Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Poprawa jakości parkingów, placów i dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Brąszewice Sieradzka 98 98-277 Brąszewice powiat: sieradzki 438211778, faks 438211778 gmina@braszewice.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Brąszewice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 438211778, faks 4382 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Poprawa jakości parkingów, placów i dróg na terenie Gminy Brąszewice Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Remont placu w Brąszewicach przy ul Ks. Nierychlewskiego( po stronie prawej): obejmujący wykonanie: a) warstwy odsączającej z piasku na pow. 480 m2 b) podbudowy z kruszywa o gr. 17 cm na pow. 990 m2 c) nawierzchni z MM AC 11S gr. 4 cm na pow. 990 m2 2. Remont placu w Brąszewicach przy ul Ks. Nierychlewskiego (po stronie lewej) obejmujący wykonanie: a) profilowania istniejącej nawierzchni - 980,40 m2 b) wyrównania profilu kruszywem mieszanka 0/31,5 gr. ok. 5 cm - 10,35 m2 c) skropienia emulacją w ilości 0,5 kg/m2 - 980,40 m2 d) ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 4 cm - 980,40 m2 3. Plac przy OSP Kamieniki obejmujący wykonanie: a) profilowania istniejącej nawierzchni - 393 m2 b) wyrównania profilu kruszywem łamanym o gr. 5-8 cm - 31,44 m2 c) skropienia emulsją i ułożenie nawierzchni z MM AC 11S gr. N5 cm - 393 m2 4. Kosatka plac PSZOK roboty polegać będą na wykonaniu: a) robót zmiennych w celu wykonania koryta - 80,8 m3 b) podbudowy z kruszywa mieszanki 0/63, gr. 15 cm i mieszanki 0/31,5 gr 5 cm -809 m2 c) skropienia podbudowy emulsją i ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 4 cm - 809 m2 d) plantowaniu pobocza 106,00 m2 5. Starce plac i parking przy OSP roboty polegać będą na wykonaniu: a) profilowana istniejącej nawierzchni z kruszywa 799,25 m2 b) wyrównania profilu istniejącej podbudowy mieszanka 0/31,5 gr. Do 10 cm - 79,92 m3 c) skropienia podbudowy emulsją i ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 5 cm na pow. 799,25 m2 6. Bukowiec plac przy OSP roboty polegać będą na: a) profilowaniu istniejącej nawierzchni kruszywa i wyrównanie profilu mieszanką 0/31,5 gr. do 8 cm - 36,10 m3 b) cieciu krawędzi jedni drogi gminnej i posmarowanie krawędzi asfaltem - 47 m oraz skropienie emulsją i ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 5 cm na pow. 326,60m2 7. Czartoria plac przy OSP roboty polegać będą na: a) wykonaniu robót ziemnych w celu wykonania koryta pod podbudowę 147.40 m3 b) wykonaniu podbudowy z mieszanki 0/63 gr 12 cm i mieszanki 0/31,5 gr. 5 cm na powierzchni 670 m2 c) skropienia podbudowy emulsją i ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 4 cm na pow. 670,0 m2 8. Błota plac przy OSP roboty polegać będą na a) profilowaniu istniejącej nawierzchni kruszywa i wyrównanie profilu mieszanką 0/31,5 - plac przed budynkiem o śr. gr. 8 cm - 15,87 m3 - plac do zawracania autobusu wyrównanie o śr. Gr. 10 cm - 64,75 m3 b) skropienia podbudowy emulsją i ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 4 cm na pow. 845,95 m2 9. Brąszewice plac przy poczcie roboty polega będą na: a) rozbiórce nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50x7 - 70 m2 b) przeprofilowaniu istniejących podbudów z kruszywa drobnego, brukowca, betonu - 379,20 m2 c) wyrównaniu profilu poprzecznego kruszywem 0/31,50 - 11,376 m3 d) ułożeniu nawierzchni z MMA AC 11S gr. 5 cm - 379,20 m2 e) ułożeniu nawierzchni chodnika z płyt betonowych rozbiórkowych 70 m2 10. Remont drogi gminnej 114106E w miejscowości Przedłęcze Inwestycja obejmuje poszerzenie jezdni do 5,0m i wykonanie na całej szerokości powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami. Poszerzenie jezdni obustronne szerokości 0,5-0,6 m poprzez wykonanie podbudowy w postaci: a) umocnione podłoże z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,5 grubości 10 cm, b) podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwa z mieszanki 0/63 gr. 20 cm c) warstwy mieszanki mineralno - asfaltowej AC 11 W gr. 4 cm., 1. Przebudowa drogi gminnej nr 114138E w zakresie budowy chodnika w m. Żuraw a) długość chodnika do wykonania- 341mb b) szerokość chodnika 1,8 m c) nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 i podbudowie z chudego betonu C 5/6 gr. 15 cm, ograniczona krawężnikiem najazdowym od strony jezdni. d) Nawierzchnia wjazdów z kostki kolorowej gr. 8 cm. e) Poszerzenie jezdni miedzy krawędzią jezdnia a krawężnikiem z płyty ażurowej Meba 60x40 cm o gr. 8 cm. 2. Godynice plac działka nr 1745, roboty polegać będą na a) wykonaniu robót ziemnych w celu poszerzenia i pod krawężniki 10,5 m3 b) oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z kruszywa - 890 m2 c) wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa - 1780m2 d) wyrównaniu profilu istniejącej podbudowy z kruszywa mieszanka 0/31,50 -124,62 m3 e) wykonaniu nawierzchni z płyt Meba ażurowych 150 m2 f) wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1630m2 ograniczonej krawężnikiem 15x30 -120 m na ławie oporem oraz opornikiem 12x25 na ławie z oporem 175 m, a także przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki na wjazdach - 44,0m2 CPV: 45233220-7, 45233140-2,45233222-1,45233250-6, 45233250-6 Dokument nr: 2024/BZP 00292094, IT.271.1.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywała się za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gmina Brąszewice, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl/ Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie wyników itp. będą zamieszczane na Systemie e-ZP. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-ZP. W Systemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP: Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8, Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS, Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych): stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s; zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze; system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux. Złożenie oferty, w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany ) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów: wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start. Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania podpisu elektronicznego, kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty); podpis zaufany; podpis osobisty; Oferty, oświadczenia, o których mowa zasoby, o kto mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2023.57 t.j.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ. Zamawiający zaleca składnie ww. plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia oferty/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym oraz wiadomości wynosi 150 MB; Wykonawca składa ofertę w trybie podstawowym za pośrednictwem funkcji ,,Wyślij" formularzy do złożenia, wycofania oferty. Wysłana oferta/oferta dodatkowa w trybie podstawowym jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Brąszewicach, ul. Sieradzka 98 , 98-277 Brąszewice 2. Inspektorem ochrony danych osobowych / jest Pan Sylwester Krawczyk, kontakt: e-mail sylwester.krawczyk@outsourcing-iod.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. 5. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: 1) ustawa z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych; 2) ustawa z 27.08.2009 r. o finansach publicznych; 3) ustawa z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 6. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74-76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). 7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Posiada Pani/Pan prawo: 1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 PZP, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane; 4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 12. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 13. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 10:00 Miejsce składania ofert: https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024