Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych oraz wykonanie opaski bezpieczeństwa przy drodze gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wólka Jakubowice Murowane 8 20-258 Jakubowice Murowane powiat: lubelski 81 478 17 50 gmina@wolka.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Jakubowice Murowane |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 81 478 17 50 |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łuszczów Pierwszy, gmina Wólka oraz wykonanie opaski bezpieczeństwa przy drodze gminnej 106113L w miejscowości Łuszczów Pierwszy i Bystrzyca Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łuszczów Pierwszy, gmina Wólka. Wymiary drogi gminnej nr 107378L i główny zakres robót: - długość budowanego odcinka około 643m, - szerokość jezdni bitumicznej zmienna 5,0m i 3,5m, - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym szer. 0,75m, - wykonanie nowego oznakowania pionowego 14 szt., Podstawowa konstrukcja drogi: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 5 cm, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm - 15cm, - dolna warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa - 20cm Przebudowa drogi gminnej 106113L w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa w miejscowości Łuszczów Pierwszy i Bystrzyca. Wymiary drogi i główny zakres robót: - długość odcinka drogi, na którym budowana będzie opaska około 840m, - szerokość opaski z kostki brukowej od 1,25m do 1,65 m, - wykonanie zjazdów z kostki brukowej (przejazd przez opaskę 10 szt.) około 140m2, - wykonanie krawężników odpływowych 19szt. - wycinka drzew i krzewów (Wykonawca zagospodaruje pozyskane drewno we własnym zakresie, a planowany zysk ze sprzedaży drewna powinien wkalkulować w cenę ryczałtową oferty odpowiednio ją pomniejszając), - regulacja/przestawienie poza opaskę urządzeń kolidujących, -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Podstawowa konstrukcja opaski: - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6cm, - podsypka cementowo-piaskowa, - warstwa mrozochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C3/4 - 15cm, - obramowanie obrzeżem i krawężnikiem. Podstawowa konstrukcja zjazdu: - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm, - podsypka cementowo-piaskowa, - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiazanego C90/3 utrwalonego mechanicznie - 15 cm, - warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C3/4 - 15cm, - obustronne obramowanie krawężnikiem. CPV: 45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00292067, RI.271.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1e9f7ad-f8c0-11ee-8d01-6607a228ef1b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Bezpośredni adres strony internetowej prowadzonego postępowania dostępny jest w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem" 6. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 7. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-Zamówienia. 8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym: RI.271.6.2024 9. Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf Szczegółowe informacje na temat komunikacji zawarte są w rozdziale 2 Specyfikacji warunków Zamówienia (SWZ). 10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (awaria platformy), Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w punkcie 1.5.9.) niniejszego ogłoszenia (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wólka z siedzibą w Jakubowicach Murowanych 8, 20-258 Jakubowice Murowane. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@wolka.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024