Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22432z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa budynku klubowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa budynku klubowego

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
ul. Rynek 1
35-064 Rzeszów
powiat: Rzeszów
przetargi@erzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: 40 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa budynku klubowego na stadionie KS Grunwald Budziwój w Rzeszowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane będzie na działkach nr: 1709/5, 1712/9, 1712/11,1714/3, 1715/6,1715/6, 1715/7,1715/9, 2862/1 w obr. 225 Budziwój własności Gminy Miasta Rzeszów obejmujących poprawę infrastruktury na stadionie KS Grunwald Budziwój w Rzeszowie, między innymi w niżej wymienionym zakresie:
1) wybudowanie budynku klubowego z infrastrukturą techniczną niezbędną do funkcjonowania budynku. Parametry określające wielkość budynku klubowego: budynek jednokondygnacyjny na rzucie prostokąta, długość 25m, szer.10m, wys. budynku 4,24 m, powierzchnia zabudowy: 250 m, kubatura: 628,4 m3 netto, 900 m3 brutto, powierzchnia użytkowa: 202,7m2, dach płaski. W budynku są do wykonania m.in. wewnętrzne instalacje wody, kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o, elektryczna, instalacja fotowoltaiki, solarna i alarmowa oraz monitoringu, instalacja wentylacji grawitacyjnej, budowa sieci wodociągu do hydrantu, przebudowa zewnętrznej instalacji energii elektrycznej z zamontowaniem skrzynki energii elektrycznej, budowa zewnętrznej instalacji kd i bezodpływowego zbiornika na deszczówkę, utwardzenie terenu pod miejsca parkingowe i pod wjazd na nieruchomość, rozbiórka istniejących kontenerów i wykonanie pozostałych elementów zagospodarowania terenu łącznie z sianiem trawy po robotach i uporządkowaniem terenu. Zakres zamówienia obejmuje biały montaż w budynku (baterie, zlewozmywak, kabiny natryskowe, szafki kuchenne, sprzęt agd (kuchenka, lodówka), wyposażenie pomieszczeń/sanitariatów w elementy ruchome np. lustra, uchwyty na papier toaletowy, pojemniki na mydło, wieszaki na ręcznik, itp.).
2) budowa ogrodzenia/piłkochwytów i wymiana nawierzchni na boisku treningowym o powierzchni nawierzchni na obszarze ok. 2170 m2 z uzupełnieniem podbudowy. Ogrodzenie panelowe boiska od postawienia strony zachodniej stadionu wraz z piłkochwytami o wys. 6m; w tym trzy furtki, 2 bramy ( główna wjazdowa na posesję, przesuwna automatycznie, wyposażona w domofon z oświetlenie wejść w postaci naświetlaczy LED, z czujkami ruchu i zmierzchu i druga brama wjazdowa na boisko/rozwierana ręcznie), umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi, remont istniejącego korytka odwadniającego, budowa schodów terenowych, postawienie 2 ławek/wiat dla zawodników i budowa piłkochwytów między boiskami (głównym i treningowym) o wys. 6m łącznie ze wzmocnieniem skarpy z budową schodków z boiska na skarpę.
3) budowa zewnętrznej instalacji oświetlenia boiska głównego z ułożeniem przewodów elektroenergetycznych do podłączenia lamp oświetleniowych z uruchomieniem instalacji i wykonaniem instalacji monitoringu obiektu oraz zamontowaniem tablicy wyników, w tym montaż 8 szt. słupów oświetleniowych o wys. ok. 14 m. Przed rozpoczęciem montażu słupów od strony wschodniej boiska należy sprawdzić istniejący rozstaw kotew montażowych do montażu słupów w 4 fundamentach pod słupy S1, S2, S3 i S4 wykonanych wraz z okablowaniem elektroenergetycznym do lam oświetleniowych i podejściem pod tablicę wyników ułożonymi w ziemi.
4) Zamawiający załącza propozycję harmonogramu rzeczowo-finansowego, na podstawie którego dokonywane będą płatności za wykonanie poszczególnych części robót w tym zgodnie z podziałem zaplanowanych środków na sfinansowanie zadania.
Na etapie postępowania przetargowego Wykonawcy mogą wnosić propozycję innego podziału elementów robót zgodnie z planowaną realizacją zamówienia.
Po podpisaniu umowy zmiany harmonogramu będzie można dokonać jedynie w sytuacjach o których mowa w § 4 i §18 projektowanych postanowień umowy

