dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze Ptasia 2a 58-500 Jelenia Góra powiat: Jelenia Góra sekretariat.mzdim@jeleniagora.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/907112 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelenia Góra |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z wykonaniem ewidencji dróg" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z wykonaniem ewidencji dróg, polegających na: 1) uruchomieniu i wdrożeniu aplikacji internetowej do zarządzania infrastrukturą drogową - ewidencja dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych ONLINE; 2) opracowaniu mapy sieci dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych w formie systemu referencyjnego; 3) fotorejestracji korytarza dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych z pozycji 5 kamer na terenie miasta Jelenia Góra; 4) wykonaniu ewidencji dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z założeniem ,,Książek dróg" i wprowadzeniu wyników pomiarów i obliczeń do wdrożonej aplikacji internetowej; 5) przeglądzie okresowym rocznym i pięcioletnim dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych wraz z wykonaniem dzienników objazdów dróg na terenie miasta Jelenia Góra przy zastosowaniu automatycznej oceny nawierzchni jezdni dróg powiatowych, wojewódzkich, krajowych zgodnie z DSN 2019 GDDKiA oraz wizualnej oceny stanu nawierzchni jezdni zgodnie z BIKB-IBDiM dróg gminnych; CPV: 71631480-8, 72319000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00292663, MZDiM-P.271.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/907112 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907112. Szczegółowa informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, została zawarta w ust. 24 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w postępowaniu, w tym w zakresie wymogu użycia podpisu elektronicznego, zostały opisane w ust. 15 i 24 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO, w dokumentach zamówienia (ust. 26 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia). 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 RODO, w dokumentach zamówienia (ust. 26 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia). Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907112 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-06 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907112 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: MZDiM-P.271.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 188739,00 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z wykonaniem ewidencji dróg, polegających na: 1) uruchomieniu i wdrożeniu aplikacji internetowej do zarządzania infrastrukturą drogową - ewidencja dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych ONLINE; 2) opracowaniu mapy sieci dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych w formie systemu referencyjnego; 3) fotorejestracji korytarza dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych z pozycji 5 kamer na terenie miasta Jelenia Góra; 4) wykonaniu ewidencji dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z założeniem ,,Książek dróg" i wprowadzeniu wyników pomiarów i obliczeń do wdrożonej aplikacji internetowej; 5) przeglądzie okresowym rocznym i pięcioletnim dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych wraz z wykonaniem dzienników objazdów dróg na terenie miasta Jelenia Góra przy zastosowaniu automatycznej oceny nawierzchni jezdni dróg powiatowych, wojewódzkich, krajowych zgodnie z DSN 2019 GDDKiA oraz wizualnej oceny stanu nawierzchni jezdni zgodnie z BIKB-IBDiM dróg gminnych; 4.2.6.) Główny kod CPV: 71631480-8 - Usługi kontroli dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 72319000-4 - Usługi dostarczania danych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: 1) Kryterium I - CENA - 60 pkt 2) Kryterium II - TERMIN REALIZACJI ZAMÓWEINIA - 40 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postepowaniu dotyczące: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. 2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. 4. zdolności technicznej lub zawodowej: Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponuje jedną (1) osobą, wyznaczoną do realizacji przedmiotu zamówienia, tzn. przeprowadzania przeglądów dróg, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń - uprawniające do przeprowadzania przeglądów obiektów drogowych objętych niniejszym zamówieniem - a także będącą członkiem izby inżynierów budownictwa. 2) w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty co najmniej dwa trzy (3) zamówienia, obejmujące swoim zakresem: - wykonanie dokumentacji fotograficznej pasa drogowego z pozycji 5 kamer, dla dróg publicznych w oparciu o system referencyjny na długości minimum 150 km. - wykonanie lub aktualizacja dostępu do bazy danych ewidencyjnych dróg i obiektów mostowych z poziomu przeglądarki internetowej dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych. - dostarczenie oprogramowania do mobilnej pracy w terenie - zbierania informacji o bieżącym stanie technicznym dróg i obiektów im towarzyszącym z funkcją odnotowania tych zdarzeń w Dzienniku Objazdu Dróg ,,Książki Drogi". - wykonanie przeglądu okresowego dróg z wykorzystaniem wizualnej oceny stanu nawierzchni jezdni BIKB-IBDiM dla minimum 150 km dróg gminnych. - wykonanie przeglądu okresowego dróg z wykorzystaniem automatycznej oceny uszkodzeń nawierzchni jezdni, dla minimum 100 km powiatowych, wojewódzkich i krajowych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do Tomu I SWZ) - oświadczenie to składa odpowiednio: Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostepniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 u.p.z.p.; b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 u.p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do Tomu I SWZ); c) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu osób stanowi Załącznik Nr 3 do Tomu I SWZ); b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór Wykazu usług stanowi Załącznik Nr 4 do Tomu I SWZ). Wymagania Zamawiającego w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy zostały określone w ust. 8.1.4 Tomu I SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp - jeżeli umocowanie do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wszelka korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 8.1.4 Tomu I SWZ, musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Warunek, o którym mowa w ust. 8.1.4 pkt 1 ppkt 1.2 (w zakresie Części I zamówienia) oraz pkt 2 ppkt 2.2 Tomu I SWZ (w zakresie Części II zamówienia), dotyczący posiadanego doświadczenia, nie podlega sumowaniu, tj. nie dopuszcza się łączenia doświadczenia zdobytego przez kilku Wykonawców w postaci realizacji robót o mniejszym zakresie lub niższej wartości - w celu łącznego spełnienia postawionego warunku. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wskazanych w ust. 8.1.4 Tomu I SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, w którym należy wskazać, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Druk oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do Tomu I SWZ. 7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do Tomu I SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą. 8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz opis warunków ich wprowadzenia zostały określone w dokumentach zamówienia (w ust. 22 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia, a także w paragrafie 9 Projektu umowy, stanowiącego Tom II Specyfikacji Warunków Zamówienia). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: 1) Kryterium I - CENA - 60 pkt 2) Kryterium II - TERMIN REALIZACJI ZAMÓWEINIA - 40 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-04 |
© eurobudowa.pl 2004-2024