolorze grafit;
- 2 szt. szafki wiszące o wymiarach 30x60x75 cm; azurowe z rurek metalowych ze stali galwanizowanej w kolorze czarnym;
Meble pozostałe:
- 1 szt. stół o wymiarach 80x134x3 blat (w cm) wykonany z drzewa litego; nogi stalowe w kolorze czarnym;
- 4 szt. krzeseł - drewniane w kolorze czarnym; siedziska obicie tapicerowane w kolorze szarym, z oparciem.
- 1 szt. łóżko tapicerowane w kolorze szarym; z zagłówkiem o wymiarach długość 205-209 cm; szerokość 160-170 cm; z zagłówkiem 85-86 cm; dopasowany do materaca.
- 1 szt. materac 160x200 cm o grubości min. 20 cm, wkład ze sprężyn bonellowych.
- 1 szt. szafka RTV w kolorze białym; z 3 szufladami o wymiarach 80x40x90 cm. wykonana z płyty meblowej.
Wykonanie i montaż mebli nie został ujęty w przedmiarze, jednakże każdy Wykonawca, składający ofertę MUSI doliczyć te prace, do całości ceny za realizację zamówienia.
Okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji na wszystkie roboty objęte zamówieniem to 24 miesiące. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji, za co oferta otrzyma dodatkowe punkty.

CPV: 39100000-3, 45000000-7, 45111000-8, 45211100-0, 45300000-0

Dokument nr: 2024-21522-188207, 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-06

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
leski
Gmina
Baligród
Miejscowość
Bystre
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-05-15
Koniec realizacji
2024-06-14
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Przedmiot zamówienia obejmuje trzy etapy:
- w okresie od dnia podpisania umowy do 14 czerwca 2024 r. należy wykonać wszelkie roboty budowlane związane z: demontażem starych płytek i barierek na tarasie, wywiezieniem gruzu, ułożeniem i montażem nowych desek tarasowych, montażem balustrady, realizacją wszystkich prac związanych z wiatą śmietnikową;
Etap 2
Początek realizacji
2024-09-01
Koniec realizacji
2024-09-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
- w II kwartale tj. od dnia 1 września 2024 r. do 30 września 2024 r. należy wykonać roboty budowlane związane z: demontażem płytek wewnątrz obiektu, ułożeniem nowych pytek, pełnym urządzeniem łazienek, wykonać wszelkie roboty związane ze stolarką okienną i drzwiową, a także zagospodarowaniem terenu tj. robotami związanymi z sauną i balią, ich instalacją, montażem, podłączeniem itd.
Etap 3
Początek realizacji
2024-10-01
Koniec realizacji
2024-12-15
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
- w III kwartale tj. od 1 października do maksymalnie 15 grudnia 2024 r. wykonać należy wszelkie pozostałe roboty budowlane, nie zrealizowane w II i III kwartale, a także wykonać i zamontować meble.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w zakresie dotyczącym:
a) wynagrodzenia - w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
b) terminu realizacji umowy - w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie przystąpienia do realizacji zamówienia lub wystąpienia przymusu realizacji robót dodatkowych, rzutujących na inne lub niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych przyczyn uniemożliwiających ze względu na technologię, normy lub inne przepisy, realizację prac przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia. W w/w sytuacji Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy o ilość dni, w których prace te nie mogły być wykonywane w związku z zaistnieniem przyczyn określonych w zdaniu poprzedzającym. W razie konieczności wydłużenia terminu, Wykonawca wystąpi z wnioskiem, w którym musi udokumentować wystąpienie przyczyn określonych powyżej. Brak możliwości prowadzenia prac musi być zgłaszany Zamawiającemu niezwłocznie.
2. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca będzie posiadał doświadczenia takie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (rozbudowa, przebudowa budynku) o wartości minimum 400 000,00 zł brutto (czterysta tysięcy złotych brutto).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a osoba ta posiada minimum 2-letnie doświadczenie jako kierownik budowy. Osoba ta będzie musiała zostać skierowana do realizacji zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-17
Data ostatniej zmiany
2024-04-17 12:41:44

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 70%
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 70 % x 100 = ...... pkt
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 70 punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji - znaczenie w ocenie 20%.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym. Jeśli Wykonawca zadeklaruje, że okres gwarancji, będzie wynosił:
- minimalnie 24 miesiące - 0 punktów,
- minimalnie 36 miesięcy - 10 punktów,
- minimalnie 48 miesięcy - 20 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Skrócenie terminu realizacji zamówienia - znaczenie w ocenie 10%.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym. Jeśli Wykonawca zadeklaruje, że termin realizacji zamówienia, będzie wynosił:
- do 15.12.2024 r. - 0 punktów,
- do 5.12.2024 r. - 5 punktów,
- do 25.11.2024 - 10 punktów.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Mariusz Marzec
tel.: 604405992
e-mail: bystre@vp.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.