Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja wieży kościoła i więźby dachowej przy kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja wieży kościoła i więźby dachowej przy kościele

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Matki Bożej Szkaplerznej
Raduń 61
73-200 Choszczno
powiat: choszczeński
tel./fax +48 95 765 52 13, Tel. 694 451 905
a.minierski@gmail.com
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Choszczno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax +48 95 765
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Renowacja wieży kościoła i więźby dachowej przy kościele pw. Św. Ap. Piotra i Pawła w Nowym Klukomiu"
I. TYTUŁ ZAMÓWIENIA
,,Renowacja wieży kościoła i więźby dachowej przy kościele pw. Św. Ap. Piotra i Pawła w Nowym Klukomiu"
IV. CEL ZAMÓWIENIA
Celem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i robót budowalnych (wieży kościoła) mających na celu ochronę zabytkowego Kościoła pw. Św. Ap. Piotra i Pawła w Nowym Klukomiu, jako obiektu dziedzictwa kulturowego.
Lokalizacja obiektu:
Nowy Klukom, działka nr 90 obręb Nowy Klukom
VII. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i robót budowalnych wolnostojącej wieży (dzwonnicy) przy kościele pw. Św. Ap. Piotra i Pawła w Nowym Klukomiu w ramach inwestycji ,,,,Renowacja wieży kościoła i więźby dachowej przy kościele pw. Św. Ap. Piotra i Pawła w Nowym Klukomiu"
1.1 Zakres prac obejmuje:
- remont i konserwację drewnianej konstrukcji wieży,
- remont- wymianę podestów (podłóg) i drabin drewnianych,
- remont (wymiana) pokrycia dachowego,
- montaż rynien, rur spustowych,
- remont i konserwacja elewacji,
- remont drewnianego poszycia elewacji wraz z gzymsem wieńczącym i pośrednim,
- konserwacja drewnianego poszycia elewacji wraz z gzymsem wieńczącym i pośrednim,
- remont (wymiana drzwi),
- remont podmurówki,
- remont podwaliny w progu wejścia do wieży,
- elementy żelazne,
- rusztowania,
- nadzory na pracami - archeologiczny, antropologiczny, architektoniczny (konserwatorski).
1.2 Prace konserwatorskie i roboty budowlane należy prowadzić w oparciu o zatwierdzoną i załączoną dokumentacją pod nadzorem ich autorów.
1.3 Szczegółowy zakres robót określają załączniki:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Przedmiar robot,
3) Decyzja Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
4) Decyzji nr 43 Starosty Choszczeńskiego z dnia 15.04.2024 r.

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

Otwarcie ofert: TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
1. Otwarcie złożonych ofert cenowych nastąpi w dniu 06.05.2024 r. o godz. 11.30.

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
TERMIN SKŁADANIA ofert mija 06 maja 2024 r. godz. 11.00
Dopuszcza się złożenie oferty:
1. w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście. Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego-
Parafia Rzymskokatolicka pw. M.B. Szkaplerzowej, Raduń 61, 73-200 Choszczno.
2. w formie elektronicznej - na adres e-mail a.minierski@gmail.com. Oferta w formie elektronicznej musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym (profil zaufany) lub podpisem osobistym (e-dowód).

Miejsce i termin realizacji:
XVI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Przewidziany termin realizacji robót budowalnych to 30 października 2024r.

Wymagania:
Inwestycja uzyskała dotację Gminy Krzęcin dofinansowaną ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/8125/PolskiLad.
V. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej: https://bip.krzecin.pl/
VI. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610).
2. Okres gwarancji.
Wykonawca zobowiązuje się do udzjelenia min. 36 miesięcy gwarancji za wady na wykonane roboty budowlane objęte zamówieniem.
3. Odbiór robót dokonywany będzie przez przedstawiciela zamawiającego przy udziale Wykonawcy oraz Zachodniopomorskiego Konserwatora Zabytków.
4. Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem celem poznania specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z zamawiającym.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki w zakresie:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie niezbędne do jego realizacji, a także przedstawi informację o podstawie dysponowania:
o Kierownikiem budowy - wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi min. 2 lata, posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadający uprawnienia do wykonywania prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich zgodnych z wymaganiami art.37a ust 1,2, 3 ustawy z dn. 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840 t.j. z dnia 2022.04.19)
Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeśli Oferent złoży oświadczenie w powyższym zakresie oraz wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia na załączniku nr 6.
2. posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykaże, iż wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na nadbudowie/przebudowie/renowacji/remoncie obiektów zabytkowych o wartości roboty budowlanej co najmniej 200 000,00 PLN brutto.
Warunek wskazany w pkt. 2 uznaje się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na załączniku nr 5.
IX. KRYTERIA OCENY OFERTY.
Cena - waga 100 %
Cena jest jedynym kryterium oceny oferty.
Oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie najniższej ceny spośród ważnych ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez zaznaczenie kryterium 100.
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
X. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY:
Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia

1. cena 100% najniższa oferowana cena brutto naliczanie z dokładnością do dziesiątych części
XII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1) Oferta musi obejmować całość zamówienia i musi być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym;
2) Oferent może złożyć tylko jedną ważną ofertę;
3) Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w zapytaniu ofertowym oraz formularz oferty;
4) Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, muszą być podpisane przez Oferenta w taki sposób, aby możliwe było odczytanie podpisu (podpis może być uzupełniony pieczątką);
5) Ceny w niej podane mają być podane w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie;
6) W cenę oferty należy wliczyć:
- wartość usługi obejmującej cały zakres zamówienia określony w oparciu o przedmiot zamówienia;
- obowiązujący podatek od towarów i usług;
- inne koszty o ile oferent je przewiduje (np. koszty dojazdu, opłaty, ubezpieczenia itp.);
7) Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
8) Każda poprawka w ofercie musi być podpisana lub zaparafowana przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę;
9) Upoważnienie do podpisywania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych przez Oferenta;
10) Ofertę należy złożyć elektronicznie w formacie pdf jako skan podpisanej oferty;
11) Plik dokumentu należy opisać: ,,Oferta cenowa na renowację wieży kościoła....."
12) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Wykonawca składając ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
f. ODRZUCENIU PODLEGAJĄ OFERTY GDY:
1) ich treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) została złożona przez podmiot/osobę:
a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu ofertowym,
b) powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,
3) złożona została po terminie składania ofert.
. 1. W POSTĘPOWANIU MOGĄ BRAĆ UDZIAŁ WYKONAWCY, KTÓRZY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA:
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy.
10.2 Z zamówienia wyklucza się także podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym tj.:
1) Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji w spółce kapitałowej;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz niezwiązany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępca prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawcy;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący braku powiązań osobowych i kapitałowych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie odpowiednio oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
XVII. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XVIII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Postępowanie może zostać unieważnione bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać unieważnione bez wybrania którejkolwiek oferty.
XIX. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERANIA UMOWY:
Po wyborze przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej - informacja z wyboru zostanie podana do publicznej wiadomości tylko na stronie internetowej www.bip.krzecin.pl. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej oferty.
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zostały określone we wzorze umowy.
XX. W przypadku podania nieprawdziwych danych lub uchylania się od podpisania umowy Wykonawca nie będzie brany po uwagę przy kolejnych zapytaniach ofertowych.

Kontakt:
III. OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Artur Minierski - Proboszcz Parafii
Tel. 694 451 905
Email: a.minierski@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.