dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
śląskie (Herby)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | KOSZENIE POBOCZY DRÓG |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Jarosław ul. Piekarska 5 37-500 Jarosław powiat: jarosławski Tel: (16) 624-86-10, Fax: (16) 624-86-13, tel. (16) 624-86-32 ug@jaroslaw.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Jarosław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: (16) 624-86-10, |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Jarosław zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pod nazwą: ,,KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH I ROWÓW PRZYDROŻNYCH ORAZ MIENIA KOMUNALNEGO NA TERENIE GMINY JAROSŁAW" PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych, koszenie skarp rowów przydrożnych oraz mienia komunalnego (pastwisk i placów) na terenie całej gminy Jarosław - usługa będzie realizowana w 13 sołectwach Gminy Jarosław w tym: Miejscowości km. pow. do kosz. (ha) Koniaczów 4,117 0,41 Kostków 14,600 0,47 Leżachów Osada 4,030 - Makowisko 7,980 1,2 Morawsko 12,435 0,03 Sobiecin 6,272 2,53 Surochów 5,810 2,18 Pełkinie 8,880 - Wola Buchowska 27,115 0,29 Wólka Pełkińska 15,844 2,92 Zgoda 1,050 0,06 Tuczempy 3,010 - Munina 9,672 0,3 Suma 120,815 km 10,39 ha Orientacyjna długość dróg gminnych objętych zamówieniem wynosi około 120,815 km zaś orientacyjna powierzchnia mienia komunalnego (pastwisk i placów) objętych koszeniem wynosi około 12,39 ha. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkowa i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/- 30 % szacowanej ilości kilometrów .Prognozowana ilość kilometrów jest wielkością szacunkową służącą do porównania złożonych ofert. Koszenie odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu roku na podstawie zleceń wydanych przez sołtysów wsi, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem dróg i szerokością koszenia (ilością przejazdów przy danej drodze - średnia szerokość jednoprzejazdowego koszenia wynosi 1 m) oraz mienia komunalnego (pastwisk i placów). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca 2 zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, terminowo oraz fachowo. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia na miejscu warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Dokument nr: UG.2710.4.2024 Otwarcie ofert: 7. Otwarcie ofert. 1) miejscem otwarcia ofert jest Urząd Gminy Jarosław, Ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław 2) termin otwarcia ofert: 30 kwietnia 2024 r., godz. 12 15 3) otwarcie ofert jest jawne, Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert. 1) miejscem składania ofert jest: Urząd Gminy Jarosław, Ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, pok. Nr 2 2) oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać na adres: Urząd Gminy Jarosław, Ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, z wyraźnym oznaczeniem postępowania, 3) termin składania ofert: do dnia 30 kwietnia 2024 r., do godz. 1200 Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia. a) pierwsze koszenie - od 15 maja do 15 czerwca 2024 r. b) drugie koszenie - od 1 do 30 września 2024 r. Podane terminy są terminami orientacyjnymi, szczegółowe terminy rozpoczęcia prac (z minimum trzydniowym wyprzedzeniem) określone zostaną przez sołtysów wsi. Wymagania: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000,00 zł (poniżej wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 Pzp), prowadzone jest w trybie Zapytania Ofertowego. III. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom. ROZDZIAŁ IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY I. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu. II. Dokumenty: 1. Wykonawca w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta składającego ofertę o ile osoba reprezentująca Oferenta w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze, 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt II.2.1) niniejszego rozdziału. 2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (spółki cywilne): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Oferentów a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. ROZDZIAŁ V SPOSÓB OBLICZENIA CENY 1. Cena ofertowa brutto powinna obejmować całość usługi składającej się na przedmiot zamówienia, a także obejmować koszty nie wynikające wprost z niniejszego zaproszenia a powiązane z przedmiotem zamówienia (np. koszty dojazdu na miejsce pracy, koszty oznakowania itp). 2. Wykonawca powinien wypełnić formularz oferty podając cenę jednostkową brutto za wykonanie jednoprzejazdowego koszenia poboczy, rowu przydrożnego na odcinku 1 km oraz cenę jednostkową brutto za wykonanie koszenia 1 ha mienia komunalnego (pastwisk, placów). Cena ta będzie brana pod uwagę przez Komisję Przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. Cena oferty ma być podana w PLN z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w PLN. