Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa placów zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa placów zabaw

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA WIĘCBORK
ul. Mickiewicza 22
89-410 Więcbork
powiat: sępoleński
52 3897207, faks 52 3897212
inwestycje@wiecbork.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Więcbork
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 52 3897207, faks 52
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Zamówienia: Przebudowa placu zabaw w miejscowości Jastrzębiec, gm. Więcbork
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu nowych urządzeń zabawowych. Nawierzchnia bezpieczna: gleba, darń, piasek - wykona Inwestor we własnym zakresie. Zadanie obejmuje przebudowę placu zabaw w miejscowości Jastrzębiec, gm. Więcbork - lokalizacja dz. Nr ew. 347 ob. 0005 Jastrzębiec - zgłoszenie robót budowlanych do Starosty Sępoleńskiego (zaświadczenie znak sprawy: AB.6743.126.2024 z dnia 26.03.2024 r.)
Inwestycja obejmuje :
1) Roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe.
2) Roboty ziemne:
a) wykopy pod fundamenty betonowe dla urządzeń placu zabaw.
3) Montaż nowych urządzeń zabawowych:
a) Trampolina umieszczona w gruncie - szt. 1,
b) Huśtawka potrójna metalowa - szt. 1,
c) Karuzela - szt. 1,
d) Zestaw zabawowy metalowy - szt. 1,
e) Piaskownica - szt. 1,
f) Bujak na sprężynie - szt. 2,
g) Huśtawka wagowa - szt. 1.
4) Roboty wykończeniowe:
a) przywrócenie miejsca montażu i terenu przyległego do należytego porządku.
Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 1 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ
Część 2 Zamówienia: Przebudowa placu zabaw w miejscowości Pęperzyn, gm. Więcbork
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu nowych urządzeń zabawowych. Nawierzchnia bezpieczna: gleba, darń, piasek - wykona Inwestor we własnym zakresie.
Zadanie obejmuje przebudowę placu zabaw w miejscowości Pęperzyn, gm. Więcbork - lokalizacja dz. Nr ew. 79/1 ob. 0010 Pęperzyn - zgłoszenie robót budowlanych do Starosty Sępoleńskiego (zaświadczenie znak sprawy: AB.6743.124.2024 z dnia 26.03.2024 r.)
Inwestycja obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe.
2) Roboty ziemne:
a) wykopy pod fundamenty betonowe dla urządzeń placu zabaw.
3) Montaż nowych urządzeń zabawowych:
a) Tyrolka - Zjazd linowy - szt. 1,
b) Trampolina umieszczona w gruncie - szt. 1,
c) Huśtawka potrójna metalowa - szt. 1,
d) Karuzela - szt. 1,
e) Zestaw zabawowy metalowy - szt.1.
4) Roboty wykończeniowe:
a) przywrócenie miejsca montażu i terenu przyległego do należytego porządku.
UWAGA: Urządzenia zabawowe muszą być zgodne z normami m.in. PN - EN 1176.
Szczegółowy opis Części 2 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 2 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Część 3 Zamówienia: Budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu nowych napowietrznych urządzeń siłowych. Nawierzchnia bezpieczna: gleba, darń, piasek - wykona Inwestor we własnym zakresie.
Zadanie obejmuje budowę siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka - lokalizacja dz. Nr ew. 9 ob. 0020 Zgniłka - zgłoszenie robót budowlanych do Starosty Sępoleńskiego (zaświadczenie znak sprawy: AB.6743.125.2024 z dnia 26.03.2024 r.)
Inwestycja obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe.
2) Roboty ziemne:
a) wykopy pod fundamenty betonowe dla pylonu dwustanowiskowego.
3) Montaż nowych urządzeń siłowych:
a) Podwójny zestaw do ćwiczeń: urządzenie do ćwiczeń mięśni nóg, rąk i brzucha (prasa wiosła) i urządzenie do ćwiczeń mięśni nóg, rąk i baraków (orbitrek), urządzenia montowane na pylonie dwustanowiskowym - 1 kpl.,
b) Podwójny zestaw do ćwiczeń: urządzenie do ćwiczeń mięśni brzucha, nóg, barków
i ramion (poręcze) i urządzenie do ćwiczeń mięśni brzucha i pleców (ławka), urządzenia montowane na pylonie dwustanowiskowym - 1 kpl.
4) Roboty wykończeniowe:
a) przywrócenie miejsca montażu i terenu przyległego do należytego porządku.
UWAGA: Urządzenia na siłowni muszą być zgodne z normą PN EN 16630:2015-06.
Szczegółowy opis Części 3 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 3 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45262300-4,45112723-9,37535200-9, 45112720-8,37410000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00293589, SB.271.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f61b0f97-fe19-11ee-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
4. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@wiecbork.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Więcbork reprezentowana przez Burmistrza Więcborka z siedzibą przy Ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, tel. 52 389 72 07, e-mail: umwiecbork@wiecbork.pl ;
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Więcbork: e-mail: bip@wiecbork.pl, tel. 52 389 52 02;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: SB.271.8.2024, pn.: ,,Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720);
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-06 11:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zakładka: ,,Oferty/wnioski"

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.