śląskie (Pyskowice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dróg leśnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe NADLEŚNICTWO ŚWIERADÓW ul. 11 Listopada 1 59-850 Świeradów-Zdrój powiat: lubański + 48 757816333, faks + 48 757816633 swieradow@wroclaw.lasy.gov.pl https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Świeradów-Zdrój |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | + 48 757816333, faks |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów" Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ I - ,,Remont dróg leśnych w leśnictwie Czerniawa o nr inw.: 220/599; 220/794'' 1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w: - opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (załącznik nr 9 do SWZ), - przedmiar (załącznik nr 10 do SWZ), - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ), - zaświadczenia o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (załącznik nr 12 do SWZ), 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: leśnictwo Czerniawa: - nr inw. 220/599, nr działki: 1/258 , gm. Świeradów - Zdrój, powiat lubański, woj. dolnośląskie, - nr inw. 220/794, nr działki: 7/222 , gm. Świeradów - Zdrój, powiat lubański, woj. dolnośląskie, 3. Dodatkowe informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz obowiązującymi normami. b) realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obowiązującym zasadom i przepisom techniczno - budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji umowy, przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej. c) przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) i przepisach o wyrobach budowlanych, które także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w dołączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SWZ. CZĘŚĆ II - ,,Remont dróg leśnych w leśnictwie Czerniawa o nr inw.: 220/1565 i leśnictwie Czocha o nr inw. 220/776, 220/1044, 220/1649" 1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w: - opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (załącznik nr 9 do SWZ), - przedmiar (załącznik nr 10 do SWZ), - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ), - zaświadczenia o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (załącznik nr 12 do SWZ), 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: leśnictwo Czerniawa: - nr inw. 220/1565, nr działki: 20/245, 2/244, 11/250, 10/249 (po zmianie 24), gm. Świeradów - Zdrój, powiat lubański, woj. dolnośląskie. leśnictwo Czocha: - nr inw. 220/776, nr działki 859/295 (po zmianie 926), 859/294 (po zmianie 925), 859/297 (po zmianie 927), 522/297, 522/296 , 649/299, gm. Leśna, powiat lubański, woj. dolnośląskie. - nr inw. 220/1044, nr działki 649/299, gm. Leśna, powiat lubański, woj. dolnośląskie. - nr inw. 220/1649, nr działki 649/299,650/302, 652/302, 653/312 , 432/311, 431/310, gm. Leśna, powiat lubański, woj. dolnośląskie. 3. Dodatkowe informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz obowiązującymi normami. b) realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obowiązującym zasadom i przepisom techniczno - budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji umowy, przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej. c) przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) i przepisach o wyrobach budowlanych, które także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w dołączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SWZ. CZĘŚĆ III - ,,Remont dróg leśnych w leśnictwie Kotlina o nr inw.: 220/802; 220/710'' 1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w: - opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (załącznik nr 9 do SWZ), - przedmiar (załącznik nr 10 do SWZ), - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ), - zaświadczenia o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (załącznik nr 12 do SWZ), 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: leśnictwo Kotlina: - nr inw. 220/802, nr działki: 324,325,326,327,569/3, gm. Mirsk, powiat lwówecki, woj. dolnośląskie. - nr inw. 220/710, nr działki: 616,269,575/1,575/2, 307/1, gm. Mirsk, powiat lwówecki, woj. dolnośląskie. 3. Dodatkowe informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz obowiązującymi normami. b) realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obowiązującym zasadom i przepisom techniczno - budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji umowy, przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej. c) przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) i przepisach o wyrobach budowlanych, które także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w dołączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SWZ. CPV: 45233140-2, 45233142-6 Dokument nr: 2024/BZP 00291206, SA.270.14.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow. Zamawiający dopuszcza pomocniczo możliwość przesłania pocztą elektroniczną (e-mail: swieradow@wroclaw.lasy.gov.pl) dokumentów i oświadczeń o których mowa w SWZ, za wyjątkiem oferty. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy użyciu platformy zakupowej opisane zostały w instrukcjach dla wykonawców ,,platformazakupowa.pl" Open Nexus dostępnymi pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w Regulaminie platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnym pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy. 2. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 3. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow. 4. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow lub przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: swieradow@wroclaw.lasy.gov.pl. 5. Ofertę oraz oświadczenia składane w postępowaniu sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. SZCZEGÓŁY ROZDZIAŁ 10 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 21.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Świeradów, Ul. 11 Listopada 1 59-850 Świeradów - Zdrój; tel. 757816333; adres e-mail: swieradow@wroclaw.lasy.gov.pl Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Tomasz Nowiński, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem +48 63 240 65 32 . 21.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 21.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 21.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 21.5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 21.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej. 21.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 21.8. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 21.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 21.10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 21.11. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 21.12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 21.13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 21.14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow korzystając z sekcji Formularz, służącej do złożenia oferty Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024