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone zostanie jako suma iloczynów - cena jednostkowa za wykonanie jednoprzejazdowego koszenia poboczy, rowu przydrożnego na odcinku 1 km. x ilość km (jednoprzejazdowego koszenia z dokładnością do 50 mb), plus cena jednostkowa za wykonanie koszenia 1 ha mienia komunalnego (pastwisk, placów) x ilość wykoszonych hektarów mienia komunalnego (długość x szerokość w mb z dokładnością do 10 mb). 3 ROZDZIAŁ VI KRYTERIUM I SPOSÓB OCENY OFERT 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o poniższe kryterium o następującym znaczeniu procentowym: Cena - 100 %. 2. Sposób oceny ofert: 1) ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, 2) każda oferta powinna bezwzględnie spełniać wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, 3) oferta niespełniająca wymagań merytorycznych zawartych w Zapytaniu Ofertowym zostanie odrzucona, 4) po przeprowadzonym badaniu ofert i odrzuceniu ofert niespełniających wymagań zawartych w Zapytaniu Ofertowym, Zamawiający dokona oceny każdej z ofert przy zastosowaniu kryterium, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału, 5) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej tj. oferty z najniższą ceną brutto. ROZDZIAŁ VII INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW 1. Język i forma porozumiewania się: 1) postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej; 2) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci mogą przekazywać drogą elektroniczną. 3) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. 4) oferta może być złożona wyłącznie w formie pisemnej. 5) jeżeli Zamawiający lub Oferenci porozumiewają się drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie. 3. Związanie ofertą: 1) termin związania ofertą wynosi 30 dni. 2) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie wszystkim Oferentom, którzy o wyjaśnienia zwrócili się, nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. 5. Opis sposobu przygotowania ofert: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 2) treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego, 3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego, 4) załącznikami do oferty są to dokumenty wymienione w Rozdziale IV Zapytania Ofertowego, 5) wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 6) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta, 7) Wykonawca składa ofertę w zaklejonej kopercie, opieczętowanej przez Oferenta z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy oraz nazwą postępowania: ,,KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH I ROWÓW PRZYDROŻNYCH ORAZ MIENIA KOMUNALNEGO NA TERENIE GMINY JAROSŁAW", 8) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,zmiana" lub ,,wycofanie" oraz nazwą postępowania, 4 9) Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert. 4) podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny. 8. Informacje dot. postepowania. 1) jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia ofert dodatkowych lub zamknie postępowanie bez wyboru, 2) Zamawiający wyklucza oferenta, który: nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, odstąpił od podpisania umowy z zamawiającym a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz wykonawcę, którego ofertę odrzucił, 3) Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wystąpi co najmniej jedna z przesłanek: a) została złożona przez wykluczonego wykonawcę, b) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego, c) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny, których zamawiający nie jest w stanie poprawić bez przeprowadzenia negocjacji, d) jest nieważna na podstawie przepisów prawa. 9. Pozostałe informacje. 1) Zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, 2) po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy wykonawca winien przedłożyć: a) pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści oferty, b) umowę regulującą współpracę - w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisany przez Wykonawcę, 3) Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym projektem umowy, który stanowi Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 4) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania, b) zamknięcie postępowania bez wyboru, c) odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny, d) unieważnienia postępowania w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uwagi: 10. Klauzula informacyjna. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jarosław, tel.: (16) 624-86-10 fax: (16) 624-86-13 , e-mail: ug@jaroslaw.pl b) inspektorem ochrony danych osobowych jest: Artur Bżdżoła tel. (16) 624-86-33 , c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, 5 e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie swoich danych osobowych uniemożliwi Pani/Panu udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, h) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych * , ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Sławomir Paszczyński, tel. (16) 624-86-32, email: gminadrogi@Jaroslaw.itl.pl , w godz. 8:00 - 15:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024