mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
podlaskie (Białystok)
śląskie (Bytom)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Starogard Gdański)
kujawsko-pomorskie (Grudziądz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA RYPIN ul. Lipnowska 4 87-500 Rypin powiat: rypiński 542809703 przetargi@rypin.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Rypin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 542809703 |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Budowa drogi gminnej nr 120329C Pręczki-Dębiany Zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze, 2) Roboty ziemne, 3) Podbudowy, 4) Nawierzchnie, 5) Oznakowanie pionowe, 6) Inne roboty, w tym inwentaryzacja powykonawcza Inwestycja drogowa realizowana będzie na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę w terminie do 31.05.2024 r. Fakturę za realizację inwestycji należy wystawić nie wcześniej niż dnia 29 listopada 2024 r. ze względu na uwarunkowania związane z wystąpieniem Beneficjenta z wnioskiem o płatność w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład. 1.2. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej 1) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Dębiany - Gmina Rypin, 2) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Borzymin, 3) Rozbudowa sieci wodociągowej pry trasie Sadłowo-Stępowo - w miejscowości Sadłowo, Nowe Sadłowo i Stępowo, 4) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kowalki. Fakturę za realizację inwestycji należy wystawić nie wcześniej niż dnia 29 listopada 2024 r. ze względu na uwarunkowania związane z wystąpieniem Beneficjenta z wnioskiem o płatność w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład. CPV: 45233140-2, 45400000-1,45316213-1,45233120-6, 45330000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00292213, RRW.271.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e98d0e45-fd84-11ee-885b-8267c0608453 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia (,,Platforma") https://ezamowienia.gov.pl/ lub poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty konieczne jest wyłącznie przy użyciu Platformy. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Zgodnie z zapisami rozdziału 9 SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 18. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 19. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". Zgodnie z zapisami rozdziału 9 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rypin, adres kontaktowy: Urząd Gminy Rypin, Ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin. 2) Administrator danych wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@lesny.ecom.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w cel prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin", Nr sprawy: RRW.271.10.2024, oraz zawarcia umowy na to zadanie a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego, a jeżeli czas realizacji zamówienia przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024