Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa jakości parkingów, placów i dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa jakości parkingów, placów i dróg

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Brąszewice
Sieradzka 98
98-277 Brąszewice
powiat: sieradzki
438211778, faks 438211778
gmina@braszewice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Brąszewice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 438211778, faks 4382
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa jakości parkingów, placów i dróg na terenie Gminy Brąszewice
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Remont placu w Brąszewicach przy ul Ks. Nierychlewskiego( po stronie prawej): obejmujący wykonanie:
a) warstwy odsączającej z piasku na pow. 480 m2
b) podbudowy z kruszywa o gr. 17 cm na pow. 990 m2
c) nawierzchni z MM AC 11S gr. 4 cm na pow. 990 m2
2. Remont placu w Brąszewicach przy ul Ks. Nierychlewskiego (po stronie lewej) obejmujący wykonanie:
a) profilowania istniejącej nawierzchni - 980,40 m2
b) wyrównania profilu kruszywem mieszanka 0/31,5 gr. ok. 5 cm - 10,35 m2
c) skropienia emulacją w ilości 0,5 kg/m2 - 980,40 m2
d) ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 4 cm - 980,40 m2
3. Plac przy OSP Kamieniki obejmujący wykonanie:
a) profilowania istniejącej nawierzchni - 393 m2
b) wyrównania profilu kruszywem łamanym o gr. 5-8 cm - 31,44 m2
c) skropienia emulsją i ułożenie nawierzchni z MM AC 11S gr. N5 cm - 393 m2
4. Kosatka plac PSZOK roboty polegać będą na wykonaniu:
a) robót zmiennych w celu wykonania koryta - 80,8 m3
b) podbudowy z kruszywa mieszanki 0/63, gr. 15 cm i mieszanki 0/31,5 gr 5 cm
-809 m2
c) skropienia podbudowy emulsją i ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 4 cm - 809 m2
d) plantowaniu pobocza 106,00 m2
5. Starce plac i parking przy OSP roboty polegać będą na wykonaniu:
a) profilowana istniejącej nawierzchni z kruszywa 799,25 m2
b) wyrównania profilu istniejącej podbudowy mieszanka 0/31,5 gr. Do 10 cm - 79,92 m3
c) skropienia podbudowy emulsją i ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 5 cm na pow. 799,25 m2
6. Bukowiec plac przy OSP roboty polegać będą na:
a) profilowaniu istniejącej nawierzchni kruszywa i wyrównanie profilu mieszanką 0/31,5 gr. do 8 cm - 36,10 m3
b) cieciu krawędzi jedni drogi gminnej i posmarowanie krawędzi asfaltem - 47 m oraz skropienie emulsją i ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 5 cm na pow. 326,60m2
7. Czartoria plac przy OSP roboty polegać będą na:
a) wykonaniu robót ziemnych w celu wykonania koryta pod podbudowę 147.40 m3
b) wykonaniu podbudowy z mieszanki 0/63 gr 12 cm i mieszanki 0/31,5 gr. 5 cm na powierzchni 670 m2
c) skropienia podbudowy emulsją i ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 4 cm na pow. 670,0 m2
8. Błota plac przy OSP roboty polegać będą na
a) profilowaniu istniejącej nawierzchni kruszywa i wyrównanie profilu mieszanką 0/31,5
- plac przed budynkiem o śr. gr. 8 cm - 15,87 m3
- plac do zawracania autobusu wyrównanie o śr. Gr. 10 cm - 64,75 m3
b) skropienia podbudowy emulsją i ułożenie nawierzchni z MMA AC 11S 50/70 gr. 4 cm na pow. 845,95 m2
9. Brąszewice plac przy poczcie roboty polega będą na:
a) rozbiórce nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50x7 - 70 m2
b) przeprofilowaniu istniejących podbudów z kruszywa drobnego, brukowca, betonu - 379,20 m2
c) wyrównaniu profilu poprzecznego kruszywem 0/31,50 - 11,376 m3
d) ułożeniu nawierzchni z MMA AC 11S gr. 5 cm - 379,20 m2
e) ułożeniu nawierzchni chodnika z płyt betonowych rozbiórkowych 70 m2
10. Remont drogi gminnej 114106E w miejscowości Przedłęcze
Inwestycja obejmuje poszerzenie jezdni do 5,0m i wykonanie na całej szerokości powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami. Poszerzenie jezdni obustronne szerokości 0,5-0,6 m poprzez wykonanie podbudowy w postaci:
a) umocnione podłoże z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,5 grubości 10 cm,
b) podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwa z mieszanki 0/63
gr. 20 cm
c) warstwy mieszanki mineralno - asfaltowej AC 11 W gr. 4 cm.,
1. Przebudowa drogi gminnej nr 114138E w zakresie budowy chodnika w m. Żuraw
a) długość chodnika do wykonania- 341mb
b) szerokość chodnika 1,8 m
c) nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 i podbudowie z chudego betonu C 5/6 gr. 15 cm, ograniczona krawężnikiem najazdowym od strony jezdni.
d) Nawierzchnia wjazdów z kostki kolorowej gr. 8 cm.
e) Poszerzenie jezdni miedzy krawędzią jezdnia a krawężnikiem z płyty ażurowej Meba 60x40 cm o gr. 8 cm.
2. Godynice plac działka nr 1745, roboty polegać będą na
a) wykonaniu robót ziemnych w celu poszerzenia i pod krawężniki 10,5 m3
b) oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z kruszywa - 890 m2
c) wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa - 1780m2
d) wyrównaniu profilu istniejącej podbudowy z kruszywa mieszanka 0/31,50 -124,62 m3
e) wykonaniu nawierzchni z płyt Meba ażurowych 150 m2
f) wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1630m2 ograniczonej krawężnikiem 15x30 -120 m na ławie oporem oraz opornikiem 12x25 na ławie z oporem 175 m, a także przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki na wjazdach - 44,0m2

CPV: 45233220-7, 45233140-2,45233222-1,45233250-6, 45233250-6

Dokument nr: 2024/BZP 00292094, IT.271.1.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywała się za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gmina Brąszewice, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl/
Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie wyników itp. będą zamieszczane na Systemie e-ZP.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-ZP.
W Systemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,
Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,
Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s; zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze; system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.
Złożenie oferty, w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany ) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:
wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub
wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania podpisu elektronicznego,
kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty); podpis zaufany; podpis osobisty;
Oferty, oświadczenia, o których mowa zasoby, o kto mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2023.57 t.j.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
Zamawiający zaleca składnie ww. plików w formacie .pdf.
Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia oferty/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym oraz wiadomości wynosi 150 MB;
Wykonawca składa ofertę w trybie podstawowym za pośrednictwem funkcji ,,Wyślij" formularzy do złożenia, wycofania oferty. Wysłana oferta/oferta dodatkowa w trybie podstawowym jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Brąszewicach,
ul. Sieradzka 98 , 98-277 Brąszewice
2. Inspektorem ochrony danych osobowych / jest Pan Sylwester Krawczyk, kontakt: e-mail sylwester.krawczyk@outsourcing-iod.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
5. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
6. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74-76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiązywania umowy.
8. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 PZP, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
12. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
13. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 10:00
Miejsce składania ofert: https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.