Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Koszenie trawy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Koszenie trawy

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Naftoport Sp. z o.o
ul. Kpt. ż. w. W. Poinca 1
80-561 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel + 48 58 343-74-25 tel + 48 58 737-74-25 fax + 48 58 343-76-06 fax + 48 58 737-76-06
oferty@naftoport.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel + 48 58 343-74-2
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Koszenie trawy na terenie Bazy Paliw Naftoportu w 2024 r.
I.PRZEDMIOT ZAKUPU
zapraszamy do udziału w Postępowaniu zakupowym, którego przedmiotem jest:
,,Koszenie trawy na terenie Bazy Paliw Naftoportu w 2024 r.", dalej ,,przedmiot zakupu".
2.Szczegółowy zakres przedmiotu zakupu oraz warunki jego wykonania:
Obszar koszenia trawy wynosi ok. 8.800 m2 i znajduje się wokół budynku administracyjnego Bazy
Paliw Naftoport, wokół instalacji VRU, wokół stanowiska O, między rurociągami stanowiska O,
przy bramie wjazdowej na Bazę Paliw (od mostu do pierwszych podpór rurociągów), korytarz ok.
1,5 m dookoła płotu Rd0 (po zewnętrznej stronie płotu) i wewnątrz Rd0 oraz pomiędzy
budynkiem DPN Bazy Paliw a Pompownią ppoż.
Koszenie trawy należy wykonać na żądanie Zleceniodawcy skierowane do przyszłego wykonawcy
za pomocą korespondencji e-mail, w zależności od tempa wzrostu trawy, w następujących
cyklach miesięcznych:
?
?
?
?
?
w maju 1 raz,
w czerwcu 2 razy,
w lipcu 2 razy,
w sierpniu 2 razy,
we wrześniu 1 raz.
3.Wykonawca oraz podmioty wykonujące prace w imieniu Wykonawcy są zobowiązani
do przestrzegania i bieżącego monitorowania aktualnie obowiązujących na terenie
Zleceniodawcy zasad i standardów postępowania, w szczególności dotyczących bezpieczeństwa
pracy, ochrony zdrowia, ochrony przeciwpożarowej i bezpieczeństwa fizycznego (dalej
,,Wymagania dla dostawców"), udostępnionych przez Zleceniodawcę na stronie internetowej:
https://naftoport.pl/wymagania-dla-dostawcow/. Zmiany w dokumentach udostępnionych na
stronie internetowej Zleceniodawcy wchodzą w życie z datą ich udostępnienia i nie wymagają
dla swojej ważności zmiany umowy/zlecenia w formie pisemnej.

Dokument nr: PZ/KO/2024/04/0001

Składanie ofert:
2.Oferta w formie elektronicznej / dokumentowej ma zostać dostarczona drogą elektroniczną
wyłącznie na adres e-mail: oferty@naftoport.pl, w wiadomości zatytułowanej w następujący
sposób: ,,Oferta - PZ/KO/2024/04/0001 - skrócona nazwa oferenta".
3.Oferta ma zostać dostarczona do dnia 07 maja 2024r. r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
II.TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAKUPU
Wymagany termin realizacji przedmiotu zakupu:
Rozpoczęcie:od dnia udzielenia Zlecenia
Zakończenie:do dnia 30 września 2024 r.

Wymagania:
III.WIZJA LOKALNA
1.Dla potrzeb przygotowania oferty oferent zobowiązany jest - pod rygorem wykluczenia
z Postępowania zakupowego - do odbycia, na własny koszt i ryzyko, wizji lokalnej terenu
przewidywanych prac, mającej na celu sprawdzenie warunków, w jakich będą one realizowane.
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone stosownym oświadczeniem, złożonym wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2.Wizja lokalna może odbyć się w terminie do dnia 26 kwietnia 2024r.
