Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa kompleksu boisk

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa kompleksu boisk

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bogatynia
Daszyńskiego 1
59-920 Bogatynia
powiat: zgorzelecki
umig@bogatynia.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bogatynia
Wadium: 50.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa kompleksu boisk na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. K. Makuszyńskiego w Bogatyni
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn." Przebudowa kompleksu boisk na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. K. Makuszyńskiego w Bogatyni". Opis przedmiotu zamówienia opisuje projekt budowlany oraz projekt zamienny opracowany przez biuro projektowe ,,Pracownia Projektowa ATA Soczyński Mirosław, Ul. Cmentarna 1, 59-800 Lubań".
Projektowane zagospodarowanie terenu:
Planowana przebudowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni obejmuje:
a) demontaż odcinków ogrodzenia, balustrad/poręczy, schodów terenowych i pochylni oraz elementów wyposażenia boisk sportowych wskazanych w części rysunkowej dokumentacji;
b) demontaż istniejących masztów oświetleniowych z fundamentami oraz istniejącej szafki elektrycznej;
c) rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych;
d) likwidacja wskazanych przewodów i studzienek wodociągowych, kanalizacji deszczowej i drenażu ;
e) likwidacja wskazanych kabli elektrycznych w gruncie;
f) budowa wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej;
g) zabudowa projektowanych rozdzielnic elektrycznych zewnętrznych;
h) budowa oświetlenia zewnętrznego terenu;
i) budowa instalacji monitoringu wizyjnego;
j) przebudowa istniejących schodów terenowych wraz z montażem platformy schodowej;
k) remont muru oporowego;
l) budowa boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej z drenażem;
m) budowa bieżni prostej z nawierzchnią poliuretanową, z korytkiem odwodnieniowym;
n) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanowo-gumową i drenażem;
o) montaż wyposażenia boisk, w tym systemu piłkochwytów oraz ogrodzenia sportowego;
p) montaż urządzeń siłowni terenowej na nawierzchni poliuretanowo-gumowej;
q) wykonanie projektowanych nawierzchni z kostki betonowej;
r) montaż elementów małej architektury;
s) budowa przyłącza wodociągowego (do podlewania zieleni).
Zestawienie powierzchni do realizacji:
o Powierzchnia biska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej - 1860 m^2
o Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni poliuretanowo-gumowej - 1232 m^2
o Powierzchnia terenu siłowni zewnętrznej z nawierzchni poliuretanowo-gumowej - 143 m^2
o Powierzchnia bieżni atletycznej z nawierzchni poliuretanowej - 846,50 m^2
o Powierzchnia rozbiegu skoczni w dal - 81,91 m^2
o Projektowana powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej - 1481 m2

