Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
11z dziś
6021z ostatnich 7 dni
20522z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa kanalizacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa kanalizacji

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA WIELICZKA
ul. Powstania Warszawskiego 1
32-020 Wieliczka
powiat: wielicki
12 263 41 00, faks 12 278 68 60
magistrat@wieliczka.eu
https://platformazakupowa.pl/transakcja/917446
Województwo: małopolskie
Miasto: Wieliczka
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 12 263 41 00, faks 1
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa kanalizacji w Sułkowie
w ramach zadania:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wieliczka
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa kanalizacji w Sułkowie w zakres którego wchodzą roboty kanalizacyjne (wykonanie nowej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV, studni rewizyjnych betonowych i PE oraz włączenie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sułków w Gminie Wieliczka), zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego, roboty brukarskie w ramach odtworzenia stanu pierwotnego.
Część I - Dla zakresu pozwolenia na budowę znak (sieć D1) : BGN.6740.IG.2075.2019 z dnia 12.01.2019 r. na działkach 259/1; 324/8; 324/7; 324/6; 324/5; 324/4; 324/3; 324/2; 324/1 obręb ewidencyjny Sułków gmina Wieliczka
Studnie betonowe DN 1000 - 6 szt (I etap: 5 szt., II etap: 1 szt.)
Studnie PP/PCV DN 400 - 7 szt (I etap: 5 szt., II etap: 2 szt.)
Sieć PCV DN 200 SN8 - 31,6 mb
Sieć PCV DN 160 SN8- 22,4 mb
Odtworzenie stanu pierwotnego:
- nawierzchnia z kostki betonowej drogowej - 81 m2,
Warunki geologiczne fragment opinii geotechnicznych autorstwa firmy GEONIEC: Podłoże terenu zbudowane jest z czwartorzędowych glin lessowych wykształconych jako pyły. Ze względu na ukształtowanie terenu oraz tym gruntów występujących w podłożu należy stwierdzić, iż cieki powierzchniowe drenują przyległe obszary jednak teren zbudowany jest z gruntów słabo przepuszczalnych i nie pozostaje z nim w bezpośrednim kontakcie hydraulicznym. W żadnym z otworów nie stwierdzono występowania zwierciadła wód podziemnych ani sączeń.
UWAGI
Wykonawca wykona prace związane z odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej po wykonaniu przez mieszkańców osiedla przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przepięciem budynków sieci
Jednocześnie Zamawiający informuje, że podłączenie budynków do sieci kanalizacji sanitarnej będzie wykonywane na zlecenie mieszkańców oraz na koszt własny mieszkańców, przy czym będzie możliwe po spełnieniu warunków podanych przez gestora tych sieci tj. Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o."
Wykonawca sieci kanalizacji sanitarnej będzie zobligowany do współpracy z wykonawcami przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych wskazanymi przez mieszkańców.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zewnętrzne i uporządkować teren budowy i tereny sąsiednie, jeżeli w czasie robót naruszył te tereny. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem realizacji zadania. Wykonawca ponosi wszelkie koszty za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w trakcie realizacji zadania. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanymi.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały
i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.
Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły
z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawczą).
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego przed podpisaniem umowy na wykonanie robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa kanalizacji w Sułkowie w zakres którego wchodzą roboty kanalizacyjne (wykonanie nowej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV, studni rewizyjnych betonowych i PE oraz włączenie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sułków w Gminie Wieliczka), zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego, roboty brukarskie w ramach odtworzenia stanu pierwotnego.
Część II - Dla zakresu pozwolenia na budowę znak (sieć D3): AB.6740.413.2021.IG z dnia 15.06.2021 r. na działkach 265; 266/2; 266/34 obręb ewidencyjny Sułków gmina Wieliczka
Studnie betonowe DN 1000 mm - 12 szt.
Studzienki PE DN 400 mm - 8 szt.
Sieć PCV DN 200 SN8- 125,6 mb (58,2+67,4)
Odtworzenie stanu pierwotnego:
- nawierzchnia z kostki betonowej drogowej - 171,6 m2,
Warunki geologiczne fragment opinii geotechnicznych autorstwa firmy GEONIEC: Podłoże terenu zbudowane jest z czwartorzędowych glin lessowych wykształconych jako pyły. Ze względu na ukształtowanie terenu oraz tym gruntów występujących w podłożu należy stwierdzić, iż cieki powierzchniowe drenują przyległe obszary jednak teren zbudowany jest z gruntów słabo przepuszczalnych i nie pozostaje z nim w bezpośrednim kontakcie hydraulicznym. W żadnym z otworów nie stwierdzono występowania zwierciadła wód podziemnych ani sączeń.
UWAGI
Wykonawca wykona prace związane z odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej po wykonaniu przez mieszkańców osiedla przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przepięciem budynków sieci
Jednocześnie Zamawiający informuje, że podłączenie budynków do sieci kanalizacji sanitarnej będzie wykonywane na zlecenie mieszkańców oraz na koszt własny mieszkańców, przy czym będzie możliwe po spełnieniu warunków podanych przez gestora tych sieci tj. Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o."
Wykonawca sieci kanalizacji sanitarnej będzie zobligowany do współpracy z wykonawcami przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych wskazanymi przez mieszkańców.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zewnętrzne i uporządkować teren budowy i tereny sąsiednie, jeżeli w czasie robót naruszył te tereny. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem realizacji zadania. Wykonawca ponosi wszelkie koszty za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w trakcie realizacji zadania. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanymi.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały
i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.
Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły
z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawczą).
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego przed podpisaniem umowy na wykonanie robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

CPV: 45231300-8

Dokument nr: 2024/BZP 00292795, WZP.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/917446
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpośredni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917446
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
2. Złożenie oferty następuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpośredni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917446
Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk ,,Przejdź do podsumowania". Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymaga się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty), przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcę przy składaniu oferty.
5. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, jak również wszelkie dokumenty i oświadczenia składane w trakcie postępowania, należy składać w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415 ze zm. ).
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący. - zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje
8. Z uwagi na techniczne ograniczenia formularza ogłoszenia (limit znaków) pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 6 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i
Gminy Wieliczka z siedzibą w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, Ul. Powstania Warszawskiego 1; 2. Inspektorem ochrony danych
osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzyżaniak - Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu; 3.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 - Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z
2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7.
Wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; 8. Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza ogłoszenia) dalsza klauzuli informacyjnej znajduje się w pkt 30
SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/917446
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917446

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.