3.Zgłoszenie przeprowadzenia wizji lokalnej należy wysłać na adres e-mail
Tomasz.Pstragowski@naftoport.pl przynajmniej jeden (1) dzień przed proponowanym
terminem przeprowadzenia wizji lokalnej.
4.W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej należy podać: (i) nazwę oferenta, (ii) proponowany
termin przeprowadzenia wizji lokalnej, (iii) dane osób, które będą brać udział w wizji lokalnej
(imię i nazwisko). Osoby uczestniczące w wizji lokalnej powinne być wyposażone w obuwie
i środki ochrony osobistej, zgodnie z wymaganiami Regulaminu Bazy Paliw, dostępnym
na stronie: www.naftoport.pl w zakładce Terminal.
2.Odpowiedzi na pytania i wnioski, które wpłynęły w podanym wyżej terminie zostaną
udzielone/udostępnione w takiej samej formie, w jakiej przekazana została informacja
o niniejszym Postępowaniu zakupowym.
3.Pytania i wnioski, które wpłyną po dniu i godzinie wyznaczonej nie będą rozpatrywane.
V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAKUPOWYM
1.W niniejszym Postępowaniu zakupowym udział mogą wziąć oferenci, spełniający następujące
warunki (dalej ,,warunki udziału"):
(i)
są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
(ii) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i uprawnienia do wykonania przedmiotu
zakupu oraz dysponują potencjałem technicznym i personelem zdolnym do jego realizacji;
(iii) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu
zakupu;
(iv) wdrożyli odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie danych
osobowych odbywało się zgodnie z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO)
z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
(v) nie pozostają, na dzień złożenia oferty, w sporze ze Zleceniodawcą;
(vi) odbyli obowiązkową wizję lokalną terenu przewidywanych prac.
2.Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału nastąpi na podstawie oświadczeń
i dokumentów, które oferent zobowiązany jest złożyć w ramach oferty, zgodnie z pkt. VI ust. 1.
3.Oferent może polegać na wiedzy, doświadczeniu, uprawnieniach oraz potencjale kadrowym
proponowanych podwykonawców. W takim przypadku ocena spełnienia przez oferenta
warunków udziału nastąpi z uwzględnieniem wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz potencjału
kadrowego proponowanych podwykonawców, na podstawie jednego kompletu dokumentów,
określonych w pkt. VI ust. 1. Oferent zobowiązany jest wówczas złożyć w ramach oferty Wykaz
proponowanych podwykonawców, zgodnie z pkt. VI ust. 2 lit. a).
VI.
TREŚĆ OFERTY
Oferta ma zawierać następujące elementy:
1. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w Postępowaniu zakupowym:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru KRS, bądź wydruk z Centralnej Informacji Krajowego
Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
bądź wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż jeden (1) miesiąc przed upływem terminu składania
ofert. UWAGA: w przypadku, gdy oferent działa w formie spółki cywilnej - skan umowy spółki.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent
nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania
decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy (3) miesiące przed upływem
terminu składania ofert (przed zawarciem umowy Zleceniodawca może zażądać dostarczenie
aktualnego zaświadczenia).
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające,
że oferent nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub
zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie
wcześniej niż trzy (3) miesiące przed upływem terminu składania ofert (przed zawarciem umowy
Zleceniodawca może zażądać dostarczenie aktualnego zaświadczenia).
d) Oświadczenie, złożone przez oferenta wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego.
2. ofertę merytoryczną, zawierającą:
a) Wykaz Podwykonawców, których oferent zamierza zaangażować do realizacji przedmiotu
zakupu (na których wiedzę, uprawnienia, doświadczenie lub potencjał kadrowy, powołuje się
oferent w ofercie), zawierający, w odniesieniu do każdego podwykonawcy, następujące
informacje:
(i)nazwa, adres siedziby, NIP, dane rejestrowe podwykonawcy,
(ii)zakres i wartość prac planowanych do wykonania przez podwykonawcę
albo oświadczenie oferenta, że zrealizuje przedmiot zakupu siłami własnymi bez udziału
podwykonawców.
