dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stanisławów Rynek 32 05-304 Stanisławów powiat: miński inwestycje@stanislawow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Stanisławów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Goździówka, gmina Stanisławów Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres robót objętych SST Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej. Powierzchnie obliczone w granicach opracowania wynoszą: - powierzchnia jezdni -1920,0 m2 - powierzchnia poboczy -576,0 m2 W ramach zadania należy wykonać: o roboty przygotowawcze o roboty związane z nawierzchnią jezdni o roboty wykończeniowe Konstrukcje nawierzchni 1. jezdnia - warstwa ścieralna beton asfaltowy AC11S - 4cm - warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W - 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5mm - 20cm - grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa - 10cm 2. pobocza - kruszywo łamane stab. mechanicznie - 10 cm CPV: 45233220-7, 45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00291115, RIiOŚ.271.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@stanislawow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania). 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Wójt Gminy Stanisławów. Może Pan/Pani z nami kontaktować w następujący sposób: o listownie na adres: Urząd Gminy Stanisławów, Ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, o przez elektroniczną skrzynkę podawczą /5c4cdcj18g/SkrytkaESP dostępna na stronie www.epuap.gov.pl, o poprzez e-mail: urzad.gminy@stanislawow.pl, o telefonicznie: 25 7575090. 2. Inspektor ochrony danych Z inspektorem ochrony danych (zwany dalej ,,IOD") wyznaczonym przez Administratora może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób: o listownie na adres: Urząd Gminy Stanisławów, Ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, o przez elektroniczną skrzynkę podawczą /5c4cdcj18g/SkrytkaESP dostępna na stronie www.epuap.gov.pl, o poprzez e-mail: iod@stanislawow.pl, o telefonicznie: 25 7575849. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy i dochodzenie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy zawartej związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Pani/Pana zgoda wyrażona poprzez podpisanie umowy oraz następujące przepisy prawa: o ustawa z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), o ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164). 4. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty współpracujące z administratorem, w tym dostawcy usług technicznych i organizacyjnych umożliwiających wykonanie umowy oraz przechowywanie dokumentacji jej dotyczącej, osoby i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 5. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata przez cały czas trwania umowy oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych i przepisami wewnętrznymi administratora. 6. Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługuje Pani/Panu prawo: a) dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, b) do sprostowania (poprawiania) danych, c) do usunięcia danych osobowych, d) do ograniczenia przetwarzania danych, e) do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, f) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa. 7. Dobrowolność/ Obowiązek podania danych osobowych Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z realizacją umowy zawartej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-06 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RIiOŚ.271.9.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres robót objętych SST Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej. Powierzchnie obliczone w granicach opracowania wynoszą: - powierzchnia jezdni -1920,0 m2 - powierzchnia poboczy -576,0 m2 W ramach zadania należy wykonać: o roboty przygotowawcze o roboty związane z nawierzchnią jezdni o roboty wykończeniowe Konstrukcje nawierzchni 1. jezdnia - warstwa ścieralna beton asfaltowy AC11S - 4cm - warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W - 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5mm - 20cm - grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa - 10cm 2. pobocza - kruszywo łamane stab. mechanicznie - 10 cm 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 1) Cena oferty brutto - waga 60 2) Termin gwarancji - waga 40 Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru: C=Co + T C - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach Co - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium ,,cena oferty brutto" T- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium ,,termin gwarancji" 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: o nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp., o spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ; Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie: o zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, o uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o zdolności technicznej lub zawodowej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. 2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 4. Zaświadczenie albo inny dokument właściwego oddziału regionalnego lub właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. 5. Dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł 6. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie zyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W tym celu należy wykazać, iż Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa, przebudowa, modernizacja, remont dróg bitumicznych o wartości co najmniej 500 000,00 zł każda. 7. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W tym celu należy wykazać, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Podpisany wzór umowy. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnie Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który będzie upoważniony do: o reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub o reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie ze wzorem umowy będącym załącznikiem do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 1) Cena oferty brutto - waga 60 2) Termin gwarancji - waga 40 Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru: C=Co + T C - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach Co - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium ,,cena oferty brutto" T- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium ,,termin gwarancji" 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024