dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Podniesienie atrakcyjności turystycznej na obszarze LSR poprzez zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA GRODZISK MAZOWIECKI ul. T. Kościuszki 12A 05-825 Grodzisk Mazowiecki powiat: grodziski 2275555534 zamowienia@grodzisk.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/917955 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Grodzisk Mazowiecki |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 2275555534 |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Podniesienie atrakcyjności turystycznej na obszarze LSR poprzez zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w gminie Grodzisk Mazowiecki w miejscowości Kłudzienko" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej wraz z nawierzchnią bezpieczną w miejscowości Kłudzienko, gm. Grodzisk Mazowiecki". Operacja współfinasowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania ,,wsparcie dla rozwoju w ramach inicjatywy LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020" 1. Ogólna charakterystyka stanu istniejącego: Kłudzienko, gm. Grodzisk Mazowiecki Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest we wsi Kłudzienko w Gminie Grodzisk Mazowiecki. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem 1878 m 2. Teren jest częściowo ogrodzony, znajdują się na nim nawierzchnie istniejące, liczne drzewa i krzewy oraz budynek świetlicy. II. Zakres przedmiotu umowy obejmuje m.in: 1.Kłudzienko Podstawowy zakres robót Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę placu zabaw i siłowni plenerowej wraz z nawierzchnią bezpieczną, uporządkowanie i urządzenie terenu zieleni w Kłudzienku, gm. Grodzisk Mazowiecki. Podstawowy zakres i opis planowanych robót objętych zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również zabezpieczenie terenu robót, roboty tymczasowe, towarzyszące itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ. CPV: 45212140-9 Dokument nr: 2024/BZP 00294072, ZP.271.39.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/917955 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917955 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera Rozdz. XIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego; 2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34; 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.39.2024 4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679; 5) osoba fizyczna posiada: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych; c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679; 6) osobie fizycznej nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679; c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. 11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917955 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917955 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej wraz z nawierzchnią bezpieczną w miejscowości Kłudzienko, gm. Grodzisk Mazowiecki". Operacja współfinasowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania ,,wsparcie dla rozwoju w ramach inicjatywy LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020" 1. Ogólna charakterystyka stanu istniejącego: Kłudzienko, gm. Grodzisk Mazowiecki Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest we wsi Kłudzienko w Gminie Grodzisk Mazowiecki. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem 1878 m 2. Teren jest częściowo ogrodzony, znajdują się na nim nawierzchnie istniejące, liczne drzewa i krzewy oraz budynek świetlicy. II. Zakres przedmiotu umowy obejmuje m.in: 1.Kłudzienko Podstawowy zakres robót Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę placu zabaw i siłowni plenerowej wraz z nawierzchnią bezpieczną, uporządkowanie i urządzenie terenu zieleni w Kłudzienku, gm. Grodzisk Mazowiecki. Podstawowy zakres i opis planowanych robót objętych zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również zabezpieczenie terenu robót, roboty tymczasowe, towarzyszące itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 Pzp polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jakie występują w zamówieniu podstawowym, tj. konstrukcyjno-budowlanych, ziemnych, drogowych w wysokości do 20 % pierwotnej wartości zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 441 Pzp nie przewiduje możliwość skorzystania w ramach prawa opcji z dodatkowych dostaw. 3. Warunki udzielenia zamówienia: 1) Zamówienie zostanie udzielone w jednym zamówieniu w przypadku gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację. 2) Wycena robót objętych zamówieniami zostanie dokonana na podstawie cen nie wyższych niż podane w ofercie dla takich lub podobnych robót, a w przypadku braku takiej możliwości na podstawie kosztorysów opracowanych na bazie aktualnych KNR przy zastosowaniu średnich cen i składników cenotwórczych dla województwa mazowieckiego, publikowanych w aktualnym na czas wyceny, wydawnictwie Sekocenbud lub Bistyp. Ceny materiałów ,,M" i pracy sprzętu ,,S" przyjmowane będą jako ceny średnie podawane przez te wydawnictwa, a w przypadku ich braku w tych wydawnictwach, wg hurtowych cen zakupu. W/w wycena zostanie wykonana każdorazowo przez Wykonawcę i przedłożona Zamawiającemu do akceptacji i ewentualnej korekty. Strony umowy mogą również określić inny sposób dokonania wyceny w/w robót. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60%; 2) Okres udzielonej gwarancji (G) - waga kryterium 40%. 1) Cena (C) - waga 60% Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% cena oferty ocenianej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu 2) Okres udzielonej gwarancji (G) W przypadku kryterium ,,Okres udzielonej gwarancji" (G), oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (G) = Gi/Gmax x Max (G) gdzie: Pi (G) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium ,,Okres udzielonej gwarancji" Gi Okres udzielonej gwarancji w ofercie "i"; Gmax Najdłuższy okres udzielonej gwarancji /w miesiącach/ spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert; Max (G) maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "okres udzielonej gwarancji". UWAGA ! 1) Najkrótszy okres udzielonej gwarancji - 36 m-cy 2) Najdłuższy oceniany okres udzielonej gwarancji - 48 m-cy /w przypadku, gdy Wykonawca udzieli gwarancji dłuższej niż 48 m-cy, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres gwarancji wynoszący 48 m-cy z zastrzeżeniem, że do umowy wpisany zostanie okres gwarancji wskazany przez wykonawcę w ofercie/. Liczba punktów określona zostanie na podstawie wzoru: C+G 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (G) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. a) dotyczącej Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegająca na budowie placu zabaw lub siłowni plenerowej o wartości każdej z robót co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) Zdolność zawodowa: Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: Kierownik Budowy Przedstawiciel Wykonawcy) posiadający: o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako Kierownik Budowy 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ; 2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 6 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów- dalej SWZ pkt.10 rozdz. X 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - (załącznik nr 3 do SWZ); 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ); 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ. 3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ; 2) Wykaz elementów rozliczeniowych sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1A do SWZ (wykaz, pod rygorem odrzucenia oferty, należy dołączyć do oferty); 3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy wg załącznika nr 7 do SWZ); 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy). 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60%; 2) Okres udzielonej gwarancji (G) - waga kryterium 40%. 1) Cena (C) - waga 60% Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% cena oferty ocenianej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu 2) Okres udzielonej gwarancji (G) W przypadku kryterium ,,Okres udzielonej gwarancji" (G), oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (G) = Gi/Gmax x Max (G) gdzie: Pi (G) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium ,,Okres udzielonej gwarancji" Gi Okres udzielonej gwarancji w ofercie "i"; Gmax Najdłuższy okres udzielonej gwarancji /w miesiącach/ spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert; Max (G) maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "okres udzielonej gwarancji". UWAGA ! 1) Najkrótszy okres udzielonej gwarancji - 36 m-cy 2) Najdłuższy oceniany okres udzielonej gwarancji - 48 m-cy /w przypadku, gdy Wykonawca udzieli gwarancji dłuższej niż 48 m-cy, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres gwarancji wynoszący 48 m-cy z zastrzeżeniem, że do umowy wpisany zostanie okres gwarancji wskazany przez wykonawcę w ofercie/. Liczba punktów określona zostanie na podstawie wzoru: C+G 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji (G) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2024