CPV: 45236119-7, 37535200-9

Dokument nr: 2024/BZP 00296879, IZ.271.18.2024.MA

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fcbc066-f736-11ee-8d01-6607a228ef1b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej szczegółowo zostały opisane w pkt 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, adres: Ul. I. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, tel. 75 77 25 100, e-mail: umig@bogatynia.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bogatynia jest Pan Mariusz Kania, tel. 75 77 25 395, email: iod@bogatynia.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-09 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.18.2024.MA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn." Przebudowa kompleksu boisk na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. K. Makuszyńskiego w Bogatyni". Opis przedmiotu zamówienia opisuje projekt budowlany oraz projekt zamienny opracowany przez biuro projektowe ,,Pracownia Projektowa ATA Soczyński Mirosław, ul. Cmentarna 1, 59-800 Lubań".
Projektowane zagospodarowanie terenu:
Planowana przebudowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni obejmuje:
a) demontaż odcinków ogrodzenia, balustrad/poręczy, schodów terenowych i pochylni oraz elementów wyposażenia boisk sportowych wskazanych w części rysunkowej dokumentacji;
b) demontaż istniejących masztów oświetleniowych z fundamentami oraz istniejącej szafki elektrycznej;
c) rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych;
d) likwidacja wskazanych przewodów i studzienek wodociągowych, kanalizacji deszczowej i drenażu ;
e) likwidacja wskazanych kabli elektrycznych w gruncie;
f) budowa wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej;
g) zabudowa projektowanych rozdzielnic elektrycznych zewnętrznych;
h) budowa oświetlenia zewnętrznego terenu;
i) budowa instalacji monitoringu wizyjnego;
j) przebudowa istniejących schodów terenowych wraz z montażem platformy schodowej;
k) remont muru oporowego;
l) budowa boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej z drenażem;
m) budowa bieżni prostej z nawierzchnią poliuretanową, z korytkiem odwodnieniowym;
n) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanowo-gumową i drenażem;
o) montaż wyposażenia boisk, w tym systemu piłkochwytów oraz ogrodzenia sportowego;
p) montaż urządzeń siłowni terenowej na nawierzchni poliuretanowo-gumowej;
q) wykonanie projektowanych nawierzchni z kostki betonowej;
r) montaż elementów małej architektury;
s) budowa przyłącza wodociągowego (do podlewania zieleni).
Zestawienie powierzchni do realizacji:
o Powierzchnia biska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej - 1860 m^2
o Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni poliuretanowo-gumowej - 1232 m^2
o Powierzchnia terenu siłowni zewnętrznej z nawierzchni poliuretanowo-gumowej - 143 m^2
o Powierzchnia bieżni atletycznej z nawierzchni poliuretanowej - 846,50 m^2
o Powierzchnia rozbiegu skoczni w dal - 81,91 m^2
o Projektowana powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej - 1481 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po ocenie spełnienia warunków oraz formalnej poprawności ofert, Zamawiający dokona oceny ofert - wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu ustalone kryteria wyboru
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 19 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że
3.1.) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 500.000,00 zł.
3.2.) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych.
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że
4.1.) W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali należycie co najmniej:
- 1 robotę budowlaną (zakończoną) obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę obiektów sportowych, w skład których wchodziły boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej,
- 1 robotę budowlaną (zakończoną) obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę obiektów sportowych, w skład których wchodziły boiska o nawierzchni poliuretanowo-gumowej typu ,,sandwich",
- przynajmniej 1 robotę budowlaną (zakończoną) obejmującą swoim zakresem przebudowę lub budowę oświetlenia, stadionowego, oświetlenia boisk, parkowego lub drogowego,
. - przynajmniej 1 robotę budowlaną (zakończoną) obejmującą swoim zakresem przebudowę lub budowę monitoringu wizyjnego,
- przynajmniej 1 robotę budowlaną (zakończoną) obejmującą swoim zakresem przebudowę lub budowę kanalizacji deszczowej lub sanitarnej.
Zamawiający uzna doświadczenie również w sytuacji łączenia ww. zakresów robót w ramach jednej lub kilku umów.
4.2.) Skierują do realizacji zamówienia następujące osoby:
- Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- Kierownik robót instalacyjnych elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- Kierownik robót instalacyjnych sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4);
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (załącznik nr 7);
e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 5);
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6);
c) dokument potwierdzający (np. polisa), że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych. Z treści ww. dokumentu musi wynikać, iż została wniesiona opłata za ww. ubezpieczenie (w przypadku płatności odroczonej, rozłożonej na raty, należy załączyć dowód opłacenia wszystkich należności z tytułu ubezpieczenia wymaganych do dnia składania ofert).
d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 500.000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych.
3) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (załącznik nr 3) - jeżeli dotyczy Wykonawcy.
5) Dowód/dokument wniesienia wadium w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, chyba że z treści wadium wynika, że podpis taki nie jest wymagany w celu jego realizacji.
6) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. ust. 4 - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółki cywilnej (załącznik nr 8 do SWZ).
7) plik ,,Kalkulacja szczegółowa" sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego do dnia i godziny wyznaczonych
w SWZ jako termin do składania ofert w wysokości 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w punkcie 14 ppkt 2 lit. a) SWZ, składa każdy z Wykonawców w swoim imieniu. Oprócz oświadczenia o którym mowa wyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 (załącznik nr 8 do SWZ).
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian na podstawie art. 455, ust. 1, pkt 1:
1.1. Zmiana ceny - warunki zmian zostały określone w Części III SWZ - Projekt umowy.
2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w razie wystąpienia przypadków wynikających z:
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, ataki terrorystyczne, strajki generalne lub lokalne, protesty mieszkańców z blokadą dróg), a także wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających realizację prac zgodnie z wymaganą przez sztukę budowlaną lub producenta materiałów technologią wykonywania prac, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac;
3) konieczności prowadzenia wykopalisk archeologicznych;
4) konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów;
5) konieczności zawarcia aneksu do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile realizacja dodatkowych robót budowlanych wpływa na termin wykonania umowy;
6) wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej;
7) konieczności przerwania prac ze względów nie leżących po stronie Wykonawcy, wynikających z funkcjonowania szkoły;
8) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
9) realizacji prac dodatkowych nie ujętych w zamówieniu pomimo zachowania należytej staranności, a których konieczność wykonania ujawni się w trakcie trwania prac budowlanych.
3. Zmiana terminu przekazania placu budowy w sytuacji opóźnień w procedurze podpisania umowy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po ocenie spełnienia warunków oraz formalnej poprawności ofert, Zamawiający dokona oceny ofert - wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu ustalone kryteria wyboru
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.