Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5810z ostatnich 7 dni
22976z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Suchedniów
Fabryczna 5
26-130 Suchedniów
powiat: skarżyski
agnieszka.jaszczur@suchedniow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Suchedniów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 postępowania - ,,Remont drogi gminnej - ulicy Dawidowicza" zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym.
2. Parametry określające zakres projektowanych robót
- droga gminna,
- długość odcinka ok. 50,00 m,
- szerokość jezdni 4,0 - 5,0 m,
- spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego.
Konstrukcję nawierzchni drogowej należy zaprojektować dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe należy doprowadzić do grupy nośności G4. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej oraz miejsca parkingowe:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - gr. 5 cm,
- warstwa z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. ok. 30,00 cm,
- warstwa wzmacniająca podłoże - stabilizacja C3/4 - gr. 25 cm.
- podłoże gruntowe.
Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo - wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2.
Chodnik:
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. 15 cm,
- podbudowa z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2 Mpa - gr. 15 cm.
- podłoże gruntowe.
Od strony jezdni chodnik należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30x100 na ławie betonowej wraz z oporem, natomiast od strony granicy pasa drogowego za pomocą obrzeża 8x30x100 na ławie betonowej wraz z oporem. W miejscach, gdzie będzie to konieczne należy zaprojektować i ustawić palisadę betonową.
Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 1 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.1. do Specyfikacji warunków Zamówienia.
Część 2 postępowania - ,,Remont drogi gminnej - ulicy Leśnej" zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym.
1. Dane Ogólne inwestycji:
Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, miasto obręb 0001 Suchedniów.
Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów.
Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków.
Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
2. Parametry określające zakres projektowanych robót
droga gminna,
klasa drogi D,
kategoria ruchu KR2,
prędkość projektowa: Vp= 40 km/h,
nośność: 100 kN/oś,
długość odcinka 940,00
szerokość jezdni 5,0 - 6,5 m,
spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,
rów otwarty.
Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W - gr. 4 cm,
- frezowanie planimetryczne nawierzchni na zimno przy użyciu frezarki - gł. 0-5 cm,
- istniejąca konstrukcja jezdni.
Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo - wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2.
Pobocze:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. 15 cm.
Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 2 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.2. do Specyfikacji warunków Zamówienia.
Część 3 postępowania - ,,Remont drogi gminnej Ostojów - Krzyżka - Podłazie" zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym.
1. Dane Ogólne inwestycji:
Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, miasto obręb Ostojów.
Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów.
Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków.
Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Opis stanu istniejącego:
Przewidziana do przebudowy droga jest drogą gminną o długości około 850,00 m. Droga jest skomunikowana ze starodrożem DK nr 7. Pełni ona również funkcję dojazdową do zlokalizowanych wzdłuż drogi zabudowań o charakterze mieszkaniowo zagrodowym. Istniejący odcinek drogi przewidziany do remontu posiada jezdnię o szerokości od 5,0 do 6,0 m o nawierzchni bitumicznej. Stan nawierzchni jest zły i ze względów bezpieczeństwa wymaga natychmiastowego remontu. Spadki podłużne drogi dość zróżnicowane.
Droga nie posiada chodników. Pobocza nieuregulowane, w postaci pasa zielonego o szer. 0,2 m - 2,0 m. Zjazdy
o szerokościach od 3,00 - 6,00 m, mają nawierzchnię gruntową z kruszywa, dojścia do furtek o szer. Około 1,5 m, głównie
z nawierzchnią gruntową oraz z kruszywa.
W sąsiedztwie inwestycji znajduje się niżej wskazana infrastruktura drogowa:
kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami,
napowietrzna sieć teletechniczna,
sieć energetyczna,
sieć wodociągowa,
sieć gazociągowa.
2. Parametry określające zakres projektowanych robót
droga gminna,
klasa drogi D,
kategoria ruchu KR2,
prędkość projektowa: Vp= 40 km/h,
nośność: 100 kN/oś,
długość odcinka 961,37 m,
szerokość jezdni 5,0 - 6,5 m,
spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,
rów otwarty.
Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych
i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W - gr. 4 cm,
- frezowanie planimetryczne nawierzchni na zimno przy użyciu frezarki - gł. 0-5 cm,
- istniejąca konstrukcja jezdni.
Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo - wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2.
Pobocze:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. 15 cm.
Zjazdy:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. 15 cm.
Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 3 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.3. do Specyfikacji warunków Zamówienia.
Część 4 postępowania - ,,Remont drogi gminnej Ostojów - Suchedniów - Jędrów" zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym.
1. Dane Ogólne inwestycji:
Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, obręb Ostojów.
Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów.
Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków.
Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Opis stanu istniejącego:
Przewidziana do przebudowy droga jest drogą gminną o długości około 520,00 m. Droga jest skomunikowana ze starodrożem DK nr 7 oraz Ul. Koszykową w Suchedniowie. Pełni ona również funkcję dojazdową do zlokalizowanych wzdłuż drogi zabudowań o charakterze mieszkaniowo zagrodowym. Istniejący odcinek drogi przewidziany do remontu posiada jezdnię o szerokości od 5,0 do 6,0 m o nawierzchni tłuczniowej. Stan nawierzchni jest zły i ze względów bezpieczeństwa wymaga natychmiastowego remontu. Spadki podłużne drogi dość zróżnicowane.
Droga nie posiada chodników. Pobocza nieuregulowane, w postaci pasa zielonego o szer. 0,2 m - 1,5 m. Zjazdy
o szerokościach od 3,00 - 6,00 m, mają nawierzchnię gruntową z kruszywa, dojścia do furtek o szer. Około 1,5 m, głównie
z nawierzchnią gruntową oraz z kruszywa.
W sąsiedztwie inwestycji znajduje się niżej wskazana infrastruktura drogowa:
napowietrzna sieć teletechniczna,
sieć energetyczna,
sieć wodociągowa,
sieć gazociągowa.
2. Parametry określające zakres projektowanych robót
droga gminna,
klasa drogi D,
kategoria ruchu KR2,
prędkość projektowa: Vp= 40 km/h,
nośność: 100 kN/oś,
długość odcinka 520,00
szerokość jezdni 5,0 - 6,5 m,
spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,
rów otwarty.
Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych
i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W - gr. 5 cm,
- warstwa z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. ok. 30 cm,
- warstwa wzmacniająca podłoże - stabilizacja C3/4 - gr. 2 cm,
- istniejąca konstrukcja jezdni.
Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo - wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2.
Pobocze:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. 15 cm.
Zjazdy:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. 15 cm.
Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 4 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.4. do Specyfikacji warunków Zamówienia.
Część 5 postępowania - ,,Budowa drogi gminnej - ulicy Harcerskiej" zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym.
1. Dane Ogólne inwestycji:
Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, miasto obręb Suchedniów.
Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów.
Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków.
Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Opis stanu istniejącego:
Przewidziana do przebudowy droga jest drogą gminną o długości około 429,00 m. Droga jest skomunikowana ze starodrożem DK nr 7 - Ul. Warszawska oraz Ul. Partyzantów. Pełni ona również funkcję dojazdową do zlokalizowanych wzdłuż drogi zabudowań o charakterze mieszkaniowym zagrodowym oraz rekreacyjno - turystycznym. Istniejący odcinek drogi przewidziany do remontu posiada jezdnię o szerokości około 4,5 m o nawierzchni tłuczniowej. Stan nawierzchni jest zły i ze względów bezpieczeństwa wymaga natychmiastowego remontu. Spadki podłużne drogi dość zróżnicowane.
Droga nie posiada chodników. Pobocza nieuregulowane, w postaci pasa zielonego o szer. 0,2 m - 2,0 m. Zjazdy
o szerokościach od 3,00 - 6,00 m, mają nawierzchnię gruntową z kruszywa, dojścia do furtek o szer. Około 1,5 m, głównie
z nawierzchnią gruntową oraz z kruszywa.