UWAGA:
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia zaproponowanych podwykonawców.
W takim przypadku, oferent zobowiązany będzie, pod rygorem wykluczenia z Postępowania
zakupowego, wskazać innego podwykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zleceniodawcę.
Zaangażowanie w ramach realizacji umowy innego podwykonawcy niż ten, na którego oferent
powołał się w swojej ofercie, celem wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu
zakupowym, może nastąpić jedynie za zgodą Zleceniodawcy, uzależnioną od przedłożenia
przez oferenta dokumentów, potwierdzających, że nowy podwykonawca dysponuje takim
samym potencjałem jak ten, na którego oferent powołał się w Postępowaniu zakupowym.
3. ofertę handlową, zawierającą:
a) Wypełniony Formularz Ofertowy, stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,
określający w szczególności cenę ofertową za pełną realizację przedmiotu zakupu, wyrażoną
w PLN.
4. pozostałe dokumenty:
a) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie osób reprezentujących
oferenta i składania w jego imieniu oświadczeń woli w niniejszym Postępowaniu zakupowym
(dalej ,,Osoby Uprawnione"), z wyjątkiem sytuacji, gdy wynika ono z treści dokumentów,
o których mowa w pkt. VI ust. 1 lit. b) powyżej.
UWAGA:
(i)
Wszystkie elementy oferty powinny być ułożone wg kolejności określonej w pkt. VI powyżej.
(ii) Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez Osoby Uprawnione
oferenta (w sposób umożliwiający identyfikację osoby parafującej).
(iii) Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI ust. 1 lit. a), b) i c) składa ich odpowiedniki
kraju siedziby lub miejsca zamieszkania oferenta (lub inne dokumenty potwierdzające, że jest
uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie otwarto jego likwidacji, ani nie
ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu), sporządzone w języku obcym, wraz z tłumaczeniem na język polski
uwierzytelnionym przez tłumacza przysięgłego.
(iv) Brak jakichkolwiek dokumentów określonych w pkt. VI może skutkować odrzuceniem oferty.
VII.
KRYTERIA OCENY OFERT
Ocena ofert nastąpi w oparciu o następujące kryteria: ryczałtowa cena ofertowa za m2.
VIII. FORMA, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.
Oferta ma być:
(i)
sporządzona w języku polskim, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. VI niniejszego
Zapytania ofertowego,
(ii) oznaczona numerem i nazwą Postępowania zakupowego,
(iii) sporządzona w formie elektronicznej (oferta w postaci elektronicznej, opatrzona
kwalifikowanym podpisem elektronicznym Osób Uprawnionych), albo dokumentowej
(oferta sporządzona w postaci papierowej, opatrzona własnoręcznym podpisem Osób
Uprawnionych, i przekształcona do postaci elektronicznej - ,,skan oferty").
4.W przypadku konieczności dokonania zmiany złożonej wcześniej oferty należy w tytule
wiadomości e-mail, poza obowiązkowym numerem Postępowania zakupowego, umieścić
dodatkowy napis: ,,Zmiana oferty". Zmiana oferty może nastąpić wyłącznie przed terminem
składania ofert.
IX.ZASTRZEŻENIA ZLECENIODAWCY
1.Niniejsze Postępowanie zakupowe jest prowadzone zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami
Zleceniodawcy. Postępowanie zakupowe nie jest prowadzone jako przetarg w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego.
2.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego Zapytania ofertowego. Zmiana
może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku
wprowadzenia zmiany, informacja o niej zostanie przekazana w takiej samej formie, w jakiej
opublikowana została informacja o niniejszym Postępowaniu zakupowym.
3.Zleceniodawca może wykluczyć z niniejszego Postępowania zakupowego oferentów, którzy nie
spełniają warunków udziału, określonych w pkt. V niniejszego Zapytania ofertowego albo nie
przedstawili któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w Postępowaniu zakupowym, określonych w pkt. VI ust. 1.
