mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
podlaskie (Białystok)
śląskie (Bytom)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Starogard Gdański)
kujawsko-pomorskie (Grudziądz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Tarnów Krakowska 33-100 Tarnów powiat: Tarnów 14 688 01 42, faks 14 688 01 30 gk@gmina.tarnow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Tarnów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 14 688 01 42, faks 1 |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wola Rzędzińska I, Koszyce Małe, Łękawka, i Tarnowiec, Gmina Tarnów Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres robót obejmuje budowę oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Wola Rzędzińska I droga tzw. Krzyska na działce nr 265/1, Łękawka na działkach 135/3, 136/2, 138/2, 139/2; Tarnowiec Ul. A. Frysztakowej Koszyce Małe Ul. Główna Zakres robót : -montaż słupów, -montaż skrzynek bezpiecznikowych i odgromników, -montaż przewodów linii napowietrznych i uziemiających, -montaż opraw oświetleniowych -badania i pomiary, -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna. CPV: 45200000-9, 45316110-9,45231400-9 Dokument nr: 2024/BZP 00294045, GK.271.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-167fbf38-fca8-11ee-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub gk@gmina.tarnow.pl i pomocniczo https://bip.malopolska.pl/ugt 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie za art. 61 ust. 1 pzp komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświad-czeń między zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, gdzie: -środki komunikacji elektronicznej, należy przez to rozumieć środki określone w Rozporzą-dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020 poz. 2452). 2. Składanie ofert w niniejszym postępowaniu wraz z wymaganymi do oferty załącznikami, następuje wyłącznie poprzez platformę e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/. 3. W celu złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca powinien być zarejestrowany na w/w platformie i mieć konto ,,Wykonawca". Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, korzystania z funkcjonalności platformy oraz warun-ki techniczne, dostępne są w Regulaminie Platformy e-Zamówienia. Wykonawca przystępu-jąc do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z e-Zamówienia. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Platforma umożliwia powiązanie konta e-Zamówienia z Węzłem Krajowym i możliwość logowania za pomocą np. profilu zaufanego (ikonka zębatki w menu ustawienia -,,Zarządzaj kontem" -powiąż z WK). 4. Wykonawcy nie posiadający konta lub nie zalogowani mają wyłącznie podgląd i możliwość pobrania dokumentów zamówienia z wykorzystaniem funkcji ,,Przeglądaj postępowa-nia/konkury" dostępnej ze strony głównej w/w platformy. 5. Tylko zarejestrowany i zalogowany Wykonawca będzie miał możliwość złożenia oferty przez platformę oraz dostępu do rozbudowanego widoku postępowania. W tym celu należy się za-logować na platformie oraz postępować zgodnie z umieszczoną na niej Instrukcją interak-tywną zatytułowaną ,,Oferty, wnioski i prace konkursowe" w zakładce pn. ,,Centrum pomo-cy". 6. W celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu, zarejestrowany Wykonawca, po zalogo-waniu i wybraniu na stronie głównej przycisku ,,Przeglądaj postępowania/konkursy" może wybrać odpowiednie postępowanie i przejść do szczegółów wybranego postępowania; W wy-szukiwaniu można też wykorzystać link podany w Rozdz. I SWZ ,,strona internetowa prowa-dzonego postępowania". Wykonawcy zobligowani są do wykonywania czynności zgodnie z poleceniami systemowymi platformy. 7. Funkcjonalność złożenia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników działających jako Wykonawca i posiadających zadaną w ,,Panelu zarządzania" - ,,administrowanie użytkowni-kami" rolę/uprawnienie ,,Przygotowanie ofert/wniosków/prac konkursowych". 8. Uwaga ! Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tarnów 2) administrator wyznaczył inspektora danych osobowych z którym można się kontaktować pod adresem: iodo@gmina.tarnow.pl 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); b) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-167fbf38-fca8-11ee-b81b-aebd110f5279 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.10.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres robót obejmuje budowę oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Wola Rzędzińska I droga tzw. Krzyska na działce nr 265/1, Łękawka na działkach 135/3, 136/2, 138/2, 139/2; Tarnowiec ul. A. Frysztakowej Koszyce Małe ul. Główna Zakres robót : -montaż słupów, -montaż skrzynek bezpiecznikowych i odgromników, -montaż przewodów linii napowietrznych i uziemiających, -montaż opraw oświetleniowych -badania i pomiary, -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena 60 % 2. Okres gwarancji 40 % Poszczególne oferty otrzymują punkty obliczone wg wzoru: Ad 1. Punkty za kryterium ,,cena": W x = (C min : C x) x waga kryterium Gdzie: W x - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto, C min - najniższa cena spośród ofert spełniających wymogi specyfikacji, C x - cena rozpatrywanej oferty. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium odpowiada wadze tego kryterium podanej w procentach. Ad 2. Przyznanie punktów za kryterium okres gwarancji nastąpi na podstawie podanego w ofercie okresu gwarancji (liczonego od protokolarnego odbioru końcowego pełnego zakresu robót) w oparciu o wzór określony poniżej. Okres ten należy podać w pełnych miesiącach. UWAGA: Nie podanie w ofercie (lub innym dokumencie stanowiącym załącznik do oferty) okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje okres gwarancji 36 miesięcy. Wykonawca uzyska punktację w oparciu o wzór określony poniżej : G = G x /G max x waga kryterium gdzie : G - liczba punktów przyznana danej ofercie, G x - okres gwarancji w badanej ofercie jednak nie więcej niż 60 miesięcy. G max - najwyższa oferowana gwarancja spośród ofert nie odrzuconych jednak nie więcej niż 60 miesięcy, Maksymalna ilość punktów, jakie Wykonawca może otrzymać za kryterium GWARANCJA odpowiada wadze tego kryterium podanej w procentach. