dolnośląskie (Lubań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa konserwacji systemów alarmu pożarowego i gaśniczego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Chełmie Al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 16 22-100 Chełm powiat: Chełm Tel. 82 5622543, 82 5622553 gospodarczy@chelm.sr.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 82 5622543, 82 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Na usługę konserwacji systemów alarmu pożarowego i gaśniczego w 2024 roku Nazwa przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji systemów alarmu pożarowego i gaśniczego szczegółowo opisana w Załączniku nr 1 do Zaproszenia. Dokument nr: ZP.262-11/24 Składanie ofert: VI.Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 23 kwietnia 2024r. do godz. 13.00 e-mailem : gospodarczy@chelm.sr.gov.pl według wzoru oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia, pod rygorem odrzucenia oferty. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2025 r. Wymagania: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr D.021-1/21 Dyrektora Sądu dot. zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa jest mniejsza niż kwota 130 000 zł netto. 2. Zamawiające zastrzega sobie możliwość: a) Zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, b) Odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. ,,unieważnienie postępowania" w każdym czasie do momentu rozstrzygnięcia postępowania. 3. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. V.Inne wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca wyznaczy jedną osobę uprawnioną do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania i zawarcia umowy. 2. Upoważnionym do wykonywania czynności może być pracownik Wykonawcy, który posiada ważny certyfikat instalacji systemów przeciwpożarowych. 3. Wykonawca oświadcza, iż czynności objęte umową będą realizowane przez osoby posiadające ważne świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV w rozumieniu rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r., poz. 1392). W przypadku upływu terminu ważności świadectwa w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca niezwłocznie dostarczy kopię świadectwa na następny okres objęty umową. 4. Wykonawca dołączy do złożonej oferty kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia gospodarczej na sumę gwarancyjną min. 250 000,00 zł., a w przypadku, gdy z treści dokumentu nie wynika fakt opłacenia ubezpieczenia/składki w tym zakresie, na okres nie krótszy niż okres realizacji niniejszej Umowy. Jeżeli okres aktualnie posiadanej przez Wykonawcę polisy jest krótszy, należy złożyć oświadczenie o zobowiązaniu się do wykupienia wskazanego ubezpieczenia na dalszy okres realizacji niniejszej Umowy; 5. Zamawiający nie przewiduje realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. 6. Do złożonej oferty należy dołączyć referencje minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w jednostkach budżetowych, każda trwająca nie krócej niż 12-cie miesięcy w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty; VII. KRYTERIUM OCENY OFERT Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena. Zamawiający wybierze ofertę najtańszą spośród ofert nie odrzuconych. 2. Cena stanowi 100 % kryterium wyboru. Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym zaproszeniu a w przypadku uchylenia się tego Wykonawcy od zawarcia umowy - następnemu w kolejności oferującemu najniższą cenę i spełniającemu wszystkie wymagania określone w niniejszym zaproszeniu. 3. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego o wyjaśnienie ich treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty, a w przypadku braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty. 4. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego 1.oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu oraz w Załącznikach i która została oceniona zgodnie z postanowieniem ust 1 jako najkorzystniejsza. 6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożono oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców postępowania, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. Zamawiający ma prawo wzywać Wykonawców wielokrotnie do czasu złożenia przez nich różnych cen. Brak złożenia oferty dodatkowej w terminie jest równoznaczny z oświadczeniem o utrzymaniu dotychczasowej ceny. 7. Oferty nie spełniające wymogów określonych w Zaproszeniu do składania ofert zostają odrzucone. VIII. Postanowienia końcowe. 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 2. Sadem właściwym do rozpoznania spraw w zakresie postepowania jest Sad Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku. Uwagi: IX.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Informacja zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.chelm.sr.gov.pl w zakładce RODO. Kontakt: Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia Dariusz Nadworski tel. 82 562-25-43. |
© eurobudowa.pl 2004-2024