CPV: 45200000-9, 45400000-1,45300000-0,45111291-4,34928200-0,31527260-6

Dokument nr: 2024/BZP 00294169, ZP-A.271.34.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-343ea42a-fbef-11ee-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
5. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@erzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert)).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-09 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-A.271.34.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane będzie na działkach nr: 1709/5, 1712/9, 1712/11,1714/3, 1715/6,1715/6, 1715/7,1715/9, 2862/1 w obr. 225 Budziwój własności Gminy Miasta Rzeszów obejmujących poprawę infrastruktury na stadionie KS Grunwald Budziwój w Rzeszowie, między innymi w niżej wymienionym zakresie:
1) wybudowanie budynku klubowego z infrastrukturą techniczną niezbędną do funkcjonowania budynku. Parametry określające wielkość budynku klubowego: budynek jednokondygnacyjny na rzucie prostokąta, długość 25m, szer.10m, wys. budynku 4,24 m, powierzchnia zabudowy: 250 m, kubatura: 628,4 m3 netto, 900 m3 brutto, powierzchnia użytkowa: 202,7m2, dach płaski. W budynku są do wykonania m.in. wewnętrzne instalacje wody, kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o, elektryczna, instalacja fotowoltaiki, solarna i alarmowa oraz monitoringu, instalacja wentylacji grawitacyjnej, budowa sieci wodociągu do hydrantu, przebudowa zewnętrznej instalacji energii elektrycznej z zamontowaniem skrzynki energii elektrycznej, budowa zewnętrznej instalacji kd i bezodpływowego zbiornika na deszczówkę, utwardzenie terenu pod miejsca parkingowe i pod wjazd na nieruchomość, rozbiórka istniejących kontenerów i wykonanie pozostałych elementów zagospodarowania terenu łącznie z sianiem trawy po robotach i uporządkowaniem terenu. Zakres zamówienia obejmuje biały montaż w budynku (baterie, zlewozmywak, kabiny natryskowe, szafki kuchenne, sprzęt agd (kuchenka, lodówka), wyposażenie pomieszczeń/sanitariatów w elementy ruchome np. lustra, uchwyty na papier toaletowy, pojemniki na mydło, wieszaki na ręcznik, itp.).
2) budowa ogrodzenia/piłkochwytów i wymiana nawierzchni na boisku treningowym o powierzchni nawierzchni na obszarze ok. 2170 m2 z uzupełnieniem podbudowy. Ogrodzenie panelowe boiska od postawienia strony zachodniej stadionu wraz z piłkochwytami o wys. 6m; w tym trzy furtki, 2 bramy ( główna wjazdowa na posesję, przesuwna automatycznie, wyposażona w domofon z oświetlenie wejść w postaci naświetlaczy LED, z czujkami ruchu i zmierzchu i druga brama wjazdowa na boisko/rozwierana ręcznie), umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi, remont istniejącego korytka odwadniającego, budowa schodów terenowych, postawienie 2 ławek/wiat dla zawodników i budowa piłkochwytów między boiskami (głównym i treningowym) o wys. 6m łącznie ze wzmocnieniem skarpy z budową schodków z boiska na skarpę.
3) budowa zewnętrznej instalacji oświetlenia boiska głównego z ułożeniem przewodów elektroenergetycznych do podłączenia lamp oświetleniowych z uruchomieniem instalacji i wykonaniem instalacji monitoringu obiektu oraz zamontowaniem tablicy wyników, w tym montaż 8 szt. słupów oświetleniowych o wys. ok. 14 m. Przed rozpoczęciem montażu słupów od strony wschodniej boiska należy sprawdzić istniejący rozstaw kotew montażowych do montażu słupów w 4 fundamentach pod słupy S1, S2, S3 i S4 wykonanych wraz z okablowaniem elektroenergetycznym do lam oświetleniowych i podejściem pod tablicę wyników ułożonymi w ziemi.
4) Zamawiający załącza propozycję harmonogramu rzeczowo-finansowego, na podstawie którego dokonywane będą płatności za wykonanie poszczególnych części robót w tym zgodnie z podziałem zaplanowanych środków na sfinansowanie zadania.
Na etapie postępowania przetargowego Wykonawcy mogą wnosić propozycję innego podziału elementów robót zgodnie z planowaną realizacją zamówienia.
Po podpisaniu umowy zmiany harmonogramu będzie można dokonać jedynie w sytuacjach o których mowa w § 4 i §18 projektowanych postanowień umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
34928200-0 - Ogrodzenia
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w wysokości do 400 000,00 zł netto
Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w SWZ i podlegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.
Zakres robót budowlanych obejmuje roboty związane z przedmiotem zamówienia m.in. w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych, instalacyjnych.
Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: zostanie ono udzielone w jednym lub w kilku zamówieniach w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na realizację zamówienia/ zamówień
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
o o wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy budynku o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 wraz z instalacjami sanitarną i elektryczną,
oraz
o wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wybudowania lub wymiany nawierzchni boiska sportowego z podbudową o powierzchni nie mniejszej niż 1 000,00 m2 wraz z oświetleniem
Roboty mogły być wykonane maksymalnie w czterech zamówieniach.
Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Uwagi:
1) Pod pojęciem ,,budowy" należy rozumieć budowę w rozumieniu art. 3 pkt. 6 Ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351 z dnia 2021.12.20).
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane:
i. - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi - która pełniła będzie funkcję kierownika budowy,
ii. w specjalności instalacyjnej (branży sanitarnej) w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży sanitarnej,
iii. w specjalności instalacyjnej (branży elektrycznej) w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi m.in. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej
* Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (określonych w Rozdziale VI pkt. 1.4.1. a), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (określonych w Rozdziale VI pkt. 1.4.1. b), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ; b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ;
c) pełnomocnictwo - jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy)
4. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz - zgodnie z Rozdziałem IX SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł na zasadach określonych w SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu ,,nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 18 projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.