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy uzyska w tym kryterium punkty jak za 60 miesięcy gwarancji. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, (związane z posiadaniem przez Wykonawcę odpowiedniego wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) : Zamawiający nie stawia warunku w po-wyższym zakresie. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, (związane z udowodnieniem posiadania odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do działalności regulowanej, posiadania statusu członka danej organizacji itp.) : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyż-szym zakresie. d) zdolności technicznej lub zawodowej, (dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwali-fikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego) : Dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia : minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymagane (art. 104-107 pzp). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie wymagane (art. 104-107 pzp). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie wymagane (art. 104-107 pzp). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 5. Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów składa : -z ofertą, dla każdego z podmiotów, których to dotyczy oświadczenie z art. 125 ust. 1 pzp. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu (art. 125 ust.5 pzp), zawarte w wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ, -z ofertą, zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy -zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp składa każdy z Wykonawców (art. 125 ust. 4 pzp). 4. Wykonawcy wspólnie składający ofertę składają oświadczenie z art. 117 pzp, z którego wynika jakie roboty/usługi/dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. W uzasadnionych przypadkach (np. choroba, nieplanowany urlop itp.) dopuszcza się zmiany postanowień umowy dotyczące powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia innym osobom niż wskazane w ofercie na osoby o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym jakie wymagał Zamawiający lub wyższych. 2. Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian prawnych lub zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 3. W przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. 4. W przypadku zmiany Podwykonawcy. 5. W przypadku zmiany podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu; zmiana może nastąpić na taki podmiot, który wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż podmiot wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Zmiana postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym. 7. W przypadku gdy wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 8. W przypadku umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy Strony uwzględniają wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: o stawki podatku od towarów i usług, poprzez zastosowanie do obliczenia ceny brutto nowej stawki tego podatku, o wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w wysokości uwzględniającej tą zmianę. Sposób dokonania zmiany reguluje projekt umowy. 9. W przypadku robót budowlanych Zamawiający przewiduje ponadto zmiany następujące: a) Zmiana terminu spowodowana wstrzymaniem budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę. b) Wydłużenie terminu wykonania umowy w związku z koniecznością wykonania robót uzupełniających, zamiennych lub dodatkowych. c) Zmiana sposobu lub zakresu wykonania robót w przypadkach zmiany przepisów, skutkiem czego jest konieczność przyjęcia odmiennych rozwiązań niż założono w dokumentacji projektowej. d) Zmiana sposobu lub zakresu lub terminu wykonania robót, w przypadku wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym dla uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. e) Wydłużenie terminu wykonania zamówienia, spowodowane wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie prac zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Prac (STWIOR). f) Zmiana terminu wykonania zamówienia, spowodowane wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. g) Dopuszcza się zmiany w harmonogramie finansowym związane z częstotliwością fakturowania oraz terminem przedłożenia faktur. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena 60 % 2. Okres gwarancji 40 % Poszczególne oferty otrzymują punkty obliczone wg wzoru: Ad 1. Punkty za kryterium ,,cena": W x = (C min : C x) x waga kryterium Gdzie: W x - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto, C min - najniższa cena spośród ofert spełniających wymogi specyfikacji, C x - cena rozpatrywanej oferty. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium odpowiada wadze tego kryterium podanej w procentach. Ad 2. Przyznanie punktów za kryterium okres gwarancji nastąpi na podstawie podanego w ofercie okresu gwarancji (liczonego od protokolarnego odbioru końcowego pełnego zakresu robót) w oparciu o wzór określony poniżej. Okres ten należy podać w pełnych miesiącach. UWAGA: Nie podanie w ofercie (lub innym dokumencie stanowiącym załącznik do oferty) okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje okres gwarancji 36 miesięcy. Wykonawca uzyska punktację w oparciu o wzór określony poniżej : G = G x /G max x waga kryterium gdzie : G - liczba punktów przyznana danej ofercie, G x - okres gwarancji w badanej ofercie jednak nie więcej niż 60 miesięcy. G max - najwyższa oferowana gwarancja spośród ofert nie odrzuconych jednak nie więcej niż 60 miesięcy, Maksymalna ilość punktów, jakie Wykonawca może otrzymać za kryterium GWARANCJA odpowiada wadze tego kryterium podanej w procentach. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy uzyska w tym kryterium punkty jak za 60 miesięcy gwarancji. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2024