4.Zleceniodawca może odrzucić oferty: (i) nieczytelne; (ii) złożone z naruszeniem zasad
lub warunków niniejszego Postępowania zakupowego; (iii) niepodpisane lub złożone
z naruszeniem zasad reprezentacji, (iv) niekompletne lub niezgodne z warunkami Zapytania
ofertowego, (v) złożone przez oferentów, wykluczonych z Postępowania zakupowego, z powodu
niespełnienia warunków udziału; (vi) złożone przez oferentów wykreślonych z Rejestru
dostawców Zleceniodawcy; (vii) złożone przez oferentów niezaproszonych do składania ofert,
chyba, że informacja o Postępowaniu zakupowym została opublikowana na stronie internetowej
Zleceniodawcy; (viii) złożone przez oferentów, którzy przedstawili nieprawdziwe informacje,
które mogłyby mieć wpływ na wynik Postępowania zakupowego.
5.Po złożeniu ofert nastąpi ich ocena według ustalonych kryteriów, zgodnie z wewnętrznymi
uregulowaniami Zleceniodawcy.
6.Przed rozstrzygnięciem Postępowania zakupowego Zleceniodawca zastrzega sobie prawo
podjęcia negocjacji z oferentami (wszystkimi lub wybranymi).
7.Do czasu rozstrzygnięcia niniejszego Postępowania zakupowego Zleceniodawca nie będzie
podawać żadnych informacji wynikających z analizy i oceny ofert.
8.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo (w każdym czasie i bez podania przyczyny) do zakończenia
Postępowania zakupowego bez wyboru oferty. W takim przypadku oferentom nie przysługują
żadne roszczenia względem Zleceniodawcy.
9.Powiadomienie oferenta/ów o wyborze jego/ich oferty nie stanowi przyjęcia oferty ani
rozstrzygnięcia przetargu w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
10.Zleceniodawca zastrzega, iż realizacja przedmiotu zakupu nastąpi na podstawie umowy,
zawartej w formie pisemnej z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Projekt
odpowiedniej umowy na realizację przedmiotu zakupu zostanie przedstawiony wybranemu
oferentowi przez Zleceniodawcę po rozstrzygnięciu Postępowania zakupowego.
11.Zamawiający zastrzega, że zawarcie umowy na realizację przedmiotu zakupu nastąpi
pod warunkiem uprzedniego uzyskania przez Zleceniodawcę wszelkich niezbędnych zgód
korporacyjnych.
12.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy, po rozstrzygnięciu
Postępowania zakupowego. W takim przypadku oferentom nie przysługują żadne roszczenia
względem Zleceniodawcy.
13.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji przedmiotu zakupu
na warunkach wynikających z umowy zawartej w konsekwencji niniejszego Postępowania
zakupowego.
14.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do przyjęcia całości lub dowolnej części oferty.
15.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo prowadzenia korespondencji z oferentami drogą mailową
na adres wskazany przez oferenta.
16.Zleceniodawca informuje, iż nie będą refundowane żadne koszty związane z przygotowaniem
lub dostarczeniem oferty (w tym koszty wizji lokalnej) oraz że nadesłane oferty nie będą
zwracane oferentom.
17.W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym stosuje się przepisy Kodeksu
Cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Uwagi:
X.KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych, dalej ,,RODO"), w celu spełnienia obowiązku informacyjnego, Zleceniodawca
załącza klauzulę informacyjną o treści jak w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.

Kontakt:
IV.PYTANIA I ODPOWIEDZI
1.Wszystkie pytania i wnioski dotyczące przetargu należy kierować wyłącznie na adres e-mail:
pytania@naftoport.pl (DW: Magdalena.Krawczyk@naftoport.pl), nie później niż do dnia
30 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.