W sąsiedztwie inwestycji znajduje się niżej wskazana infrastruktura drogowa:
kanalizacja sanitarna 200 wraz z przyłączami 160,
napowietrzna sieć teletechniczna,
sieć energetyczna,
sieć wodociągowa,
sieć gazociągowa.
2. Parametry określające zakres projektowanych robót
droga gminna,
klasa drogi D,
kategoria ruchu KR2,
prędkość projektowa: Vp= 40 km/h,
nośność: 100 kN/oś,
długość odcinka 429,00 m + 50,00 m,
szerokość jezdni 5,0 m,
szerokość ciągu pieszo - jezdnego 3,0 m,
spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,
rów otwarty/kryty,
zjazdy do posesji o szer. Dopasowanej do istniejących, generalnie o szer. 5,0 m, połączone z jezdnią łukami wyokrąglającymi R=5,0 m,
przebudowa skrzyżowań wyłącznie w zakresie włączeń w drogi gminne z zastosowaniem promieni skrętnych,
pobocze 0,5 m.
Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych
i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Nawierzchnia Ul. Harcerskiej w km 0+000 do km 0+429,00:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W - gr. 8 cm,
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. 22 cm,
- mieszanka związana z cementem (warstwa mrozoochronna) C 1,5/2 - gr. 25 cm.
Razem: 59 cm.
Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo - wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2.
Na styku istniejącej konstrukcji należy zaprojektować i położyć siatkę wzmacniającą (poliestrową przeplataną w węzłach o wytrzymałości na rozciąganie 50/50 kN/m) zatopioną pomiędzy warstwami bitumicznymi po 0,5 m z każdej strony (na połączeniu istniejącej nawierzchni z nową).
Ciąg pieszo - jezdny:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S - gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16w - gr. 5 cm,
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. 15 cm,
- mieszanka związana cementem (warstwa mrozoochronna) C 1,5/2 gr. 15 cm.
Razem: 39 cm.
Pobocze:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. 15 cm.
Zjazdy:
- nawierzchnia z kostki betonowej - grafitowej - gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 0/31,5 - gr. 15 cm,
- mieszanka związana z cementem (warstwa mrozoochronna) C1,5/2 - gr. 15 cm.
Razem: 43 cm.
Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 5 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.5. do Specyfikacji warunków Zamówienia.

CPV: 45233120-6, 71320000-7,45113000-2,45112000-5,45111200-0,45233000-9, 45233252-0,45233200-1,45233222-1,45232451-8

Dokument nr: 2024/BZP 00294295, GNI.271.1.2024.AJ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8840d3de-fd68-11ee-885b-8267c0608453
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
2. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,przeglądaj postępowania/konkursy).
3. Identyfikator postępowania na platformie e-zamówienia podany jest na stronie tytułowej SWZ.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
Szczegółowo Rozdział XI SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
24. Formularz ofertowy podpisuje się podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę". Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie
z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę" dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokument podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne
z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się
w publicznie dostępnych rejestrach w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "Ogólne Rozporządzenie" lub "RODO"), mają charakter danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie, Ul. Fabryczna 5, 26 - 130 Suchedniów, tel. 41 25 43 250.
2) W Urzędzie Miasta i Gminy w Suchedniowie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych - Władysław Grudniewski, z którym kontakt jest możliwy pod adresem korespondencyjnym Urząd Miasta i Gminy
w Suchedniowie, Ul. Fabryczna 5, 26 - 130 Suchedniów, bądź za pomocą adresu e-mail: iod@suchedniow.pl
3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych na podstawie:
o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
o art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.
4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania Pana/Pani danych osobowych. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP oraz właściciela Platformy Zakupowej, na której Administrator prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wymienianych powyżej celów zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) Posiada Pan/Pani prawo do:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pana/Pani danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;
7) Nie przysługuje Panu/Pani prawo do:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państw pochodzących z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG)
9) Podanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
10) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Panu/Pani obowiązku informacyjnym wynikającym
z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku
z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział
w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Pana/Pani Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (na platformie zakupowej), ale nie będą profilowane.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.